Kiera XV700-1100 i temu podobne.

Dodatki i przeróbki do Virago
jarek2711
Posty: 72
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 18:27
Motocykl: virago 750
Lokalizacja: okolice mławy
Status: Offline

Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.

Post autor: jarek2711 »

vinny pisze: 16 maja 2021, 13:21
jarek2711 pisze: 11 maja 2021, 18:27 mam pytanie odnośnie montażu kierownicy od Kubiego. mam Virago 750 . jaka długość riserów w swoich macie ? u mnie nie starczają linki z prawej strony ( z lewej nawet nie próbowałem). albo coś jest tu kombinowane albo ( rozmawiałem już z Kubim) kiera do pomierzenia.
Ja mam wysokie risery i kiere od Kubiego . Poprowadziłem trochę inaczej linki i " starczają " :)
Możesz "pokazać" jak to zrobiłeś?
goral
Posty: 404
Rejestracja: 06 stycznia 2011, 20:57
Motocykl: 700 1985 serce 1,1o
Lokalizacja: Meszna/Irlandia
Wiek: 42
Status: Offline

Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.

Post autor: goral »

Kubi kiedy będzie dostępna kierownica calowa ?? Mam parę kumpli w okolicy i mają calówki.A twoja kierownica u mnie w 1100 to przebój stulecia .
goral
Posty: 404
Rejestracja: 06 stycznia 2011, 20:57
Motocykl: 700 1985 serce 1,1o
Lokalizacja: Meszna/Irlandia
Wiek: 42
Status: Offline

Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.

Post autor: goral »

Kubi kiedy będzie dostępna kierownica calowa ?? Mam parę kumpli w okolicy i mają calówki.A twoja kierownica u mnie w 1100 to przebój stulecia .
jarek2711
Posty: 72
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 18:27
Motocykl: virago 750
Lokalizacja: okolice mławy
Status: Offline

Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.

Post autor: jarek2711 »

czy może ktoś zmierzyć wysokość kiery od Kubiego.
Awatar użytkownika
Gucek69
Posty: 53
Rejestracja: 19 sierpnia 2018, 15:23
Motocykl: XV 1100 '95
Lokalizacja: ZST
Wiek: 52
Status: Offline

Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.

Post autor: Gucek69 »

Moja oryginalna miała 13cm, Ta od Kubiego nieco ponad 14cm. Tyle, że profil zupełnie inny. Dla mnie mega.
Awatar użytkownika
vinny
Posty: 1054
Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
Motocykl: xv 750 92 4FY
Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
Status: Offline

Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.

Post autor: vinny »

jarek2711 pisze: 23 maja 2021, 13:01 czy może ktoś zmierzyć wysokość kiery od Kubiego.
Wysokość kiery jest mało istotna , szerokość ma wieksze znaczenie , jeżeli chodzi o przewody . W związku z tym , że mam bardzo waski garaż ( od ściany do sciany 90 cm ) poprosiłem Kubiego , żeby mi zrobił szeroką na max 85 cm , z tego co pamietam dało rade zrobić gięcia i mam kierę 82 cm , jest to minimalny wymiar w tej technologii , którą Kubi stosuje ( oczywiście zachowane są wymiary na klamki i manetki chyba po 25 cm na stronę i wymiar na risery pośrodku ) . Mam oryginalne wysokie risery , oryginalne linki i przewody hamulcowe w oplocie hella z zachowaniem oryginalnych wymiarów . Jedynie możesz mieć kłopoty z przewodem hamulcowym , który pociągniety najkrótszą drogą z rozdzielnika do pompy ledwie starcza .
Jak to poskładac do kupy ? Pompę hamulcową możesz załozyć jako pierwszą na kierownicę ( żeby nie odkręcać przewodu hamulcowego , unikniesz odpowietrzania ) potem
Przykręć kierownicę z założoną pompa do riserów ( żeby tylko sie trzymała na miejscu , nie skręcaj mocno śrub ) załóż klamki przełaczniki i manetki
( też tak , żeby były na swoich miejscach ) . Siadasz na moto , opierasz dłonie na manetkach i ustawiasz kierownicę ( pchając w dół )w pozycji wygodnej dla nadgarstków ( czasami trzeba pójść na kompromis i kierę opuścić lekko niżej ,nadal będzie wygodnie dla nadgarstków a przewody się wydłużą :mrgreen: ) .Likwidujesz wszystkie zbędne " brzuszki " na linkach sprzęgła gazu , ssania czy prędkościomierza , starasz się puścić je najkrótszą drogą ( oczywiście małe " brzuszki " muszą być ) . Na koniec wszystko skręcasz na stałe w pozycji , żeby klamki i przełączniki Ci pasowały .
Jak starczy przewód hamulcowy , to reszta linek też Ci styknie .
Jakby brakowało Ci przewodu hamulcowego przesuń o 2 cm klamka z pompą do środka .
Jak masz wysokie risery i nie możesz dopiąc , to albo kup górna pólkę z niskimi riserami lub obetnij po 2-3 cm z obu stron ( pamiętaj , że potrzebujesz chyba po 25 cm prostej z każdej strony na klamki , przełączniki i manetki )
Ufffff .
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
jarek2711
Posty: 72
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 18:27
Motocykl: virago 750
Lokalizacja: okolice mławy
Status: Offline

Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.

