Czy ktoś się orientuje czy do 250 wejdzie opona 140/90/15,mam zamontowaną 130/90/15.
Orginał mam do wymiany,a wybór w tym rozmiarze jest dość skąpy.Jakie będą konsekwencje takiej wymiany,czy moto ,będzie się dobrze prowadzić.
opona na tył do 250
- plaza66
- Posty: 1313
- Rejestracja: 16 maja 2008, 00:21
- Motocykl: BMW R 1150 GS
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Wiek: 57
- Status: Offline
Re: opona na tył do 250
Wejśc pewnie wejdzie, bo to raptem centymetr więcej na szerokości...
ale obwód koła bedziesz miał większy, stracisz na mocy, zyskasz na oszczędności paliwa. No i grubsza opona lepiej się prezentuje.
Twój moto, Twój wybór
ale obwód koła bedziesz miał większy, stracisz na mocy, zyskasz na oszczędności paliwa. No i grubsza opona lepiej się prezentuje.
Twój moto, Twój wybór
NIEUSTAJĄCEJ MOCY MIĘDZY NOGAMI!!!!
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
- mistaro
- Posty: 1331
- Rejestracja: 10 września 2007, 17:04
- Motocykl: xv250xvs650vstar1100
- Lokalizacja: Dzierżów/Gorzów.Wlkp
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: opona na tył do 250
powiem tak, jak kupiłem swoją 250tke to miałem 140/90/15 po sezonie zmieniłem na 130/90/15 i powiem szczerze, że znacznej różnicy nie zauważyłem. Co prawda lepiej mi się jeździło na tej większej, ta mniejsza się mi częściej ślizgała, ale tu nie miało znaczenia rozmar tylko jakośc opony. Ja do wiosny chcem kupic nową 140stke i jeszcze pobawie się z zębatkami zeby uzyskac większa prędkosc przelotowąi obniżyc ilosc obrotów silnika.
śmiało zakładaj 140!
śmiało zakładaj 140!