Virago (xv125) przeróbka na bobbera
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 27 czerwca 2012, 15:55
- Motocykl: Yamaha Virago 125
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Status: Offline
Re: Virago (xv125) przeróbka na bobbera
Ha, tu Cie zadzwie, bo też zdarza mi sie jeździć z kobitą, więc robie z blachy stelaz pod tylne siodlo, ktory sie trzyma na 3 srubach ( tych oryginalnych co w blotniku 125/250 ), gabka zakupiona, jakas skora tez sie wala więc robie doczepne siedzenie, skrecane na motylki, zakladane w minutke Jak skoncze to wrzuce foty
- Mocho
- Posty: 639
- Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 21:33
- Motocykl: virago xv250 '93
- Lokalizacja: pod Kielcami ;)
- Wiek: 33
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Virago (xv125) przeróbka na bobbera
co do tego dekielka to może popytaj w sklepach z częściami do chińczyków ile by takie cudo kosztowało, w chińskich virażkach są te "chromowane"
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 27 czerwca 2012, 15:55
- Motocykl: Yamaha Virago 125
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Status: Offline
Re: Virago (xv125) przeróbka na bobbera
U mnie w mieścinie pewnie nie słyszeli o czymś takim dostałem info, że taśma bedzie dziś o 13 wysłana to jutro podziałamy !
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 27 czerwca 2012, 15:55
- Motocykl: Yamaha Virago 125
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Status: Offline
Re: Virago (xv125) przeróbka na bobbera
Co dziś ?
- montaż kierownika
- uporządkowanie kabli
- wykonanie osłony na kable i aku (od góry), pod siodłem
- wstępna przymiarka siodła
- założenie lampy i kierunkow - przód
narazie wykonałem punkt pierwszy, ale zaraz lece do garażu
Jest niemal 20 : sprawa wyglada tak :
i z siedzeniem...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
- montaż kierownika
- uporządkowanie kabli
- wykonanie osłony na kable i aku (od góry), pod siodłem
- wstępna przymiarka siodła
- założenie lampy i kierunkow - przód
narazie wykonałem punkt pierwszy, ale zaraz lece do garażu
Jest niemal 20 : sprawa wyglada tak :
i z siedzeniem...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
- MorePain
- Posty: 1166
- Rejestracja: 15 marca 2012, 18:08
- Motocykl: Suzuki LS 650
- Lokalizacja: Mazowieckie, Modlin
- Wiek: 30
- Status: Offline
Re: Virago (xv125) przeróbka na bobbera
Do wystającej za siedzeniem ramy można by przymocować jakiś sisibar, wtedy by tak dziwnie nie wyglądało.
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 27 czerwca 2012, 15:55
- Motocykl: Yamaha Virago 125
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Status: Offline
Re: Virago (xv125) przeróbka na bobbera
Tam pójdzie błotnik, oryginalny od virażki tylko, że skrócony w taki sposób : http://yamaha-virago250.blogspot.com/20 ... ppers.html lub tak jak ma alien viewtopic.php?t=6532
- e_gregor
- Posty: 2015
- Rejestracja: 14 lutego 2010, 14:53
- Motocykl: ZR7
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: Virago (xv125) przeróbka na bobbera
Super. Bardzo mi się podoba!
Głupota to największa choroba cywilizacyjna
- m@rek
- Posty: 1534
- Rejestracja: 06 marca 2011, 07:17
- Motocykl: Yamaha Virago XV250 3LS
- Lokalizacja: nat możem
- Wiek: 70
- Status: Offline
Re: Virago (xv125) przeróbka na bobbera
No muszę powiedzieć, że ten "METRICK" bardzo mi się podoba. A w szczególności siedzonko na sprężynach. Miooodzio!
- Przemszon
- Posty: 168
- Rejestracja: 18 lipca 2012, 10:57
- Motocykl: WFM '64, XV125N '99
- Lokalizacja: Czaplinek/Poznań
- Wiek: 34
- Status: Offline
Re: Virago (xv125) przeróbka na bobbera
sam chciałem przerabiać swoją, ale narazie odpuściłem ten pomysł.
ja chciałem tak zrobić błotnik jak na tym filmie: http://www.youtube.com/watch?v=W3n_3yoYND0
świetnie wykorzystany sam wspornik błotnika, dowiercone otwory na kierunki i wszystko. może Cie to dodatkowo zainspiruje
ja chciałem tak zrobić błotnik jak na tym filmie: http://www.youtube.com/watch?v=W3n_3yoYND0
świetnie wykorzystany sam wspornik błotnika, dowiercone otwory na kierunki i wszystko. może Cie to dodatkowo zainspiruje
"choćby własnego kolana, ale się poradź"
"od jazdy na motocyklu się chudnie, po prostu nie siedzisz w domu i nie żresz" A.J.
