Jeden gaźnik zamiast dwóch
- Koniu
- Posty: 42
- Rejestracja: 23 kwietnia 2011, 22:38
- Motocykl: YamahaXV750 Midnight
- Lokalizacja: Kwidzyn\ Stargard Szczeciński
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
pojemność podobna a i spalanie też, więc można kombinować i się bawić. Na razie i tak na szosy nie wystartuję wolę przygotować jak trzeba i dopiero
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
no może być problem z gaźnikiem od maluszka, gardziel ma jak dobrze pamiętam 26, albo 28mm
od pf125 pomyśl tylko mechanicznym, nie podciśnieniowym
od pf125 pomyśl tylko mechanicznym, nie podciśnieniowym
- ALBINERO
- Posty: 1091
- Rejestracja: 21 marca 2011, 19:55
- Motocykl: Yamaha Virago XV1000
- Lokalizacja: Wrocław/UK
- Wiek: 58
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Miałem kiedyś Fiata 850 i miał gaźnik od malaka , dawał radę .
- Miszczu
- Posty: 1813
- Rejestracja: 01 stycznia 2009, 21:02
- Motocykl: xv 1000 custom
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Nie będę czytał z fusów ale strzelam, ze do ok 3 tys obrotów bedzie ok a potem dostanie zadyszki
Ludzie jeżdżą jak wariaci, gnają na złamanie karku... czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić!!!!
- MorePain
- Posty: 1166
- Rejestracja: 15 marca 2012, 18:08
- Motocykl: Suzuki LS 650
- Lokalizacja: Mazowieckie, Modlin
- Wiek: 30
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Czyli śmiem twierdzić że zmiana gaźnika potrafi zwiększyć moc. To zróbcie coś z tymi 250'kami bo z tym 26mm przelotu to chyba troszkę mało
- Miszczu
- Posty: 1813
- Rejestracja: 01 stycznia 2009, 21:02
- Motocykl: xv 1000 custom
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
To działa w obie stronyMorePain pisze:Czyli śmiem twierdzić że zmiana gaźnika potrafi zwiększyć moc
Na tą pojemność to optymalna wartość żeby choć cień momentu obrotowego występował w zakresie niskich obrotów- większy gaznik lub większa ich ilość zwiększy moc( po odpowiednim ustawieniu) ale i moc i moment będą dość wysoko- zresztą szkoda czasu i kasy lepiej moto zmienićMorePain pisze:To zróbcie coś z tymi 250'kami bo z tym 26mm przelotu to chyba troszkę mało
Ludzie jeżdżą jak wariaci, gnają na złamanie karku... czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić!!!!
- MorePain
- Posty: 1166
- Rejestracja: 15 marca 2012, 18:08
- Motocykl: Suzuki LS 650
- Lokalizacja: Mazowieckie, Modlin
- Wiek: 30
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Przerobić to na diesel i zamontować turbinę
A tak serio, to moto pierw trzeba mieć, a dopiero później zmieniać
A tak serio, to moto pierw trzeba mieć, a dopiero później zmieniać
- ALBINERO
- Posty: 1091
- Rejestracja: 21 marca 2011, 19:55
- Motocykl: Yamaha Virago XV1000
- Lokalizacja: Wrocław/UK
- Wiek: 58
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Czy to co napisałeś to dotyczy Ciebie czy Ty tak w ogóle w każdym temacie masz coś do powiedzenia ale na niczym się nie znasz . Przygadywać jest łatwo ale pomóc to już trochę trudniej .
- MorePain
- Posty: 1166
- Rejestracja: 15 marca 2012, 18:08
- Motocykl: Suzuki LS 650
- Lokalizacja: Mazowieckie, Modlin
- Wiek: 30
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Uznam to za krytykę skłonną napędzić moje zdolności intelektualne do lepszego przyswajania wiedzy. a teraz odpowiedź na Twój komentarz. W pewnym sensie dotyczy, a dokładniej już wkrótce będzie. Czytam różne informacje głównie po to aby zaznajomić się z tym co może mnie spotkać. Jak to mówią "ucz się przez całe życie", mimo że początki są trudne nie ma co się zrażać. Troszkę tu łyknąłem wiedzy, troszkę tam i jak mam jakiś pomysł to piszę, bo często nawet ta błaha z pozoru myśl może komuś pomóc i często najprostsze rozwiązanie jest najlepsze. Za przykład wezmę budowę wirusa hiv(pisze teraz w mega uproszczeniu), naukowcy próbowali rozwiązać te zagadkę przez wiele lat. Stworzyli grę aby totalni laicy z całego świata mogli w niej tworzyć wirtualne wirusy. Pewna grupa u której skład wchodzili również Polacy rozwikłała ową zagadkę mimo iż nie posiadała żadnej wyspecjalizowanej wiedzy.
http://science-everywhere.pl/harambee/
http://science-everywhere.pl/harambee/
- ALBINERO
- Posty: 1091
- Rejestracja: 21 marca 2011, 19:55
- Motocykl: Yamaha Virago XV1000
- Lokalizacja: Wrocław/UK
- Wiek: 58
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Nadal nie odpowiadasz w temacie , jak nie masz o czymś pojęcia to lepiej nie zabieraj głosu . Do nabijania sobie postów są inne tematy .
