tlumiki na przelot

Dodatki i przeróbki do Virago
Awatar użytkownika
grzegorzbr2
Posty: 4920
Rejestracja: 13 listopada 2012, 21:00
Motocykl: XV 535 1,1 1,7 1,3
Lokalizacja: Świętokrzyskie - TOP
Wiek: 52
Status: Offline

Re: tlumiki na przelot

Post autor: grzegorzbr2 »

arecki pisze:a te koncówki skosne to dla lepszego wygladu czy ma to cos wspolnego z lepsza praca silnika?
to dlawienie wystapilo po zamontowaniu tych rurek
powiedz mi w jakiej kolejnosci mam robic ustawianie gaznika
1śruby składu mieszanki
2poziom paliwa
3synchro
???
2- 1 - 3
Awatar użytkownika
2007XV1700
Posty: 5106
Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
Wiek: 42
Kontakt:
Status: Offline

Re: tlumiki na przelot

Post autor: 2007XV1700 »

luzy zaworowe
poziom paliwa
skład mieszanki
synchro
Awatar użytkownika
Artur
Posty: 262
Rejestracja: 29 lipca 2013, 14:15
Motocykl: CX500, BMW-R71
Status: Offline

Re: tlumiki na przelot

Post autor: Artur »

jesli przyjmiemy że przed wymiana wydechu gazniki były ustawione prawidłowo to regulacja gaznika polega na dodaniu mu odpowiedniej ilosci paliwa
wiec podkładka pod iglicę lub wymiana iglicy na inną lub wymiana głównej dyszy paliwowej na większa
a czasami wszystkie trzy rzeczy na raz
oczywiście poziomy paliwa muszą być prawidłowe, synchro i skład wolnych tez musisz poprawić
przy gaźnikach podciśnieniowych wymiana wydechu nie jest bezkarna :D
Awatar użytkownika
arecki
Posty: 484
Rejestracja: 05 października 2013, 18:51
Motocykl: virago 535 93r
Lokalizacja: Czaplinek (zachodniopomorskie)
Wiek: 37
Kontakt:
Status: Offline

Re: tlumiki na przelot

Post autor: arecki »

i odbiło mi sie ta wymiana czkawką JUZ ICH NIE CHCEEEEEEEEEEEEEEE na biegu jalowym ładnie chodzi a co do jazdy to masakra na każdym biagu z poczatku sie dlawi i po czasie dopiero dostaje kopa , wszytsko na nowo zostalo poustawiane i dalej to samo nawet myslalem ze swiece padly ale dalej to samo ,rury z jakiej zrobilem to sr wewnetrzna 35mm(za mała srednica i dlatego sie dlawi :?: ) i dlugosci po 90cm , spowrotem bede zmuszony zalozyc oryginalne JA PIER...E :frustrated:
jeszcze spróbuję jak bede w garażu odkrecic o dwa obroty srube skladu mieszanki bo obecnie jest na 2,5 obrotu
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku , przyszedł pan doktór co jest motoreczku???
-Ahh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i chronią zawory.

To że mnie nie widać nie oznacza że mnie nie ma. Czasem jestem ale tego nie widać . :D
Awatar użytkownika
grzegorzbr2
Posty: 4920
Rejestracja: 13 listopada 2012, 21:00
Motocykl: XV 535 1,1 1,7 1,3
Lokalizacja: Świętokrzyskie - TOP
Wiek: 52
Status: Offline

Re: tlumiki na przelot

Post autor: grzegorzbr2 »

arecki pisze:i odbiło mi sie ta wymiana czkawką JUZ ICH NIE CHCEEEEEEEEEEEEEEE na biegu jalowym ładnie chodzi a co do jazdy to masakra na każdym biagu z poczatku sie dlawi i po czasie dopiero dostaje kopa , wszytsko na nowo zostalo poustawiane i dalej to samo nawet myslalem ze swiece padly ale dalej to samo ,rury z jakiej zrobilem to sr wewnetrzna 35mm(za mała srednica i dlatego sie dlawi :?: ) i dlugosci po 90cm
Masz żle ustawione gaziorki, za mała dawka paliwka.
Ja miałem wstawione końcówki kominów własnej produkcji o średnicy 32mm i nie było żadnego mulenia, śruby regulacii musiałem wykręcić na 3.5 - 4 obroty.
Awatar użytkownika
arecki
Posty: 484
Rejestracja: 05 października 2013, 18:51
Motocykl: virago 535 93r
Lokalizacja: Czaplinek (zachodniopomorskie)
Wiek: 37
Kontakt:
Status: Offline

Re: tlumiki na przelot

Post autor: arecki »

powykrecalem na 5 obrotów(ile jest obrotów do wykrece nia calkiem sruby :?: ) jest poprawa ale jeszcze czegos brakuje , teraz przy wykreconych 5 obrotów bedzie wiecej paliwa palił?
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku , przyszedł pan doktór co jest motoreczku???
-Ahh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i chronią zawory.

