Problemy, problemy, problemy
- leszekk
- Posty: 4147
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: Problemy, problemy, problemy
Pisałeś, że motocykl długo stał.
Ja bym się doszukiwał przyczyn w staniu a nie w wymianie oleju.
Wsiąść, jeździć, jeździć, jeździć ... a jak się nie poprawi, dopiero wtedy się martwić.
Ja bym się doszukiwał przyczyn w staniu a nie w wymianie oleju.
Wsiąść, jeździć, jeździć, jeździć ... a jak się nie poprawi, dopiero wtedy się martwić.
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
- Pandik
- Posty: 2755
- Rejestracja: 22 kwietnia 2012, 19:55
- Motocykl: Borsuk
- Lokalizacja: Czerwionka
- Wiek: 48
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Problemy, problemy, problemy
A ja będę uparty.
Rozebrać - wyczyścić - zebrać.
Rozebrać - wyczyścić - zebrać.
- leszekk
- Posty: 4147
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: Problemy, problemy, problemy
Generalnie masz rację. Z tym, że jeśli przyczyna jest w tym, czego ja się spodziewam, wyczyści, pojeździ, syfu zaciągnie i będzie miał co robić przez zimę. A tak przynajmniej zorientuje się co jest do zrobienia przez zimę przy motocyklu.Pandik pisze:A ja będę uparty.
Rozebrać - wyczyścić - zebrać.
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
- Burbon
- Posty: 62
- Rejestracja: 07 sierpnia 2013, 10:12
- Motocykl: WSK, Virago 125
- Lokalizacja: Krasnystaw
- Wiek: 26
- Status: Offline
Re: Problemy, problemy, problemy
W sumie masz rację. Na razie będzie się jeździć, a w czasie zimy pomyśli, co zrobić, bo teraz nagle rozebrać to też nie sztuka. Może wyjść, że jakieś elementy typu choćby króciec mogą być do wymiany, bo jest popękany zewnętrznie, a nie wiadomo jak stanie się ze środkiem. A zasadziłem nowe świece Denso zamienniki z książki i jedna jest okopcona, może to być jej jakaś wada? Z wcześniejszymi NGK nie było takiego problemu, ale zmienić warto, bo nie wiadomo, kiedy było to robione. Jeśli jednak okopcona, bo coś jest nie tak, skład mieszanki?
- leszekk
- Posty: 4147
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: Problemy, problemy, problemy
A ile przejechałeś na tej świecy?
Jeśli 20 km od świateł do świateł, to może być za mało do wyciągania odkrywczych wniosków.
Jeśli 20 km od świateł do świateł, to może być za mało do wyciągania odkrywczych wniosków.
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
- Burbon
- Posty: 62
- Rejestracja: 07 sierpnia 2013, 10:12
- Motocykl: WSK, Virago 125
- Lokalizacja: Krasnystaw
- Wiek: 26
- Status: Offline
Re: Problemy, problemy, problemy
Chociaż tata zauważył, że nawet od razu po wyjęciu jedna miała coś różniącego się od drugiej (nie pamiętam co), no ale się jeszcze zobaczy. A tak spytam z ciekawości, czy pakowanie irydówek Denso IUF22 miałoby sens, czy to jest bez różnicy, czy irydowa, czy zwykła z książki?
- leszekk
- Posty: 4147
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: Problemy, problemy, problemy
Nie wiem co będą rekomendować ci, którzy jeżdżą na 125. Do większych zamiast droższej irydowej zalecam iskrę .....PTRS trzyelektrodową
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Problemy, problemy, problemy
irydowe za drogie i nie zawsze współpracują z Virago.
świece trzeba wygrzać minimum 20-30 minut jazdy z konkretnym otwarciem przepustnicy. (1/4; 1/2; 3/4-full manetki)
jałowy bieg 15 minut i przerwa, albo wiatrak/nadmuch w silnik.
świece trzeba wygrzać minimum 20-30 minut jazdy z konkretnym otwarciem przepustnicy. (1/4; 1/2; 3/4-full manetki)
jałowy bieg 15 minut i przerwa, albo wiatrak/nadmuch w silnik.
- TuKaN
- Posty: 737
- Rejestracja: 15 września 2009, 17:44
- Motocykl: Honda NT 650V Deauvi
- Lokalizacja: Będziemyśl
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: Problemy, problemy, problemy
popękany króciec to standard w 125 ale nie ma sie co przejmowac guma jest tak gruba ze nie powinna sie przerwac. ja dla spokoju zalalem te pekniecia zywica. po co zmieniales swiece na denso?Burbon pisze: Może wyjść, że jakieś elementy typu choćby króciec mogą być do wymiany, bo jest popękany zewnętrznie, a nie wiadomo jak stanie się ze środkiem. A zasadziłem nowe świece Denso zamienniki z książki i jedna jest okopcona, może to być jej jakaś wada? Z wcześniejszymi NGK nie było takiego problemu, ale zmienić warto, bo nie wiadomo, kiedy było to robione. Jeśli jednak okopcona, bo coś jest nie tak, skład mieszanki?
najdłuższa trasa na virci za 1 strzałem: 1260km