Regulacja gaźnika w 125
- Burbon
- Posty: 62
- Rejestracja: 07 sierpnia 2013, 10:12
- Motocykl: WSK, Virago 125
- Lokalizacja: Krasnystaw
- Wiek: 26
- Status: Offline
Regulacja gaźnika w 125
Witajcie! Nie znalazłem nic takiego, ale mam wrażenie, że wolne obroty są trochę za małe. W jaki poprawny sposób to zrobić? To znaczy chodzi mi o to, czy jest jakiś złoty środek typu wkręć śrubę na maxa i odkręć na określoną ilość?
- Mocho
- Posty: 639
- Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 21:33
- Motocykl: virago xv250 '93
- Lokalizacja: pod Kielcami ;)
- Wiek: 33
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Regulacja gaźnika w 125
przy gaźniku masz śrubkę do regulacji obrotów, o złotym środku nie słyszałem, ustaw tak żeby nie wydawało Ci się ani za dużo ani za mało tak w sam raz
- Friilin
- Posty: 308
- Rejestracja: 24 listopada 2011, 20:15
- Motocykl: 2x XV920J Virago 82r
- Lokalizacja: Pionki k. Radomia
- Wiek: 34
- Status: Offline
Re: Regulacja gaźnika w 125
Virki powinny mieć wolne obroty 950 - 1050. Wyższe chyba nie przeszkadzają, a niższymi powoli, ale metodycznie będziesz ją zabijał.
- Mocho
- Posty: 639
- Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 21:33
- Motocykl: virago xv250 '93
- Lokalizacja: pod Kielcami ;)
- Wiek: 33
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Regulacja gaźnika w 125
do 125/250 japończycy nie pomyśleli żeby montować obrotomierz
- Friilin
- Posty: 308
- Rejestracja: 24 listopada 2011, 20:15
- Motocykl: 2x XV920J Virago 82r
- Lokalizacja: Pionki k. Radomia
- Wiek: 34
- Status: Offline
Re: Regulacja gaźnika w 125
Coś mi świta, że były takie wynalazki podające obroty "ze słuchu" i nawet nie za bajońskie sumy. Patrzyłem na alledrogo, ale za nic nie mogę się teraz tego doszukać. Byłby kolejny sprzęt do garażu i robót przy gaźnikach.
- al99
- Posty: 2340
- Rejestracja: 07 maja 2008, 07:19
- Motocykl: łoweł ,włotki,lacie
- Lokalizacja: Tychy-Bieruń Nowy
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Regulacja gaźnika w 125
nie ma złotego środka, jak już grzebałeś w gażniku to ino słuch jest potrzebny, nie może być dzwięku przypominającego zdychającego kota, motur ma łazić stabilnie i miarowo, równe obroty. to tak jak byś ważył zupkę nie za mocny ogień i nie za mały , ma po prostu bulgotać co uczy cieszło.
Każda jednostka ma inny stopień zużycia i nie ma złotego środka, prawidłowe ustawienia mięszanki odbiją się w spalaniu, osiągać itd itp, a wolne, obroty na jałowym mają być wzorowo ustawione bo motung będzie poprostu się męczył , i go zaje......biesz żywcem, a to jest nie wskazane buhehe
Każda jednostka ma inny stopień zużycia i nie ma złotego środka, prawidłowe ustawienia mięszanki odbiją się w spalaniu, osiągać itd itp, a wolne, obroty na jałowym mają być wzorowo ustawione bo motung będzie poprostu się męczył , i go zaje......biesz żywcem, a to jest nie wskazane buhehe
Lepiej być znanym Pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
czas nie patyk ,na moczarach nie stoi
Moimi obietnicami piekło jest całe wybrukowane.więc na Wasze już miejsca nie starczy.........
czas nie patyk ,na moczarach nie stoi
Moimi obietnicami piekło jest całe wybrukowane.więc na Wasze już miejsca nie starczy.........
- Burbon
- Posty: 62
- Rejestracja: 07 sierpnia 2013, 10:12
- Motocykl: WSK, Virago 125
- Lokalizacja: Krasnystaw
- Wiek: 26
- Status: Offline
Re: Regulacja gaźnika w 125
Dzięki za odpowiedzi! W najbliższym czasie podkręcę śrubkę i zdam relacje, jak będzie chodzić. Ewentualnie rezultat nagram dyktafonem.
