ustawianie luzów zaworowych
- zenelek
- Posty: 442
- Rejestracja: 25 maja 2011, 09:05
- Motocykl: XV500 SE R26, XV1100
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
- Wiek: 63
- Status: Offline
Re: ustawianie luzów zaworowych
tak pompka jest podciśnieniowa, a steruję nią przedni króciec dolotowy( jego podciśnienie podczas suwu ssania)
- zenelek
- Posty: 442
- Rejestracja: 25 maja 2011, 09:05
- Motocykl: XV500 SE R26, XV1100
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
- Wiek: 63
- Status: Offline
Re: ustawianie luzów zaworowych
a żeby było ciekawiej to króciec dolotowy tylnego cylindra steruje pracą kranika baku.
Co do luzów zaworowych to zszedłem 0,07 dolotowy, 0,12 wylotowy i zauważyłem dużą poprawę.
Co do luzów zaworowych to zszedłem 0,07 dolotowy, 0,12 wylotowy i zauważyłem dużą poprawę.
- okulczyk
- Posty: 82
- Rejestracja: 15 lutego 2010, 12:42
- Motocykl: xv920RJ xv500K
- Lokalizacja: Łowicz
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: ustawianie luzów zaworowych
no więc jak usprawnić tę pompkę ?
- zenelek
- Posty: 442
- Rejestracja: 25 maja 2011, 09:05
- Motocykl: XV500 SE R26, XV1100
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
- Wiek: 63
- Status: Offline
Re: ustawianie luzów zaworowych
IMO powinieneś sprawdzić kranik - tzn. przeczyścić zaworki w kraniku i sprawdzić membrany, bo jeśli podciśnienie ich nie otworzy to paliwa nie przejdzie do pompki.