pracuje tylko na ssaniu i koniec
-
- Status: Offline
pracuje tylko na ssaniu i koniec
Pojawilo mi sie kilka problemow
Niestety okazalo sie ze srubka od paliwo/powietrze jest zmasakrowana i niedalo uratowac sie gaznika wiec przyszedl czas na nowy :/
Zamontowany ustawienia fablyczne. Odpalam na ssaniu, czekam az sie zagrzeje (dymi prze chwile na szaro potem juz nic), i kiedy chce wylaczyc ssanie gaśnie, dodam gazu gaśnie.
Zaczolem od srubki ustawień wolnych obrotow (podkrecam gaśnie)
Srubki Paliwo powietrze - wkrecilem do konca i co pol obrotu - gaśnie
Sprawdzialm membrany - idelane
Zmienialem ustawienia iglicy (srodek, +1, -1)
Gaznik oczywiscie przedmuchany.
Niebawiłem sie w ustawienie pozomowu paliwa (pływaki) bo niedokonca jest to opisne na forum, ale podmienilem od starego gaznika-plywak i te membranek (w ksztalcie naboju).
Paliwo dochodzi - filt paliwa niezapchany - sprawdzalem z filtrem powietrza i bez.
Lewego powietrza raczej niebierze (sprawdzielm mocowania, gumy i krocce ssace.
Pali na oba gary.
Kurcze opisalem juz chyba wszystko
Dodam ze na starym gazniku bylo to samo, dlatego ustawialem paliwo/powietrze. Nowy gaznik ma ponoc przejechane 2tys km - wyglada jak nowy !! I na jedym i na drugim probowalem wszytkiego.
Przychodzi mi tylko do glowy wymiana wiec, zaplon, kable, filtr paliwa (oczywiscie w dobra strone zamontowany) zmienic na nowy.
Zaczynam mi troszke brakować cierpliwości. Dodam tylko ze te proby robie bez drugiego baku gornego poniewaz stoi u mechanika, moze tam jest jakiś system podciśnieniowy
POMOCY
Niestety okazalo sie ze srubka od paliwo/powietrze jest zmasakrowana i niedalo uratowac sie gaznika wiec przyszedl czas na nowy :/
Zamontowany ustawienia fablyczne. Odpalam na ssaniu, czekam az sie zagrzeje (dymi prze chwile na szaro potem juz nic), i kiedy chce wylaczyc ssanie gaśnie, dodam gazu gaśnie.
Zaczolem od srubki ustawień wolnych obrotow (podkrecam gaśnie)
Srubki Paliwo powietrze - wkrecilem do konca i co pol obrotu - gaśnie
Sprawdzialm membrany - idelane
Zmienialem ustawienia iglicy (srodek, +1, -1)
Gaznik oczywiscie przedmuchany.
Niebawiłem sie w ustawienie pozomowu paliwa (pływaki) bo niedokonca jest to opisne na forum, ale podmienilem od starego gaznika-plywak i te membranek (w ksztalcie naboju).
Paliwo dochodzi - filt paliwa niezapchany - sprawdzalem z filtrem powietrza i bez.
Lewego powietrza raczej niebierze (sprawdzielm mocowania, gumy i krocce ssace.
Pali na oba gary.
Kurcze opisalem juz chyba wszystko
Dodam ze na starym gazniku bylo to samo, dlatego ustawialem paliwo/powietrze. Nowy gaznik ma ponoc przejechane 2tys km - wyglada jak nowy !! I na jedym i na drugim probowalem wszytkiego.
Przychodzi mi tylko do glowy wymiana wiec, zaplon, kable, filtr paliwa (oczywiscie w dobra strone zamontowany) zmienic na nowy.
Zaczynam mi troszke brakować cierpliwości. Dodam tylko ze te proby robie bez drugiego baku gornego poniewaz stoi u mechanika, moze tam jest jakiś system podciśnieniowy
POMOCY
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: pracuje tylko na ssaniu i koniec
Od gaźników odchodzą przewody odpowietrzające przestrzeń pod membraną, jak będzie(będą) zatkany, załamany membrana nie podniesie tłoczka z iglicą.
