Zajonc pisze:Rozbawiłeś mnie do łez Husky. Ostro poszedł wykres po tych świeczkach? Chyba jednak nie wiesz jak działa hamownia...
tak, bo w trakcie hamowania robiliśmy strojenie silnika i auto było hamowane 7 razy, po drugie nie wyobrażam sobie rozpoczęcia jakiejkolwiek pracy przy aucie czy motocyklu od zmierzenia ... co? 99% 2 letnich samochodów nawet nie trzyma serii, więc od czego wychodzimy i jak mamy zmierzyć efekt końcowy kiedy klient wydaje 5-10-15 tyś na wymianę gratów w samochodzie... mam się przejechać i powiedzieć mu że jest lepiej... ubaw niezły...
Zajonc pisze:Wszystko zależy od ciśnienia atmosferycznego, temperatury no i od zdolności obsługi.
... błysnąłeś, więc jednak widziałeś hamownie... ale nie zależy tak bardzo, technika poszła do przodu i większość tych parametrów można uzyskać tak aby były takie same warunki pomiaru... ale o tym też nie słyszałeś...
Zajonc pisze: Rozbieżności w pomiarach tego samego sprzętu, bez żadnych przeróbek są czasem spore, nawet wykonywane w niewielkich odstępach czasu.
... czyli w opinii o dupohamowni się zgadzamy.
Zajonc pisze:Więc nie pitol o pomiarach po wymianie świec, bo pewnie ten wyśmiewany chip-rezystor z alledrogo da jakiś przyrost
Czytaj ze zrozumieniem, nie pisałem że po wymianie świec są jakieś przyrosty... ale jak już odnosisz się do czegoś co napisałem to poczytaj trochę o świecach, ich temperaturach itp... i jeżeli wdrożysz się w temat to się dowiesz że dużo daje zwykła wymiana przewodów wysokiego napięcia daje bardzo dużo, a na efekt końcowy wpływa wszystko... jak to się mówi: diabeł tkwi w szczegółach...
tekstu o chipie nie skomentuję... sorki...
Zajonc pisze:(nie twierdzę, że jest to dobre rozwiązanie, ale ma prawo zadziałać, o ile jest dobrze dobrany i wpięty tam gdzie powinien),w przeciwieństwie do Twoich modów.
... ale mnie rozbawiłeś, więc szkoda że wydałem kupę kasy na układy dolotowe, wydechowe, polerowanie kanałów, wałki rozrządu, tłoki itp. itd strojenie silnika, hamowanie, strojenie silnika, hamowanie ... świnki i inne zwierzątka... kurde mogłem wcześniej zwrócić się do Ciebie i założyć chip rezystor + strumienica + magnetyzer ... fuck...
Zajonc pisze:Jeśli już jesteś tak skrupulatny i chcesz coś sprawdzać, to podepnij szerokopasmową sondę (nie taką zerojedynkową, którą zakładają producenci przed, a czasami i za, katalizatorem) i sprawdź AFR, bo może te superhiperextratjuningświece mają zły wpływ na proces spalania.
O tym pewnie nie pomyślałeś?
Sonda w moim samochodzie jest dokładnie przeniesiona w to miejsce gdzie powinna być... tutaj zaufałem inżynierom z supersprinta... bo jak pisałem druciarstwo mnie nie interesuje...
Zajonc pisze: hamownia to nie wszystko, Więc po co tyle bicia piany?
... po to że jak zamierzam osiągnąć jakiś cel modząc to jedynym adekwatnym środkiem do potwierdzenia tego jest hamownia, wsio inne można sobie w bajki włożyć... nie wyobrażam sobie dorabiania dolotu powietrza bez pomiarów na hamowni + pomiarów na ulicy (Dynomet)[/quote]
Zajonc pisze:Kyller, dawno temu miałem Uno 1.3T(być może niektórzy wiedzą, co to za zabawka). Rozpadł mi się zawór do regulacji ciśnienia doładowania. Zanim dotarł nowy, założyłem w jego miejsce przewodzik, w nim zrobiłem otwór fi3 i voila, działa.
A więc da się?
... pewnie działa do dzisiaj...
więc wierć co chcesz i gdzie chcesz... będzie działać.
... a jak zadajesz pytanie na forum to nie próbuj potem wsio wszystkim udowadniasz że nie mają racji... ja skończyłem bo pewnie i tak masz rację.