Dwa zbiorniki, a tylko 10 L
-
- Status: Offline
Dwa zbiorniki, a tylko 10 L
Witam. Przeszukałem chyba całe forum i nic nie znalazłem na ten temat. Mam dwa zbiorniki i powinno mieścić się około 14L, czy 15L litrów paliwa. Wyjeżdżam paliwo do zera, aż stanie z braku zupy i dymam z bańką na stację paliw. Tak już trzy razy, dla pewności. Na bank jest suchy, bo słyszę inną pracę pompy paliwa. Tankuję i mieści się tylko około 10 L paliwa. Przejeżdżam około 150 km. czyli pali około 6,6L na 100km. no to ok.
Ale czy nie powinno mieścić się około 15L a nie 10L ?
Ale czy nie powinno mieścić się około 15L a nie 10L ?
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Dwa zbiorniki, a tylko 10 L
13,5 a nie 14 czy 15 w orginale ale i tak trezba dobrze upychacszampan33 pisze:Witam. Przeszukałem chyba całe forum i nic nie znalazłem na ten temat. Mam dwa zbiorniki i powinno mieścić się około 14L, czy 15L litrów paliwa. Wyjeżdżam paliwo do zera, aż stanie z braku zupy i dymam z bańką na stację paliw. Tak już trzy razy, dla pewności. Na bank jest suchy, bo słyszę inną pracę pompy paliwa. Tankuję i mieści się tylko około 10 L paliwa. Przejeżdżam około 150 km. czyli pali około 6,6L na 100km. no to ok.
Ale czy nie powinno mieścić się około 15L a nie 10L ?
rezerwa ci nie działa
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: Dwa zbiorniki, a tylko 10 L
No to niezły apetycik ... niedługo doprowadzi Cię do rujnacjiszampan33 pisze:czyli pali około 6,6L na 100km
Może i działa, tylko szampan33 chyba nie wie że cóś takiego istnieje - bo nawet się nie zająknąłkyller pisze:rezerwa ci nie działa
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 07 kwietnia 2011, 12:20
- Motocykl: Yamaha Virago 535
- Lokalizacja: Rogów
- Status: Offline
Re: Dwa zbiorniki, a tylko 10 L
A czy używasz też takiego magicznego przełącznika jak rezerwa?:) Nic o tym nie piszesz. A tak nawiasem to apetyt to ma. Ja odwiedzam stację co 200 km i wchodzi mi 10-11 l paliwka.
- thomek13
- Posty: 773
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 17:49
- Motocykl: BMW C600 Sport
- Lokalizacja: Dreieich - Słubice
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: Dwa zbiorniki, a tylko 10 L
Panowie bo to może nie być rezerwa jeżeli to jest Virażka przed liftem z 9-cio litrowym bakiem pod siedzeniem. Napisz który rok masz tej Viagry
- sprzedaż samochodów osobowych, dostawczych oraz motocykli
- pomoc w zakupie pojazdu w Niemczech
- załatwienie wszelkich formalności i transport pod dom
- pomoc w zakupie pojazdu w Niemczech
- załatwienie wszelkich formalności i transport pod dom
- strazak
- Posty: 1412
- Rejestracja: 29 listopada 2007, 00:21
- Motocykl: XV 1000 GE USA 1984.
- Lokalizacja: Piaseczno(złotokłos)
- Wiek: 50
- Status: Offline
Re: Dwa zbiorniki, a tylko 10 L
thomek13 pisze:litrowym bakiem pod siedzeniem.