Sprawdź też czy membrana dobrze siadła i zerknij na poziom paliwa w gaźnikach
Nie piszesz dokładnie czy dzieje się to na obu cylindrach czy tylko na jednym?
Sprawdź też czy membrana dobrze siadła i zerknij na poziom paliwa w gaźnikach
Nie piszesz dokładnie czy dzieje się to na obu cylindrach czy tylko na jednym?
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: pracuje tylko na ssaniu i koniec
To znaczy, że nie dostaje tyle paliwa ile potrzebuje. Poziom paliwa to raz, dysza główna to dwa.iras_wroc pisze:chce wylaczyc ssanie gaśnie, dodam gazu gaśnie.
Śrubki wolnych obrotów na ustawienia fabryczne, jak już zrobisz inne rzeczy a moto będzie nagrzane to dopiero przyjdzie czas na korekty nimi (śrubkami).
Poziom paliwa ustawiasz nakładając rurki (chyba 3 lub 4 mm - przeźroczyste, dł. ok. 20 - 30 cm) na takie małe plastykowe króćce gaźników z lewej strony motocykla, zagięte pod kątem 90°. Potem z prawej strony moto, w głębi pod gaźnikami luzujesz wkręty blokujące dopływ paliwa z komór pływakowych do tych rureczek. Oczywiście robimy to dla każdego gaźnika osobno, a rurkę trzymamy w pionie. Od kreski na gaźniku poziom paliwa winien być niżej ok. 14 mm (jak dobrze pamietam). Sprawdź jeszcze na początek, czy nie masz na maxa rozregulowanych gaźników wkrętem do synchronizacji. Na początek przepustnice powinny być jednakowo uchylone ! Dopiero potem się koryguje ustawienia (różnicuje uchylenie przepustnic).
Do roboty
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
-
- Status: Offline
Re: pracuje tylko na ssaniu i koniec
@waldi - mowa o tych przewodach ktore sa od strony dysz, wychodza do gory, bo innego odpowietrzenia niewidze ?
@blunio - rozumiem ze slubka do synchro to ustawic na wyciagnietym gazniku bo inaczej niewdac przepustnicy.
- gdyby poziom w komorach byl zly to jak regulowac go rozumiem ze plywakiem tylko niezabardzo znajduje na forum jak to robic. Jeszcze srubka wolnych obrotow na ustawienia fabryczne czyli niepowinna "regulowac-dotykac"
@blunio - rozumiem ze slubka do synchro to ustawic na wyciagnietym gazniku bo inaczej niewdac przepustnicy.
- gdyby poziom w komorach byl zly to jak regulowac go rozumiem ze plywakiem tylko niezabardzo znajduje na forum jak to robic. Jeszcze srubka wolnych obrotow na ustawienia fabryczne czyli niepowinna "regulowac-dotykac"
-
- Status: Offline
Re: pracuje tylko na ssaniu i koniec
@waldi - po ponownym szybkim sprawdzeniu (chuchnolem w rurke), okazalo sie ze jednak zatkana :/ rozkreciłem obudowe przedmuchalem kompersoerm, powykrecalem raz jescze dysze....i .....narazie dziala, sa wolne, reaguje na gaz. Zobaczymy jutro bo niechce wieczorem domu zasmrodzic. Ale dzieki WIELKIE
jednak niewytrzymalem i sprawdzialem raz jeszcze wsyztsko super jak pisalem, tyle ze strzela ale to paliwo/powietrze, mam nadzieje ze niebede musial bawic sie w ustawianie plywakow bo dalej tego nieznalazlem...
jednak niewytrzymalem i sprawdzialem raz jeszcze wsyztsko super jak pisalem, tyle ze strzela ale to paliwo/powietrze, mam nadzieje ze niebede musial bawic sie w ustawianie plywakow bo dalej tego nieznalazlem...
