Strona 5 z 5

Re: Projekt XV920 cafe

: 29 czerwca 2017, 12:44
autor: Wheel&Steel
aurumcantus pisze:Co tu dużo pisać, świetna robota i tyle. Nie myślałeś nad amorem upside down czy jak sie to nazywa? np w kolorze złotym.
up side down raczej nie, za nowoczesny. Chciałem zachować rozwiązania oryginalne. Nie robiłem z tego "performance" bike tylko coś co jest retro i fajnie wygląda. Od osiągów są współczesne moto ;)

Re: Projekt XV920 cafe

: 29 czerwca 2017, 12:49
autor: aurumcantus
Oczywiście wszystko rozumiem. O gustach się nie dyskutuje. Efekt końcowy kapitalny i tylko Ty wiesz ile roboty i czasu wolnego przy tym. Nie chce zaśmiecać ale przymierzam się do czegoś na ten styl ( z wyjatkiem tych dennych tłumików które średnio pasują) dlatego pytałem o zawieszenie :)

Re: Projekt XV920 cafe

: 29 czerwca 2017, 12:55
autor: Flower
Kurde :) świetnie wyszło.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Re: Projekt XV920 cafe

: 03 lipca 2017, 12:08
autor: Wheel&Steel
Czy ktoś wie do czego służy ten element zaznaczony na zdjęciu? Pierwotnie sądziłem że tu odprowadzam gazy z odmy, bo to chyba łączy się z kanałem od filtra powietrza do gaźników. Ale odmę montuje się do króćców doprowadzających powietrze z ramy zaraz przy gaźnikach. Co więc mam podpiąć tutaj? Teraz nie mam nic, a moto działa ;) Dodam, że MCV mam odpięty, kranik paliwa jest podłączony tylko do gaźnika, a podłączenia przy króćcach dolotowych zaślepione. Czy to ma z nimi coś wspólnego?

Obrazek

Re: Projekt XV920 cafe

: 12 lipca 2017, 21:29
autor: tylust
Tam u mnie jest tylko zaślepka - korek. Wszystko co znalazłem w necie to kilka zdjęć Yamahy TR1 - czyli protoplasty Virago z napędem łańcuchowym i wczesnych modeli XV 920, na których podpięta jest jakaś rurka, ale gdzie jest drugi koniec tej rurki to mnie zabij, ale Ci nie powiem. Z ciekawostek powiem, że w latach 80-tych w USA była seria wyścigów, w których jeździły prawie seryjne XV 920. Fotki masz poniżej, Potem te Xv 920 "trochę" modyfikowano dokładając np. kute tłoki i chłodnicę oleju. W wyniku czego wyciągano z tego silnika równe 100 KM :P :mrgreen: .

Obrazek

Obrazek

a tu masz foto z rurką, o której pisałem wyżej - ten gość też ze swojej XV 920 wycisnął 100KM i też ma chłodnicę oleju jak widzisz. Masz też link do jego wątku bo warto to chyba nawet dla potomnych zachować :nazdrowie:
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... ject/page7
Obrazek

Re: Projekt XV920 cafe

: 12 lipca 2017, 21:33
autor: Wheel&Steel
Tak, zaślepka jest potrzebna, już to przebadałem. Dzięki!
A te wyścigi z Virago widziałem. Nawet nalazłem w jakimś amerykańskim sklepie zestaw do "tuningu" seryjnego silnika: inne wałki rozrządu, sprężyny i inne zawory - kosztowało to majątek ale podobno można taka modyfikacją głowicy sporo jeszcze wycisnąć ;)