Pytań warsztatowych temat zbiorczy
- Ice-Man
- Posty: 250
- Rejestracja: 01 grudnia 2013, 17:53
- Motocykl: była śliwowica 0.75
- Lokalizacja: Toruń
- Wiek: 36
- Status: Offline
Pytań warsztatowych temat zbiorczy
Zebiore wszystkie swoje pytania w jeden wątek, coby mieć do niego łatwiejszy dostęp.
1. Wyciąganie gaźników do czyszczenia:
Jak wyciągnąć gaźniki lewą stroną, najlepiej bez zdejmowania baku? Kranik paliwa zablokuje dopływ paliwa, dodatkowo jakiś korek, ale co z paliwem już w gaźniku? Gdzie się je spuszcza? Jakieś pomocne uwagi dotyczące kolejności odłączania?
2, Montaż lightbarów:
Znalazłem taki oto poradnik: http://www.bractwo-suzuki.com.pl/manual ... gradus.pdf
Jakieś błędy na nim? Gdzie najlepiej schować przekaźnik i bezpiecznik?
3. Wymiana kierownicy:
Czy manetki są jakoś przyklejone? Jak najlepiej je zdejmować i zakładać aby niczego nie uszkodzić?
4. Polerowanie kolanka i wydechu.
Czy oryginalny wydech i kolanko przednie są chromowane czy z nierdzewki? Chciałbym trochę je odświeżyć, ale nie wiem czy jak są chromowane to nie zedrę warstwy chromu.
5. Oring pod pokrywki?? głowicy???
Chodzi o oringi pod numerem 30 i 26. Jakie to są oringi?
http://yamaha-sklep.pl/content/oryginal ... 93_img.gif
6. Jak upchać te wszystkie kable w lampie przedniej????
Musiałem rozłożyć lampę i teraz jak składam to te wszystkie kable mi tak wypychają lampę, że śruby regulacyjne nie działają tak jak powinny i lampa w konsekwencji świeci za blisko niż powinna.
1. Wyciąganie gaźników do czyszczenia:
Jak wyciągnąć gaźniki lewą stroną, najlepiej bez zdejmowania baku? Kranik paliwa zablokuje dopływ paliwa, dodatkowo jakiś korek, ale co z paliwem już w gaźniku? Gdzie się je spuszcza? Jakieś pomocne uwagi dotyczące kolejności odłączania?
2, Montaż lightbarów:
Znalazłem taki oto poradnik: http://www.bractwo-suzuki.com.pl/manual ... gradus.pdf
Jakieś błędy na nim? Gdzie najlepiej schować przekaźnik i bezpiecznik?
3. Wymiana kierownicy:
Czy manetki są jakoś przyklejone? Jak najlepiej je zdejmować i zakładać aby niczego nie uszkodzić?
4. Polerowanie kolanka i wydechu.
Czy oryginalny wydech i kolanko przednie są chromowane czy z nierdzewki? Chciałbym trochę je odświeżyć, ale nie wiem czy jak są chromowane to nie zedrę warstwy chromu.
5. Oring pod pokrywki?? głowicy???
Chodzi o oringi pod numerem 30 i 26. Jakie to są oringi?
http://yamaha-sklep.pl/content/oryginal ... 93_img.gif
6. Jak upchać te wszystkie kable w lampie przedniej????
Musiałem rozłożyć lampę i teraz jak składam to te wszystkie kable mi tak wypychają lampę, że śruby regulacyjne nie działają tak jak powinny i lampa w konsekwencji świeci za blisko niż powinna.
- grzegorzbr2
- Posty: 4923
- Rejestracja: 13 listopada 2012, 21:00
- Motocykl: XV 535 1,1 1,7 1,3
- Lokalizacja: Świętokrzyskie - TOP
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Pytań warsztatowych temat zbiorczy
Pozycja 2. złe rozwiązani., ponieważ układ można włączyć przy wyłączonej stacyjce.
Ja podłaczyłem tak, a wiecej informacji podałem tu viewtopic.php?f=2&t=3395&start=50
Ja przekaźnik umieściłem nad cefkami WN.
Pizycja 3 manetki nie są wklejane, tylko ta z prawej strony trzeba najpierw poluzować obudowę przełacznika .
Jeszcze hedna rada przed ściaganuem manetki bależy je troszke pidgrzać np suszarka do włosow, lżej zejdzie.
