VIRAGO NA BOBBERA
- Arni
- Posty: 2530
- Rejestracja: 01 marca 2009, 20:39
- Motocykl: Virago XV750 83r; Intruder VS800; SHL M11
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: VIRAGO NA BOBBERA
trochę grzeczności i opanowania kolego LEENG
nie dość że logujesz sie na forum miłośników motocykla marki której nie lubisz - o czym wyraźnie napisałeś w temacie "VIRAGO NA BOBBERA" a teraz cwaniakujesz i wszystkich poprawiasz. Chyba zalogowałeś się na niewłaściwym forum.
nie dość że logujesz sie na forum miłośników motocykla marki której nie lubisz - o czym wyraźnie napisałeś w temacie "VIRAGO NA BOBBERA" a teraz cwaniakujesz i wszystkich poprawiasz. Chyba zalogowałeś się na niewłaściwym forum.
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość." Janusz Korwin-Mikke
- Szymon
- Posty: 3317
- Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 09:42
- Motocykl: Noise Generator 1100
- Lokalizacja: Grójec
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: VIRAGO NA BOBBERA
sądzac z opisu pod avatarem to chyba koleżanka jest.Arni pisze:kolego LEENG
TU są definicje- nie wiem na ile rzeczowe bo rozumiem piąte przez dziesiąte
Kobieta, która jęczy w nocy, nie warczy w dzień.
- Arni
- Posty: 2530
- Rejestracja: 01 marca 2009, 20:39
- Motocykl: Virago XV750 83r; Intruder VS800; SHL M11
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: VIRAGO NA BOBBERA
jak pisałem posta, jeszcze była rodzaju nijakiego
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość." Janusz Korwin-Mikke
-
- Status: Offline
Re: VIRAGO NA BOBBERA
juz kiedys wrzucalemSzymon pisze:kolejna perełka
To 250 robiona przed tych co zrobili 125 z 2,5 metrowym widelcem przednim
- Mani
- Posty: 321
- Rejestracja: 04 czerwca 2008, 21:01
- Motocykl: VT 700 / była: XV250
- Lokalizacja: Kraków
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: VIRAGO NA BOBBERA
http://www.motogen.pl/artykuly/nakazdyt ... art36.html
Ciekawy artykulik, warto przeczytać
Jeszcze trochę fotek w tych klimatach:
http://www.whosyadaddy.com/rides_pix/virago250.jpg
http://p1.bikepics.com/pics/2008%5C06%5 ... 9-full.jpg
http://www.choppersaustralia.com/pictur ... Virago.JPG
http://vipjames.blogspot.com/2009/02/virago-bobber.html
http://vipjames.blogspot.com/2009/02/v- ... ppers.html
http://www.flickr.com/photos/10153012@N04/3633927900/
http://www.flickr.com/photos/detroitchris/3529222769/
http://i13.photobucket.com/albums/a259/ ... G_0478.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v394/ ... C-345F.jpg
http://i397.photobucket.com/albums/pp54 ... b250_1.jpg
http://i397.photobucket.com/albums/pp54 ... b250_4.jpg
http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... 8488526805
http://www.custom-choppers-guide.com/19 ... o-750.html
I nikt mnie nie przekona, że to zielone to bobber raczej naked stylizowany na cafe. Za to te dwie czarnule i brązową 250tke zaklasyfikowałbym już jako bobbery. Co nie znaczy, że któraś jest ładniejsza. Każda ma po prostu swój urok, a każdy ma swój gust
Peace
Ciekawy artykulik, warto przeczytać
Jeszcze trochę fotek w tych klimatach:
http://www.whosyadaddy.com/rides_pix/virago250.jpg
http://p1.bikepics.com/pics/2008%5C06%5 ... 9-full.jpg
http://www.choppersaustralia.com/pictur ... Virago.JPG
http://vipjames.blogspot.com/2009/02/virago-bobber.html
