Oringi filtra oleju XV750

Wszysto co związane z silnikami naszych Virago
Awatar użytkownika
marian07
Posty: 271
Rejestracja: 20 listopada 2009, 08:48
Motocykl: VN900
Lokalizacja: Zajezierze
Wiek: 59
Status: Offline

Oringi filtra oleju XV750

Post autor: marian07 »

Jeśli ktoś posiada wiedzę jakie są wielkości wszystkich oringów potrzebnych przy wymianie filtra (łącznie z tym malutkim) i nie odeśle mnie do szukajki - proszę o podanie. Konkretnie to XV750 z 93.
Najdroższa jest pierwsza butelka
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50
Awatar użytkownika
DAREK.S
Posty: 2091
Rejestracja: 05 listopada 2008, 21:19
Motocykl: XV750, 1990; ST1300
Lokalizacja: Ruda Śląska
Wiek: 48
Status: Offline

Re: Oringi filtra oleju XV750

Post autor: DAREK.S »

No właśnie ja wymieniałem w sobotę olej - pomierzyłem tylko ten mały oring na dolnej śrubie - jak wrócę do domu to postaram się podać wymiary. Pozostałych nie chciało mi się mierzyć, bo widziałem te rozmiary gdzieś na forum. Trzeba by poszukać ;-)

[ Dodano: Pon Gru 14, 2009 6:05 pm ]

Mały oring (dolna śruba)
średnica zewnętrzna: 11,7-12mm
średnica wewnętrzna: 7-8 mm (śruba ma średnicę 7mm)
grubość: 2-2,2 mm
Wymiary mierzone na używanym oringu dlatego podaje z pewną tolerancją. Trzeba zobaczyć jaki dokładnie rozmiar można znaleźć w sklepach .

Nie pamiętam gdzie było napisane na temat pozostałych oringów w 750, ale w jakimś wątku znalazłem taki post:
Adam P pisze:Uszczelka do pokrywy filtra oleju to oring o średnicy wewnętrznej fi 63mm i średnicy gumy 4mm. Wiem bo kupowałem dopiero co w sklepie z częściami rolniczymi "Agroma", koszt oringa w okolicach 1,50-2,00 zł.
Dotyczyło to chyba 535 ale wydaje mi się, że rozmiary powinny być podobne.
Zawsze można kupić filtr championa, tam jest ten oring w komplecie.
Awatar użytkownika
marian07
Posty: 271
Rejestracja: 20 listopada 2009, 08:48
Motocykl: VN900
Lokalizacja: Zajezierze
Wiek: 59
Status: Offline

Re: Oringi filtra oleju XV750

Post autor: marian07 »

Super - :nazdrowie: :nazdrowie:
Najdroższa jest pierwsza butelka
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50
Awatar użytkownika
DAREK.S
Posty: 2091
Rejestracja: 05 listopada 2008, 21:19
Motocykl: XV750, 1990; ST1300
Lokalizacja: Ruda Śląska
Wiek: 48
Status: Offline

Re: Oringi filtra oleju XV750

Post autor: DAREK.S »

Acha, zapomniałem jeszcze o tym trzecim oringu -jest trochę mniejszy niż ten od pokrywki, ale rozmiarów niestety nie znalazłem.
Tak wiele miejsc, tak mało czasu...
:chopper:
Nasze podróże:
Słowenia, Chorwacja, Węgry, Rumunia, Alpy-AT,CH,IT, Alpy-DE,CH,FR, Norwegia
Awatar użytkownika
marian07
Posty: 271
Rejestracja: 20 listopada 2009, 08:48
Motocykl: VN900
Lokalizacja: Zajezierze
Wiek: 59
Status: Offline

Re: Oringi filtra oleju XV750

Post autor: marian07 »

Ponieważ lala jest goła, więc położyłem nieco i dekielek zrzuciłem. Z przepisowych 3 oringów był tylko jeden!!. Pomierzyłem w miarę dokładnie dekielek i wg mnie powinny być oprócz małego opisanego wyżej:
55x3 (ten głębiej)
59x2 (ten bliżej śrub)
Jak będę zakładał i coś nie będzie pasić sprostuję. I jeszcze fajny link do strony gdzie można duuuużo podpatrzeć w różnych markach, jeśli jest on ogólnie znany to sorry że zaciemniam.

http://www.mrcycles.com/fiche_section_d ... fveh=20027

Poprawiłem, ten głębszy jest 55x3 (sorry za omyłkę)
Najdroższa jest pierwsza butelka
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50
ODPOWIEDZ