tu masz odpowiedź
szampan33 pisze:Mam dwa zbiorniki i powinno mieścić się około 14L,
ADAM
- thomek13
- Posty: 773
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 17:49
- Motocykl: BMW C600 Sport
- Lokalizacja: Dreieich - Słubice
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: Dwa zbiorniki, a tylko 10 L
strazak, no widzisz i to mi umknęło. Dzięki i sorry za OT w takim razie tylko spindolona rezerwa albo 4kg szpachlu na baku. Mam nadzieję że to pierwsze
- sprzedaż samochodów osobowych, dostawczych oraz motocykli
- pomoc w zakupie pojazdu w Niemczech
- załatwienie wszelkich formalności i transport pod dom
- pomoc w zakupie pojazdu w Niemczech
- załatwienie wszelkich formalności i transport pod dom
- pisior
- Posty: 5366
- Rejestracja: 21 sierpnia 2009, 12:55
- Motocykl: 535,1100 1500 1255
- Lokalizacja: kostrzyn nad odra
- Wiek: 46
- Status: Offline
Re: Dwa zbiorniki, a tylko 10 L
dupa , ja w mojej z 8,5 l zbioprnikliem mialem komntrpolke
-
- Status: Offline
Re: Dwa zbiorniki, a tylko 10 L
Wiem co to rezerwa i działa, ale myślałem, że to oczywiste dla Was, skoro wycyckuję paliwo do całkowitego zera.
6.6 L to norma, a zbiornik ma 13,5 L tu musiałem coś pomylić:
Miałem 15 lat przerwy jazdy na motocyklu, virago mam od miesiąca, spokojnie chopaki, od czegoś są te fora, prawda?
Zrobię regulację zaworów, czyszczenie i synchronizacje gaźników i zobaczymy.
W zasadzie to chodziło mi o tą pojemność zbiornika, skoro wlewacie 10L, 11L to jestem spokojny, a co do spalania... poczekamy zobaczymy
6.6 L to norma, a zbiornik ma 13,5 L tu musiałem coś pomylić:
Miałem 15 lat przerwy jazdy na motocyklu, virago mam od miesiąca, spokojnie chopaki, od czegoś są te fora, prawda?
Zrobię regulację zaworów, czyszczenie i synchronizacje gaźników i zobaczymy.
W zasadzie to chodziło mi o tą pojemność zbiornika, skoro wlewacie 10L, 11L to jestem spokojny, a co do spalania... poczekamy zobaczymy
- thomek13
- Posty: 773
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 17:49
- Motocykl: BMW C600 Sport
- Lokalizacja: Dreieich - Słubice
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: Dwa zbiorniki, a tylko 10 L
Kubrix, tak napisał, ale chodziło mu pewnie o to, że po 200km tyle mu wchodzi do baku i raczej miał na myśli przez to spalanie swojej viragi.szampan33 pisze:skoro wlewacie 10L, 11L to jestem spokojny
Ja swoją robiłem 200km i musiałem przełączać na rezerwę na której mogłem zrobić kolejne 60km po czym wchodziło mi do baku 13litrów. Także wynika z tego, że jednak rezerwa Ci nie działa lub nie umiesz jej włączyć. Skoro od miesiąca masz virażkę i jeszcze jej do końca nie poznałeś a sprzedający Cię nie poinformował to przy prawej manetce jest poziomy przełącznik, tym spróbuj.
no i dlatego chcemy pomócszampan33 pisze:virago mam od miesiąca, spokojnie chopaki, od czegoś są te fora, prawda?
- sprzedaż samochodów osobowych, dostawczych oraz motocykli
- pomoc w zakupie pojazdu w Niemczech
- załatwienie wszelkich formalności i transport pod dom
- pomoc w zakupie pojazdu w Niemczech
- załatwienie wszelkich formalności i transport pod dom
-
- Status: Offline
Re: Dwa zbiorniki, a tylko 10 L
Przełacznik jest i na okolo 10L, 11L paliwa robie 150 km, z rezerwą, to chyba mam coś nie tak, skoro wy robicie ponad 200km plus 60 km na rezerwie. To ogromna różnica
- krzycho1978
- Posty: 1238
- Rejestracja: 19 lutego 2010, 16:07
- Motocykl: BMW1200 LT
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Wiek: 45
- Status: Offline
Re: Dwa zbiorniki, a tylko 10 L
to kiedy ty włączasz rezerwę????szampan33 pisze:Przełacznik jest i na okolo 10L, 11L paliwa robie 150 km, z rezerwą, to chyba mam coś nie tak,
piszesz dość dziwnie i dlatego nie rozumiemy jak postępujesz ze swoim motórem
napisz nam po kolei co robisz po zatankowaniu, każdą czynność.... (koledzy się domyślą o co mi chodzi) później napisz ile jeździsz km i kiedy włączasz rezerwę...
z jakiej pozycji na jaką....
