Virago risery
- ALBINERO
- Posty: 1091
- Rejestracja: 21 marca 2011, 19:55
- Motocykl: Yamaha Virago XV1000
- Lokalizacja: Wrocław/UK
- Wiek: 58
- Status: Offline
Virago risery
Mam pytanie dotyczące riserów . Moje w XV 1000 są krótkie a widziałem w XV 750 są długie . Moje pytanie czy ma ktoś z was w swojej maszynie długie risery i czy były one montowane seryjnie czy je zmienialiście na te długie. Następnie czy wygodnie się jeździ na tych dłuższych.
- e_gregor
- Posty: 2015
- Rejestracja: 14 lutego 2010, 14:53
- Motocykl: ZR7
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: Virago risery
Wydaje mi się że tylko jakieś późniejsze roczniki 750 199x miały wyższe risery
Głupota to największa choroba cywilizacyjna
- Pandik
- Posty: 2755
- Rejestracja: 22 kwietnia 2012, 19:55
- Motocykl: Borsuk
- Lokalizacja: Czerwionka
- Wiek: 48
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Virago risery
W mojej 90r są długie, lata się wygodnie.
- ALBINERO
- Posty: 1091
- Rejestracja: 21 marca 2011, 19:55
- Motocykl: Yamaha Virago XV1000
- Lokalizacja: Wrocław/UK
- Wiek: 58
- Status: Offline
Re: Virago risery
A więc tak , dzisiaj usiadłem na XV 750 z długimi riserami i doznałem olśnienia , było super wygodnie.Po pracy pojechałem na szrot motocyklowy i zapytałem o wysokie risery. Gość powiedział że ma Virago na rozbiórkę i pokazał mi ją, była to 535 ale z wysokimi riserami . Kupiłem je i zabrałem się za ich wymianę. Tutaj zaczęły się schody. Okazuje się bowiem że te które kupiłem mają śrubę M 14mm. Moje po odkręceniu , okazało się że mają śrubę M 10mm.Zajęło mi kilka godzin żeby przewiercić moje tuleje met.-gum. z 10 na 14. Nie było łatwo ale się udało. Następnie się okazało że moje linki są za krótkie . Miałem jeszcze inną kierownicę , prawie prostą i ją właśnie założyłem, próby robiłem na podwórku i było ok. zobaczymy na trasie. Co jest ciekawe to to że lżejsza 535 ma większe śruby w riserach niż cięższa 1000 -ka.
- arecki
- Posty: 484
- Rejestracja: 05 października 2013, 18:51
- Motocykl: virago 535 93r
- Lokalizacja: Czaplinek (zachodniopomorskie)
- Wiek: 37
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Virago risery
A ja miałem na odwrót , kupiłem od 750 i miały śrubę 14mm , a ja w 535 mam 10mm i sprzedałem aby odzyskać kasę.
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku , przyszedł pan doktór co jest motoreczku???
-Ahh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i chronią zawory.
To że mnie nie widać nie oznacza że mnie nie ma. Czasem jestem ale tego nie widać .
-Ahh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i chronią zawory.
To że mnie nie widać nie oznacza że mnie nie ma. Czasem jestem ale tego nie widać .
- ALBINERO
- Posty: 1091
- Rejestracja: 21 marca 2011, 19:55
- Motocykl: Yamaha Virago XV1000
- Lokalizacja: Wrocław/UK
- Wiek: 58
- Status: Offline
Re: Virago risery
Może zależy od rocznika jakie montowali . Dla mnie było to dużym zaskoczeniem że są dwa rodzaje śrub .
- mytek1
- Posty: 1107
- Rejestracja: 21 września 2009, 18:10
- Motocykl: xv535,vt1100,vs1400
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
- Wiek: 34
- Status: Offline
Re: Virago risery
Ja w jednej 535 miałem krótkie risery z M10 z kierownicą bawole rogi. W drugiej były długie z M14 i prostą kierownicą. Obstawiam, że obydwie kierownice są oryginalne Yamahy i nikt przy tym nie majstrował. Jak na moje oko to Yamaha po prostu przy długich riserach dawała śrubę M14, a przy krótkich M10. Oczywiście w półkach od obydwóch są inne tuleje wprasowane.
Czasem wydawać się może, że życie nie ma sensu, kiedy nic nie ma dla ciebie znaczenia, nudzisz się... Wtedy wsiądź na motocykl i jedź... tylko ty, maszyna, droga i szeroki horyzont...
- ALBINERO
- Posty: 1091
- Rejestracja: 21 marca 2011, 19:55
- Motocykl: Yamaha Virago XV1000
- Lokalizacja: Wrocław/UK
- Wiek: 58
- Status: Offline
Re: Virago risery
Też tak myślę . Szkoda tylko że wcześniej nie wiedziałem .
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 05 czerwca 2009, 11:16
- Motocykl: virago 535,1999r.
- Lokalizacja: lubuskie
- Status: Offline
Re: Virago risery
Zamierzam przedłużyć krótkie risery .
I tutaj pytanie, jak łączona jest aluminiowa głowica ze stalowym nagwintowanym, trzpieniem.
Na gwint, czy jest zaprasowana.
Może ktoś je już rozbierał.
I tutaj pytanie, jak łączona jest aluminiowa głowica ze stalowym nagwintowanym, trzpieniem.
Na gwint, czy jest zaprasowana.
Może ktoś je już rozbierał.
- Doniu
- Posty: 255
- Rejestracja: 21 lutego 2016, 13:39
- Motocykl: Yamaha xv 1100 virag
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Status: Offline
Re: Virago risery
Metalowy gwintowany trzpień to śruba" zatopiona" w odlewie
Ale dane niech mi będzie. Wał kardana mieć w napędzie...