Zatarty silnik XV535
- karol123
- Posty: 172
- Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 20:31
- Motocykl: BMW K100
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 44
- Status: Offline
Zatarty silnik XV535
Witam wszystkich no i stąło się pukało pukało aż się zatarł a w serwisie Yamahy stwierdzili że jeszcze z 1000km da rade.Mam pytanie czy regenerował ktoś z was już wał z panwewkami bo nie wiem jakie to są kwoty.Prawdopodobnie na 90 %panweki albo panewka na jednym cylindrze dostała zapiszało i stanoł nieodpalałem juz go żeby niepogarszać sytuacji
Jawka 50 Komar 3 Ogar 200 WSK 125 M06 175 Kobuz Mińsk 125 MZ 250 Jawa 350
- wierzba
- Posty: 473
- Rejestracja: 21 maja 2008, 07:25
- Motocykl: było 535 teraz 1100
- Lokalizacja: Józefosław
- Wiek: 49
- Status: Offline
Re: Zatarty silnik XV535
Wiesz, mógł stanąć wałek rozrządu na którymś cylindrze i wtedy koszty będą mniejsze ale bez rozebrania i obejrzenia to wróżenie z fusów. Na forum masz już kilka podobnych tematów i ludzie opisywali co poszło, jak leczyli i ile ich to kosztowało. Jeżeli panewka na wale i wał nadaje się do szlifu to pół biedy, jak będziesz musiał szukać wału to pamiętaj że z używkami to totolotek ( jak z silnikami z demontażu). I pamiętaj żeby usunąć przyczynę zatarcia.
co mnie obchodzi gdzie jadę, grunt że wiem gdzie byłem
- karol123
- Posty: 172
- Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 20:31
- Motocykl: BMW K100
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 44
- Status: Offline
Re: Zatarty silnik XV535
Dzięki motorek juz stoi w garazu i zaczynam operacje zwale głowice i cylinder które podejrzewam na 95% to panewki bo tak mi rumotal jak jezdziłem szczególnie na niskim gazie jak jechałem to taka sieczkarka że głowa boli. Zobaczymy
Jawka 50 Komar 3 Ogar 200 WSK 125 M06 175 Kobuz Mińsk 125 MZ 250 Jawa 350
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 28 listopada 2007, 06:51
- Motocykl: virago535 95r
- Lokalizacja: Gryfów Śląski
- Wiek: 48
- Status: Offline
Re: Zatarty silnik XV535
ja już to przerabiałem i kupiłem wał używany z panewkami i chodzi jak ta lala juz 2 sezon ale przyczyną zatarcia w 535 jak już nieraz było pisane może być walnięty simering na wale od strony sprzęgła taki mały tam jest jeżeli jest walnięty to spada ciśnienie oleju smarowania wału ... bynajmniej tak było u mnie ,mnie koszt naprawy wyniósł koło 1 tyś
- karol123
- Posty: 172
- Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 20:31
- Motocykl: BMW K100
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 44
- Status: Offline
Re: Zatarty silnik XV535
Tak ale nie w tym przypadku kupiłem moto już z stukaniem miało to być podjechane sprzengło ale stuki nasilały się simering już na początku wymieniłem nie wiem co się rozjechało obstawiam zę obróciło panewke albo jeszcze luz na sworzniu. Zwale cylindry i bedzie wszystko wiadomo.
[ Dodano: Sob Sie 14, 2010 3:58 pm ]
Witam jest problem ma ktoś jakiś sposób na odkręcenie śrub wałka rozrządu za diabła nie mogę odkręcic tych śrub zabrałem się za rozbieranie silnka i tutaj już pierwsza przeszkodą. Odkręcam w lewo chyba zę jest inny gwint. Czy może użyć klucza udarowego?
[ Dodano: Sob Sie 14, 2010 3:58 pm ]
Witam jest problem ma ktoś jakiś sposób na odkręcenie śrub wałka rozrządu za diabła nie mogę odkręcic tych śrub zabrałem się za rozbieranie silnka i tutaj już pierwsza przeszkodą. Odkręcam w lewo chyba zę jest inny gwint. Czy może użyć klucza udarowego?
Jawka 50 Komar 3 Ogar 200 WSK 125 M06 175 Kobuz Mińsk 125 MZ 250 Jawa 350