Rezerwa w 1100
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Rezerwa w 1100
to na fotce to jest przerywacz kierunkowskazów
ja wiem ze kable giną w wiązce
jak znajde chwile czasu to popatrze w haynesa i może cus sobie przypomne
ja wiem ze kable giną w wiązce
jak znajde chwile czasu to popatrze w haynesa i może cus sobie przypomne
- Adam
- Posty: 2226
- Rejestracja: 22 października 2007, 19:52
- Motocykl: 1100, 92r. OGAR 200
- Lokalizacja: Święta Anna
- Wiek: 45
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Rezerwa w 1100
Dzięki kyller, ale jak to nie to, to już nie wiem gdzie tego FPC szukać, już nawet do lampy zaglądałem hehe. Może gdzieś za aku schowane, cholera wi.
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Rezerwa w 1100
W odpowiedzi na twoją prośbę zamieszczam to co po niżej
http://img197.imageshack.us/img197/6619/1005467.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/6619/1005467.jpg
Wąsaty7
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Rezerwa w 1100
Właśnie o to chodzi.Pamiętaj to rocznik 96.Wszystkie opisy są na wysokości lub nad elementem.
Wąsaty7
- Adam
- Posty: 2226
- Rejestracja: 22 października 2007, 19:52
- Motocykl: 1100, 92r. OGAR 200
- Lokalizacja: Święta Anna
- Wiek: 45
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Rezerwa w 1100
Danke. U mnie w 92. wszystko jest to samo a przynajmniej tak samo wygląda, tylko jedna rzecz mnie teraz jeszcze nęka złośliwie. W haynesie ten przełącznik ma 6 końcówek (i jest schemat do sprawdzenia właśnie dla sześciu), a na żywo z tego co widziałem te kostki mają po 4 tylko
Motyla noga jak to teraz ugryźć?
[ Dodano: Pon Cze 22, 2009 11:52 am ]
No i znalazłem dziabąga, niestety nie zgadza się z tym co w Haynesie no i nie wiem jak go sprawdzić.
Pomierzyłem omomierzem i wyszło mi co następuje, parami:
1-2 .... 1
1-3 .... 1
1-4 .... 1
2-3 .... 1
3-4 .... 1
i tylko para 2-4 .... 100
Zmierzyłem też opór na czujniku w baku i wyszło coś jakby 1300.
Mam prośbę czy jakiś posiadacz 1100 mógłby sprawdzić jak jest u niego? Oczywiście jeśli ma wszystko sprawne
Motyla noga jak to teraz ugryźć?
[ Dodano: Pon Cze 22, 2009 11:52 am ]
No i znalazłem dziabąga, niestety nie zgadza się z tym co w Haynesie no i nie wiem jak go sprawdzić.
Pomierzyłem omomierzem i wyszło mi co następuje, parami:
1-2 .... 1
1-3 .... 1
1-4 .... 1
2-3 .... 1
3-4 .... 1
i tylko para 2-4 .... 100
Zmierzyłem też opór na czujniku w baku i wyszło coś jakby 1300.
Mam prośbę czy jakiś posiadacz 1100 mógłby sprawdzić jak jest u niego? Oczywiście jeśli ma wszystko sprawne
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Rezerwa w 1100
Schemacik elektryczny XV1100(od 1992 U.K.) znajdziesz w CLYMER str.276, XV1100(od 1991pozostałe wersje)str.280 To powyżej to przekaźnik(fuel pump control unit a raczej fuel pump relay) 2 i 4 to cewka przekaźnika natomiast 1 i 3 to styki przekaźnika.Podaj napięcie na 2 i 4 to na 1 i 3 będzie przejście.
Ostatnio zmieniony 24 stycznia 2013, 20:39 przez wąsaty7, łącznie zmieniany 1 raz.
Wąsaty7
- Adam
- Posty: 2226
- Rejestracja: 22 października 2007, 19:52
- Motocykl: 1100, 92r. OGAR 200
- Lokalizacja: Święta Anna
- Wiek: 45
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Rezerwa w 1100
Czyli wychodzi że u mnie to tutaj leży wampir pogrzebany. Przy pełnym zbiorniku styki i tak zwarte.wąsaty7 pisze:Czujnik poziomu paliwa to prosta konstrukcja;zbiornik pełny styki rozwarte opór max.;zbiornik pusty styki zwarte opór 0.