- Miszczu
- Posty: 1813
- Rejestracja: 01 stycznia 2009, 21:02
- Motocykl: xv 1000 custom
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Powiem szczerze, że sporo myślałem o czymś takim ale z litra. Rozejrzałem się troche i jest to do ogarnięcia, potrzebne były by kute tłoki (mam takie w swojej) no i korbowody by sie przydały choć fabryczne powinny wytrzymać (zależy od ciśnienia i doładowania) są dostępne pomby wtryskowe montowane do wałków rozrządu, wtryski w miejsce świec i powinno banglać teoretycznie Z turbinką może by wycisnął ze 40-45 KM ale moment byłby spory.MorePain pisze:Przerobić to na diesel i zamontować turbinę
Widziałem taką rzezbę z H-D i jakoś jedzie
Ludzie jeżdżą jak wariaci, gnają na złamanie karku... czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić!!!!
- ALBINERO
- Posty: 1091
- Rejestracja: 21 marca 2011, 19:55
- Motocykl: Yamaha Virago XV1000
- Lokalizacja: Wrocław/UK
- Wiek: 58
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Nie widziałem wcześniej takiego projektu Junak V 700 -tka . Zasilany jest jednym gaźnikiem ale nie mam pojęcia od czego on jest :
http://www.youtube.com/watch?v=9pVquf-S ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=9pVquf-S ... re=related
- Miszczu
- Posty: 1813
- Rejestracja: 01 stycznia 2009, 21:02
- Motocykl: xv 1000 custom
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
dellorto- jak w Husabergah i starych KTM-ach. Ładny junak swoją drogą
Ludzie jeżdżą jak wariaci, gnają na złamanie karku... czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić!!!!
- Koniu
- Posty: 42
- Rejestracja: 23 kwietnia 2011, 22:38
- Motocykl: YamahaXV750 Midnight
- Lokalizacja: Kwidzyn\ Stargard Szczeciński
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
panowie mam pytanko zmieniłem koncepcję i wróciłem do pomysłu z jednym gaźnikiem ale oryginalnym i potrzebuję pomocy gdzie w gaźniku znajduję się i czy jest coś do regulacji dawki powietrza potrzebuję ów dawkę zwiększyć. Głownie chodzi oto że zbyt dużo paliwa a mało powietrza, co zrobić czy zmniejszyć poziom paliwa czy tego w ogóle nie ruszać ? czy jest jakiś inny sposób na zmniejszenie dawki.
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
ale główna dawka czy na jalowych ?
na jałowych to wkrętem zmniejszysz, a główną dawkę to dyszą ogranicz - nominalnie masz 1cyl. 128, 2 cyl. 132
na jałowych to wkrętem zmniejszysz, a główną dawkę to dyszą ogranicz - nominalnie masz 1cyl. 128, 2 cyl. 132
- Koniu
- Posty: 42
- Rejestracja: 23 kwietnia 2011, 22:38
- Motocykl: YamahaXV750 Midnight
- Lokalizacja: Kwidzyn\ Stargard Szczeciński
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Witam ponownie tak jak powiedziałem tak zrobiłem zmieniłem koncepcję co do gaźników i zrobiłem na jednym i to oryginalnym gaźniku i chciałbym zaprezentować jak to chodzi
http://www.youtube.com/watch?v=s6YSwY-D ... e=youtu.be
jest to jak na razie w fazie testowania i prób dostrojenia, ale działa i odpala na dotyk.
Poza tym zmieniłem oryginalne cewki na cewki samochodowe i wyeliminowałem problem jak na razie padania świec, oczywiście podpiąłem i zespoliłem je z modułem zapłonu.
http://www.youtube.com/watch?v=s6YSwY-D ... e=youtu.be
jest to jak na razie w fazie testowania i prób dostrojenia, ale działa i odpala na dotyk.
Poza tym zmieniłem oryginalne cewki na cewki samochodowe i wyeliminowałem problem jak na razie padania świec, oczywiście podpiąłem i zespoliłem je z modułem zapłonu.
- Miszczu
- Posty: 1813
- Rejestracja: 01 stycznia 2009, 21:02
- Motocykl: xv 1000 custom
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Co do strojenia to Ci powiem, że na stożku szkoda zdrowia- chyba, że jakąś zwężkę zastosujesz bo inaczej jak ustawisz żeby na postoju ładnie pracowała to znowu pod obciążeniem będzie stawiać opór i tak w koło Macieju
Założę sie, że jak na luzie dasz od razu pełny gaz to ja zdławi nie ma podciśnienia coby tłoczek uniósł.