Tomek ma rację musi ci wystarczyć na jakieś 200km plus 60rezerwy
motory nurkowanie narty
667-402-281
-
- Status: Offline
Re: Dwa zbiorniki, a tylko 10 L
Przełacznik jest i na okolo 10L, 11L paliwa robie 150 km, z rezerwą, to chyba mam coś nie tak,
I proszę Was, nie piście do mnie jak do upośledzonego (przepraszam, ale tak to odebrałem)
Jeździłem na ogarach, jawce, wsk-3, 4, SHL, jawa 350, MZ 251 i honda cb 650. Silniki od tych rometów i MZ rozbierałem w drobny mak itp. Tylko, że to z 15 lat temu, a teraz naprawiam automatyczne skrzynie itd.
Za wszystkie wypowiedzi serdecznie dziękuję, zbieram informacje i całe życie się uczę, nie jestem alfą i omegą, więc muszę mieć coś z gaźnikami nie tak i pewnie świeczki do wymiany. Dzięki forum i Waszym wypowiedziom, kupie iskry FE85PTRS bo większość wypowiedzi stawiała na lepszą prace silnika i obniżenie spalania. Jeszcze sprawdzę ustawienie zaworów, bo z tego co piszecie robię około 110 km mniej
[ Dodano: Nie Maj 22, 2011 10:31 am ]
A i jeszcze jedno. Odpala na dotyk, ale zawsze z saniem, jak zimna to się lekko potrafi zakrztusić, kichnąć w gaźnik i przez cały czas czuć paliwo. Więc może ma membrany poprzerywane w gaźnikach. Po dobrym rozgrzaniu sama zwiększa, lub zmniejsza wolne obroty.
I proszę Was, nie piście do mnie jak do upośledzonego (przepraszam, ale tak to odebrałem)
Jeździłem na ogarach, jawce, wsk-3, 4, SHL, jawa 350, MZ 251 i honda cb 650. Silniki od tych rometów i MZ rozbierałem w drobny mak itp. Tylko, że to z 15 lat temu, a teraz naprawiam automatyczne skrzynie itd.
Za wszystkie wypowiedzi serdecznie dziękuję, zbieram informacje i całe życie się uczę, nie jestem alfą i omegą, więc muszę mieć coś z gaźnikami nie tak i pewnie świeczki do wymiany. Dzięki forum i Waszym wypowiedziom, kupie iskry FE85PTRS bo większość wypowiedzi stawiała na lepszą prace silnika i obniżenie spalania. Jeszcze sprawdzę ustawienie zaworów, bo z tego co piszecie robię około 110 km mniej
[ Dodano: Nie Maj 22, 2011 10:31 am ]
A i jeszcze jedno. Odpala na dotyk, ale zawsze z saniem, jak zimna to się lekko potrafi zakrztusić, kichnąć w gaźnik i przez cały czas czuć paliwo. Więc może ma membrany poprzerywane w gaźnikach. Po dobrym rozgrzaniu sama zwiększa, lub zmniejsza wolne obroty.
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: Dwa zbiorniki, a tylko 10 L
Zawory zaworami, najpierw spradż poziom paliwa, potem regulacje wolnych obrotów, stan membran.szampan33 pisze:Jeszcze sprawdzę ustawienie zaworów, bo z tego co piszecie robię około 110 km mniej
A to pewnie synchronizacja się kłania.szampan33 pisze:zwiększa, lub zmniejsza wolne obroty.