- Adam
- Posty: 2226
- Rejestracja: 22 października 2007, 19:52
- Motocykl: 1100, 92r. OGAR 200
- Lokalizacja: Święta Anna
- Wiek: 45
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Rezerwa w 1100
Właśnie odwrotnie. W ogóle nie świeci a przestała równocześnie z awarią rezerwy, więc podejrzewam że to nie wina lampki, tylko powiązane jakoś z czujnikiem.
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Rezerwa w 1100
Zlokalizuj kostkę czujnika poziomu paliwa,rozłącz i w części która idzie do wiązki połącz przewody(brązowy i zielony)powinna zapalić się kontrolka rezerwy.
Wąsaty7
- Adam
- Posty: 2226
- Rejestracja: 22 października 2007, 19:52
- Motocykl: 1100, 92r. OGAR 200
- Lokalizacja: Święta Anna
- Wiek: 45
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Rezerwa w 1100
Kostkę rozłączyłem, kawałek kabelka wtyknołem w oba dziurska, stacyjka przekręcona i dupa zbita - lampka nie pali.
Widzę przed sobą kupe sprawdzania teraz
Gdybyś miał jakieś sugestje od czego zacząć to będę wdzięczny
Gdzieś cuś tam nie łączy, abo sie zepsuło. Tylko co?
Widzę przed sobą kupe sprawdzania teraz
Gdybyś miał jakieś sugestje od czego zacząć to będę wdzięczny
Gdzieś cuś tam nie łączy, abo sie zepsuło. Tylko co?
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Rezerwa w 1100
Kontrolek dostaje prąd po stacyjce i włączniku ENGINE STOP SWITCH natomiast masę z czujnika poziomu paliwa.Zacznij od żarówki,chyba że przy odpalaniu zapala się wraz z kontrolką poziomu oleju.
Wąsaty7
- Adam
- Posty: 2226
- Rejestracja: 22 października 2007, 19:52
- Motocykl: 1100, 92r. OGAR 200
- Lokalizacja: Święta Anna
- Wiek: 45
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Rezerwa w 1100
Jeszcze raz dzięki za pomoc. Może w ten weekend wynajdę trochę czasu to pogmeram w tym. W zasadzie to sama przyjemność przecież
A dodam tylko że Haynes w tym temacie jest badziewny Clymer o niebo lepiej wszystko pokazuje.
p.s. I głupie pytanie jeszcze czym sprawdzić tą diodę czy co tam siedzi, nie chciał bym jej spalić zaraz na starcie
A dodam tylko że Haynes w tym temacie jest badziewny Clymer o niebo lepiej wszystko pokazuje.
p.s. I głupie pytanie jeszcze czym sprawdzić tą diodę czy co tam siedzi, nie chciał bym jej spalić zaraz na starcie
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Rezerwa w 1100
Czy masz na myśli diodę wpiętą między przewód G czujnika paliwa a L/W "DIODE".Szczerze powiem że nie wiem gdzie jej szukać.A sprawdzaj omomierzem.W jedną stronę przewodzi w drugą nie.
PS.mam i jedną i drugą HAYNES i CLYMERA jedna drugą uzupełnia.
PS.mam i jedną i drugą HAYNES i CLYMERA jedna drugą uzupełnia.
Wąsaty7
- Adam
- Posty: 2226
- Rejestracja: 22 października 2007, 19:52
- Motocykl: 1100, 92r. OGAR 200
- Lokalizacja: Święta Anna
- Wiek: 45
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Rezerwa w 1100
Objawy były następujące.
1. Nie działały kontrolki od paliwa i oleju.
2. Moto dostawało paliwo tylko po przełączeniu na rezerwe.
Najpierw rozgrzebałem całą lampę, zegary itd.
Następnie dzięki pomocy wąsatego i serwisówek zabrałem się za szukanie usterki.
W końcu okazało się że zerwały się dwa kable.
1. kabel idący od kontrolki oleju do diody.
2. Zasilający pomiędzy wyłącznikiem On/Off na kierze, a kontrolką oleju (przechodzi przez fuel unit).
Po połączeni wszystko gra tip top A ja mam już dużo lepsze pojęcie o instalacji w mojej laleczce.