"a jak upadnę? to się podniosę. a jak się nie podniosę? to sobie poleżę"
"od jazdy na motocyklu się chudnie, po prostu nie siedzisz w domu i nie żresz" A.J.
"a jak upadnę? to się podniosę. a jak się nie podniosę? to sobie poleżę"
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 27 czerwca 2012, 15:55
- Motocykl: Yamaha Virago 125
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Status: Offline
Re: Virago (xv125) przeróbka na bobbera
Już robiłem podejście do tego wspornika, nawet go malowałem, jednak nie pasuje mi to, że ma przetłoczenia, zależy mi żeby błotnik był gładki
- Mani
- Posty: 321
- Rejestracja: 04 czerwca 2008, 21:01
- Motocykl: VT 700 / była: XV250
- Lokalizacja: Kraków
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: Virago (xv125) przeróbka na bobbera
Bardzo zgrabne moto a błotnik olej całkiem
"... ale my to mamy gdzieś. Dokładnie tam..."
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 27 czerwca 2012, 15:55
- Motocykl: Yamaha Virago 125
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Status: Offline
Re: Virago (xv125) przeróbka na bobbera
Dzisiaj się wziołem za bobber strutsy, czyli tyczki zastępujące tylne zawiesznie, robiąc z naszego moto hardtaila W tym celu przygotowałem z metalowych rur dwie tyczki o długosciach 25,5 i 23,5cm. Ta dluzsza była testowana kiedys i dziury oraz progi zwalaniajace jej nie straszn. Te krotkie wygladaja swietnie, ale nisko moto siedzi. Kilku centymetrowe progimu nie straszne bo sprawdzilem, ale obawiam się co by moglo być na garbie. Sproboje zrobic jeszcze 24,5cm i zobacze jak się zachowa moto. Ponadto zaczalem kombinowac z tym wspornikiem błotnika o którym pisał Przemszon oraz o standardowym sisbarze, jak nisko ten blotnik siedzi to nie wyglada to zle, a jak by ulatwilo prace Na dole fotki moto z krotszymi strutsami oraz blotnikiem i sisbarem.
'
'
'
'
'
'
'
'
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 08 czerwca 2009, 17:53
- Motocykl: Virago XV 250
- Lokalizacja: Zagórowa
- Wiek: 34
- Status: Offline
Re: Virago (xv125) przeróbka na bobbera
Ja też ze swojej 250-tki buduję bobbera. Narazie jest wszystko zdemontowane i wygląda to tak:
Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro
Natomiast docelowy projekt jest zbliżony do tego:
http://www.youtube.com/watch?v=mSFet5rz_Lg
Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro
Natomiast docelowy projekt jest zbliżony do tego:
http://www.youtube.com/watch?v=mSFet5rz_Lg
"i choćbym jechał ciemną doliną to zła się nie ulęknę, albowiem mam światła sprawne i blachy podgięte"
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 27 czerwca 2012, 15:55
- Motocykl: Yamaha Virago 125
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Status: Offline
Re: Virago (xv125) przeróbka na bobbera
Widziałem filmik, gdy szukałem inspiracji świetny projekt, świetne koła, niestety u siebie się nie porwę na malowanie, bo to kupa kasy Dokumentuj swój "prodzekt" jestem bardzo ciekaw efektu u mnie natomiast :
- DieselPunk
- Posty: 67
- Rejestracja: 08 kwietnia 2013, 22:09
- Motocykl: Yamaha DRagStar 250
- Lokalizacja: Gliwice
- Wiek: 28
- Status: Offline
Re: Virago (xv125) przeróbka na bobbera
Wygląda naprawdę zacnie
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 27 czerwca 2012, 15:55
- Motocykl: Yamaha Virago 125
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Status: Offline
Re: Virago (xv125) przeróbka na bobbera
Powoli do przodu, tu sie cos pomalowalo, tam doszlifowalo, zrobilem wsporniki zamiast amortyzatorow, zaczalem sciagac lakier z blotnika
- MrScythe
- Posty: 1212
- Rejestracja: 13 stycznia 2012, 22:16
- Motocykl: Virago 535
- Lokalizacja: Poznań/Krzywiń
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: Virago (xv125) przeróbka na bobbera
Ja bym na Twoim miejscu obciął też te boki błotnika, tak żeby została tylko górna część.
