Fabrycznie zaślepione pilot screw
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 13 sierpnia 2017, 09:05
- Motocykl: Virago 750 92r.
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Wiek: 39
- Status: Offline
Fabrycznie zaślepione pilot screw
Zapoznaję się z gaźnikami w moim nowym nabytku i natrafiłem na niespodziankę zaślepione śruby składu mieszanki.
Czy jest możliwość usunięcia tych zaślepek ?
Wydaję mi się, że są wykonane z brązu i wklejone lub wprasowane w gniazdo śruby.
Czy jest możliwość usunięcia tych zaślepek ?
Wydaję mi się, że są wykonane z brązu i wklejone lub wprasowane w gniazdo śruby.
- Doniu
- Posty: 255
- Rejestracja: 21 lutego 2016, 13:39
- Motocykl: Yamaha xv 1100 virag
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Status: Offline
Re: Fabrycznie zaślepione pilot screw
Tak można to usunąć,należy wywiercić mały otworek około fi 3 lub 4 wkręcić blachowkręt i wyrwać ten "dekielek"
Wiercić należy z precyzja i nie za głęboko aby nie uszkodzić śruby składu!!!
Tutaj masz:
https://www.youtube.com/watch?v=uAP2gfAqSII
Wiercić należy z precyzja i nie za głęboko aby nie uszkodzić śruby składu!!!
Tutaj masz:
https://www.youtube.com/watch?v=uAP2gfAqSII
Ale dane niech mi będzie. Wał kardana mieć w napędzie...
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 05 maja 2017, 20:41
- Motocykl: XV 535 , Victory1200
- Lokalizacja: Gdynia
- Status: Offline
Re: Fabrycznie zaślepione pilot screw
W motocyklach na niektóre rynki są zaślepki. Producenci informują , że w gaźnikach skład mieszanki paliwa został wyregulowany fabrycznie i nie powinno się zmieniać ustawień. Tak jak napisał Kolega powyżej - rozwiercić .
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 13 sierpnia 2017, 09:05
- Motocykl: Virago 750 92r.
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Wiek: 39
- Status: Offline
Re: Fabrycznie zaślepione pilot screw
Dziękuję.
Aż dziw, że jeszcze tego nikt nie zrobił po tylu latach.
U mnie cichutko strzela w wydech podczas hamowania silnikiem, co wskazuje na zbyt ubogą mieszankę.
Trzeba to skorygować pilotami zapewne.
Jutro rozbieram gaźniki, zostaną wyczyczone i ponownie wyregulowane.
Dzisiaj kupiłem nowe króćce ssące.
Mam nadzieję, że wyeliminuje to kichanie w wydech.
Aż dziw, że jeszcze tego nikt nie zrobił po tylu latach.
U mnie cichutko strzela w wydech podczas hamowania silnikiem, co wskazuje na zbyt ubogą mieszankę.
Trzeba to skorygować pilotami zapewne.
Jutro rozbieram gaźniki, zostaną wyczyczone i ponownie wyregulowane.
Dzisiaj kupiłem nowe króćce ssące.
Mam nadzieję, że wyeliminuje to kichanie w wydech.
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 05 maja 2017, 20:41
- Motocykl: XV 535 , Victory1200
- Lokalizacja: Gdynia
- Status: Offline
Re: Fabrycznie zaślepione pilot screw
Przyczyną strzelania w wydech podczas zamknięcia manetki może być również niewłaściwe działanie zaworu wzbogacania paliwa ( mała membrana). Ma za zadanie zapobiec zjawisku wybuchowego spalania.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 13 sierpnia 2017, 09:05
- Motocykl: Virago 750 92r.
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Wiek: 39
- Status: Offline
Re: Fabrycznie zaślepione pilot screw
Albo syf w gaźnikach....marekc1019 pisze:niewłaściwe działanie zaworu wzbogacania paliwa ( mała membrana)
Nigdy nie widziałem tak upierniczonych gaźników
Jedno wielkie bagno i szlam.
Jak ten motocykl jeździł (a jeździł poprawnie, odpalał od pstryknięcia) nie mam pojęcia
Szkoda, że nie cyknąłem fotek.
Gaźniczki rozebrałem w drobny mak, wszystko wyczyściłem dwiema puszkami cleanera i przedmuchałem.
Generalnie gaźniki nie wyglądają na zużyte - przepustnice nie wytarte, membramy główne i te małe w zaworkach, o których pisze marekc1019, elastyczne i nie powyciągane.
Jedyna przeszkoda jaką napotkałem, to zapieczone na amen śruby łącznika korpusów, które trzeba było nacinać dremelem a dalej odkręcać śrubokrętem udarowym )
Jutro regulacja zaworów i montaż gaźników - jestem dobrej myśli.
Świeca są ładnie wypalone więc na razie tych zaślepek pilotów nie będę wyciągał, zobaczymy
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 13 sierpnia 2017, 09:05
- Motocykl: Virago 750 92r.
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Wiek: 39
- Status: Offline
Re: Fabrycznie zaślepione pilot screw
No i niestety, pół dnia walki i 1:0 dla Virago.
Odpala od strzała, wkręca się na obroty, ale tylny cylinder kicha, strzela w wydech i w gaźnik podczas zejścia z obrotów.
Nic nie daje regulacja pilotami - czy to 2, 4 czy 1 obrót, cały czas bez zmian.
Poziomy paliwa poprawnie, wszytko poskładane prawidłowo.
Jakieś pomysły?
Odpala od strzała, wkręca się na obroty, ale tylny cylinder kicha, strzela w wydech i w gaźnik podczas zejścia z obrotów.
Nic nie daje regulacja pilotami - czy to 2, 4 czy 1 obrót, cały czas bez zmian.
Poziomy paliwa poprawnie, wszytko poskładane prawidłowo.
Jakieś pomysły?
-
- Posty: 247
- Rejestracja: 15 maja 2016, 17:18
- Motocykl: Virago 535
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 37
- Status: Offline
Re: Fabrycznie zaślepione pilot screw
Leon_ pisze:, strzela w wydech i w gaźnik podczas zejścia z obrotów.
?
Żeby moja tak robiła
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 05 października 2016, 16:55
- Motocykl: Virago 700 1985
- Status: Offline
Re: Fabrycznie zaślepione pilot screw
Zobaczy czy w chwili ,, dodawania gazu " klapki podnoszą się jednakowo.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 13 sierpnia 2017, 09:05
- Motocykl: Virago 750 92r.
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Wiek: 39
- Status: Offline
Re: Fabrycznie zaślepione pilot screw
Dzisiaj raz jeszcze rozbiorę gaźnik tylnego cylindra, może coś poknocilem przy montażu lub wpadł gdzieś jakiś paproch. Ewidentnie gaźnik nie reaguje na jakiekolwiek zmiany skladu mieszanki.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 13 sierpnia 2017, 09:05
- Motocykl: Virago 750 92r.
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Wiek: 39
- Status: Offline
Re: Fabrycznie zaślepione pilot screw
Sukces!
Gaźnik rozebrany, raz jeszcze wyczyszczony, zmontowany, ustawiony i bestia żyje
Jutro jeszcze sprawdzenie synchronizacji i zapominam o gaźnikach na jakiś czas...mam nadzieję.
Gaźnik rozebrany, raz jeszcze wyczyszczony, zmontowany, ustawiony i bestia żyje
Jutro jeszcze sprawdzenie synchronizacji i zapominam o gaźnikach na jakiś czas...mam nadzieję.