Jak moto jest OK, to mu z powodzeniem na trasie starcza 4,5, w mieście 5 - 5,5 litra/100 km. Dopiero potem doprasza się o włączenie rezerwy.
Tak piszą lekko ironicznie, bo zgmatwałeś sprawę i nie wspomniałeś wcale o rezerwie. My też nie jesteśmy wróżbici z fusów, tylko trzeba precyzyjnie* opisać objawy i skutki - a wtedy na pewno spróbujemy pomóc. Skoro wymagasz wróżenia, to dostajesz ironię. Ale nie złośliwą, czasem sobie z kogoś lekko podworujemy.szampan33 pisze:do mnie jak do upośledzonego
*skoro naprawiasz skrzynie automatyczne, precyzja nie powinna być Ci obca, na pewno też wolisz jak klient powie co robił ze skrzynią i jakie są objawy usterki; a jak powie Panie, jechałem sobie spokojnie - a tu nagle jak pi*****ie, to chyba albo się na niego zżymasz albo prosisz żeby chociaż nie pomagał ci naprawiać, a jak nie przestaje to bierzesz podwójną stawkę
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
-
- Status: Offline
Re: Dwa zbiorniki, a tylko 10 L
Dobre:Blunio pisze:
*skoro naprawiasz skrzynie automatyczne, precyzja nie powinna być Ci obca, na pewno też wolisz jak klient powie co robił ze skrzynią i jakie są objawy usterki; a jak powie Panie, jechałem sobie spokojnie - a tu nagle jak pi*****ie, to chyba albo się na niego zżymasz albo prosisz żeby chociaż nie pomagał ci naprawiać, a jak nie przestaje to bierzesz podwójną stawkę
Na razie dopatrzyłem się ułamanego przewodu od jednego z gaźników i z tego cylindra świeca zapłonowa bardziej jakby zalana-przedni. I już szukam świecy podgrzewania paliwa w gaźniku, bo jak już wspomniałem jest ułamana.
- kris2k
- Posty: 3403
- Rejestracja: 15 czerwca 2010, 07:24
- Motocykl: GuStaw
- Lokalizacja: Pabianice
- Wiek: 53
- Status: Offline
Re: Dwa zbiorniki, a tylko 10 L
Wiesz przeczytałem cały temat i nie wiem do tej pory jak to u Ciebie jest z tą rezerwą? Czy jedziesz dopóki się paliwo nie skończy, przełączasz na rezerwę i jedziesz dalej czy też cały czas na włączonej rezerwie jeździsz? Bo w 535 to częsta przypdałość że rezerwa nie działa i jeśli cały czas masz przełączony przełącznik to i tak z rezerwy nie ciągnie i nie wyjeżdżasz całego paliwa.
Spalanie jak mierzyłeś? Tankujesz, zerujesz licznik, robisz 100-150km i znów tankujesz pod korek? Bo to najpewniejszy sposób na zmierzenie ile spala.
Spalanie jak mierzyłeś? Tankujesz, zerujesz licznik, robisz 100-150km i znów tankujesz pod korek? Bo to najpewniejszy sposób na zmierzenie ile spala.
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: Dwa zbiorniki, a tylko 10 L
W tym nie dopatrywałbym się głównej przyczyny. Nikt jeszcze o tym nie pisał i IMHO te podgrzewanie to tylko taki dodatek - jak róża do kożucha. Najpierw zrób podstawowe regulacje, jak Ci napisałem.szampan33 pisze:ułamanego przewodu od jednego z gaźników i z tego cylindra świeca zapłonowa bardziej jakby zalana-przedni
Co do spalania, to jak napisał kris2k, najpierw przełącznik na prawej manetce do siebie, tankujesz na full, kasujesz licznik przebiegów dziennych i jeździsz. Jak wyjeździsz paliwo (podstawową pojemność) i silnik zacznie się dusić, przełączasz na RES i spokojnie jedziesz na CPN. Z tym że jak masz uszkodzoną rezerwę, to dobrze takie eksperymenty robić w pobliżu takiej stacji albo mieć przy sobie jakąś flaszkę z benzynką.