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: pracuje tylko na ssaniu i koniec
Myślę że jednak będziesz musiał dokonać podstawowych pomiarów (poziom paliwa, wolne obroty) i regulacji (synchronizacja). Badanie poziomu paliwa to banał (już napisałem że to kwestia rureczki i jednego ruchu śrubokrętem), natomiast do regulacji trzeba odkręcić pokrywy komór pływakowych i dokonać regulacji poprzez podgięcie blaszek pływaków współpracujących z zaworkami iglicowymi. Podgięcia i regulacji dokonujemy metodą empiryczną - czyli prób i błędówiras_wroc pisze:mam nadzieje ze niebede musial bawic sie w ustawianie plywakow
Co do śrubki synchronizacji - poświeć latarką i popatrz jak ona współpracuje z przepustnicami - jest po prostu zamontowana na jednej z przepustnic i jej wkręcanie powoduje uchylenie drugiej przepustnicy względem pierwszej. Trzeba ją chyba wykręcić, ale jak na nią nie patrzę, to tylko domniemywam
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
-
- Status: Offline
Re: pracuje tylko na ssaniu i koniec
no jutro sprawdze te plywaki i postaram sie doprowadzic do pazadku, ma ktos na szybko jaki powinien byc poziom paliwa wzgledem kreski w 535 z 90roku. A co synchro to mozna to zrobic samemu bez urzadzen czy wizyty w serwisie.
Bo rozumiem ze srubka paliwo/powietrze to wkrecam na maksa- potem odkrecam 2 obroty i sprawdzam metoda prob/bledow czy dobrze chodzi przez caly zakres obrotow?
Bo rozumiem ze srubka paliwo/powietrze to wkrecam na maksa- potem odkrecam 2 obroty i sprawdzam metoda prob/bledow czy dobrze chodzi przez caly zakres obrotow?
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: pracuje tylko na ssaniu i koniec
Można jak umiesz na słuch trochę wprawy trzeba, lub u-rurkę zrobić opisaną tu: viewtopic.php?f=22&t=73iras_wroc pisze:A co synchro to mozna to zrobic samemu bez urzadzen czy wizyty w serwisie.
Sprawdzasz jak:iras_wroc pisze:Bo rozumiem ze srubka paliwo/powietrze to wkrecam na maksa- potem odkrecam 2 obroty i sprawdzam metoda prob/bledow czy dobrze chodzi przez caly zakres obrotow?
- pracuje na jałowych - tak by cylindry nie "wypadały" o ile są w miarę zsynchronizowane
- przechodzi z jałowych na wyższe - powoli manetką jak zacznie prychać w pewnym momencie to kręcisz odpowiednim gaźnikiem - oczywiście też synchronizacja ma duże znaczenie
- jak schodzi z obrotów to już na słuch - ma nie podwieszać się na obrotach(za uboga), ale tez mają one nie spadać za nisko (za bogata)
Zacznij od wykręcenia ze 2 obroty, wstępnie zsynchronizuj i po kolei co pisałem zwracając uwagę na synchronizację, bo jak będziesz kręcił wkrętami regulacyjnymi zacznie się ona rozjeżdżać. Staraj się zawsze trzymać podciśnienie na równym poziomie w obu króćcach.