Sory żekalecze pisiwnie, pisze z tabletki
Ja podłaczyłem tak, a wiecej informacji podałem tu viewtopic.php?f=2&t=3395&start=50
Ja przekaźnik umieściłem nad cefkami WN.
Pizycja 3 manetki nie są wklejane, tylko ta z prawej strony trzeba najpierw poluzować obudowę przełacznika .
Jeszcze hedna rada przed ściaganuem manetki bależy je troszke pidgrzać np suszarka do włosow, lżej zejdzie.
Sory żekalecze pisiwnie, pisze z tabletki
https://www.youtube.com/channel/UC2cqDn ... subscriber
https://m.facebook.com/groups/660822217 ... mail_notif
ŻYCIE JEST PO TO BY LATAĆ NA MOTO
https://m.facebook.com/groups/660822217 ... mail_notif
ŻYCIE JEST PO TO BY LATAĆ NA MOTO
- jacek64
- Posty: 595
- Rejestracja: 15 października 2012, 23:22
- Motocykl: XVS 1,3
- Lokalizacja: Inowrocław
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: Pytań warsztatowych temat zbiorczy
Kranik w poz ON. Przy sprawnym - paliwo nie może lecieć. Z gaźników zlewasz paliwo z komór pływakowych.Wyciągasz gaźniki z króćcy ssących, luzujesz króćce, wyciągasz, troszkę gimnastyki i lewą stroną wyciągasz gaźniki. Nie wspomnę oczywiście o odłączeniu linek. A tak po innej linii - po co ? Jeśli dobrze chodzi - zostaw. Jeśli masz czyścić to licz się z z tym że będziesz rozbierał na czynniki pierwsze i potem trzeba to będzie złożyć, ustawić, wyregulować.
Oringi stare bierzesz , idziesz do sklepu i wołasz o olejo i termo odporne. Jak zaproponują takie do zeta za szt to daj sobie spokój i szukaj dalej. Ja kupuję koło siebie w sklepie z łożyskami i uszczelnieniami.
Co do elektryki to musisz się pomęczyć i znaleźć dla nich odpowiednie miejsce.
Kolanko jeśli orginalne, a takie jak dobrze pamiętam masz , to jest złożone z 2 warstw. Tę zewnętrzną polerujesz pastą.
Przyjemniej pracy najlepiej przy
Oringi stare bierzesz , idziesz do sklepu i wołasz o olejo i termo odporne. Jak zaproponują takie do zeta za szt to daj sobie spokój i szukaj dalej. Ja kupuję koło siebie w sklepie z łożyskami i uszczelnieniami.
Co do elektryki to musisz się pomęczyć i znaleźć dla nich odpowiednie miejsce.
Kolanko jeśli orginalne, a takie jak dobrze pamiętam masz , to jest złożone z 2 warstw. Tę zewnętrzną polerujesz pastą.
Przyjemniej pracy najlepiej przy
- Ice-Man
- Posty: 250
- Rejestracja: 01 grudnia 2013, 17:53
- Motocykl: była śliwowica 0.75
- Lokalizacja: Toruń
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Pytań warsztatowych temat zbiorczy
No właśnie chodzi o to, że niezbyt dobrze odpala. Jak postoi ze 3 dni nie ruszane to ma problemy z odpaleniem. Do tego duże spalanie, które nie powinno takie być.jacek64 pisze:[...] A tak po innej linii - po co ? Jeśli dobrze chodzi - zostaw. Jeśli masz czyścić to licz się z z tym że będziesz rozbierał na czynniki pierwsze i potem trzeba to będzie złożyć, ustawić, wyregulować. [...]
- mytek1
- Posty: 1107
- Rejestracja: 21 września 2009, 18:10
- Motocykl: xv535,vt1100,vs1400
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
- Wiek: 34
- Status: Offline
Re: Pytań warsztatowych temat zbiorczy
Oj nie wiem czy lewa w serii nie była klejonagrzegorzbr2 pisze: Pizycja 3 manetki nie są wklejane,
Czasem wydawać się może, że życie nie ma sensu, kiedy nic nie ma dla ciebie znaczenia, nudzisz się... Wtedy wsiądź na motocykl i jedź... tylko ty, maszyna, droga i szeroki horyzont...