- Wolf_88
- Posty: 827
- Rejestracja: 28 kwietnia 2013, 17:51
- Motocykl: była 535, jest 1100
- Lokalizacja: Oleśniki - powiat Świdnik
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Regulacja gaźnika w 125
Zbyt wolne obroty też można poznać po podejrzanych drganiach przodu na postoju. Jednemu koledze to aż koło podskakiwało
"It's Not a Motorcycle Baby, It's a Chopper"
Przemek
https://www.facebook.com/profile.php?id=100003581985894
https://www.facebook.com/budynki.z.konopi Polecam polubienie strony
Przemek
https://www.facebook.com/profile.php?id=100003581985894
https://www.facebook.com/budynki.z.konopi Polecam polubienie strony
- kapitanwasyl
- Posty: 592
- Rejestracja: 13 października 2011, 21:27
- Motocykl: WSK , Junak...XV 250
- Lokalizacja: Wszędzie blisko ... bo prawie z samego centrum :)
- Wiek: 48
- Status: Offline
Re: Regulacja gaźnika w 125
Tak to się robi o ile się nie mylę podczas regulacji obroty - mieszanka ze śrubką mieszanki .Burbon pisze: To znaczy chodzi mi o to, czy jest jakiś złoty środek typu wkręć śrubę na maxa i odkręć na określoną ilość?
- Mocho
- Posty: 639
- Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 21:33
- Motocykl: virago xv250 '93
- Lokalizacja: pod Kielcami ;)
- Wiek: 33
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Regulacja gaźnika w 125
znajomego HD tak ma podobno tak musi byćWolf_88 pisze:Zbyt wolne obroty też można poznać po podejrzanych drganiach przodu na postoju. Jednemu koledze to aż koło podskakiwało
- al99
- Posty: 2340
- Rejestracja: 07 maja 2008, 07:19
- Motocykl: łoweł ,włotki,lacie
- Lokalizacja: Tychy-Bieruń Nowy
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Regulacja gaźnika w 125
zapomniałeś dodać że pojemność nie 125 ino ponad 1000, nibt nic a jadnak i pewnie napęd to pas bo HD
Lepiej być znanym Pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
czas nie patyk ,na moczarach nie stoi
Moimi obietnicami piekło jest całe wybrukowane.więc na Wasze już miejsca nie starczy.........
czas nie patyk ,na moczarach nie stoi
Moimi obietnicami piekło jest całe wybrukowane.więc na Wasze już miejsca nie starczy.........
Re: Regulacja gaźnika w 125
niewiem z kad ty to wyssales a w szczególnosci to ze bedziesz ja zabijałFriilin pisze:Virki powinny mieć wolne obroty 950 - 1050. Wyższe chyba nie przeszkadzają, a niższymi powoli, ale metodycznie będziesz ją zabijał.
- Friilin
- Posty: 308
- Rejestracja: 24 listopada 2011, 20:15
- Motocykl: 2x XV920J Virago 82r
- Lokalizacja: Pionki k. Radomia
- Wiek: 34
- Status: Offline
Re: Regulacja gaźnika w 125
Obroty wyssałem z serwisówki. Co do drugiej części to zbyt niskie oznaczają mniejszą niż potrzebna wydajność pompy oleju. Łożyskowanie wału też dostanie po tyłku.Artur pisze:niewiem z kad ty to wyssales a w szczególnosci to ze bedziesz ja zabijał
- Burbon
- Posty: 62
- Rejestracja: 07 sierpnia 2013, 10:12
- Motocykl: WSK, Virago 125
- Lokalizacja: Krasnystaw
- Wiek: 26
- Status: Offline
Re: Regulacja gaźnika w 125
Chłopaki, od razu napiszę tu też pytanie z olejem, bo nikt nie kwapi się na konkretną odpowiedź. Po zalaniu półsyntetycznego 20W50 Bel Ray V-Twin motocykl zrobił się jakiś mułowaty, ba! Nawet gorzej trzyma obroty. Czy to olej może być winą gorszej pracy silnika? Jeśli tak, zalewam Motul 3000. Chodzi niby w miarę równo, ale stopniowo opada, by po pewnym czasie znów się podnieść. Założyłem nowe świecie Denso, zamienniki według podręcznika obsługi. Przerwa 0,6. Wcześniej miałem NGK C6HSA. Przerwa jest dobra, czy ją zmienić? Mam dopiero ze 2 kilometry na tych świecach.
http://www.speedyshare.com/xhquq/Glos015.mp3 Tutaj macie link z pracy silnika, dokładnie słychać problem opadania.
http://www.speedyshare.com/xhquq/Glos015.mp3 Tutaj macie link z pracy silnika, dokładnie słychać problem opadania.
