Flame thrower kit
-
- Status: Offline
Flame thrower kit
ma ktoś takie coś u siebie ?
http://www.youtube.com/watch?v=-JrziJCX_2E&
http://www.youtube.com/watch?v=7cLSemGGpTg&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=-JrziJCX_2E&
http://www.youtube.com/watch?v=7cLSemGGpTg&NR=1
- Szymon
- Posty: 3317
- Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 09:42
- Motocykl: Noise Generator 1100
- Lokalizacja: Grójec
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Flame thrower kit
I chcesz jezdzić z taką tablicą przy tylnim kole, żeby Ci gumy nie zjarało ???
Kobieta, która jęczy w nocy, nie warczy w dzień.
- Flower
- Posty: 1401
- Rejestracja: 09 marca 2009, 21:59
- Motocykl: Jędza - XV535 (2YL)
- Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: Flame thrower kit
Normalnie ghostrider by pozazdrościł ;p
"Ci którzy rezygnują z Wolności w imię bezpieczeństwa, nie zasługują na żadne z nich."
Thomas Jefferson
Blunio pisze: wypada świat widzieć takim jaki jest, a nie taki jakby niektórzy chceli żebyś go widział.
- Lolek
- Posty: 894
- Rejestracja: 21 sierpnia 2009, 13:53
- Motocykl: 1100 95r.
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Wiek: 31
- Status: Offline
Re: Flame thrower kit
Fajnie wygląda , ale motocykla szkoda
Bądz człowiekiem dla człowieka , szerokości !!!
- e_gregor
- Posty: 2015
- Rejestracja: 14 lutego 2010, 14:53
- Motocykl: ZR7
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: Flame thrower kit
Nic mu nie będzie. To tylko odłączanie iskry od świecy w cylindrze i podawanie iskry (przeważnie z dodatkowej cewki) na świecę/iskrownik w wydechu. Jedyne co może ucierpieć to... katalizator ... jeśli jest
Głupota to największa choroba cywilizacyjna
- Cypis
- Posty: 340
- Rejestracja: 08 czerwca 2008, 11:02
- Motocykl: Virago 1100
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 49
- Status: Offline
Re: Flame thrower kit
powiem tak:
to następne ... świecące wentyle, tylko bardziej spektakularne - co kto lubi oczywiście - są tacy co do virago montują xenony.
Ja bym tego swojej nie zrobił. Wieś tańczy i śpiewa. Ale o gustach się nie dyskutuje ...
to następne ... świecące wentyle, tylko bardziej spektakularne - co kto lubi oczywiście - są tacy co do virago montują xenony.
Ja bym tego swojej nie zrobił. Wieś tańczy i śpiewa. Ale o gustach się nie dyskutuje ...
Cycki - im większe za młodu, tym dłuższe na starość.
- e_gregor
- Posty: 2015
- Rejestracja: 14 lutego 2010, 14:53
- Motocykl: ZR7
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: Flame thrower kit
Marudzicie strasznie. Nikt przecież nie każe z tym jeździć. Za to założyć takie coś na zlot to fajna atrakcja.
Głupota to największa choroba cywilizacyjna
- madey
- Posty: 304
- Rejestracja: 03 lipca 2009, 16:35
- Motocykl: Virago XV 750 '93
- Lokalizacja: Gliwice
- Wiek: 38
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Flame thrower kit
śmiem wątpić, czy xenony to kwestia gustu. To przede wszystkim lepsza widoczność przy prawie dwa razy mniejszym poborze prądu.Cypis pisze:powiem tak:
to następne ... świecące wentyle, tylko bardziej spektakularne - co kto lubi oczywiście - są tacy co do virago montują xenony.
Ja bym tego swojej nie zrobił. Wieś tańczy i śpiewa. Ale o gustach się nie dyskutuje ...