To moja metoda, mogą pojawić się i inne
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: pracuje tylko na ssaniu i koniec
Na szybko to chyba 14 mm.iras_wroc pisze:na szybko jaki powinien byc poziom paliwa wzgledem kreski
Dobrze kumasz. Na początku zawsze dajesz ustawienia instrukcyjne (chyba wykręcić na 2.5 obrota) i powinien chodzić. Potem tylko korygujesz, chodzi przede wszystkim o to, aby śrubkami podwyższać obroty, a zmniejszać śrubą centralną (tą dużą pod gaźnikami). Aż uzyskasz równowagę i obroty biegu jałowego. Jak będzie po tym np. strzelać podczas schodzenia z obrotów, powinny wystarczyć drobne korekty śrubkami rzędu ćwierć obrotu.iras_wroc pisze:ze srubka paliwo/powietrze to wkrecam na maksa- potem odkrecam 2 obroty i sprawdzam metoda prob/bledow
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
- toooomelo
- Posty: 5402
- Rejestracja: 30 kwietnia 2011, 18:04
- Motocykl: XV535 -> FZS600
- Lokalizacja: Poznań/Luboń
- Wiek: 55
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: pracuje tylko na ssaniu i koniec
14 mm pod czy nad kreską? (tak gwoli ścisłości )Blunio pisze:Na szybko to chyba 14 mm.iras_wroc pisze:na szybko jaki powinien byc poziom paliwa wzgledem kreski
-
- Status: Offline
Re: pracuje tylko na ssaniu i koniec
wiec tak wyglada poziom paliwa, wydaje sie byc OK a problemy dalej.
http://img38.imageshack.us/img38/559/img1115nk.jpg
-sprawdzielm czy niedostaje lewego powietrza - NIE
-srubki paliwo/powietrze na 2 obroty wykrecone
-paliwo dochodzi
Zapala na ssaniu, reaguje na gaz, ale dalej brak wolnych obrotow, staralem sie regulowac srubka do wolnych oraz paliwo/powietrze(wkrecona na maxa, i odkrecalem co pol obrotu az do 3ch) i dalej brak wolnych. TZN chiwle chodzi i gaśnie.
Staralem sie metodą prob/bledow podzialac cos z polozeniem przepustnicy :/ dalej nic.
Jest szansa ze dysze dalej sa gdzies przytkane. Jutro postaram sie przeczyscic sprezonym powietrzem takim do czyszczenia komputerow.
Teraz igle mam +1 moze wrocic do ustawien fabrycznych ...
http://img38.imageshack.us/img38/559/img1115nk.jpg
-sprawdzielm czy niedostaje lewego powietrza - NIE
-srubki paliwo/powietrze na 2 obroty wykrecone
-paliwo dochodzi
Zapala na ssaniu, reaguje na gaz, ale dalej brak wolnych obrotow, staralem sie regulowac srubka do wolnych oraz paliwo/powietrze(wkrecona na maxa, i odkrecalem co pol obrotu az do 3ch) i dalej brak wolnych. TZN chiwle chodzi i gaśnie.
Staralem sie metodą prob/bledow podzialac cos z polozeniem przepustnicy :/ dalej nic.
Jest szansa ze dysze dalej sa gdzies przytkane. Jutro postaram sie przeczyscic sprezonym powietrzem takim do czyszczenia komputerow.
Teraz igle mam +1 moze wrocic do ustawien fabrycznych ...
- Retman
- Posty: 348
- Rejestracja: 31 grudnia 2011, 11:03
- Motocykl: ;-)
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 56
- Status: Offline
Re: pracuje tylko na ssaniu i koniec
...ja obstawiam,że to jakieś zanieczyszczenie,być może dysza od wolnych,niestety bez wyjęcia gaznika się nie obędzie,według zasady...,,szkłem du.. nie podetrzesz,, ,mycie gażnika i porządne przedmuchanie kompresorem,dopiero synchro...
-
- Status: Offline
Re: pracuje tylko na ssaniu i koniec
Jak wyciagnie tych gaznikow jeszcze jest OK, to zakladnaie tej gumy od filtru od strony baku to jakas masakra. Do tego to robie ze 3-4 podejscia po 20 minut. Ostatnio jak sprawdzalem dysze to na zamontowanych gaznikachRetman pisze:...ja obstawiam,że to jakieś zanieczyszczenie,być może dysza od wolnych,niestety bez wyjęcia gaznika się nie obędzie,według zasady...,,szkłem du.. nie podetrzesz,, ,mycie gażnika i porządne przedmuchanie kompresorem,dopiero synchro...