- jacek64
- Posty: 595
- Rejestracja: 15 października 2012, 23:22
- Motocykl: XVS 1,3
- Lokalizacja: Inowrocław
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: Pytań warsztatowych temat zbiorczy
No to inna bajka. Niektórzy chcą rozebrać zeby zobaczyć co w środku . Przed rozbieraniem musisz mieć podstawowe rzeczy: czyste miejsce pracy, środki do czyszczenia, dostęp do sprężonego powietrza, ciepełko w miejscu pracy, trochę wiedzy a potem dostęp do wakuometrów. Jak chcesz je wyczyścić to zrób to dobrze rozbierając na czynniki pierwsze.Moim skromnym zdaniem weź zdejmij zbiornik bo to akurat nie jest takim utrudnieniem. Wężyki i jedna śruba a będziesz miał lepszy dostęp do wyjęcia i potem regulacji. Jeśli wszystkie warunki spełniasz - rozbieraj czyść. W razie "w" 30 km to nie odległość
- Ice-Man
- Posty: 250
- Rejestracja: 01 grudnia 2013, 17:53
- Motocykl: była śliwowica 0.75
- Lokalizacja: Toruń
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Pytań warsztatowych temat zbiorczy
W tym problem, że bak mam zalany do pełna, z prawej strony moto ściana a z lewej ciągnik, ale jest tylko akurat miejsca, żeby się tam zmieścić i trochę podłubać, więc chciałbym to zrobić bez zdejmowania baku.
- jacek64
- Posty: 595
- Rejestracja: 15 października 2012, 23:22
- Motocykl: XVS 1,3
- Lokalizacja: Inowrocław
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: Pytań warsztatowych temat zbiorczy
Tym bardziej go zdejmij. Primo - zdejmiesz go z paliwem, secundo - przy braku miejsca będziesz się gimnastykował jeśli będzie zamontowany. Poza tym szkoda by było nieopacznie wgniota mu zafundować. Bak ściągniesz i możesz go postawić w bardziej dogodnym miejscu. Tertio - śruby regulacji składu mieszanki umieszczone są u góry gaźników. Dojść do nich najlepiej jest śrubokrętem przy ramie a tam akurat jest zbiornik Czyli wracamy do punktu wyjścia .
- grzała
- Posty: 739
- Rejestracja: 09 listopada 2011, 07:10
- Motocykl: XF650 98'
- Lokalizacja: Ciechanów
- Wiek: 47
- Status: Offline
Re: Pytań warsztatowych temat zbiorczy
Ad. 3 Manetka lewa jest przyklejona fabrycznie, prawą z rolgazem zdejmujesz tak jak pisał Grzesiek rozkręcając prawy zespół wyłączników. Na zdjęcie lewej jest patent, wkładasz między manetkę a kierownicę cienki długi wkrętak i psikasz po nim czymś w rodzaju WD-40, manetka schodzi jak po maśle, przed założeniem odtłuszczasz benzyną ekstrakcyjną i dobrze dać deko kleju, wtedy manetka się nie obraca.
"białe ręce, czarny blues"
- Ice-Man
- Posty: 250
- Rejestracja: 01 grudnia 2013, 17:53
- Motocykl: była śliwowica 0.75
- Lokalizacja: Toruń
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Pytań warsztatowych temat zbiorczy
7. Jakim klejem to można kleić? Kropelka, poxipol, do tapet czy do luster? Czy jeszcze jakiś inny specjalny?
Ostatnio zmieniony 16 lutego 2015, 22:12 przez Ice-Man, łącznie zmieniany 1 raz.
- jacek64
- Posty: 595
- Rejestracja: 15 października 2012, 23:22
- Motocykl: XVS 1,3
- Lokalizacja: Inowrocław
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: Pytań warsztatowych temat zbiorczy
Aż tak lekko ci wchodzi manetka na kierownicę że potrzebujesz kleju ? Guma sama w sobie jest ściśliwa i powinna ciasno wchodzić. Nigdy nie kleiłem i nie miały prawa spaść. Jedynie skręcać mają prawo się w crossach gdzie naprawdę mocno musisz trzymać kierę. W/g mnie klej zawsze możesz wstrzyknąć a przy wymianie nie będziesz wyzwał ty albo następny właściciel
- Ice-Man
- Posty: 250
- Rejestracja: 01 grudnia 2013, 17:53
- Motocykl: była śliwowica 0.75
- Lokalizacja: Toruń
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Pytań warsztatowych temat zbiorczy
8. Jak zdjąć lewe jajo? Myślałem, że nic tam nie ma i nie spełnia żadnej funkcji, ale jednak się myliłem. Odkręciłem śrubę z przodu, zdjąłem zapinkę do wężyka do gaźnika i co dalej? Jest gdzieś jakaś magiczna śruba, którą przeoczyłem?
