Re: Hypercharger,filtr K&N i DynoJet
: 19 lutego 2017, 00:39
Jak dla mnie umieszczenie sondy w puszce rozprężnej nic Ci nie daje . W puszcze są zmiksowane spaliny I tak naprawdę nie wiesz , który gażnik wymaga regulacji , a gażniki w naszych maszynach należy ustawiać indywidualnie każdy . Gdyby sąda była podpieta na kolektorach , byloby to przydatne narzędzie do "zabawy " z gażnikami .Podniesienie , a raczej opuszcenie iglicy przerabiał Goral . Na oryginalnej podkładce teflonowej ( chyba 3 mm grubości )xv 1100 paliła mu pod 8 litrów na 100 po obniżeniu o połowe pali pod 6/100 km , nie zauważył spadku mocy. Jeżeli chodzi o wzbogacenie lub zubożenie mieszanki to można to zrobić na dwa sposoby
1 podnieść lub obniżyć poziom paliwa w komorze ( to bym radził)
2 zmieniać dysze , ale to już wyższa szkoła ustawiania gażników ( nakład pracy I koszt mogą być niewarte rezultatów jakie możes uzyskać )
Mogę się mylić , ale regulacja wkrętem składu mieszanki wolnych obrotów I podnoszenie lub opuszczanie iglicy nie powoduje zmiany składu mieszanki ( a jeżeli zmienia to w bardzo małym stopniu , niezauważalnym podczas ekspluatacji )
1 podnieść lub obniżyć poziom paliwa w komorze ( to bym radził)
2 zmieniać dysze , ale to już wyższa szkoła ustawiania gażników ( nakład pracy I koszt mogą być niewarte rezultatów jakie możes uzyskać )
Mogę się mylić , ale regulacja wkrętem składu mieszanki wolnych obrotów I podnoszenie lub opuszczanie iglicy nie powoduje zmiany składu mieszanki ( a jeżeli zmienia to w bardzo małym stopniu , niezauważalnym podczas ekspluatacji )