lekki tuning Mojej Virago 125
lekki tuning Mojej Virago 125
Witam po długiej przygodzie u mechanika...-,- moja Virago 125 jest już pełnosprawna no i cóż zamierzam parę rzeczy tam pozmieniać....tylko potrzebował bym pomocy, i dla tego zwracam się do was... A więc tak potrzebuje pomocy przy:
-tłumiku czy robić w seryjnych full przeloty, czy kupić jakieś inne ?
- chciałbym też zmienić kolor, jest wiśniowy ale kupiłem strasznie porysowany no i muszę zmienić..
- ciężarki kierownicy jakie polecacie ?
- czy pakować sakwy czy też nie ?
- opony... Z tyłu jest 130 dawać 130 czy spróbować szersze ? : >
- mój kolega mi podpowiada że jak by został ten wiśniowy to dać pod bak Czerwone ledy żeby oświetlały silnik...Ja osobiście myślę że to czysta głupota..a wy co o tym myślicie ?
- kolejny to Krawacik czy ładnie to wygląda bo osobiście jeszcze nigdy się z tym nie spotkałem, a z tego co oglądam na zdj to ładne to jest. No to chyba tyle...Jak mi się coś przypomni to Jeszcze dopisze
-tłumiku czy robić w seryjnych full przeloty, czy kupić jakieś inne ?
- chciałbym też zmienić kolor, jest wiśniowy ale kupiłem strasznie porysowany no i muszę zmienić..
- ciężarki kierownicy jakie polecacie ?
- czy pakować sakwy czy też nie ?
- opony... Z tyłu jest 130 dawać 130 czy spróbować szersze ? : >
- mój kolega mi podpowiada że jak by został ten wiśniowy to dać pod bak Czerwone ledy żeby oświetlały silnik...Ja osobiście myślę że to czysta głupota..a wy co o tym myślicie ?
- kolejny to Krawacik czy ładnie to wygląda bo osobiście jeszcze nigdy się z tym nie spotkałem, a z tego co oglądam na zdj to ładne to jest. No to chyba tyle...Jak mi się coś przypomni to Jeszcze dopisze
- krzycho1978
- Posty: 1238
- Rejestracja: 19 lutego 2010, 16:07
- Motocykl: BMW1200 LT
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Wiek: 45
- Status: Offline
Re: lekki tuning Mojej Virago 125
i co mamy ci powiedziec????Modyx16 pisze:Witam po długiej przygodzie u mechanika...-,- moja Virago 125 jest już pełnosprawna no i cóż zamierzam parę rzeczy tam pozmieniać....tylko potrzebował bym pomocy, i dla tego zwracam się do was... A więc tak potrzebuje pomocy przy:
-tłumiku czy robić w seryjnych full przeloty, czy kupić jakieś inne ?
- chciałbym też zmienić kolor, jest wiśniowy ale kupiłem strasznie porysowany no i muszę zmienić..
- ciężarki kierownicy jakie polecacie ?
- czy pakować sakwy czy też nie ?
- opony... Z tyłu jest 130 dawać 130 czy spróbować szersze ? : >
- mój kolega mi podpowiada że jak by został ten wiśniowy to dać pod bak Czerwone ledy żeby oświetlały silnik...Ja osobiście myślę że to czysta głupota..a wy co o tym myślicie ?
- kolejny to Krawacik czy ładnie to wygląda bo osobiście jeszcze nigdy się z tym nie spotkałem, a z tego co oglądam na zdj to ładne to jest. No to chyba tyle...Jak mi się coś przypomni to Jeszcze dopisze
z tego co widze to tak naprawde nie masz pomyslu na motorek, na kolor, styl, wyglad itd itd
na kazde z tych pytan dostaniesz różne odpowiedzi i sposoby na zmianę wizerunku
ale jedno ci powiem:
nie ważne co napiszą zaproponują inni-słuchaj się gustu Miszcza i zrób satanistycznego diabła ....
motory nurkowanie narty
667-402-281
- Miszczu
- Posty: 1813
- Rejestracja: 01 stycznia 2009, 21:02
- Motocykl: xv 1000 custom
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: lekki tuning Mojej Virago 125
Zrób szatanistycznego Diabła
Ludzie jeżdżą jak wariaci, gnają na złamanie karku... czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić!!!!