- Retman
- Posty: 348
- Rejestracja: 31 grudnia 2011, 11:03
- Motocykl: ;-)
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 56
- Status: Offline
Re: pracuje tylko na ssaniu i koniec
...same się przecierz nie zakładają prawda ,wszystko robią ludzie...tymi palcyma ,zrobisz jak będziesz uważał,jednak wyjmując wszystko dokładnie posprawdzasz...spieszy Ci się gdzieś?,pomalutku aż do skutku
-
- Status: Offline
Re: pracuje tylko na ssaniu i koniec
Tak tyle ze gaznik byl czyszczony niedawno ze 2-3 tyg temu...
- Retman
- Posty: 348
- Rejestracja: 31 grudnia 2011, 11:03
- Motocykl: ;-)
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 56
- Status: Offline
Re: pracuje tylko na ssaniu i koniec
iras_wroc ...kurcze ale masz podejście,posłuchaj...musi być jakaś przyczyna,nie poddawaj się tak łatwo,iras_wroc pisze:Tak tyle ze gaznik byl czyszczony niedawno ze 2-3 tyg temu...
wiesz co...weż przejżyj dokładnie ten stary gaznik który wyjołeś,bo jak pisałeś objawy są takie same jak na starym...czasami naprawdę ledwie widoczny paproch,nawet włos może powodować takie objawy...czasem i przedmuchanie nie pomaga,więc stary sposób aby wyjąć gażnik i ...wygotować w occie ...wszystko rozpuści,tylko bez jakichkolwiek wężyków oczywiście...
a ten poziom paliwa to nie podejżany,nie zbyt niski?
-
- Status: Offline
Re: pracuje tylko na ssaniu i koniec
rozkrecielm gaznik na moturze, wykrecielm srubki paliwo/powietrze (tutaj chyba uszczelka byla zla :/, ale rozebralem dalej , ustawielm iglice na serwis, przedmuchalem (wszystko na moto). i chodzi, niemam czasu dzis na ustawienia ani tymbardziej na przejazdzke ale jest OK. Dodam tylko ze srubki paliwo/powietrze mam wykrecone na 4 obroty.
@Retman - niepoddaje sie tak łatwo, gdyby mialo byc latwo to bym kupil i jezdzil a mnie zachcialo sie zaglądac...
jutro opisze jak ma sie to do jazdy
@Retman - niepoddaje sie tak łatwo, gdyby mialo byc latwo to bym kupil i jezdzil a mnie zachcialo sie zaglądac...
jutro opisze jak ma sie to do jazdy
- TOMEK F
- Posty: 76
- Rejestracja: 14 lipca 2011, 18:51
- Motocykl: DRAGSTAR650
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: pracuje tylko na ssaniu i koniec
Witam,czytam iż kolega się męczył z pracą tylko na ssaniu ? ma ten sam problem . Na jesień miałem synchronizacje gaźników i klika krotne czyszczenie gaźnika z powodu "syfu", wypiaskowałem bak i jeszcze na koniec sezonu udało mi się pojeździć . Teraz przy wiosennym rozruchu okazało się iż pali tylko na ssaniu . W piątek mam zamiar wymontować gaźniki i wydmuchać powietrzem, tylko jest mały problem nigdy tego nie robiłem.Z tego co wiem po lewej stronie po zdjęciu dekielka są dwie dysze, która jest od wolnych obrotów i czy warto na coś zwrócić uwagę przy czyszczeniu ?
rozumiem iż Tobie udało się opanować temat
rozumiem iż Tobie udało się opanować temat
- anabol
- Posty: 36
- Rejestracja: 23 czerwca 2011, 18:20
- Motocykl: Yamaha Virago 535, 94r.
- Lokalizacja: Brzesko/Jeżowe
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: pracuje tylko na ssaniu i koniec
U mnie był taki sam problem. Wystarczyło wymienić tylko świece.
