Prosze o pomoc w dobraniu szyby.

Dodatki i przeróbki do Virago
elcede
Posty: 109
Rejestracja: 05 października 2010, 23:36
Motocykl: Virago XV 750
Lokalizacja: Siedlce
Status: Offline

Prosze o pomoc w dobraniu szyby.

Post autor: elcede »

Siemka.
Mam 182cm wzrostu i jezdze na Virago 750. Przymierzam sie teraz do zakupu szyby/owiewki, ale chce zeby byla jak najmniejsza, ale zeby z kolei nie probowala mi urwac glowy :P moze ktos z forumowiczow moze cos zaproponowac? Wiekszosc na allegro malych szyb ma mocowania do kierownicy, a przydalyby sie tez dolozyc do lagow zeby bylo bardziej stabilnie. Napisalem juz do Grzegorza, moze cos sie uda wykombinowac. Obawiam sie tylko zeby po dolozeniu szyby jazda nie zrobila sie gorsza (dlatego pytam Was o opinie jaka wysokosc szyby powinna byc dla mnie).
Z gory dzieki za pomoc.
Pozdro.
jestem zielony jesli chodzi o motory :)
Awatar użytkownika
micek1968
Posty: 871
Rejestracja: 25 października 2009, 12:26
Motocykl: VIRAGO XV 750
Lokalizacja: Zgierz
Wiek: 55
Kontakt:
Status: Offline

Re: Prosze o pomoc w dobraniu szyby.

Post autor: micek1968 »

Pewnie już było poruszane parę razy na forum ale co tam... Po pierwsze jeśli do tej pory jeździłeś bez szyby to będzie już teraz inna jazda. Szyba działa w motocyklu trochę jak żagiel. Spowalnia go i na zakrętach inaczej się zachowuje.