Turystyka - Virago a praktyka...

Ciekawe miejsca, propozycje wycieczek, co warto zobaczyc? Tematy związane z turystyką motocyklową
Awatar użytkownika
Alicjana
Posty: 664
Rejestracja: 06 stycznia 2012, 00:47
Motocykl: XV535, BMW GS650
Lokalizacja: Warszawa/Mokotów
Status: Offline

Turystyka - Virago a praktyka...

Post autor: Alicjana »

Witam Szanowne Koleżeństwo,
Jestem świeżo po lekturze relacji plecaczka Celiny ( szacun, kaski z głów!)i właśnie nasuwają mi się pierwsze refleksje/pytania/wątpliwości.

Nie mam doświadczenia w długodystansowych wojażach motocyklem, tym bardziej Virago. Nie wiem, jak to jest po całym dniu jazdy. Mimo, że posiadam XV535 byłam przekonana, że dalej niż 200 km poza miejsce zamieszkania nie da rady nią pojechać. Dlatego zastanawiałam się nad zmianą motocykla.
Ale teraz już sama nie wiem.
Jeździcie po całej Europie a to Rumunia a to Chorwacja a to Hiszpania a to gdzie oczy poniosą.
Jak to wygląda w praktyce?
Co w Virago sprzyja podróżom a co mocno doskwiera? Na ile Yamaszką da się podróżować a w jakim stopniu nie nadaje się ona do turystyki?
Jakich sztuczek używacie, aby jazda była znośniejsza?
Na co powinnam się przygotować wsiadając za jej stery ?
Dla mnie Wasze opinie jako praktyków są bardzo ważne, podzielcie się - proszę - doświadczeniem.
Liczę na praktyczne i merytoryczne porady oraz opinie.

Alicjana :pomocy:

Jeśli ten temat był już poruszany na forum to przepraszam za bałagan. Ja nie mogłam nic znaleźć.
Gdzie diabeł nie może tam babę na moto pośle
Awatar użytkownika
pisior
Posty: 5366
Rejestracja: 21 sierpnia 2009, 12:55
Motocykl: 535,1100 1500 1255
Lokalizacja: kostrzyn nad odra
Wiek: 46
Status: Offline

Re: Turystyka - Virago a praktyka...

Post autor: pisior »