Na początek przy włączonym zapłonie (ale nie uruchomionym silniku, coby nie zagłuszał) pobaw się włącznikiem RES. Jak słychać stuknięcia spod dolnego zbiornika, znaczy się że elektromagnes działa. Ale to połowa sukcesu ... CDN
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
- krzycho1978
- Posty: 1238
- Rejestracja: 19 lutego 2010, 16:07
- Motocykl: BMW1200 LT
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Wiek: 45
- Status: Offline
Re: Dwa zbiorniki, a tylko 10 L
dobreeeee o milach nikt nie pomyślał...
co to pykania to zobacz rzeczywiście czy robi PYK gdy robisz na RES...i nie zapomnij zrobić na OFF po zatankowaniu by móc znów zrobić PYK=RES gdy zabraknie zupy
co to pykania to zobacz rzeczywiście czy robi PYK gdy robisz na RES...i nie zapomnij zrobić na OFF po zatankowaniu by móc znów zrobić PYK=RES gdy zabraknie zupy
motory nurkowanie narty
667-402-281
-
- Status: Offline
Re: Dwa zbiorniki, a tylko 10 L
Gaźnik w d _ _ _ e. śruba od regulacji jedna pięknie się wykręca, a druga lipa. Jak ją przycisnąłem żeby ją w prawo, w lewo to wpadła do środka. Qrwa nigdy jeszcze czegoś takiego nie miałem . Mam cholerne szczęście do takich rzeczy. Tak, czy siak szukam gaźnika i leże i kwiczę.
- thomek13
- Posty: 773
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 17:49
- Motocykl: BMW C600 Sport
- Lokalizacja: Dreieich - Słubice
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: Dwa zbiorniki, a tylko 10 L
Jeszcze może być tak, że masz akcesoryjny zbiornik paliwa o innej pojemności i dlatego wchodzi mniej paliwka. Może pokaż fotkę swojej Lalki
Jak możesz to napisz dlaczego w avatarze masz virago 125 lub 250 a nie 535 być może przyczyną jest to że masz inny model motocykla a zdjęcie może pomóc w ewentualnym szukaniu przyczyny
Jak możesz to napisz dlaczego w avatarze masz virago 125 lub 250 a nie 535 być może przyczyną jest to że masz inny model motocykla a zdjęcie może pomóc w ewentualnym szukaniu przyczyny
- sprzedaż samochodów osobowych, dostawczych oraz motocykli
- pomoc w zakupie pojazdu w Niemczech
- załatwienie wszelkich formalności i transport pod dom
- pomoc w zakupie pojazdu w Niemczech
- załatwienie wszelkich formalności i transport pod dom
-
- Status: Offline
Re: Dwa zbiorniki, a tylko 10 L
Gaźnik naprawiony. Wyfrezowana stara zniszczona iglica, sama wypadła. Dotoczona nowa iglica, a gniazdo poprawione gwintownikiem. Perfekcyjna robota. Wszystko OK. Zawory ustawione, gaźniki z synchronizowane na wakuometrach Teraz czeka tylko sprawdzenie na trasie jak to idzie. No i ciekawe czy spalanie zejdzie.
Gdzieś w jakimś poście przeczytałem, że przy przełączeniu na rezerwę słychać "pstryk" Ja słyszę tylko w przełącznikach pod kapą, dość głośno i jak przyłożę ucho do zbiornika pod siedzeniem to takie delikatne "pstryk" prawie niesłyszalne. Może mieliście rację i ta rezerwa nie do końca mi działa?
