Szyba Virago 535

Dodatki i przeróbki do Virago
Awatar użytkownika
g.ciuruk
Posty: 39
Rejestracja: 01 sierpnia 2017, 11:45
Motocykl: Virago XV 535 S
Wiek: 29
Status: Offline

Szyba Virago 535

Post autor: g.ciuruk »

Witam ;)

Tematy odnośnie szyby były wałkowane, ale nikt konkretnie nic nie polecił...
Wobec tego pytanie do Was co macie zamontowane szyby. Mam 183 cm wzrostu, jaką szybę polecacie? Taka żeby pełniła swoją funkcję czyli chroniła od wiatru i była stabilna przy większych prędkościach. Wydaje mi się im większa szyba tym lepiej... Największa jaką znalazłem to 560 mm x 480 mm, przed zakupem wolę spytać bardziej doświadczonych. Proszę o porady bądź podesłanie namiarów na konkretny model. Cena w zasadzie nie gra roli, szyba ma robić swoje. Pozdrawiam ;)
Awatar użytkownika
PanG
Posty: 550
Rejestracja: 10 marca 2019, 09:59
Motocykl: Twoja Stara 350
Lokalizacja: Galaktyka Kurwix
Wiek: 16
Kontakt:
Status: Offline

Re: Szyba Virago 535

Post autor: PanG »

Miałem krótszą (na wysokość nosa) w poprzednim moto. Nie sprawdzała się tak dobrze jak sprawdza się MRA w Jadzi. Jest wysoka - trochę poza głowę. Do tego ma stabilne mocowania, metalowe. Unikaj chinoli na mocowaniach w plastiku. Dużo tego w internetach.
Żyj i daj rzyć innym.
Pedro65
Posty: 166
Rejestracja: 23 stycznia 2015, 20:36
Motocykl: SUZUKI XF650Freewind
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 58
Status: Offline

Re: Szyba Virago 535

Post autor: Pedro65 »

W sprawie szyby wraz z mocowaniem do Virago 535 skontaktuj się z https://mikiwerke.wordpress.com/ zrobi dla Ciebie w bardzo dobrych pieniądzach taką jaką tylko zechcesz. :motorcycle:
member Southern Cruisers Riding Club
Awatar użytkownika
g.ciuruk
Posty: 39
Rejestracja: 01 sierpnia 2017, 11:45
Motocykl: Virago XV 535 S
Wiek: 29
Status: Offline

Re: Szyba Virago 535

Post autor: g.ciuruk »

Przydatna uwaga odnośnie mocowań szyby - dzięki, faktycznie jest tego więcej niż w metalu. Myślicie, że 2 - punktowe mocowanie z nierdzewki wystarczy?
Wydaje mi się, że im większa szyba tym lepiej, czyli będę celował w najwększą gabarytowo, tym bardziej, że sam niski nie jestem...
Odnośnie tego linku, to te szyny niczym się nie różnią jak na allegro - tylko mocowania to malutkie obejmy z tego co oglądam po zdjęciach.
Awatar użytkownika
Top Gun
Posty: 2983
Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 16:23
Motocykl: CRF 1000
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 59
Status: Offline

Re: Szyba Virago 535

Post autor: Top Gun »

g.ciuruk pisze: 17 kwietnia 2019, 21:36 Wydaje mi się, że im większa szyba tym lepiej
Jak nie trzeba jechać nocą w deszczu to ok...Szyba powinna być tak dobrana, by patrzeć ponad :motorcycle:
,,Nie rezygnuj z marzeń, nigdy nie wiesz kiedy okażą się potrzebne,,
Awatar użytkownika
Blunio
Posty: 5793
Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
Motocykl: Trek X-Caliber 8
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Wiek: 72
Status: Offline

Re: Szyba Virago 535

Post autor: Blunio »

To nie wielkość szyby robi dobrą robotę. Ważne są kąt pochylenia i parę innych parametrów. Do szyby polecam jak najbardziej regulowany defletor, odchylający strugę powietrza. Polecam, wypraktykowałem i wiem co mówię / piszę :kawa:
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Awatar użytkownika
Top Gun
Posty: 2983
Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 16:23
Motocykl: CRF 1000
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 59
Status: Offline

Re: Szyba Virago 535

Post autor: Top Gun »

Blunio pisze: 18 kwietnia 2019, 09:24 To nie wielkość szyby robi dobrą robotę. Ważne są kąt pochylenia i parę innych parametrów. Do szyby polecam jak najbardziej regulowany defletor, odchylający strugę powietrza. Polecam, wypraktykowałem i wiem co mówię / piszę :kawa:
Sama prawda :bravo:
,,Nie rezygnuj z marzeń, nigdy nie wiesz kiedy okażą się potrzebne,,
Awatar użytkownika
Blunio
Posty: 5793
Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
Motocykl: Trek X-Caliber 8
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Wiek: 72
Status: Offline

Re: Szyba Virago 535

Post autor: Blunio »

Top Gun pisze: 18 kwietnia 2019, 09:31
Blunio pisze: 18 kwietnia 2019, 09:24 To nie wielkość szyby robi dobrą robotę. Ważne są kąt pochylenia i parę innych parametrów. Do szyby polecam jak najbardziej regulowany defletor, odchylający strugę powietrza. Polecam, wypraktykowałem i wiem co mówię / piszę :kawa:
Sama prawda :bravo:
Dzięki !
Ponieważ parametrów o których wsponiałem trudno jakoś wyliczyć, dla braci motocyklowej pozostaje metoda empiryczna. Najbardziej do niej pobudza czas spędzony na siodełku motocykla, kiedy to górna cześć motocyklisty wystawiona jest na działanie pędu powietrza. :chopper:
Wtedy zaczyna się kombinowanie i deliberowanie, bo co innego robić podczas dni spędzonych na jeździe ? :shock:
A ważne parametry do oddalenie szyby od tułowia, wspomniany kąt nachylenia i co ważne, ale czasem lekceważone, to otwory czy szczeliny ulgowe. Chodzi o to, żeby jednak część powietrza wpuścić dołem za szybę, nie dopuszczając do powstawania za nią nadmiernego podciśnienia. Jest ono równie uciążliwe jak napór wiatru, bo chce niemal zerwać z ciebie kurtkę :boks:
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
ODPOWIEDZ