Wydechy 750/1100

Dodatki i przeróbki do Virago
Awatar użytkownika
jarodex
Posty: 819
Rejestracja: 11 marca 2018, 21:30
Motocykl: XV1100'97
Lokalizacja: ZS
Wiek: 59
Kontakt:
Status: Offline

Wydechy 750/1100

Post autor: jarodex »

Witam, tak coś z nudów..

Czy ktoś ma/myślał/słyszał o tych wydechach dzieła - Grzegorza Hartmann'a:

http://www.motory.hg.pl/component/virtu ... l?Itemid=0

...jak to brzmi w/g orginałów (YT-nie oddaje tego co real)... no i opinie o wykonaniu.

Ewentualnie coś-gdzieś innego fajnego?
Ostatnio zmieniony 26 marca 2018, 13:32 przez jarodex, łącznie zmieniany 1 raz.
Świeć pomimo wszystko,
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!


:chopper: .... i wwwrrrrummmmm....... :bravo:

Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij :lol: ...i podziękuj.... :drunksmile:
osman1971
Posty: 293
Rejestracja: 26 października 2013, 16:26
Motocykl: Była 535 jest 750
Lokalizacja: Chorzów
Wiek: 50
Status: Offline

Re: Wydechy 750/1100

Post autor: osman1971 »

Mam takie zalozone,mysle ze calkiem fajnie brzmia. Mialem wczesniej org wybebeszone,te sa wg mnie lepsze ale kazdy ma wiadomo inne zdanie. Mam gdzies krotki filmik jak podasz maila moge wyslac
Awatar użytkownika
jarodex
Posty: 819
Rejestracja: 11 marca 2018, 21:30
Motocykl: XV1100'97
Lokalizacja: ZS
Wiek: 59
Kontakt:
Status: Offline

Re: Wydechy 750/1100

Post autor: jarodex »

Witaj, te Hartmann'owskie to masz wybebeszone czy te z wkładem 50%?

Ps. mail na PW
Świeć pomimo wszystko,
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!


:chopper: .... i wwwrrrrummmmm....... :bravo:

Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij :lol: ...i podziękuj.... :drunksmile:
osman1971
Posty: 293
Rejestracja: 26 października 2013, 16:26
Motocykl: Była 535 jest 750
Lokalizacja: Chorzów
Wiek: 50
Status: Offline

Re: Wydechy 750/1100

Post autor: osman1971 »

Z killerami.
Awatar użytkownika
Wesoly
Posty: 1657
Rejestracja: 20 lutego 2011, 11:14
Motocykl: Fat Bob
Lokalizacja: Poznań
Status: Offline

Re: Wydechy 750/1100

Post autor: Wesoly »

Również przy swojej 1100 miałem założone wydechy HARTMANNA.
Tłumiki ładnie wyglądają niestety wykonanane są z pojedyńczej ścianki i w miejscu gdzie spaliny uderzają w DB killer, czyli mniej więcej po środku bardzo szybko się przebarwiają. Ztego samego powodu ( pojedyńcza ścianka) dźwięk też nie jest nadzwyczaj ciekawy.
Jacek
Awatar użytkownika
jarodex
Posty: 819
Rejestracja: 11 marca 2018, 21:30
Motocykl: XV1100'97
Lokalizacja: ZS
Wiek: 59
Kontakt:
Status: Offline

Re: Wydechy 750/1100

Post autor: jarodex »

No właśnie takie przebarwienia są "nie ciekawe"... a może w tym stylu coś innego?
- Nie musi być nówka, z odzysku może też jakieś ciekawe spostrzeżenia....
Świeć pomimo wszystko,
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!