- Mocho
- Posty: 639
- Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 21:33
- Motocykl: virago xv250 '93
- Lokalizacja: pod Kielcami ;)
- Wiek: 33
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Regulacja gaźnika w 125
a jak wkręcisz stare świece to problem występuje czy praca silnika wraca do normy?
- Burbon
- Posty: 62
- Rejestracja: 07 sierpnia 2013, 10:12
- Motocykl: WSK, Virago 125
- Lokalizacja: Krasnystaw
- Wiek: 26
- Status: Offline
Re: Regulacja gaźnika w 125
Świece nie mają różnicy, po oleju takie jajca zaczęły się dziać.
- al99
- Posty: 2340
- Rejestracja: 07 maja 2008, 07:19
- Motocykl: łoweł ,włotki,lacie
- Lokalizacja: Tychy-Bieruń Nowy
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Regulacja gaźnika w 125
oznaczenie oleju masz prawidłowe, 20w50, wlej ewentualnie castrola 10w40 lub valvoline tyż 10w40, sprawdz czy kturaś z linek od gazu nie sztrabła się na mocowaniach przy gazniku, czasami ze starości się rozszczepi i haczy o pancerz linki, i tyż dzieją się cuda, podejrzewam iż usterka będzie prozaiczna ino trzeba wsio prze lukać i nasmarować.
Olej to olej, jeśli tarcze już są nasiąknięte innym możliwe że mineralnym to by je kleiło ewentualnie, a ten co wlałeś jest demi...czyli żadszy i nie powinno się tak dziać jak opisujesz, a nie masz kogoś pod ręką co ma pojęcie o układzie V, może szybciej i prościej, a po przyjacielsku może Ci pomóc robiąc oględziny na miejscu
Olej to olej, jeśli tarcze już są nasiąknięte innym możliwe że mineralnym to by je kleiło ewentualnie, a ten co wlałeś jest demi...czyli żadszy i nie powinno się tak dziać jak opisujesz, a nie masz kogoś pod ręką co ma pojęcie o układzie V, może szybciej i prościej, a po przyjacielsku może Ci pomóc robiąc oględziny na miejscu
Lepiej być znanym Pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
czas nie patyk ,na moczarach nie stoi
Moimi obietnicami piekło jest całe wybrukowane.więc na Wasze już miejsca nie starczy.........
czas nie patyk ,na moczarach nie stoi
Moimi obietnicami piekło jest całe wybrukowane.więc na Wasze już miejsca nie starczy.........
- kapitanwasyl
- Posty: 592
- Rejestracja: 13 października 2011, 21:27
- Motocykl: WSK , Junak...XV 250
- Lokalizacja: Wszędzie blisko ... bo prawie z samego centrum :)
- Wiek: 48
- Status: Offline
Re: Regulacja gaźnika w 125
Ja miałem wcześniej wlany półsyntetyk , dolałem (bo były braki) minerała motula i ciszej sprzęgło pracuje .
- Burbon
- Posty: 62
- Rejestracja: 07 sierpnia 2013, 10:12
- Motocykl: WSK, Virago 125
- Lokalizacja: Krasnystaw
- Wiek: 26
- Status: Offline
Re: Regulacja gaźnika w 125
Nie mam w okolicy nikogo, kto miałby pojęcie o V. U mnie sprzęgło nie wydaje odgłosów w czasie pracy, więc problemów z tym nie ma.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 13 października 2013, 17:56
- Motocykl: na poczatek vira 125
- Lokalizacja: Okolice Tarnowa i Paryza
- Wiek: 50
- Status: Offline
Re: Regulacja gaźnika w 125
Witam
Nie bende zasmiecal nowym watkiem tej skarbnicy wiedzy wiec postanowilem sie tutaj przykleic z moja prosba.
Nie bardzo wiem jak zaczac, ale postaram sie to w miare szybgo wytlumaczyc i mam nadzieje ze ktos mnie zrozumie.
z gory przepraszam za byki i dzieki za pomoc.