- mad91K
- Posty: 721
- Rejestracja: 27 maja 2009, 11:26
- Motocykl: Suzuki Bandit 650 06
- Lokalizacja: Bishops Stortford
- Wiek: 32
- Status: Offline
Re: lekki tuning Mojej Virago 125
Dobra , oto moje zdanie.
1. Nie rób nic z tłumakami , znaczy nie dawaj przelotów , zupełnie wystarczy jak zrobisz 4 x 10mm dziury w każdym. Na pewno będziesz zadowolony i zaoszczędzisz kasę.
2. Zmień kolor. Zrób ją całą na czarny połysk i dobrze wypoleruj wszystkie chromy. Taka kombinacja nigdy nie zawiedzie a wyglądą moim zdaniem świetnie.
3. Ciężarki kierownicy .... erm... coś malego , chrom. żadne szpikulce czy inne pierdoły. Zwykły mały chromowany guzik z lewej i prawej wystarczy.
4. Zakup sobie sakwy , nie za duże. Pamiętaj , to tylko 125 więc 13 kucy tylko jeśli pamięć nie myli. Ale sakwy to dobra rzecz którą powinieneś mieć.
5. Opony , zostaw takie rozmiary jakie są. Może i dało by się szerszą dać z tyłu ale po kiego grzyba bardziej obciążać silnik i układ napędowy.
6. LED-y ? Heh , sam przez to przechodziłem i w Intruzie miałem zestaw LED-ów pod bakiem ( czerownych ) , wygląda to fajnie ale jednemu się podoba , dla drugiego to wiocha. Sam musisz zdecydować.
7. Krawacik też sobie załatw , nie porysujesz sobie baku jak go pomalujesz.
aha , no i zrób gdzieś tego szatanistycznego diabła.
1. Nie rób nic z tłumakami , znaczy nie dawaj przelotów , zupełnie wystarczy jak zrobisz 4 x 10mm dziury w każdym. Na pewno będziesz zadowolony i zaoszczędzisz kasę.
2. Zmień kolor. Zrób ją całą na czarny połysk i dobrze wypoleruj wszystkie chromy. Taka kombinacja nigdy nie zawiedzie a wyglądą moim zdaniem świetnie.
3. Ciężarki kierownicy .... erm... coś malego , chrom. żadne szpikulce czy inne pierdoły. Zwykły mały chromowany guzik z lewej i prawej wystarczy.
4. Zakup sobie sakwy , nie za duże. Pamiętaj , to tylko 125 więc 13 kucy tylko jeśli pamięć nie myli. Ale sakwy to dobra rzecz którą powinieneś mieć.
5. Opony , zostaw takie rozmiary jakie są. Może i dało by się szerszą dać z tyłu ale po kiego grzyba bardziej obciążać silnik i układ napędowy.
6. LED-y ? Heh , sam przez to przechodziłem i w Intruzie miałem zestaw LED-ów pod bakiem ( czerownych ) , wygląda to fajnie ale jednemu się podoba , dla drugiego to wiocha. Sam musisz zdecydować.
7. Krawacik też sobie załatw , nie porysujesz sobie baku jak go pomalujesz.
aha , no i zrób gdzieś tego szatanistycznego diabła.
Szable do boju lance w dłoń? bolszewika goń goń goń !
ETZ 125 88' --> XV 125 99' --> VL 125 01' --> GPZ 500s '00 --> GSF 650S K6 06'
ETZ 125 88' --> XV 125 99' --> VL 125 01' --> GPZ 500s '00 --> GSF 650S K6 06'
- Miszczu
- Posty: 1813
- Rejestracja: 01 stycznia 2009, 21:02
- Motocykl: xv 1000 custom
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: lekki tuning Mojej Virago 125
miałem na myśli cuś takiego a nie figurkę diaboła
Ludzie jeżdżą jak wariaci, gnają na złamanie karku... czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić!!!!