http://i.imgur.com/2T7vDVL.jpg
http://i.imgur.com/PgyI6tX.jpg
9. Co to za kostki elektryczne?
Wiszą sobie nie podłączone do niczego, obok nich dwa czarno-żółte kable z osłonkami.
10. Jakie wężyki wychodzą z kranika paliwa? Jeden grubszy z dołu to główny przewód paliwowy a ten drugi, cieńszy z boku? (widoczny na zdjęciu z poprzedniego punktu) Gruby miał w sobie paliwo a cienki był suchy w środku.
11. Muszę wyczyścić spód błotnika przedniego, najlepiej zwykłym papierem ściernym? Jak to później zabezpieczyć? Chcę też przykleić przedłużkę, z forum wiem, że najlepiej na klej do luster. Może być zwykły, czy lepiej silikonowy? Zabezpieczać całość przed czy po przyklejeniu?
http://i.imgur.com/2T7vDVL.jpg
http://i.imgur.com/PgyI6tX.jpg
9. Co to za kostki elektryczne?
Wiszą sobie nie podłączone do niczego, obok nich dwa czarno-żółte kable z osłonkami.
10. Jakie wężyki wychodzą z kranika paliwa? Jeden grubszy z dołu to główny przewód paliwowy a ten drugi, cieńszy z boku? (widoczny na zdjęciu z poprzedniego punktu) Gruby miał w sobie paliwo a cienki był suchy w środku.
11. Muszę wyczyścić spód błotnika przedniego, najlepiej zwykłym papierem ściernym? Jak to później zabezpieczyć? Chcę też przykleić przedłużkę, z forum wiem, że najlepiej na klej do luster. Może być zwykły, czy lepiej silikonowy? Zabezpieczać całość przed czy po przyklejeniu?
- jacek64
- Posty: 595
- Rejestracja: 15 października 2012, 23:22
- Motocykl: XVS 1,3
- Lokalizacja: Inowrocław
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: Pytań warsztatowych temat zbiorczy
Od dołu jajka masz wkręconą śrubkę M6. Odkręcasz ją i od dołu do góry odchylasz, potem wyjmujesz. Zostaje wzmocnienie które odkręcasz od gaźnika. Cienki przewód od kranika powinien być suchy i to jest podciśnieniowe otwieranie kranika. Tak mi się wydaje ale chyba masz pękniętą zaślepkę od trójnika podciśnienia. Taka czapeczka gumowa z zabezpieczeniem blaszanym. Jeśli tam będzie nieszczelność to silnik może źle pracować. Kostki elektryczne to wyjścia do wersji z gaźnikami podgrzewanymi ( tak mi się wydaje ). Instalacja elektryczna może być uniwersalna a producent akurat w tym modelu tego nie stosował. Przedłużek nie używam to i nie pomogę.
Lepiej jednak bez zbiornika nie ?
Lepiej jednak bez zbiornika nie ?
- Ice-Man
- Posty: 250
- Rejestracja: 01 grudnia 2013, 17:53
- Motocykl: była śliwowica 0.75
- Lokalizacja: Toruń
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Pytań warsztatowych temat zbiorczy
Ta zaślepka nie jest pęknięta tylko troche przekrzywiona i akurat tak pada światło na fałdę. Udało mi się odkręcić jajka i wszystkie śruby trzymające gaźniki oprócz dwóch sześciobocznych wkręcanych w cylindry trzymające obejmę mieszanki. Tam sa śruby 10tki czy 9tki? Rzeczywiście bez zbiornika łatwiej i wygodniej.