Wąsaty jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc
1. Nie działały kontrolki od paliwa i oleju.
2. Moto dostawało paliwo tylko po przełączeniu na rezerwe.
Najpierw rozgrzebałem całą lampę, zegary itd.
Następnie dzięki pomocy wąsatego i serwisówek zabrałem się za szukanie usterki.
W końcu okazało się że zerwały się dwa kable.
1. kabel idący od kontrolki oleju do diody.
2. Zasilający pomiędzy wyłącznikiem On/Off na kierze, a kontrolką oleju (przechodzi przez fuel unit).
Po połączeni wszystko gra tip top A ja mam już dużo lepsze pojęcie o instalacji w mojej laleczce.
Wąsaty jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc
- gangster
- Posty: 642
- Rejestracja: 13 lipca 2008, 09:57
- Motocykl: Była Virago 1100
- Lokalizacja: Kluczbork
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Rezerwa w 1100
No a ja może w tym tygodniu się wezme za moją . Jakoś wcześniej niespecjalnie mi sie chciało , teraz pogoda do du.. więc coś porobimy.
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy.
Hałas nie z tego świata, ogień nie z tej ziemi.
EMZ-TS 250 =>JUNAK M-10 =>XV-535 =>XV1100 => BMW F 650 => HONDA CBF 600 S OBECNIE
Hałas nie z tego świata, ogień nie z tej ziemi.
EMZ-TS 250 =>JUNAK M-10 =>XV-535 =>XV1100 => BMW F 650 => HONDA CBF 600 S OBECNIE
- Feniks
- Posty: 1095
- Rejestracja: 18 listopada 2015, 19:44
- Motocykl: Yamaha Virago 1100
- Lokalizacja: Rybarzowice
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Rezerwa w 1100
A tak wtrące jeszcze z pytaniem jeśli juz tyle o rezerwach było. Mi kilka chwil mrugała kontrolka (pewnie do rezerwy się zblizało), noi zaswieciła w końcu na stałe,po chwili na skrzyzowaniu moto zgasło więc zeby nie słuchać śpiewu klaksonów przezuciłem na rez, odpaliłem i pojechałem, dojechałem do domu (jakieś 15km). I zacząłem sie zastanawiać czy po przełączeniu na rez ta kontrolka ma zgasnąć ? Czy dopiero po zatankowaniu zgasnie, Czy w razie wadliwie działającej rezerwy narobię sobie kłopotu jeśli wyjezdze paliwo do zera i np. coś mi się zapowietrzy ?
Nie obawiaj się porażki – to nie porażka, ale mało ambitny cel jest błędem. W wielkiej próbie honorowo jest nawet polec.
- coolman111
- Posty: 1506
- Rejestracja: 28 marca 2011, 12:14
- Motocykl: Flat Six Custom
- Lokalizacja: Kobylnica
- Wiek: 37
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Rezerwa w 1100
Trzeba było przełączyć na rezerwę zaraz jak kontrolka zaczęła mrugać jak to napisałeś. Niepotrzebnie czekałeś aż moto zgaśnie. Kontrolka zgaśnie dopiero po zatankowaniu.
- Feniks
- Posty: 1095
- Rejestracja: 18 listopada 2015, 19:44
- Motocykl: Yamaha Virago 1100
- Lokalizacja: Rybarzowice
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Rezerwa w 1100
Dzieki za rychłą odpowiedz, moto zatankowałem i jak napisałeś zgasła, weszło 13,5 l (moto na bocznej stopce). Wnioskuje z tego ze działa to prawidłowo, czyli ciągło juz z rezerwy
Nie obawiaj się porażki – to nie porażka, ale mało ambitny cel jest błędem. W wielkiej próbie honorowo jest nawet polec.
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Rezerwa w 1100
mrugała Ci kontrolka?
- Feniks
- Posty: 1095
- Rejestracja: 18 listopada 2015, 19:44
- Motocykl: Yamaha Virago 1100
- Lokalizacja: Rybarzowice
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Rezerwa w 1100
zaświecała i gasła
Nie obawiaj się porażki – to nie porażka, ale mało ambitny cel jest błędem. W wielkiej próbie honorowo jest nawet polec.