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 27 czerwca 2012, 15:55
- Motocykl: Yamaha Virago 125
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Status: Offline
Re: Virago (xv125) przeróbka na bobbera
Tez o tym myslalem, ale zrezygnowalem bo :
1. Jakbym scial boki, to grzbiet blotnika bylby z 4-5cm nad opona (bo tyle tam jest jakos) - wygladalo by to komicznie
1.1 Co za tym idzie, musialbym obnizyc znow tyl motocykla, a to juz jest niemozliwe, bo spod ramy, wydechy bylyby krytycznie nisko, wyglad spoko, ale jazda po polskich drogach, garbach itp - odpada
1. Jakbym scial boki, to grzbiet blotnika bylby z 4-5cm nad opona (bo tyle tam jest jakos) - wygladalo by to komicznie
1.1 Co za tym idzie, musialbym obnizyc znow tyl motocykla, a to juz jest niemozliwe, bo spod ramy, wydechy bylyby krytycznie nisko, wyglad spoko, ale jazda po polskich drogach, garbach itp - odpada
- MrScythe
- Posty: 1212
- Rejestracja: 13 stycznia 2012, 22:16
- Motocykl: Virago 535
- Lokalizacja: Poznań/Krzywiń
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: Virago (xv125) przeróbka na bobbera
A nie myślałeś żeby obciąć chociaż trochę? Tak, żeby było do rantu opony.
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 27 czerwca 2012, 15:55
- Motocykl: Yamaha Virago 125
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Status: Offline
Re: Virago (xv125) przeróbka na bobbera
Mozliwosci jest wiele, ale mi odpowiada jak jest Jak zechce mi się ciąć, to obetne, narazie daje temu spokój
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 27 czerwca 2012, 15:55
- Motocykl: Yamaha Virago 125
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Status: Offline
Re: Virago (xv125) przeróbka na bobbera
Zapraszam do obejrzenia finalnej wersji w dziale " galeria " !
- Flower
- Posty: 1401
- Rejestracja: 09 marca 2009, 21:59
- Motocykl: Jędza - XV535 (2YL)
- Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: Virago (xv125) przeróbka na bobbera
daj link, bo nie mogę znaleźć
DOOOBRA MAM
DOOOBRA MAM
"Ci którzy rezygnują z Wolności w imię bezpieczeństwa, nie zasługują na żadne z nich."
Thomas Jefferson
Blunio pisze: wypada świat widzieć takim jaki jest, a nie taki jakby niektórzy chceli żebyś go widział.
Re: Virago (xv125) przeróbka na bobbera
Pomysł na niskobudżetową przeróbkę. Szkic na bazie oryginalnego rysunku z manuala.
Siedzenie na oryginalnym plastiku obite cieńszą , twardszą gąbką ( już zrobione - gąbka wycięta ze starego fotela z ciągnika
Przedni błotnik poszedł na tył
Zastrzały zamiast amortyzatorów dla obniżenia ( lub amortyzatory od Hondy Rebel ale to już wydatek większy )
W miejscu plastikowych osłon po bokach - repliki ładownic do Mausera (allegro)
Lampa podniesiona wyżej , licznik na lewą stronę duużo mniejszy ( e-bay)
Całość w czarnym macie łącznie z silnikiem + trochę srebrnych akcentów
Na zbiorniku gwiazda CHP (ebay)
Założenia jest jedno : żadnych cięć , chyba że budżetowe
A tak serio to chcę zrobić bobberka w pełni przywracalnego do oryginału w razie sprzedaży...
Siedzenie na oryginalnym plastiku obite cieńszą , twardszą gąbką ( już zrobione - gąbka wycięta ze starego fotela z ciągnika
Przedni błotnik poszedł na tył
Zastrzały zamiast amortyzatorów dla obniżenia ( lub amortyzatory od Hondy Rebel ale to już wydatek większy )
W miejscu plastikowych osłon po bokach - repliki ładownic do Mausera (allegro)
Lampa podniesiona wyżej , licznik na lewą stronę duużo mniejszy ( e-bay)
Całość w czarnym macie łącznie z silnikiem + trochę srebrnych akcentów
Na zbiorniku gwiazda CHP (ebay)
Założenia jest jedno : żadnych cięć , chyba że budżetowe
A tak serio to chcę zrobić bobberka w pełni przywracalnego do oryginału w razie sprzedaży...
?Only a biker knows why a dog sticks it?s head out of the window.?
-
- Posty: 896
- Rejestracja: 12 grudnia 2012, 15:33
- Motocykl: 535 I DS 650
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 25
- Status: Offline
Re: Virago (xv125) przeróbka na bobbera
Może wyjść ciekawie ale zastanawia mnie przedni błotnik z tyłu i ewentualne siedzenie ,popatrz na alledrogo kilka razy widziałem siedzenie do bobbera za 50zł z tym że do obszycia
Sajmon
Re: Virago (xv125) przeróbka na bobbera
Tak wygląda zamontowany błotnik przedni na tyle...(wygrzebane w necie)
siedzenie mam na razie gotowe a i zrobić nowe nie problem
siedzenie mam na razie gotowe a i zrobić nowe nie problem
?Only a biker knows why a dog sticks it?s head out of the window.?