- TOMEK F
- Posty: 76
- Rejestracja: 14 lipca 2011, 18:51
- Motocykl: DRAGSTAR650
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: pracuje tylko na ssaniu i koniec
świece niby nowe , ale w komorze pływakowej w jednym z gaźników było na dnie sporo szlamu i prawdopodobnie zaciągnął do dyszy , dzięki za wskazówkę
- marek81
- Posty: 97
- Rejestracja: 18 maja 2011, 18:16
- Motocykl: Yamaha XV535 '89
- Lokalizacja: Kraków
- Wiek: 43
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: pracuje tylko na ssaniu i koniec
Odkopuję temat ponieważ utknąłem na tytułowym problemie. Wcześniej problem wolnych obrotów przeplatał się z wypadającymi zapłonami. Wymieniłem cewki na nowe i strona elektryczna została ogarnięta.
Obecnie motocykl odpala na pełnym ssaniu, zmniejszam do połowy i rozgrzewam. Jak sie nagrzeje to powinno sie wyłączyć ssanie. Ale u mnie trzeba dźwigienką ssania trafić w idealne miejsce gdzie nie dławi silnika zbyt bogatą mieszanką i by nie zdychał z powodu zbyt ubogiej. W tym "złotym" punkcie silnik pracuje równo, ładnie wchodzi/schodzi z obrotów, nie strzela w przy hamowaniu silnikiem, na biegu jałowym podciśnienie 230mmHg. I da się jeździć. Byłbym bardzo zadowolony gdyby ta k pracował na zamkniętym ssaniu.
Ale coś jest ewidentnie zatkane i nie mogę tego namierzyć. Nie reaguje na wkręty regulacji biegu jalowego. Gaźniki wyjmowalem bo kiedyś wogóle nie reagował na otwarcie ssania. Blok dyszy czyściłem wielokrotnie, poziomy paliwa są w porzadku, komory czyste i nie zaobserwowałem pojawiających się osadów. Zachowuje się jakby gaznik nie chciał pracować na zasadniczym obiegu mieszanki i uchylonym ssaniem jest oszukiwany. Co tam się mogło zatkać? Coś w kanalikach korpusów?
I z której strony dmuchnąć sprężonym powietrzem by ewentualne brudy wylecialy, a nie wbiły się głębiej? Jezeli się zatkało to musiało to dostać się z komory przez blok dysz. Czyli na logikę przydało by sie jakoś przedmuchać w przeciwnym kierunku. Przez otwory po wkrętach regulacji wolnych obrotów z wymontowanymi blokami dysz?
Obecnie motocykl odpala na pełnym ssaniu, zmniejszam do połowy i rozgrzewam. Jak sie nagrzeje to powinno sie wyłączyć ssanie. Ale u mnie trzeba dźwigienką ssania trafić w idealne miejsce gdzie nie dławi silnika zbyt bogatą mieszanką i by nie zdychał z powodu zbyt ubogiej. W tym "złotym" punkcie silnik pracuje równo, ładnie wchodzi/schodzi z obrotów, nie strzela w przy hamowaniu silnikiem, na biegu jałowym podciśnienie 230mmHg. I da się jeździć. Byłbym bardzo zadowolony gdyby ta k pracował na zamkniętym ssaniu.
Ale coś jest ewidentnie zatkane i nie mogę tego namierzyć. Nie reaguje na wkręty regulacji biegu jalowego. Gaźniki wyjmowalem bo kiedyś wogóle nie reagował na otwarcie ssania. Blok dyszy czyściłem wielokrotnie, poziomy paliwa są w porzadku, komory czyste i nie zaobserwowałem pojawiających się osadów. Zachowuje się jakby gaznik nie chciał pracować na zasadniczym obiegu mieszanki i uchylonym ssaniem jest oszukiwany. Co tam się mogło zatkać? Coś w kanalikach korpusów?
I z której strony dmuchnąć sprężonym powietrzem by ewentualne brudy wylecialy, a nie wbiły się głębiej? Jezeli się zatkało to musiało to dostać się z komory przez blok dysz. Czyli na logikę przydało by sie jakoś przedmuchać w przeciwnym kierunku. Przez otwory po wkrętach regulacji wolnych obrotów z wymontowanymi blokami dysz?
Jak sobie naprawisz, tak sobie pojeździsz.