- mytek1
- Posty: 1107
- Rejestracja: 21 września 2009, 18:10
- Motocykl: xv535,vt1100,vs1400
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
- Wiek: 34
- Status: Offline
Re: lekki tuning Mojej Virago 125
Fajne, fajne , ale jako, że kolega chce 125'tke tjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjuuuuuuuuuuuuuuningować to raczej w stronę tego Shadowa polecałbym mu zdążać.Miszczu pisze:miałem na myśli cuś takiego a nie figurkę diaboła
Czasem wydawać się może, że życie nie ma sensu, kiedy nic nie ma dla ciebie znaczenia, nudzisz się... Wtedy wsiądź na motocykl i jedź... tylko ty, maszyna, droga i szeroki horyzont...
- Miszczu
- Posty: 1813
- Rejestracja: 01 stycznia 2009, 21:02
- Motocykl: xv 1000 custom
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: lekki tuning Mojej Virago 125
nie każdy lubi trzodę na motocyklu
Shadow z popychaczami zaworów mnie to na H-D wygląda...
Shadow z popychaczami zaworów mnie to na H-D wygląda...
Ludzie jeżdżą jak wariaci, gnają na złamanie karku... czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić!!!!
- mytek1
- Posty: 1107
- Rejestracja: 21 września 2009, 18:10
- Motocykl: xv535,vt1100,vs1400
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
- Wiek: 34
- Status: Offline
Re: lekki tuning Mojej Virago 125
ShadowMiszczu pisze:nie każdy lubi trzodę na motocyklu
Shadow z popychaczami zaworów mnie to na H-D wygląda...
Czasem wydawać się może, że życie nie ma sensu, kiedy nic nie ma dla ciebie znaczenia, nudzisz się... Wtedy wsiądź na motocykl i jedź... tylko ty, maszyna, droga i szeroki horyzont...
- Miszczu
- Posty: 1813
- Rejestracja: 01 stycznia 2009, 21:02
- Motocykl: xv 1000 custom
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: lekki tuning Mojej Virago 125
faktycznie nie ma popychaczy
Ludzie jeżdżą jak wariaci, gnają na złamanie karku... czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić!!!!
- MateuH
- Posty: 387
- Rejestracja: 23 lipca 2017, 19:10
- Motocykl: Virago 125
- Lokalizacja: Gdańsk
- Wiek: 47
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: lekki tuning Mojej Virago 125
Troche kotleta odkpoalem. O jaki dziury chodzi.??mad91K pisze:Dobra , oto moje zdanie.
1. Nie rób nic z tłumakami , znaczy nie dawaj przelotów , zupełnie wystarczy jak zrobisz 4 x 10mm dziury w każdym. Na pewno będziesz zadowolony i zaoszczędzisz kasę.
W sumie to szukalem czegos o poprawie mocy. Jakies przerobki gaźnika, zmiany przelozen, poszerzenia dolotu... a tu cos o dziurach w tlumnikach mnie zaskoczylo.
Ps taki temat o dyszach gaznika, dolocie byl bo jakos odszukac nie moge
=============================================================================
Gdańsk Wyspa Sobieszewska
==============================================================================
Gdańsk Wyspa Sobieszewska
==============================================================================
- Manchis
- Posty: 9
- Rejestracja: 20 grudnia 2017, 09:35
- Motocykl: Yamaha Virago 125
- Wiek: 35
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: lekki tuning Mojej Virago 125
Odkopuję - co zrobiłeś z tłumikami?
- MateuH
- Posty: 387
- Rejestracja: 23 lipca 2017, 19:10
- Motocykl: Virago 125
- Lokalizacja: Gdańsk
- Wiek: 47
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: lekki tuning Mojej Virago 125
Wywiercilem w każdym 4 otwory fi 8. Zmieniłem dysze na większe, wywaliłem zwężenie w Sopocie i zyskałam spalanie większe o litr i jakiś tam dźwięk więc zapisałem się na kurs prawa jazdy i kupiłem silnik 250. Jedno i drugie w trakcie realizacji.
=============================================================================
Gdańsk Wyspa Sobieszewska
==============================================================================
Gdańsk Wyspa Sobieszewska
==============================================================================