Post autor: jarek2711 »

vinny pisze: 25 maja 2021, 01:29
jarek2711 pisze: 23 maja 2021, 13:01 czy może ktoś zmierzyć wysokość kiery od Kubiego.
Wysokość kiery jest mało istotna , szerokość ma wieksze znaczenie , jeżeli chodzi o przewody . W związku z tym , że mam bardzo waski garaż ( od ściany do sciany 90 cm ) poprosiłem Kubiego , żeby mi zrobił szeroką na max 85 cm , z tego co pamietam dało rade zrobić gięcia i mam kierę 82 cm , jest to minimalny wymiar w tej technologii , którą Kubi stosuje ( oczywiście zachowane są wymiary na klamki i manetki chyba po 25 cm na stronę i wymiar na risery pośrodku ) . Mam oryginalne wysokie risery , oryginalne linki i przewody hamulcowe w oplocie hella z zachowaniem oryginalnych wymiarów . Jedynie możesz mieć kłopoty z przewodem hamulcowym , który pociągniety najkrótszą drogą z rozdzielnika do pompy ledwie starcza .
Jak to poskładac do kupy ? Pompę hamulcową możesz załozyć jako pierwszą na kierownicę ( żeby nie odkręcać przewodu hamulcowego , unikniesz odpowietrzania ) potem
Przykręć kierownicę z założoną pompa do riserów ( żeby tylko sie trzymała na miejscu , nie skręcaj mocno śrub ) załóż klamki przełaczniki i manetki
( też tak , żeby były na swoich miejscach ) . Siadasz na moto , opierasz dłonie na manetkach i ustawiasz kierownicę ( pchając w dół )w pozycji wygodnej dla nadgarstków ( czasami trzeba pójść na kompromis i kierę opuścić lekko niżej ,nadal będzie wygodnie dla nadgarstków a przewody się wydłużą :mrgreen: ) .Likwidujesz wszystkie zbędne " brzuszki " na linkach sprzęgła gazu , ssania czy prędkościomierza , starasz się puścić je najkrótszą drogą ( oczywiście małe " brzuszki " muszą być ) . Na koniec wszystko skręcasz na stałe w pozycji , żeby klamki i przełączniki Ci pasowały .
Jak starczy przewód hamulcowy , to reszta linek też Ci styknie .
Jakby brakowało Ci przewodu hamulcowego przesuń o 2 cm klamka z pompą do środka .
Jak masz wysokie risery i nie możesz dopiąc , to albo kup górna pólkę z niskimi riserami lub obetnij po 2-3 cm z obu stron ( pamiętaj , że potrzebujesz chyba po 25 cm prostej z każdej strony na klamki , przełączniki i manetki )
Ufffff .
kiera wróciła do Kubiego na pomiary. prawdopodobnie jest za wysoka. po rozmowie z Nim myślę że teraz będzie pasowała. dziękuję za poradę
Awatar użytkownika
kubi70
Posty: 749
Rejestracja: 19 listopada 2010, 23:33
Motocykl: XV750 ->HD Sport
Lokalizacja: Odrzykoń
Wiek: 51
Status: Offline

Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.

Post autor: kubi70 »

Faktycznie się walnąłem i była za wysoka. Jutro się zrobi nowa i w piątek jedzie do Jarka :chopper: :rock:
:motorcycle: :chopper:
jarek2711
Posty: 72
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 18:27
Motocykl: virago 750
Lokalizacja: okolice mławy
Status: Offline

Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.

Post autor: jarek2711 »

kubi70 pisze: 26 maja 2021, 22:09 Faktycznie się walnąłem i była za wysoka. Jutro się zrobi nowa i w piątek jedzie do Jarka :chopper: :rock:
kierownica dotarła i zamontowana. teraz wszystko pasuję. dziękuję
Awatar użytkownika
kubi70
Posty: 749
Rejestracja: 19 listopada 2010, 23:33
Motocykl: XV750 ->HD Sport
Lokalizacja: Odrzykoń
Wiek: 51
Status: Offline

Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.

Post autor: kubi70 »

I gitara. No to niech Ci służy.
Ps. przetestowałeś już ? :chopper: :rock: :rock:
:motorcycle: :chopper:
ODPOWIEDZ