Duży problem !!
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 01 października 2008, 18:56
- Motocykl: Yamaha virago 535
- Lokalizacja: Pobiedziska
- Wiek: 33
- Status: Offline
Duży problem !!
Witam wszystkich.
Mój problem polega na tym ,iż nie moge odkrecic śrubek od pokrywy komory pływakowej a tam znajduja się dysze które musze przeciścić bo niemam ssania w motorze.Czym to odkręcić bo juz rozwaliłem 2 śrubokręty o już mi ręce opadaja.I jeśli można to poprosze o wskazówki jak najlepiej wyczyścic ten gaznik lub gażniki .
Mój problem polega na tym ,iż nie moge odkrecic śrubek od pokrywy komory pływakowej a tam znajduja się dysze które musze przeciścić bo niemam ssania w motorze.Czym to odkręcić bo juz rozwaliłem 2 śrubokręty o już mi ręce opadaja.I jeśli można to poprosze o wskazówki jak najlepiej wyczyścic ten gaznik lub gażniki .
- mytek1
- Posty: 1107
- Rejestracja: 21 września 2009, 18:10
- Motocykl: xv535,vt1100,vs1400
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
- Wiek: 34
- Status: Offline
Re: Duży problem !!
Co do śrubek to jak nie możesz odkręcić to wiertarka i po kłopocie, tylko z wyczuciem, żeby same główki śrub poodcinać. Co do czyszczenia dysz od ssania to na forum było gdzieś i bez wyciągania gaźników się nie obejdzie, bo te dysze nie są w komorze pływakowej tylko w górnej części gaźnika. Pozdrawiam.
Czasem wydawać się może, że życie nie ma sensu, kiedy nic nie ma dla ciebie znaczenia, nudzisz się... Wtedy wsiądź na motocykl i jedź... tylko ty, maszyna, droga i szeroki horyzont...
- Kojak
- Posty: 517
- Rejestracja: 08 stycznia 2011, 17:43
- Motocykl: V-Star1100 Silverado
- Lokalizacja: Łódź
- Wiek: 47
- Status: Offline
Re: Duży problem !!
Kilka dni temu przy odkręcaniu dekli membran też miałem problem z śrubkami których nie mogłem odkręcić krzyżakiem i wyrobiły się całe otwory na krzyżak.
Wtedy naciąłem łby śrub brzeszczotem i odkręciłem dużym płaskim wkrętakiem.
Trochę było niewygodnie ciąć długim brzeszczotem więc go połamałem i śruby ciąłem brzeszczotem ok 5cm długości żeby można było wszędzie podejść.
Jak nie chcesz wiercić to spróbuj najpierw naciąć śruby,a jak się nie uda to wtedy tylko wiertarka.
powodzenia
Wtedy naciąłem łby śrub brzeszczotem i odkręciłem dużym płaskim wkrętakiem.
Trochę było niewygodnie ciąć długim brzeszczotem więc go połamałem i śruby ciąłem brzeszczotem ok 5cm długości żeby można było wszędzie podejść.
Jak nie chcesz wiercić to spróbuj najpierw naciąć śruby,a jak się nie uda to wtedy tylko wiertarka.
powodzenia
"Jenny" V-Star 1100 Silverado 2008r
288 kg szczęścia ...to nie prawda że miłości nie można kupić za pieniądze
288 kg szczęścia ...to nie prawda że miłości nie można kupić za pieniądze
- Miszczu
- Posty: 1813
- Rejestracja: 01 stycznia 2009, 21:02
- Motocykl: xv 1000 custom
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Duży problem !!
Przed odkręceniem takich śrub dobrze jest w nie stuknąć młotkiem tylko nie za mocno żeby nie uwalić połowy gaźnika a najlepiej odkręcać śrubokrętem udarowym
Ludzie jeżdżą jak wariaci, gnają na złamanie karku... czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić!!!!
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 01 października 2008, 18:56
- Motocykl: Yamaha virago 535
- Lokalizacja: Pobiedziska
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: Duży problem !!
Koledzy dziekuje za tyle odpowiedzi własnie byłem w garażu i gazniki są na stole umyte i czekają na rozebranie.Moje pytanie jest jeszcze jedno czy przy czyszczeniu gazników bede musiał ustawiać poziom paliwa co mi nie jest na ręke bo zabardzo nie rozumiem regulacji poziomu, moge tylko tyle napisać że śruby od regulacji mieszanki bardzo gładko sie odkreciły.
- Miszczu
- Posty: 1813
- Rejestracja: 01 stycznia 2009, 21:02
- Motocykl: xv 1000 custom
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Duży problem !!
najpierw sprawdź poziom - jak będzie zły to wtedy zmieniaj
Ludzie jeżdżą jak wariaci, gnają na złamanie karku... czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić!!!!
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 01 października 2008, 18:56
- Motocykl: Yamaha virago 535
- Lokalizacja: Pobiedziska
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: Duży problem !!