- jacek64
- Posty: 595
- Rejestracja: 15 października 2012, 23:22
- Motocykl: XVS 1,3
- Lokalizacja: Inowrocław
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: Pytań warsztatowych temat zbiorczy
Obejma mieszanki ? Pewnie chodzi ci o króćce ssące ? M6 na 10 klucz. Trochę gimnastyki tam jest żeby odkręcić. Ja zawsze jak odkręcę wymieniam na imbusy, wtedy łatwiej dość kluczem na przyszłość. Najpierw spróbuj wycisnąć gaźniki z tych króćcy , potem je odkręć i usuń a będziesz miał lżej żeby całość gaziorów wyszła.
- Ice-Man
- Posty: 250
- Rejestracja: 01 grudnia 2013, 17:53
- Motocykl: była śliwowica 0.75
- Lokalizacja: Toruń
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Pytań warsztatowych temat zbiorczy
Niestety nie poszło tak łatwo. Najpierw musiałem się nagimnastykować długim imbusem, aby odkręcić wewnętrzną śrubę na imbusa z tylnego króćca i go całkiem zdjąć wraz ze śrubami, ale niestety nie było na tyle miejsca, aby gaźniki wyjąć bez odkręcania przedniego ze zjechanym łebkiem sześciokątnym. Na szczęście miałem dość miejsca po obluzowaniu aby dojść do tej śruby kluczem do rur.
Nie miałem jeszcze nigdy takiej wielkiej gimnastyki z niczym, tak jak z wyjmowaniem gaźników w virówce.
Gaźniki wyciągnięte, rozebrane i obficie spryskane carb cleanerem. Wypłynęło pełno czarnego szajsu, więc mam nadzieję, że teraz będzie chodził lepiej.
12. Porty do synchronizacji to są te wychodzące z króćców ssących?
13. Czy po rozebraniu gaźnika trzeba wymienić uszczelkę pod zbiornikiem pływaka i zaworki iglicowe? (chociaż po przygodach po wymianie filtra oleju to i tak bym zmienił) Na dyszach?? swoich zaworków po rozmontowaniu widziałem dosyć grubą warstwę kurzu(??) Gdzie się montuje ten mały oring, któy jest w zestawie podstawowym naprawy gaźników bo go nigdzie nie widziałem po rozebraniu swoich? http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-gazn ... 24115.html
Większy na dyszy a mniejszy w którym miejscu?
14. W którym miejscu najlepiej zamontować filtr paliwa? Zaraz na wyjściu z kranika ze zbiornika?
Nie miałem jeszcze nigdy takiej wielkiej gimnastyki z niczym, tak jak z wyjmowaniem gaźników w virówce.
Gaźniki wyciągnięte, rozebrane i obficie spryskane carb cleanerem. Wypłynęło pełno czarnego szajsu, więc mam nadzieję, że teraz będzie chodził lepiej.
12. Porty do synchronizacji to są te wychodzące z króćców ssących?
13. Czy po rozebraniu gaźnika trzeba wymienić uszczelkę pod zbiornikiem pływaka i zaworki iglicowe? (chociaż po przygodach po wymianie filtra oleju to i tak bym zmienił) Na dyszach?? swoich zaworków po rozmontowaniu widziałem dosyć grubą warstwę kurzu(??) Gdzie się montuje ten mały oring, któy jest w zestawie podstawowym naprawy gaźników bo go nigdzie nie widziałem po rozebraniu swoich? http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-gazn ... 24115.html
Większy na dyszy a mniejszy w którym miejscu?
14. W którym miejscu najlepiej zamontować filtr paliwa? Zaraz na wyjściu z kranika ze zbiornika?
- jacek64
- Posty: 595
- Rejestracja: 15 października 2012, 23:22
- Motocykl: XVS 1,3
- Lokalizacja: Inowrocław
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: Pytań warsztatowych temat zbiorczy
Jak masz zestawy naprawcze to powymieniaj na nowe. Duży oring na gniazdo zaworu iglicowego, mały do śruby regulacji składu mieszanki. Filtr za kranikiem tam gdzie nie będzie ci przeszkadzał. Pamiętaj że czyszczenie gaźnika nie polega tylko na "spryskaniu" preparatem. Oczywiście jeśli chcesz to zrobić dobrze i nie wracać do tego. Jeżeli "rozebrałeś " gaźnik i nie znalazłeś wszystkich oringów to go nie rozebrałeś Do dobrego czyszczenia musisz go na czynniki pierwsze rozbroić.
