regulacja luzów 535 - czy trzeba opuścić silnik?

Jeżeli masz kłopoty ze swoją Virago lub nie wiesz jak coś naprawić to idealne miejsce by o tym napisać
marvin
Status: Offline

regulacja luzów 535 - czy trzeba opuścić silnik?

Post autor: marvin »

mój mechanik reguluje mi zawory i do tego opuszcza silnik bo dojście do jednego cylindra, chyba tył jest bardzo trudny. czy macie jakieś doświadczenia? czy koniecznie należy opuścić silnik? pozdrawiam.
marv.
Awatar użytkownika
robson
Posty: 1891
Rejestracja: 04 września 2007, 15:13
Motocykl: VIRAGO 1.1
Lokalizacja: Lędziny
Wiek: 50
Status: Offline

Re: regulacja luzów 535 - czy trzeba opuścić silnik?

Post autor: robson »

Lepiej jest zdjąć chyba zbiornik jak śilnik opuszczać.
Jedyną ochroną motocyklisty jest jego ROZUM !!!
Drapik
Posty: 74
Rejestracja: 07 września 2007, 15:40
Motocykl: Było 535 jest 750
Wiek: 40
Status: Offline

Re: regulacja luzów 535 - czy trzeba opuścić silnik?

Post autor: Drapik »

Witam. Ja ściągnąłem zbiornik i i odłączyłem przewody paliwowe i jakoś można się było dostać do zaworów.
Awatar użytkownika
ayo007
Posty: 1207
Rejestracja: 12 września 2007, 21:51
Motocykl: yamaha virago 1100
Lokalizacja: Księstwo Cieszyńskie
Wiek: 55
Status: Offline

Re: regulacja luzów 535 - czy trzeba opuścić silnik?

Post autor: ayo007 »

..w XV 1100 nawet zbiornika nie trzeba zdejmowac, tylko podnieść go z gum .., o opuszczaniu silnika nie słyszałem..
Virago 1100,na razie starczy..:)
demid
Status: Offline

Re: regulacja luzów 535 - czy trzeba opuścić silnik?

Post autor: demid »

w 535 starczy jak wywalisz akumulator i jego obudowe... bo przewody paliwowe sa sie ladnie odsunac i dostep jest
Piasek(XV535)
Status: Offline

Re: regulacja luzów 535 - czy trzeba opuścić silnik?

Post autor: Piasek(XV535) »

dokładnie. Jak wywalisz akumulator to masz wystarczajacy dostęp do tylnego cylindra... Bez zbędnego demontażu innych podzespołów...
ODPOWIEDZ