Projekt XV920 cafe

Dodatki i przeróbki do Virago
Awatar użytkownika
Wheel&Steel
Posty: 78
Rejestracja: 17 września 2016, 11:27
Motocykl: XV 920
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline

Re: Projekt XV920 cafe

Post autor: Wheel&Steel »

aurumcantus pisze:Co tu dużo pisać, świetna robota i tyle. Nie myślałeś nad amorem upside down czy jak sie to nazywa? np w kolorze złotym.
up side down raczej nie, za nowoczesny. Chciałem zachować rozwiązania oryginalne. Nie robiłem z tego "performance" bike tylko coś co jest retro i fajnie wygląda. Od osiągów są współczesne moto ;)
Awatar użytkownika
aurumcantus
Posty: 198
Rejestracja: 18 października 2012, 14:27
Motocykl: TDM 900
Lokalizacja: Sochaczew
Wiek: 45
Kontakt:
Status: Offline

Re: Projekt XV920 cafe

Post autor: aurumcantus »

Oczywiście wszystko rozumiem. O gustach się nie dyskutuje. Efekt końcowy kapitalny i tylko Ty wiesz ile roboty i czasu wolnego przy tym. Nie chce zaśmiecać ale przymierzam się do czegoś na ten styl ( z wyjatkiem tych dennych tłumików które średnio pasują) dlatego pytałem o zawieszenie :)
Załączniki
VIRAGO YAMAHA.jpg
VIRAGO YAMAHA.jpg (173.26 KiB) Przejrzano 2391 razy
Obrazek
Awatar użytkownika
Flower
Posty: 1401
Rejestracja: 09 marca 2009, 21:59
Motocykl: Jędza - XV535 (2YL)
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
Wiek: 33
Status: Offline

Re: Projekt XV920 cafe

Post autor: Flower »

Kurde :) świetnie wyszło.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

"Ci którzy rezygnują z Wolności w imię bezpieczeństwa, nie zasługują na żadne z nich."

Thomas Jefferson
Blunio pisze: wypada świat widzieć takim jaki jest, a nie taki jakby niektórzy chceli żebyś go widział.
Awatar użytkownika
Wheel&Steel
Posty: 78
Rejestracja: 17 września 2016, 11:27
Motocykl: XV 920
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline

Re: Projekt XV920 cafe

Post autor: Wheel&Steel »

Czy ktoś wie do czego służy ten element zaznaczony na zdjęciu? Pierwotnie sądziłem że tu odprowadzam gazy z odmy, bo to chyba łączy się z kanałem od filtra powietrza do gaźników. Ale odmę montuje się do króćców doprowadzających powietrze z ramy zaraz przy gaźnikach. Co więc mam podpiąć tutaj? Teraz nie mam nic, a moto działa ;) Dodam, że MCV mam odpięty, kranik paliwa jest podłączony tylko do gaźnika, a podłączenia przy króćcach dolotowych zaślepione. Czy to ma z nimi coś wspólnego?

Obrazek
Awatar użytkownika
tylust
Posty: 2698
Rejestracja: 13 stycznia 2014, 09:26
Motocykl: XV 750 1982r.
Lokalizacja: Kalisz - Wlkp.
Wiek: 51
Status: Offline

Re: Projekt XV920 cafe

Post autor: tylust »

Tam u mnie jest tylko zaślepka - korek. Wszystko co znalazłem w necie to kilka zdjęć Yamahy TR1 - czyli protoplasty Virago z napędem łańcuchowym i wczesnych modeli XV 920, na których podpięta jest jakaś rurka, ale gdzie jest drugi koniec tej rurki to mnie zabij, ale Ci nie powiem. Z ciekawostek powiem, że w latach 80-tych w USA była seria wyścigów, w których jeździły prawie seryjne XV 920. Fotki masz poniżej, Potem te Xv 920 "trochę" modyfikowano dokładając np. kute tłoki i chłodnicę oleju. W wyniku czego wyciągano z tego silnika równe 100 KM :P :mrgreen: .

Obrazek

Obrazek

a tu masz foto z rurką, o której pisałem wyżej - ten gość też ze swojej XV 920 wycisnął 100KM i też ma chłodnicę oleju jak widzisz. Masz też link do jego wątku bo warto to chyba nawet dla potomnych zachować :nazdrowie:
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... ject/page7
Obrazek
Tomek
Awatar użytkownika
Wheel&Steel
Posty: 78
Rejestracja: 17 września 2016, 11:27
Motocykl: XV 920
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline

Re: Projekt XV920 cafe

Post autor: Wheel&Steel »

Tak, zaślepka jest potrzebna, już to przebadałem. Dzięki!
A te wyścigi z Virago widziałem. Nawet nalazłem w jakimś amerykańskim sklepie zestaw do "tuningu" seryjnego silnika: inne wałki rozrządu, sprężyny i inne zawory - kosztowało to majątek ale podobno można taka modyfikacją głowicy sporo jeszcze wycisnąć ;)
ODPOWIEDZ