:chopper: .... i wwwrrrrummmmm....... :bravo:

Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij :lol: ...i podziękuj.... :drunksmile:
Awatar użytkownika
Wesoly
Posty: 1657
Rejestracja: 20 lutego 2011, 11:14
Motocykl: Fat Bob
Lokalizacja: Poznań
Status: Offline

Re: Wydechy 750/1100

Post autor: Wesoly »

KALIŃSKI, wydechy robi rewelacyjne, niestety zupełnie inna półka cenowa;
http://allegro.pl/yamaha-virago-1100-75 ... 42175.html
Jacek
Awatar użytkownika
Doniu
Posty: 255
Rejestracja: 21 lutego 2016, 13:39
Motocykl: Yamaha xv 1100 virag
Lokalizacja: Wielkopolska
Status: Offline

Re: Wydechy 750/1100

Post autor: Doniu »

Można te się postarać i zrobić samemu jeżeli ktoś ma możliwości i trochę obycia ze spawarką,przecinarka tokarka itd :D (taki interpersonalny żarcik) ja mam zrobione z rury nierdzewnej fi 70 +dennice+wkład wyciszający+troszkę rurki,lekko żółkną ale zawsze można zdjąć i przepolerować na lusterko i znów jak nówka,bardzo ładnie brzmią tak jakoś mi się udało dobrać,nie przebarwiają się na "granatowo",ścianka grubości 1,5 mm
Załączniki
11254282_20170513_154744.jpg
11254282_20170513_154744.jpg (88 KiB) Przejrzano 1439 razy
11253893_20170910_135503.jpg
11253893_20170910_135503.jpg (95.85 KiB) Przejrzano 1444 razy
Ale dane niech mi będzie. Wał kardana mieć w napędzie...
osman1971
Posty: 293
Rejestracja: 26 października 2013, 16:26
Motocykl: Była 535 jest 750
Lokalizacja: Chorzów
Wiek: 50
Status: Offline

Re: Wydechy 750/1100

Post autor: osman1971 »

U mnie na razie bez zadnych odbarwien,bardzo fajnie chodza w sam raz,zreszta wyslalem juz koledze filmik mogl posluchac. Zawsze mozna cos lepszego =drozszego,pytanie czy warto??
Awatar użytkownika
jarodex
Posty: 819
Rejestracja: 11 marca 2018, 21:30
Motocykl: XV1100'97
Lokalizacja: ZS
Wiek: 59
Kontakt:
Status: Offline

Re: Wydechy 750/1100

Post autor: jarodex »

Fajny pomysł ze samoróbą... sprzętu nie brakuje... ale to chyba później na razie musiałem stary zdemontować bo dmuchał między rurą 2o gara a baniakiem, no i teraz mam zagwózdkę z ich uszczelniaczami (rura 1o gara a cygaro i rura 2o gara a baniak) W serwisie Yamahy jeden koszt to 105pln a drugi 91pln... szukam gdzie indziej i nara kicha....
Świeć pomimo wszystko,
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!


:chopper: .... i wwwrrrrummmmm....... :bravo:

Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij :lol: ...i podziękuj.... :drunksmile:
Awatar użytkownika
Dyndek96
Posty: 5
Rejestracja: 11 lipca 2017, 19:37
Motocykl: Yamaha Virago XV 750
Lokalizacja: Cewków
Wiek: 24
Status: Offline

Re: Wydechy 750/1100

Post autor: Dyndek96 »

Witam, mogę od kogoś dostać filmik z wydechami Hartmann"a?
mój meil : gacdyno6556@onet.eu

Byłbym wdzieczny! :)
Dyndek :cool:
Awatar użytkownika
jarodex
Posty: 819
Rejestracja: 11 marca 2018, 21:30
Motocykl: XV1100'97
Lokalizacja: ZS
Wiek: 59
Kontakt:
Status: Offline

Re: Wydechy 750/1100

Post autor: jarodex »

Dyndek96 pisze:Witam, mogę od kogoś dostać filmik z wydechami Hartmann"a?
mój meil : gacdyno6556@onet.eu

Byłbym wdzieczny! :)
U mnie na dysku znajdziesz.....

https://drive.google.com/drive/folders/ ... eE9vZn2-t7

w zakładce: Presentation......
Świeć pomimo wszystko,
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!