- tomik44
- Posty: 1923
- Rejestracja: 12 sierpnia 2011, 21:08
- Motocykl: Trike bmw,virago 750
- Lokalizacja: Toruń
- Wiek: 65
- Status: Offline
Re: Pytań warsztatowych temat zbiorczy
Ice-Man jak to możliwe 150 postów, ponad rok na forum, widziałeś mnie już na moto w mieście, a ja Ciebie nie znam i nie wiem nawet jak masz na imię , człowieku-lodu chociaż dla mnie bardziej się kojarzy człowieku-śniegu czy ty wogóle istniejesz, wpisz w avatar nr tel..... , jest nas paru w Toruniu pomożemy.
Jacek przepraszam ale w końcu musiałem sie odezwać.
PS na starość każdy robi się złośliwy.......
PS odwołuję co to k-rwa za starość, młody dopiero po 50 będziesz mógł się zapisać do klubu dojrzałego faceta
Jacek przepraszam ale w końcu musiałem sie odezwać.
PS na starość każdy robi się złośliwy.......
PS odwołuję co to k-rwa za starość, młody dopiero po 50 będziesz mógł się zapisać do klubu dojrzałego faceta
Tomek vel Godżilla
- jacek64
- Posty: 595
- Rejestracja: 15 października 2012, 23:22
- Motocykl: XVS 1,3
- Lokalizacja: Inowrocław
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: Pytań warsztatowych temat zbiorczy
Oj Tomek. To typowy syndrom zimowego snu i tęsknoty a nie złośliwości A za tę starość to już chciałem Ciebie o...lić ale w porę się poprawiłeś. Tosz my młodzi i piękni !
- Ice-Man
- Posty: 250
- Rejestracja: 01 grudnia 2013, 17:53
- Motocykl: była śliwowica 0.75
- Lokalizacja: Toruń
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Pytań warsztatowych temat zbiorczy
15. Dostałem dzisiaj zestawy naprawcze, więc wymieniam wszystko jak leci i rzeczywiście nie wszystko odkręciłem. Do tego nie wiem gdzie zamontować dwie części, bo nie mogę się ich dopatrzyć na schematach:
Które to numer byłyby?
http://yamaha-sklep.pl/content/oryginal ... 81_img.gif
Które to numer byłyby?
http://yamaha-sklep.pl/content/oryginal ... 81_img.gif
- Ice-Man
- Posty: 250
- Rejestracja: 01 grudnia 2013, 17:53
- Motocykl: była śliwowica 0.75
- Lokalizacja: Toruń
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Pytań warsztatowych temat zbiorczy
Wygląda na to, że ta dużą podkladka to pod śrubę na spodzie komory pływaka a ta jakby dysza to przykrywka śruby regulacji mieszanki 25
- jacek64
- Posty: 595
- Rejestracja: 15 października 2012, 23:22
- Motocykl: XVS 1,3
- Lokalizacja: Inowrocław
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: Pytań warsztatowych temat zbiorczy
Mała tak - zaślepka. Duża - nie wiem jaka średnica. Podobna jest na ośce przepustnicy pod dużą sprężyną. Zaślepki nie zakładaj. Lepiej dorób sobie z czegoś innego ( guma, silikon ) to następca nie będzie wyzywał
Jeszcze składasz gaźniki ?
Jeszcze składasz gaźniki ?
- Ice-Man
- Posty: 250
- Rejestracja: 01 grudnia 2013, 17:53
- Motocykl: była śliwowica 0.75
- Lokalizacja: Toruń
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Pytań warsztatowych temat zbiorczy
Daje sobie czas. Poza tym musze kupić jeszcze oringi na kroćce i pod pokrywki zaworow. Trzeba je wyregulować skoro już gaźniki wyjęte. W tygodniu skończę
- jacek64
- Posty: 595
- Rejestracja: 15 października 2012, 23:22
- Motocykl: XVS 1,3
- Lokalizacja: Inowrocław
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: Pytań warsztatowych temat zbiorczy
Pod pokrywki zaworowe kup dobrej jakości odporne na temperaturę. Te do zeta za sztukę to sobie odpuść żeby dwa razy tego samego nie robić ( tanie są olejoodporne i na temperaturę ale twardnieją i puszczają olej ). Z dobrego materiału kosztują koło 7-10 za szt. Przed montażem wyreguluj sobie na stole poziom paliwa.