Gdzieś w jakimś poście przeczytałem, że przy przełączeniu na rezerwę słychać "pstryk" Ja słyszę tylko w przełącznikach pod kapą, dość głośno i jak przyłożę ucho do zbiornika pod siedzeniem to takie delikatne "pstryk" prawie niesłyszalne. Może mieliście rację i ta rezerwa nie do końca mi działa?
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: Dwa zbiorniki, a tylko 10 L
Jak silnik nie pracuje, to słychać dość wyraźne stuknięcie elektromagnesu w "kraniku". Z racji położenia (pod zbiornikiem) elektromagnes narażony jest na wodę i błoto i zwłaszcza jak ma wersję uszczelki pomiędzy samym kranikiem a obudową elektromagnesu typu "mała", to gromadzą się tam zanieczyszczenia i rdza. W efekcie nie można włączyć rezerwy i wtedy dysponujesz rzeczywiście tylko zasadniczym zapasem paliwa, tj. ok. 10 litrów.szampan33 pisze:takie delikatne "pstryk" prawie niesłyszalne
TUTAJ masz opisany całość problematyki. Jak wspomniałem, zestawy naprawcze różnią sie kształtem membrany, IMHO lepsza jest prostokątna a nie kwadratowa, bo uszczelnia jeszcze połączenie Kranik - elektromagnes
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
- rembrandtin
- Posty: 493
- Rejestracja: 25 czerwca 2008, 15:10
- Motocykl: 535
- Lokalizacja: Pilawa
- Status: Offline
Re: Dwa zbiorniki, a tylko 10 L
Nie wiem na ile jest to częste ale u mnie jak kupiłem moto też nie działała rezerwa ale winny był sam przełącznik (pęknięta płytka ze stykami).
bledy w pisowni sa poto zeby je popelniac a i tak wszyscy wiedza oco chodzi wiec poco pisac poprawnie niejestem dumny z tego ze w kraju zadza sami ...... wiec pisze tak jak oni zadza jak bedzie git to bede pisal jak nalezy a puki co pisze jak jest
- Cpt. Nemo
- Posty: 1560
- Rejestracja: 22 kwietnia 2011, 13:11
- Motocykl: Yamaha Virago 535
- Lokalizacja: Warszawa Wawrzyszew
- Status: Offline
Re: Dwa zbiorniki, a tylko 10 L
Strasznie potrafisz komplikowac nawet proste sprawyszampan33 pisze:Gdzieś w jakimś poście przeczytałem, że przy przełączeniu na rezerwę słychać "pstryk" Ja słyszę tylko w przełącznikach pod kapą, dość głośno i jak przyłożę ucho do zbiornika pod siedzeniem to takie delikatne "pstryk" prawie niesłyszalne. Może mieliście rację i ta rezerwa nie do końca mi działa?
Jedziesz na paliwku az sie zapali czerwona lampka - tak mialy starsze Virazki i to bylo bardzo pozyteczne. Potem jeszcze jedziesz az moto stanie z braku paliwa.
Przelaczasz na rezerwe i odpalasz motorek. Dalej jedziesz ale juz na rezerwie. Przelatujesz jakies 50km. Stajesz dolewasz paliwka z kanisterka i jedziesz na stacje uzupelnic zapas. W ten prosty sposob wiesz od razu czy Ci dziala rezerwa czy tez jest uszkodzona.
A teraz zobaczylem ze Blunio Ci to juz wczesniej ladnie opisal. I tak zrob.
A co do przebiegow na miescie ?
Nie ma normy, bardzo zalezy jak kto jezdzi. Jak jezdze jak zamulony motorower to spale jakies 5-6 litrow. Jak latam po miescie w korkach ostro a na prostych pod 120 to nizej 6.5 nie schodze.
Szczegolnie w duzym zatloczonym miescie roznica w stylu jazdy daje duza roznice w zuzyciu paliwa.
Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi...
Pozdrawiam, cpt. Nemo
Pozdrawiam, cpt. Nemo