ustawianie luzów zaworowych

Wszysto co związane z silnikami naszych Virago
Awatar użytkownika
zenelek
Posty: 442
Rejestracja: 25 maja 2011, 09:05
Motocykl: XV500 SE R26, XV1100
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Wiek: 63
Status: Offline

Re: ustawianie luzów zaworowych

Post autor: zenelek »

tak pompka jest podciśnieniowa, a steruję nią przedni króciec dolotowy( jego podciśnienie podczas suwu ssania)
Awatar użytkownika
zenelek
Posty: 442
Rejestracja: 25 maja 2011, 09:05
Motocykl: XV500 SE R26, XV1100
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Wiek: 63
Status: Offline

Re: ustawianie luzów zaworowych

Post autor: zenelek »

a żeby było ciekawiej to króciec dolotowy tylnego cylindra steruje pracą kranika baku.
Co do luzów zaworowych to zszedłem 0,07 dolotowy, 0,12 wylotowy i zauważyłem dużą poprawę.
Awatar użytkownika
okulczyk
Posty: 82
Rejestracja: 15 lutego 2010, 12:42
Motocykl: xv920RJ xv500K
Lokalizacja: Łowicz
Wiek: 38
Status: Offline

Re: ustawianie luzów zaworowych

Post autor: okulczyk »

no więc jak usprawnić tę pompkę ?
Awatar użytkownika
zenelek
Posty: 442
Rejestracja: 25 maja 2011, 09:05
Motocykl: XV500 SE R26, XV1100
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Wiek: 63
Status: Offline

Re: ustawianie luzów zaworowych

Post autor: zenelek »

IMO powinieneś sprawdzić kranik - tzn. przeczyścić zaworki w kraniku i sprawdzić membrany, bo jeśli podciśnienie ich nie otworzy to paliwa nie przejdzie do pompki.
ODPOWIEDZ