No właśnie i tu jest problem bo już gażniki wyciagnełem więc raczej już nie sprawdze czyli pozostawić tak jak było.I poprosze o jakieś cenne rady jak to zrobic aby nie spi*****ć do końca .Zakupiłem już benzyne ekstrakcyjna mały i średni pędzelek.Coś jeszcze??
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 01 października 2008, 18:56
- Motocykl: Yamaha virago 535
- Lokalizacja: Pobiedziska
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: Duży problem !!
I na co uwazać podczas czyszczenia
Dziękuje
Pozdrawiam
LwG
Dziękuje
Pozdrawiam
LwG
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: Duży problem !!
Żeby nie pogubić części, żeby te co odkręciłeś wsadzić na to samo miejsce i żeby nie zostało fantów do zbudowania drugiego gaźnikaSzymi2008 pisze:na co uwazać podczas czyszczenia
Na poważnie to w czasie roboty możesz robić fotki albo tak odkładać śrubki i dysze żeby ich potem nie pomylić. Demontaż robić dobrymi narzędziami, bo ToyToy-em to tylko poniszczysz śruby.
Poziom paliwa ustawisz po zamontowaniu gaźników. Pisano już o tym dużo, poszukaj ... jak nie znajdziesz będziemy Ciebie prowadzili krok po kroku
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Duży problem !!
warto również zamienić oryginalne śrubki pod philipsa na takie z łebkami pod imbus.
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 01 października 2008, 18:56
- Motocykl: Yamaha virago 535
- Lokalizacja: Pobiedziska
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: Duży problem !!
Witam rozebrałem już gazniki i poczyszciłem tylko jest jeden duzy problem nie moge odkręcić śruby od składu mieszanki.Jedna się odkręciła bardzo łatwo a druga zaparcie niechce drgnąć,co ma zrobić pomocy męcze się już 3 dni zalewając tan otwór wd 40 i nic.Może jakieś wskazówki bo niechciałbym uciać łba śruby.
- MrScythe
- Posty: 1212
- Rejestracja: 13 stycznia 2012, 22:16
- Motocykl: Virago 535
- Lokalizacja: Poznań/Krzywiń
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: Duży problem !!
Tutaj może być problem, bo bywały przypadki, w których tej śruby po prostu nie dało się odkręcić i trzeba było wymienić gaźnik. Sam miałem ten problem, robił mi to mechanik. U mnie się to udało, ale mechanik się z tym męczył 2 dni, używając różnych specjalistycznych narzędzi. Ostatecznie wyfrezował część korpusu gaźnika żeby się tam dostać.
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 01 października 2008, 18:56
- Motocykl: Yamaha virago 535
- Lokalizacja: Pobiedziska
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: Duży problem !!
Kurde a jesli mieszanka na tej śrubie jest dobra to można zmierzyć suwmiarką głębokośc wkręconej śruby i tak samo ustawić na drugiej srubie regulacyjnej... co wy na to ?? A może to podgrzać ??
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Duży problem !!
Tez mialem ten problem , sruba zapieczona i brak naciecia na srubokret. Sruby sa gleboko wpuszczone , obcialem katowka dolna czesc tego wpustu , coby miec lepszy dostep do sruby , rozwiercilem wiertarka malym wiertlem reszte wydlubalem przegwintowalem gwintownikiem chyba M6X0,5 ( nie jestem pewien rozmiaru , mozesz sprawdzic na srubie z drugiego gaznika)i zapodalem nowa srube z servisu.Gdyby mi sie zapiekla jeszce raz to by ja zostawil zapieczona , wcale bym nie ruszal , za duzo roboty , ten sklad nie jest az tak istotny . Do przykrecania dekli uzylem srub nierdzewnych M5 na torksy i nie mam klopotow z odkrecaniem .Szymi2008 pisze:Witam rozebrałem już gazniki i poczyszciłem tylko jest jeden duzy problem nie moge odkręcić śruby od składu mieszanki.Jedna się odkręciła bardzo łatwo a druga zaparcie niechce drgnąć,co ma zrobić pomocy męcze się już 3 dni zalewając tan otwór wd 40 i nic.Może jakieś wskazówki bo niechciałbym uciać łba śruby.
Ostatnio zmieniony 29 listopada 2012, 18:46 przez vinny, łącznie zmieniany 1 raz.
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Duży problem !!
Chyba mikrometrem tam jest bardzo drobny gwint.Szymi2008 pisze:Kurde a jesli mieszanka na tej śrubie jest dobra to można zmierzyć suwmiarką głębokośc wkręconej śruby i tak samo ustawić na drugiej srubie regulacyjnej... co wy na to ?? A może to podgrzać ??
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 01 października 2008, 18:56
- Motocykl: Yamaha virago 535
- Lokalizacja: Pobiedziska
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: Duży problem !!
Panowie jest kicha sruba się ukreciła dupa narazie dziękuje za podpowiedzi.Jak narazie mam juz dosyć tego gażnika może jutro podejde i zrobie tak jak napisał vinny ale jeszcze postaram się jakiś sposób ogarnąć
LwG
LwG