Obejrzane motocykle - polecam/odradzam

Potrzebujesz pomocy w ocenie i oględzinach motocykla? To jest dobre miejsce aby o tym napisać.
Awatar użytkownika
kris2k
Posty: 3403
Rejestracja: 15 czerwca 2010, 07:24
Motocykl: GuStaw
Lokalizacja: Pabianice
Wiek: 52
Status: Offline

Obejrzane motocykle - polecam/odradzam

Post autor: kris2k »

Jeśli oglądaliście jakiś motocykl i możecie się podzielić swoimi spostrzeżeniami zapodawajcie w tym temacie, będzie można wychwycić miny i ewentualne perełki a zaoszczedzi to ludziom nabijania kilometrów.

Więc na początek:
dzis oglądana Virago z TEGO linka:
- wyciek spod prawego dekla silnika, na tyle duży że motocykl nieodpalany, wystawiony z garażu pozostawia krople oleju
- spory wyciek również na łączeniu karterów
- na tylnim błotniku za siedzeniem pasażera duży skorodowany babol zamalowany niechlujnie czarną farbą
- końcówki wachacza malowane srebrzanką, zarówno od strony hamulca jak i osłony kardana (jeszcze są ślady farby na oponie po prawej stronie)
Motocykl odpala ładnie bez ssania, wchodzi na obroty, nie kicha. Sprzęgło hałasuje ale co dziwne nie na jałowym tylko po wysprzęgleniu.

Właścicielka ogólnie nic nie wie, nic nie robiła poza wymianami oleju i opon. Co dziwne w przypadku opon gdyż jeśli je wymieniała a nie malowała wachacza to skąd na nowej oponie ślady farby? Natomiast na temat wycieków stwierdziła iż przecież wszystkie Virago tak mają.

[ Dodano: Sro Cze 29, 2011 2:39 pm ]
Kolejna perełka:
LINK

Oglądaliśmy ją z kolegą w poniedziałek. Więc tak:
motocykl po sporym bum. Tłumik, kierownica ostro zeszlifowane, ktoś tylko to przytarł papierem ściernym i zamalował lakierem bezbarwnym. Tłumik górny mocno zeszlifowany, kierownica jeszcze bardziej (po stronie prawej od góry). Wymieniony zbornik płynu hamulcowego (pod nim kiera również ostro zeszlifowana). Oczywiście kierownica mocno wykrzywiona. Przednie koło niesymetryczne względem błotnika, za to błotnik symetrycznie względem lag. Ogranicznik skrętu na półce wygiety jakby był z plasteliny. Skręcając kierownicę w prawo kiera dobija do samego baku. Tylny błotnik krzywy. Na prawej kapie ślad wbicia się prawego podnóżka kierowcy. Prawy podnóżek pasażera też ze śladem szlifa. Podnóżek kierowcy pogięty.
Silnik odpala dobrze, nie wydaje niepokojących dźwięków, ładnie wkręca się na obroty.
Lekki wyciek pod głowicą na przednim garnku. Spód silnika świeżo czyszczony ze śladami oleju.
Wersja 3BR. Właściciel twierdzi że ma w dowodzie 43KM. Dowodu nie oglądałem. Tłumiki od wersji 2YL. Numer na ramie zgadza się z numerem silnika.

Kto chciałby oglądać niech się przygotuje na to że motocykl nie jest po lekkim szlifie lecz po sporym bum!!! Jechać na nim nie jechałem więc o prowadzeniu się nie wypowiem. Jednak już patrząc na niesymetryczność przodu można wysnuć wnioski.
Właściciel oczywiście o niczym nie wiem, takiego ktoś mu sprowadził, ma go 3 lata.
ODPOWIEDZ