:chopper: .... i wwwrrrrummmmm....... :bravo:

Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij :lol: ...i podziękuj.... :drunksmile:
Awatar użytkownika
Dyndek96
Posty: 5
Rejestracja: 11 lipca 2017, 19:37
Motocykl: Yamaha Virago XV 750
Lokalizacja: Cewków
Wiek: 24
Status: Offline

Re: Wydechy 750/1100

Post autor: Dyndek96 »

Dzięki! :)
Dyndek :cool:
Awatar użytkownika
mchojecki4
Posty: 105
Rejestracja: 17 lipca 2014, 18:09
Motocykl: XV 750 92r
Lokalizacja: Siedlce
Status: Offline

Re: Wydechy 750/1100

Post autor: mchojecki4 »

Ja tez mam Hartmana i jestem zadowolony. Nic sie nie odbarwia. Jedynie te oryginalne wygluszacze sie wypalily i zrobilem nowe z welny stalowej i jest ok. A plusem jest tez to ze mozna je wyciagnac w 5min wystarczy plaska 10 i kombinerki i mozna jechac na zlot.
osman1971
Posty: 293
Rejestracja: 26 października 2013, 16:26
Motocykl: Była 535 jest 750
Lokalizacja: Chorzów
Wiek: 50
Status: Offline

Re: Wydechy 750/1100

Post autor: osman1971 »

A probowales je juz wyciagac? Pytam,bo ja probowalem,a wlasciwie chcialem sprobowac ale nie bylo szans ruszyc wkladow,moze jakis haczyk by trzeba i pobijac tylko zastanawialem sie jak potem to wlozyc tak by trafic dokladnie z otworem na srubke skoro tak ciezko to idzie i zrezygnowalem...
Awatar użytkownika
mchojecki4
Posty: 105
Rejestracja: 17 lipca 2014, 18:09
Motocykl: XV 750 92r
Lokalizacja: Siedlce
Status: Offline

Re: Wydechy 750/1100

Post autor: mchojecki4 »

U mnie wyszlo bez problemu. Odkrecam śrubę. Lapie obcegami za koniec i kręcąc wyciagam. Moze masz za duzo wygluszacza nawinięte i sie zblokowało.
Awatar użytkownika
Wesoly
Posty: 1657
Rejestracja: 20 lutego 2011, 11:14
Motocykl: Fat Bob
Lokalizacja: Poznań
Status: Offline

Re: Wydechy 750/1100

Post autor: Wesoly »

Niestety z tymi wkładami od Hartmanna nie jest lekko, z wyciągnięciem jeszcze jako tako, po odkręceniu śrubki można podejść siłowo jakimiś obcęgami czy innymi szczypcami, ale z włożeniem ich na miejsce i ucelowaniem otworem pod wspomnianą śrubkę to dopiero jest problem.
Ostatnio zmieniony 11 kwietnia 2018, 13:05 przez Wesoly, łącznie zmieniany 1 raz.
Jacek
Awatar użytkownika
mchojecki4
Posty: 105
Rejestracja: 17 lipca 2014, 18:09
Motocykl: XV 750 92r
Lokalizacja: Siedlce
Status: Offline

Re: Wydechy 750/1100

Post autor: mchojecki4 »

Kwestia wprawy
Truskawka
Posty: 6
Rejestracja: 14 sierpnia 2021, 09:31
Motocykl: Yamaha xv1100
Lokalizacja: Kalisz
Status: Offline

Re: Wydechy 750/1100

Post autor: Truskawka »

Czy przy Virago 1100 po zamontowaniu pustych wydechów jest konieczność coś przeregulować w silniku? Gaźnikach? W porównaniu z oryginalnym wydechem opór spalin jest mniejszy i zastanawia czy silnik będzie pracował normalnie?
Awatar użytkownika
2007XV1700
Posty: 5062
Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
Wiek: 39
Kontakt:
Status: Offline

Re: Wydechy 750/1100

Post autor: 2007XV1700 »

załóż większe dysze jak zmienisz dolot, teraz wystarczy 3.5 obrotu śrubką jak będziesz jeździł z db-kilerami

ps. nie ten dział
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
ODPOWIEDZ