2 miechy temu zarazilem sie virazka 125 ,problem polegal w spalonej instalascji elec.na dzien dzisiejszy instalacja jest juz wymieniona ,problem pojawil sie przy wymianie alternatora (mialem przypalona wtyczke ,wiec postanowilem wymienic caly aternator .Odkrecajac dekiel nie sadzilem ze jest po tej stronie silnika olej, wiec polecial.dzis zakladajac dekiel zauwazylem ze sa 2 gniazda na cos co przypomina tuleje podejrzewam ze sluzy to do stabilizacji dekla na silniku .i tu mam pytanie u mnie jest tylko 1 tuleja mimo ze mam 2 gniazda (1 od strony kola a 2 od spodu).Nie wiem czy jednej tulejki nie posialem gdzies czy mam byc tylko ta 1.
jeszcze raz przepraszam za klopot
Pozdrawiam KG
Nie bende zasmiecal nowym watkiem tej skarbnicy wiedzy wiec postanowilem sie tutaj przykleic z moja prosba.
Nie bardzo wiem jak zaczac, ale postaram sie to w miare szybgo wytlumaczyc i mam nadzieje ze ktos mnie zrozumie.
z gory przepraszam za byki i dzieki za pomoc.
2 miechy temu zarazilem sie virazka 125 ,problem polegal w spalonej instalascji elec.na dzien dzisiejszy instalacja jest juz wymieniona ,problem pojawil sie przy wymianie alternatora (mialem przypalona wtyczke ,wiec postanowilem wymienic caly aternator .Odkrecajac dekiel nie sadzilem ze jest po tej stronie silnika olej, wiec polecial.dzis zakladajac dekiel zauwazylem ze sa 2 gniazda na cos co przypomina tuleje podejrzewam ze sluzy to do stabilizacji dekla na silniku .i tu mam pytanie u mnie jest tylko 1 tuleja mimo ze mam 2 gniazda (1 od strony kola a 2 od spodu).Nie wiem czy jednej tulejki nie posialem gdzies czy mam byc tylko ta 1.
jeszcze raz przepraszam za klopot
Pozdrawiam KG
- mws_vx
- Posty: 112
- Rejestracja: 12 października 2013, 21:05
- Motocykl: ZR-7S
- Lokalizacja: Płońsk / mazowieckie
- Wiek: 43
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Regulacja gaźnika w 125
Chyba lepiej było założyć nowy wątek. To temat o regulacji gaźnika.
Wg. złożenia silnika pomiędzy lewym deklem, a lewym karterem jest tak jak napisałeś jedna tuleja ustalająca.
Pozdrawiam
Wg. złożenia silnika pomiędzy lewym deklem, a lewym karterem jest tak jak napisałeś jedna tuleja ustalająca.
Pozdrawiam
yulek pisze:Witam
Nie bende zasmiecal nowym watkiem tej skarbnicy wiedzy wiec postanowilem sie tutaj przykleic z moja prosba.
Nie bardzo wiem jak zaczac, ale postaram sie to w miare szybgo wytlumaczyc i mam nadzieje ze ktos mnie zrozumie.
z gory przepraszam za byki i dzieki za pomoc.
2 miechy temu zarazilem sie virazka 125 ,problem polegal w spalonej instalascji elec.na dzien dzisiejszy instalacja jest juz wymieniona ,problem pojawil sie przy wymianie alternatora (mialem przypalona wtyczke ,wiec postanowilem wymienic caly aternator .Odkrecajac dekiel nie sadzilem ze jest po tej stronie silnika olej, wiec polecial.dzis zakladajac dekiel zauwazylem ze sa 2 gniazda na cos co przypomina tuleje podejrzewam ze sluzy to do stabilizacji dekla na silniku .i tu mam pytanie u mnie jest tylko 1 tuleja mimo ze mam 2 gniazda (1 od strony kola a 2 od spodu).Nie wiem czy jednej tulejki nie posialem gdzies czy mam byc tylko ta 1.
jeszcze raz przepraszam za klopot
Pozdrawiam KG
Marek
--
było Virago XV 250 '91, jest ZR-7S '03
--
było Virago XV 250 '91, jest ZR-7S '03
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 13 października 2013, 17:56
- Motocykl: na poczatek vira 125
- Lokalizacja: Okolice Tarnowa i Paryza
- Wiek: 50
- Status: Offline
Re: Regulacja gaźnika w 125
WIELKIE dzieki Marku:)