-
- Status: Offline
Re: Flame thrower kit
Jest tuning, który ma sens czyli np. polepszanie osiągów, zwiększanie niezawodności, bezpieczeństwa, komfortu i możliwości przewożenia bagażu.
Jest też tuning, który ma taki średni sens, ale "ma coś w sobie" - tu bym zaliczył tuning wizualny w stylu chromowane dodatki.
Ale jest też tuning, który nie dość że nie ma sensu, to jeszcze może przykopcić maszynę
Co kto lubi
Jest też tuning, który ma taki średni sens, ale "ma coś w sobie" - tu bym zaliczył tuning wizualny w stylu chromowane dodatki.
Ale jest też tuning, który nie dość że nie ma sensu, to jeszcze może przykopcić maszynę
Co kto lubi
- Cypis
- Posty: 340
- Rejestracja: 08 czerwca 2008, 11:02
- Motocykl: Virago 1100
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 49
- Status: Offline
Re: Flame thrower kit
jasne, to wolny kraj... przy tym zapomniałeś dodać - niedozwolone o ile nie są oryginalnie zamontowane wraz obowiązkowym oprzyrządowaniem - w przeciwnym razie mogą być niebezpieczne - bez soczewki (a o ile się orientuję nie ma jej w Virago) - słabo rozdzielają granicę światła i cienia, źle ustawione mogą DOSKONALE oślepiać jadących z naprzeciwka, co wiemy czym się może skończyć (chyba, ze przekonasz mnie do tego, ze można w Virazce zamontować system samopoziomowania xenonów rodem z puszek), system sprywkiwania świiatła - jak zapewne wiesz swiatło takie na brudnym kloszu doskonale się rozprasza i ... oślepia Nie bez powodu samochody z oryginalnymi xenonami mają wysokociśnieniowy system spryskiwania ...madey pisze:śmiem wątpić, czy xenony to kwestia gustu. To przede wszystkim lepsza widoczność przy prawie dwa razy mniejszym poborze prądu.
ja swoje zdanie powiedziałem i mnie nie przekonałeś. Xenony mam w aucie i się zgadzam z tymi atutami, ale w Virażce ??? Rachunków za prąd nie płącę ...
Cycki - im większe za młodu, tym dłuższe na starość.
- leszekk
- Posty: 4147
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: Flame thrower kit
Należałoby jeszcze zaznaczyć, że lampy ksenonowe mają pewną wadę z punktu widzenia motocyklisty. Otóż mimo, że lepiej oświetlają drogę, są gorzej widoczne poza wąskim kątem strumienia światła. O ile typowy klosz reflektora "sam" świeci (rozpraszanie światła jest na tyle duże, że jasne światło jest widoczne w sektorze chyba 120 stopni, o tyle ksenon oglądany z boku jest praktycznie niewidoczny.
Już choćby z tego względu nie warto zakładać reflektorów ksenonowych do motocykla, bo praktycznie na każdym skrzyżowaniu ktoś nam będzie wyjeżdżał z podporządkowanej słusznie twierdząc, że nas nie widział. Zatem żeby bezpiecznie jeździć trzeba by ograniczyć prędkość do takiej, przy której bezpiecznie podróżować możemy z zapaloną świeczką, co podważa sens instalowania tych lamp.
A spryskiwacz do reflektora? Hmmm, ciekawy pomysł! Już parę razy jadąc wieczorem myślałem, że by się przydał.
Już choćby z tego względu nie warto zakładać reflektorów ksenonowych do motocykla, bo praktycznie na każdym skrzyżowaniu ktoś nam będzie wyjeżdżał z podporządkowanej słusznie twierdząc, że nas nie widział. Zatem żeby bezpiecznie jeździć trzeba by ograniczyć prędkość do takiej, przy której bezpiecznie podróżować możemy z zapaloną świeczką, co podważa sens instalowania tych lamp.
A spryskiwacz do reflektora? Hmmm, ciekawy pomysł! Już parę razy jadąc wieczorem myślałem, że by się przydał.