Założę sie, że jak na luzie dasz od razu pełny gaz to ja zdławi nie ma podciśnienia coby tłoczek uniósł.
Ludzie jeżdżą jak wariaci, gnają na złamanie karku... czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić!!!!
- Koniu
- Posty: 42
- Rejestracja: 23 kwietnia 2011, 22:38
- Motocykl: YamahaXV750 Midnight
- Lokalizacja: Kwidzyn\ Stargard Szczeciński
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Witam bawiłem się bawiłem i wybawiłem założyłem pojedynczy gaźnik od H-D i ku mojemu zdziwieniu odpalił od razu dosłownie od "strzała" i powoli sobie pyrka nic nie trzeba było dostrajać nic ustawiać i nic nie kombinować po prostu dorobiłem kolektor skręciłem i działa
Dla informacji gaźnik keihen lecz więcej się nie wypowiem prawdopodobnie jest to od panhead, dopala ładnie i chodzi miękko świece kawa z mlekiem czyli ładnie przepala nie prycha nie kicha wkręca się ładnie i bez żadnych oporów postaram się wrzucić filmik w najbliższym czasie pozdrawiam .
Dla informacji gaźnik keihen lecz więcej się nie wypowiem prawdopodobnie jest to od panhead, dopala ładnie i chodzi miękko świece kawa z mlekiem czyli ładnie przepala nie prycha nie kicha wkręca się ładnie i bez żadnych oporów postaram się wrzucić filmik w najbliższym czasie pozdrawiam .
- KIT
- Posty: 265
- Rejestracja: 04 maja 2011, 23:11
- Motocykl: Virago 1000 Gold
- Lokalizacja: Wronki
- Wiek: 52
- Status: Online
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
No czekamy z niecierpliwością .
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
czy mówisz o czymś takim?Koniu pisze: prostu dorobiłem kolektor skręciłem i działa
- HaCaT
- Posty: 686
- Rejestracja: 04 sierpnia 2009, 10:46
- Motocykl: GS, DS, XR, XS itd.
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 41
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
biorąc pod uwagę całokształt, to podejrzewam, że chu.. z tego będzie, ale życzę powodzeniaKoniu pisze:Witam bawiłem się bawiłem i wybawiłem założyłem pojedynczy gaźnik od H-D i ku mojemu zdziwieniu odpalił od razu dosłownie od "strzała" i powoli sobie pyrka nic nie trzeba było dostrajać nic ustawiać i nic nie kombinować po prostu dorobiłem kolektor skręciłem i działa
- Koniu
- Posty: 42
- Rejestracja: 23 kwietnia 2011, 22:38
- Motocykl: YamahaXV750 Midnight
- Lokalizacja: Kwidzyn\ Stargard Szczeciński
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
HaCaT pisze:biorąc pod uwagę całokształt, to podejrzewam, że chu.. z tego będzie, ale życzę powodzeniaKoniu pisze:Witam bawiłem się bawiłem i wybawiłem założyłem pojedynczy gaźnik od H-D i ku mojemu zdziwieniu odpalił od razu dosłownie od "strzała" i powoli sobie pyrka nic nie trzeba było dostrajać nic ustawiać i nic nie kombinować po prostu dorobiłem kolektor skręciłem i działa
Nie nie sam wyrabiałem kolektor i dopasowywałem go do silnika i spasowałem z gaźnikiem, nie jest z plastiku a ze stali wykorzystane króćce ssące oryginalne i jak na razie działa bez zarzutów i na zimnym silniku pyk i bez ssania zaskakuje.
a w trakcie jazdy silnik pracuje miękko i przyspiesza super nie wiem jak ze spalaniem jeszcze tego nie sprawdziłem, ale postaram się to uczynić jak tylko będzie ładny dzionek do przejażdżki
- Miszczu
- Posty: 1813
- Rejestracja: 01 stycznia 2009, 21:02
- Motocykl: xv 1000 custom
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Strzel fotkę tego gaznika cobyśmy mogli odgadnąć dokładnie co za ptak
Mam podejżenia ale chcę sie upewnić.
Mam podejżenia ale chcę sie upewnić.
kwestia cierpliwości ale jak sie wszystko ogarnie to ''złoty motór'' sie robi. Bo V2 powinno mieć jeden gaznik i bastaHaCaT pisze:biorąc pod uwagę całokształt, to podejrzewam, że chu.. z tego będzie, ale życzę powodzenia
Ludzie jeżdżą jak wariaci, gnają na złamanie karku... czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić!!!!
- Mocho
- Posty: 639
- Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 21:33
- Motocykl: virago xv250 '93
- Lokalizacja: pod Kielcami ;)
- Wiek: 33
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
ewentualnie 4Miszczu pisze:V2 powinno mieć jeden gaznik i basta
- Miszczu
- Posty: 1813
- Rejestracja: 01 stycznia 2009, 21:02
- Motocykl: xv 1000 custom
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
oczywiście
Ludzie jeżdżą jak wariaci, gnają na złamanie karku... czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić!!!!