Problemy, problemy, problemy

Jeżeli masz kłopoty ze swoją Virago lub nie wiesz jak coś naprawić to idealne miejsce by o tym napisać
Awatar użytkownika
leszekk
Posty: 4147
Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
Lokalizacja: mazowieckie
Status: Offline

Re: Problemy, problemy, problemy

Post autor: leszekk »

Pisałeś, że motocykl długo stał.
Ja bym się doszukiwał przyczyn w staniu a nie w wymianie oleju.
Wsiąść, jeździć, jeździć, jeździć ... a jak się nie poprawi, dopiero wtedy się martwić.
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
Awatar użytkownika
Pandik
Posty: 2755
Rejestracja: 22 kwietnia 2012, 19:55
Motocykl: Borsuk
Lokalizacja: Czerwionka
Wiek: 48
Kontakt:
Status: Offline

Re: Problemy, problemy, problemy

Post autor: Pandik »

A ja będę uparty.
Rozebrać - wyczyścić - zebrać.
Awatar użytkownika
leszekk
Posty: 4147
Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
Lokalizacja: mazowieckie
Status: Offline

Re: Problemy, problemy, problemy

Post autor: leszekk »

Pandik pisze:A ja będę uparty.
Rozebrać - wyczyścić - zebrać.
Generalnie masz rację. Z tym, że jeśli przyczyna jest w tym, czego ja się spodziewam, wyczyści, pojeździ, syfu zaciągnie i będzie miał co robić przez zimę. A tak przynajmniej zorientuje się co jest do zrobienia przez zimę przy motocyklu.
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
Awatar użytkownika
Burbon
Posty: 62
Rejestracja: 07 sierpnia 2013, 10:12
Motocykl: WSK, Virago 125
Lokalizacja: Krasnystaw
Wiek: 26
Status: Offline

Re: Problemy, problemy, problemy

Post autor: Burbon »

W sumie masz rację. Na razie będzie się jeździć, a w czasie zimy pomyśli, co zrobić, bo teraz nagle rozebrać to też nie sztuka. Może wyjść, że jakieś elementy typu choćby króciec mogą być do wymiany, bo jest popękany zewnętrznie, a nie wiadomo jak stanie się ze środkiem. A zasadziłem nowe świece Denso zamienniki z książki i jedna jest okopcona, może to być jej jakaś wada? Z wcześniejszymi NGK nie było takiego problemu, ale zmienić warto, bo nie wiadomo, kiedy było to robione. Jeśli jednak okopcona, bo coś jest nie tak, skład mieszanki?
Awatar użytkownika
leszekk
Posty: 4147
Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
Lokalizacja: mazowieckie
Status: Offline

Re: Problemy, problemy, problemy

Post autor: leszekk »

A ile przejechałeś na tej świecy?
Jeśli 20 km od świateł do świateł, to może być za mało do wyciągania odkrywczych wniosków.
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
Awatar użytkownika
Burbon
Posty: 62
Rejestracja: 07 sierpnia 2013, 10:12
Motocykl: WSK, Virago 125
Lokalizacja: Krasnystaw
Wiek: 26
Status: Offline

Re: Problemy, problemy, problemy

Post autor: Burbon »

Chociaż tata zauważył, że nawet od razu po wyjęciu jedna miała coś różniącego się od drugiej (nie pamiętam co), no ale się jeszcze zobaczy. A tak spytam z ciekawości, czy pakowanie irydówek Denso IUF22 miałoby sens, czy to jest bez różnicy, czy irydowa, czy zwykła z książki?
Awatar użytkownika
leszekk
Posty: 4147
Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
Lokalizacja: mazowieckie
Status: Offline

Re: Problemy, problemy, problemy

Post autor: leszekk »

Nie wiem co będą rekomendować ci, którzy jeżdżą na 125. Do większych zamiast droższej irydowej zalecam iskrę .....PTRS trzyelektrodową
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
Awatar użytkownika
2007XV1700
Posty: 5107
Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
Wiek: 42
Kontakt:
Status: Offline

Re: Problemy, problemy, problemy

Post autor: 2007XV1700 »

irydowe za drogie i nie zawsze współpracują z Virago.
świece trzeba wygrzać minimum 20-30 minut jazdy z konkretnym otwarciem przepustnicy. (1/4; 1/2; 3/4-full manetki)
jałowy bieg 15 minut i przerwa, albo wiatrak/nadmuch w silnik.
Awatar użytkownika
TuKaN
Posty: 737
Rejestracja: 15 września 2009, 17:44
Motocykl: Honda NT 650V Deauvi
Lokalizacja: Będziemyśl
Wiek: 33
Status: Offline

Re: Problemy, problemy, problemy

Post autor: TuKaN »

Burbon pisze: Może wyjść, że jakieś elementy typu choćby króciec mogą być do wymiany, bo jest popękany zewnętrznie, a nie wiadomo jak stanie się ze środkiem. A zasadziłem nowe świece Denso zamienniki z książki i jedna jest okopcona, może to być jej jakaś wada? Z wcześniejszymi NGK nie było takiego problemu, ale zmienić warto, bo nie wiadomo, kiedy było to robione. Jeśli jednak okopcona, bo coś jest nie tak, skład mieszanki?
popękany króciec to standard w 125 ale nie ma sie co przejmowac guma jest tak gruba ze nie powinna sie przerwac. ja dla spokoju zalalem te pekniecia zywica. po co zmieniales swiece na denso?
Obrazek
najdłuższa trasa na virci za 1 strzałem: 1260km
ODPOWIEDZ