http://vipjames.blogspot.com/2009/02/v- ... ppers.html
http://www.flickr.com/photos/10153012@N04/3633927900/
http://www.flickr.com/photos/detroitchris/3529222769/
http://i13.photobucket.com/albums/a259/ ... G_0478.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v394/ ... C-345F.jpg
http://i397.photobucket.com/albums/pp54 ... b250_1.jpg
http://i397.photobucket.com/albums/pp54 ... b250_4.jpg
http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... 8488526805
http://www.custom-choppers-guide.com/19 ... o-750.html
I nikt mnie nie przekona, że to zielone to bobber raczej naked stylizowany na cafe. Za to te dwie czarnule i brązową 250tke zaklasyfikowałbym już jako bobbery. Co nie znaczy, że któraś jest ładniejsza. Każda ma po prostu swój urok, a każdy ma swój gust
Peace
- Pixa
- Posty: 626
- Rejestracja: 11 stycznia 2009, 09:40
- Motocykl: Virago 535 DX 2YL
- Lokalizacja: Kobierzyce
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: VIRAGO NA BOBBERA
Ta jest superSzymon pisze:kolejna perełka
- Szymon
- Posty: 3317
- Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 09:42
- Motocykl: Noise Generator 1100
- Lokalizacja: Grójec
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: VIRAGO NA BOBBERA
Kobieta, która jęczy w nocy, nie warczy w dzień.
-
- Status: Offline
-
- Status: Offline
Re: VIRAGO NA BOBBERA
A ja się zastanawiam jak skołować sobie taki element zamiast amortyzatora: http://i.imgur.com/PZGhY.jpg ? To chyba samoróbka co? Ma ktoś pomysł ska można coś takiego wytrzasnąć?
- Arni
- Posty: 2530
- Rejestracja: 01 marca 2009, 20:39
- Motocykl: Virago XV750 83r; Intruder VS800; SHL M11
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: VIRAGO NA BOBBERA
Anon pisze:ja się zastanawiam jak skołować sobie taki element zamiast amortyzatora
mi ten niezwykły element wygląda na zwykłą rurkę – dostać to można w najbliższym składzie złomu
Aha i nie polecam na polskie drogi
A tutaj masz coś ekstra:
http://www.thechopperunderground.com/fo ... opic=38187
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość." Janusz Korwin-Mikke
-
- Status: Offline
Re: VIRAGO NA BOBBERA
Anon, w Polsce ci tego nie zrobią póki im nie narysujesz, bo nie wiedzą co to jest - wiem z autopsji Musisz sam zrobić albo z zagrabanicy ściągnąć, struts to się zwie po angielsku.
- Arni
- Posty: 2530
- Rejestracja: 01 marca 2009, 20:39
- Motocykl: Virago XV750 83r; Intruder VS800; SHL M11
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: VIRAGO NA BOBBERA
no fakt, jest to bardzo niezwykle, niezwykła rurka z dwoma tulejkami. Obliczałem i projektowałem przeróżne elementy prętowe, ściskane, rozciągane, skręcane, zginane z uwzględnieniem obciążeń dynamicznych, podatności na wyboczenie i zwichrzenie i sądzę, że takiej rurki nie wykona byle jaki hydraulik, póki mu nie narysujesz
klem, troszeczkę ostrożniej z tym obrażaniem innych
klem, troszeczkę ostrożniej z tym obrażaniem innych
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość." Janusz Korwin-Mikke
-
- Status: Offline
Re: VIRAGO NA BOBBERA