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
- madey
- Posty: 304
- Rejestracja: 03 lipca 2009, 16:35
- Motocykl: Virago XV 750 '93
- Lokalizacja: Gliwice
- Wiek: 38
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Flame thrower kit
Cypis, o tyle o ile zgadzam się z Tobą, ze istotnie chałupniczo zamontowane xenony są nielegalne, o tyle nie bardzo rozumiem czemu wkroczyłeś w obszary prawno-techniczne. Ja w swojej poprzedniej wypowiedzi tylko chciałem odróżnić wiejskość rozwiązań typu podświetlane wentyle od montażu żarników xenonowych. Tym bardziej, że niektóre barwy na pierwszy rzut oka są nie do odróżnienia od białych halogenów - a więc gdzie ta wieś w takim przypadku. Krótko mówiąc odniosłem się do sposobu klasyfikowania wprowadzanych w motocyklu zmian i nie chciałem Cię do niczego przekonywać. Mój stosunek do xenonów jest obojętny. W motocyklu ich nie mam i mieć nie zamierzam Co do prądu, to posiadacze light-bar'ów czasami liczą każdego W, którego mają do dyspozycji
Swoją drogą, kwestią gustu pozostają niewątpliwie np. głośne wydechy...również są nielegalne ale, że mogą także oślepiać? To już chyba przesada
Swoją drogą, kwestią gustu pozostają niewątpliwie np. głośne wydechy...również są nielegalne ale, że mogą także oślepiać? To już chyba przesada
- Cypis
- Posty: 340
- Rejestracja: 08 czerwca 2008, 11:02
- Motocykl: Virago 1100
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 49
- Status: Offline
Re: Flame thrower kit
ale czemu miałem nie wkraczać ??
a poważnie - napisałeś, ze są praktyczne, więc dopisałem, ze przede wszystkim niebezpieczne (co jak widzisz nie jest tylko moją opinią) więc w skrócie - mogą zabić (przyczynić się)
A dalej uważam, że xenon na chopperze to wiocha, ale to moje zdanie i mój gust, a z gustami się ponoć nie dyskutuje - po prostu coś komuś się podoba, a komuś nie - a to Ty próbujesz przekonać mnie, że jest inaczej. Ja szanuję Twoje zdanie, ale nie zgodziłem się z argumentami - jak widzisz
Głośne wydechy - poprawcie mnie jeśli sie mylę - są nielegalne dopiero powyżej 84 dB (?)
a poważnie - napisałeś, ze są praktyczne, więc dopisałem, ze przede wszystkim niebezpieczne (co jak widzisz nie jest tylko moją opinią) więc w skrócie - mogą zabić (przyczynić się)
A dalej uważam, że xenon na chopperze to wiocha, ale to moje zdanie i mój gust, a z gustami się ponoć nie dyskutuje - po prostu coś komuś się podoba, a komuś nie - a to Ty próbujesz przekonać mnie, że jest inaczej. Ja szanuję Twoje zdanie, ale nie zgodziłem się z argumentami - jak widzisz
Głośne wydechy - poprawcie mnie jeśli sie mylę - są nielegalne dopiero powyżej 84 dB (?)
Cycki - im większe za młodu, tym dłuższe na starość.
- madey
- Posty: 304
- Rejestracja: 03 lipca 2009, 16:35
- Motocykl: Virago XV 750 '93
- Lokalizacja: Gliwice
- Wiek: 38
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Flame thrower kit
Pisząc głośne miałem na myśli nie spełniające tej normy...
norma to 96 dBCypis pisze:Głośne wydechy - poprawcie mnie jeśli sie mylę - są nielegalne dopiero powyżej 84 dB (?)
"... większość ludzi nie poznałaby dobrej muzyki, nawet gdyby podeszła ona do nich i ugryzła ich w dupę..."
Frank Zappa
Frank Zappa