Nierówno pracujący silnik
-
- Status: Offline
Nierówno pracujący silnik
Witam.
Niedawno się zarejestrowałem, a juz mam problem, Więc...
Posiadam Yamahę Virago XV 750. Podczas jazdy silnik nierówno pracuje, przerywa, objawy jakby nie dostawał paliwa. Strzela w tłumik.
Moim zdaniem są ROZREGULOWANE gaźniki lub zabrudzone .
Czekam na sugestie, pomoc
Pozdrawiam.
PS. Świece wymienilem a zbiornik paliwa jest czysty
Niedawno się zarejestrowałem, a juz mam problem, Więc...
Posiadam Yamahę Virago XV 750. Podczas jazdy silnik nierówno pracuje, przerywa, objawy jakby nie dostawał paliwa. Strzela w tłumik.
Moim zdaniem są ROZREGULOWANE gaźniki lub zabrudzone .
Czekam na sugestie, pomoc
Pozdrawiam.
PS. Świece wymienilem a zbiornik paliwa jest czysty
-
- Posty: 114
- Rejestracja: 09 kwietnia 2009, 10:01
- Motocykl: vs1400 nie dawno xv 920
- Lokalizacja: Strzyżów - Żarnowa
- Wiek: 48
- Status: Offline
Re: Nierówno pracujący silnik
witam który rok maszyny?
piotr f.
JEŚLI ROBISZ COŚ
ŻLE TO RÓB TO DOBRZE!
Pozdrawiam wszystkich.
JEŚLI ROBISZ COŚ
ŻLE TO RÓB TO DOBRZE!
Pozdrawiam wszystkich.
-
- Status: Offline
Re: Nierówno pracujący silnik
ja myślę,że po pierwsze synchronizacja,po drugie membrany,że o świecach nie wspomnę,(to po trzecie)pozdro!!!
-
- Status: Offline
Re: Nierówno pracujący silnik
jest to rok '93.
Dotąd na Nią nie narzekałem.
Dotąd na Nią nie narzekałem.
- Zwierzax
- Posty: 110
- Rejestracja: 30 czerwca 2009, 18:01
- Motocykl: XV750 '94
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Nierówno pracujący silnik
profilaktycznie napisze czy przypadkiem masz mało paliwa i zapomniałeś przełączyć na rezerwę ?
-
- Status: Offline
Re: Nierówno pracujący silnik
Zwierzax pisze:profilaktycznie napisze czy przypadkiem masz mało paliwa i zapomniałeś przełączyć na rezerwę ?
Zbiornik paliwa jest pełen, wczśniej został przejrzany i jest czysty.
Świece są nowe, a mimo to przy wyzszych obrotach silnik zachowuje sie jakby nie dostawał na ulamek sek. paliwa.
Pozdrawiam.
- Zwierzax
- Posty: 110
- Rejestracja: 30 czerwca 2009, 18:01
- Motocykl: XV750 '94
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Nierówno pracujący silnik
szczerze mówiąc jak wyjeżdżaliśmy z nad morza to też tak miałem (samo sie nagle zaczęło) ale samo przeszło jak pojeździłem sporo na wysokich obrotach i dałem mu poszarpać, jak narazie nie mam problemów...
Ogólnie to miałem wrażenie ze może jakiś syf wpadł do gaźnika któregoś i go zasysało przy wysokich obrotach (woda czy coś takiego) i stąd problemy
Ogólnie to miałem wrażenie ze może jakiś syf wpadł do gaźnika któregoś i go zasysało przy wysokich obrotach (woda czy coś takiego) i stąd problemy
-
- Posty: 114
- Rejestracja: 09 kwietnia 2009, 10:01
- Motocykl: vs1400 nie dawno xv 920
- Lokalizacja: Strzyżów - Żarnowa
- Wiek: 48
- Status: Offline
Re: Nierówno pracujący silnik
Przyczyn może być wiele poziom paliwa synchro gażników lewe powietrze
piotr f.
JEŚLI ROBISZ COŚ
ŻLE TO RÓB TO DOBRZE!
Pozdrawiam wszystkich.
JEŚLI ROBISZ COŚ
ŻLE TO RÓB TO DOBRZE!
Pozdrawiam wszystkich.
- SZOGUN
- Posty: 127
- Rejestracja: 21 maja 2009, 10:08
- Motocykl: Yamaha XV 535 cc 1987r USA
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 39
- Status: Offline
Re: Nierówno pracujący silnik
Moje ostatnie doświadczenia dowodzą, że:
-membrany, koniecznie należy sprawdzić, czy są całe. Niedopuszczalne są żadnę najmniejsze pękniecia, przetarcia (czasem przepustnica sie rozpada i jak membrana jest cała, to wystarczy tylko solidnie poskładać majac na uwadze właściwe ułożenie przepustnicy względem wypustka na membranie). Jaka kolwiek usterka membran uniemożliwia ustawienie gaźników...,
-synchronizacja musi być przeprowadzona wybitnie precyzyjnie, najmniejsza odchyłka powoduje nierówna pracę silnika...,
-kontrola poziomu paliwa w gaźnikach także jest pozycją obowiązkową, a na regulacje warto poświęcić czas...,
-regulacja składu mieszanki biegu jałowego wpływa na różne zjawiska, mni; za dużo paliwa to strzela w tłumik, za mało paliwa to strzela w gaźnik i niszczy membrany, itd...
Membrany są tu najważniejsze, bo dopiero po ich wymianie dało sie tak wyregulawać gaźniki, że motor mimo x km i wielu wiosen pracuje precyzyjnie jak zegarek...
Pozdrawiam i życzę udanej regulacji.
-membrany, koniecznie należy sprawdzić, czy są całe. Niedopuszczalne są żadnę najmniejsze pękniecia, przetarcia (czasem przepustnica sie rozpada i jak membrana jest cała, to wystarczy tylko solidnie poskładać majac na uwadze właściwe ułożenie przepustnicy względem wypustka na membranie). Jaka kolwiek usterka membran uniemożliwia ustawienie gaźników...,
-synchronizacja musi być przeprowadzona wybitnie precyzyjnie, najmniejsza odchyłka powoduje nierówna pracę silnika...,
-kontrola poziomu paliwa w gaźnikach także jest pozycją obowiązkową, a na regulacje warto poświęcić czas...,
-regulacja składu mieszanki biegu jałowego wpływa na różne zjawiska, mni; za dużo paliwa to strzela w tłumik, za mało paliwa to strzela w gaźnik i niszczy membrany, itd...
Membrany są tu najważniejsze, bo dopiero po ich wymianie dało sie tak wyregulawać gaźniki, że motor mimo x km i wielu wiosen pracuje precyzyjnie jak zegarek...
Pozdrawiam i życzę udanej regulacji.
I choćbym jechał ciemną doliną, zła się nie ulęknę, albowiem światła mam sprawne...
-
- Status: Offline
Re: Nierówno pracujący silnik
zanim zaczniesz grzebać w gaźnikach, sprawdź jak wyglądają świece...EdaEdi pisze:silnik nierówno pracuje, przerywa, objawy jakby nie dostawał paliwa. Strzela w tłumik