To że mnie nie widać nie oznacza że mnie nie ma. Czasem jestem ale tego nie widać . :D
Awatar użytkownika
-waldi-
Posty: 7073
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
Lokalizacja: Oświęcim
Wiek: 46
Kontakt:
Status: Offline

Re: tlumiki na przelot

Post autor: -waldi- »

wsadź główne dysze większe
Obrazek
ELITARNA LOŻA SZYDERCÓW
Obrazek
NIE UFAJ MECHANIKOWI, ZRÓB TO SAM !!!
Nie udzielam porad na PW - od tego jest forum!
Awatar użytkownika
arecki
Posty: 484
Rejestracja: 05 października 2013, 18:51
Motocykl: virago 535 93r
Lokalizacja: Czaplinek (zachodniopomorskie)
Wiek: 37
Kontakt:
Status: Offline

Re: tlumiki na przelot

Post autor: arecki »

ale gdzie sie one znajduja :) i skad takowe wziasc
to o tą chodzi?
Obrazek
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku , przyszedł pan doktór co jest motoreczku???
-Ahh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i chronią zawory.

To że mnie nie widać nie oznacza że mnie nie ma. Czasem jestem ale tego nie widać . :D
Awatar użytkownika
grzegorzbr2
Posty: 4920
Rejestracja: 13 listopada 2012, 21:00
Motocykl: XV 535 1,1 1,7 1,3
Lokalizacja: Świętokrzyskie - TOP
Wiek: 52
Status: Offline

Re: tlumiki na przelot

Post autor: grzegorzbr2 »

W dyszy głównej znajduje się iglica przepustnicy ( membrany ) na fotce jako MAIN JET
Załączniki
202194_Hitachi_carb.jpeg
Awatar użytkownika
grzegorzbr2
Posty: 4920
Rejestracja: 13 listopada 2012, 21:00
Motocykl: XV 535 1,1 1,7 1,3
Lokalizacja: Świętokrzyskie - TOP
Wiek: 52
Status: Offline

Re: tlumiki na przelot

Post autor: grzegorzbr2 »

arecki pisze:ale gdzie sie one znajduja :) i skad takowe wziasc
to o tą chodzi?
Obrazek
Żeby się dostać do dyszy głownej musisz odkrecić ten dekielek przykrecony na dwie śrubki.
Awatar użytkownika
arecki
Posty: 484
Rejestracja: 05 października 2013, 18:51
Motocykl: virago 535 93r
Lokalizacja: Czaplinek (zachodniopomorskie)
Wiek: 37
Kontakt:
Status: Offline

Re: tlumiki na przelot

Post autor: arecki »

o Boziu ile kombinowania przez te przelotówki , najlepszym rozwiazaniem bedzie jak poprostu z oryginalnych wywale te rureczki wystajace Obrazek
zeby bylo o tak Obrazek
i wtedy powrócę do normalnego skladu mieszanki czyli 2,5-3 obroty a nie 5 i bedzie start odrazu od dołu mocy bez kombinowania ,czy tez moga byc z tym problemy???
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku , przyszedł pan doktór co jest motoreczku???
-Ahh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i chronią zawory.

To że mnie nie widać nie oznacza że mnie nie ma. Czasem jestem ale tego nie widać . :D
Awatar użytkownika
grzegorzbr2
Posty: 4920
Rejestracja: 13 listopada 2012, 21:00
Motocykl: XV 535 1,1 1,7 1,3
Lokalizacja: Świętokrzyskie - TOP
Wiek: 52
Status: Offline

Re: tlumiki na przelot

Post autor: grzegorzbr2 »

Zdławienie lub wybebeszenie kominow wymaga powtórnej regulacji i synchronizacji gaziorkow.
Awatar użytkownika
arecki
Posty: 484
Rejestracja: 05 października 2013, 18:51
Motocykl: virago 535 93r
Lokalizacja: Czaplinek (zachodniopomorskie)
Wiek: 37
Kontakt:
Status: Offline

Re: tlumiki na przelot

Post autor: arecki »

ale chociaz da sie wyregulowac nie na 5 obrotach jak przy tym teraz przypadku i jeszcze braluje mocy dolnej eehhh
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku , przyszedł pan doktór co jest motoreczku???
-Ahh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i chronią zawory.

To że mnie nie widać nie oznacza że mnie nie ma. Czasem jestem ale tego nie widać . :D
Awatar użytkownika
arecki
Posty: 484
Rejestracja: 05 października 2013, 18:51
Motocykl: virago 535 93r
Lokalizacja: Czaplinek (zachodniopomorskie)
Wiek: 37
Kontakt:
Status: Offline

Re: tlumiki na przelot

Post autor: arecki »

po wywaleniu tych rureczek co w koncówkach tlumikach sa jeszcze to są jakies kanaly spalinowe w srodku czy juz bedzie pusty? ObrazekObrazek
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku , przyszedł pan doktór co jest motoreczku???
-Ahh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i chronią zawory.

To że mnie nie widać nie oznacza że mnie nie ma. Czasem jestem ale tego nie widać . :D
Awatar użytkownika
arecki
Posty: 484
Rejestracja: 05 października 2013, 18:51
Motocykl: virago 535 93r
Lokalizacja: Czaplinek (zachodniopomorskie)
Wiek: 37
Kontakt:
Status: Offline

Re: tlumiki na przelot

Post autor: arecki »

nigdy więcej rur na przelot (brak dolnej mocy przy rozpędzaniu, szkoda silnika katować) , dziś zamontowałem z powrotem oryginalne wydechy , odrazu power wrócił na każdym biegu .
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku , przyszedł pan doktór co jest motoreczku???
-Ahh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i chronią zawory.

To że mnie nie widać nie oznacza że mnie nie ma. Czasem jestem ale tego nie widać . :D
ODPOWIEDZ