Nie wiem co ma wspólnego twoje całe super hiper projektowanie (zresztą piszesz jakbyś myślał że projektowanie to coś nadludzkiego) z WYKONANIEM o które mi chodziło. Tak się składa że pytałem kilku ludzi którzy są uważani za budowniczych moto i tylko jeden odpisał że zrobi mi te uchwyt do błotnika jak mu narysuję dokładnie jak ma to wyglądaćArni pisze:no fakt, jest to bardzo niezwykle, niezwykła rurka z dwoma tulejkami. Obliczałem i projektowałem przeróżne elementy prętowe, ściskane, rozciągane, skręcane, zginane z uwzględnieniem obciążeń dynamicznych, podatności na wyboczenie i zwichrzenie i sądzę, że takiej rurki nie wykona byle jaki hydraulik, póki mu nie narysujesz
klem, troszeczkę ostrożniej z tym obrażaniem innych
Tylko takie moje 0.02zł
- Arni
- Posty: 2530
- Rejestracja: 01 marca 2009, 20:39
- Motocykl: Virago XV750 83r; Intruder VS800; SHL M11
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: VIRAGO NA BOBBERA
klem, wydaje mi się, że to Ty uważasz, że ten zastrzał to jakiś wielce skomplikowany element:
A to moje „całe super hiper projektowanie” ma do tego tyle, że wiem, że jest to zwykła rurka i tak napisałem Anonowi i Twoje 0,02zł zbytnio nic nie wniosłoklem pisze: Polsce ci tego nie zrobią póki im nie narysujesz, bo nie wiedzą co to jest
nie sądzę, żeby o uchwyty do błotnika chodziło Anonowiklem pisze:że zrobi mi te uchwyt do błotnika
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość." Janusz Korwin-Mikke
-
- Status: Offline
Re: VIRAGO NA BOBBERA
Arni, a mi się wydaje że masz problemy ze zrozumieniem tekstu pisanego, co miałem napisać napisałem, EOT.
-
- Status: Offline
Re: VIRAGO NA BOBBERA
Eej kurde, moje pytanie zrodziło ogień . Dzięki za pomoc. Spróbuje coś wymyślić najwyżej zaniosę amortyzator żeby pokazać jak mają wyglądać tulejki i zdjęcie tego moto z tym prętem, żeby było wiadomo dokładnie ocb. Tylko hmm do kogo się udać ze zrobieniem takiego pręta? ;p Pytam serio, do ślusarza? Co do polskich dróg, to chcę sobie zrobić amortyzacje w siodełku a'la Junak. Poza tym należę bardziej do tych motocyklistów którzy więcej oglądają i macają moto, niż jeżdżą na parogodzinne(dniowe?) trasy.
- Arni
- Posty: 2530
- Rejestracja: 01 marca 2009, 20:39
- Motocykl: Virago XV750 83r; Intruder VS800; SHL M11
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: VIRAGO NA BOBBERA
Anon, najlepiej do spawacza, który ma trochę stali i szlifierkę kontową, ale w zakładzie ślusarskim, tokarskim itd. coś tak prostego z pewnością zrobią Ci bez problemu
Oczywiście lepiej ciut grubszą niż zbyt cienką rurkę (pręt) zastosować z wiadomych powodów
Oczywiście lepiej ciut grubszą niż zbyt cienką rurkę (pręt) zastosować z wiadomych powodów
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość." Janusz Korwin-Mikke
- Mani
- Posty: 321
- Rejestracja: 04 czerwca 2008, 21:01
- Motocykl: VT 700 / była: XV250
- Lokalizacja: Kraków
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: VIRAGO NA BOBBERA
"... ale my to mamy gdzieś. Dokładnie tam..."
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 16 marca 2009, 02:01
- Motocykl: Yamaha XV 1000
- Lokalizacja: Śląsk, Katowice
- Wiek: 40
- Status: Offline
Re: VIRAGO NA BOBBERA
Jka dla mnie zajebistaMani pisze:To może nie bobber, ale całkiem ciekawa przeróbka Virago:
http://www.countrycoast.com/virago/
wie ktoś może z jakiej HONDY jest ten bak ??
ale nie powiem.. "customowymi wydechami" to mnie rozbawił
-
- Status: Offline
Re: VIRAGO NA BOBBERA
No, no, mnie też się podoba Niezła maszyna..