Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
- MichalGDA
- Posty: 19
- Rejestracja: 11 sierpnia 2015, 16:58
- Motocykl: Virago xv125
- Lokalizacja: Gdańsk
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
klos1425 trochę chaotyczna ta twoja wypowiedź.Przeróbkę zrobiłeś wszystko się udało a moto nie chodzi tak jak powinno dobrze rozumiem
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 16 sierpnia 2015, 13:13
- Motocykl: Yamaha virago xv125
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
jak oprózniłem rury wydechowe nie byłem w stanie ustawić gaźnika zeby było dobrze. własnie po zmianie dysz iw/w całego opisu jest wszystko ok .odpalił odrazu po zalaniu gaźnika. teraz patrzec na świece i ewentualna regulacja plus minus pół obrotu
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 16 sierpnia 2015, 13:13
- Motocykl: Yamaha virago xv125
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
wreście perfekt ustawienia wszystko w/w opisu ale iglice wyjołem podkładkę i na drógi rowek od dołu świeca kawa z mlekiem , czasem pujdzie marchewa ale pusty tłumik . czy tylny cilider morzna podłaczyc pod tłumik czy ta puszka musi być rezenansowa czy jak to zwał
- MateuH
- Posty: 387
- Rejestracja: 23 lipca 2017, 19:10
- Motocykl: Virago 125
- Lokalizacja: Gdańsk
- Wiek: 47
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
Wszystko fajnie extra i na bank skorzystam z tej instrukcji mam tylko pytanko gdzie szukac tego oznaczenia na module.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
=============================================================================
Gdańsk Wyspa Sobieszewska
==============================================================================
Gdańsk Wyspa Sobieszewska
==============================================================================
- MateuH
- Posty: 387
- Rejestracja: 23 lipca 2017, 19:10
- Motocykl: Virago 125
- Lokalizacja: Gdańsk
- Wiek: 47
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
Zrobilem to
Jest lepiej chociaz dupska nie urywa. Napewno zwawiej reaguje i lepiej ciagnie pod wiatr. Czas operacji to 2 godz z przerwa na obiad. Ps. Odpalila od strzala!
Polecam
Jest lepiej chociaz dupska nie urywa. Napewno zwawiej reaguje i lepiej ciagnie pod wiatr. Czas operacji to 2 godz z przerwa na obiad. Ps. Odpalila od strzala!
Polecam
=============================================================================
Gdańsk Wyspa Sobieszewska
==============================================================================
Gdańsk Wyspa Sobieszewska
==============================================================================
- Marek.
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 maja 2018, 17:25
- Motocykl: Yamaha XVS
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
To tego też sobie odkopię
Czy Ktoś z forumowiczów robił jakieś pomiary, lub chociaż "na oko" sprawdził co co się zmieniło i mniej więcej o ile. Przede wszystkim chodzi mi o spalanie i moc a dokładniej...
Przeważnie pomykam 50-60km/h jest czas pooglądać świat a i kultura pracy silnika jest wówczas bardzo przyjemna.
Niestety niekiedy trzeba pojechać nieco szybciej i wówczas robi się już trzepaczka, nie wiem jakie są wówczas obroty ale za duże... chyba.
Pomyślałem więc że jeżeli z tyłu założyć by jakąś większą zębatkę to silnik może by dał radę to uciągnąć i kultura pracy przesunęła by się do nieco wyższych prędkości 70km/h (przy mniejszych obrotach).
Czy może źle rozumuję?
Robił Ktoś eksperymenty w tym kierunku, v-max mnie nie interesuje.
Pozdrawaim
Czy Ktoś z forumowiczów robił jakieś pomiary, lub chociaż "na oko" sprawdził co co się zmieniło i mniej więcej o ile. Przede wszystkim chodzi mi o spalanie i moc a dokładniej...
Przeważnie pomykam 50-60km/h jest czas pooglądać świat a i kultura pracy silnika jest wówczas bardzo przyjemna.
Niestety niekiedy trzeba pojechać nieco szybciej i wówczas robi się już trzepaczka, nie wiem jakie są wówczas obroty ale za duże... chyba.
Pomyślałem więc że jeżeli z tyłu założyć by jakąś większą zębatkę to silnik może by dał radę to uciągnąć i kultura pracy przesunęła by się do nieco wyższych prędkości 70km/h (przy mniejszych obrotach).
Czy może źle rozumuję?
Robił Ktoś eksperymenty w tym kierunku, v-max mnie nie interesuje.
Pozdrawaim
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
w wątku o gaźnik pytasz o przełożenia zębatek?
źle rozumujesz. zebatka odbiorcza musi być mniejsza jeżeli zależy Ci na większej prędkości przy niższych obrotach.
samo przedyszowanie gaźnika niewiele daje.
należało by zmodyfikować dolot i wydech przelot na stożkach mocy zrobić i moze w tedy zyskasz ze 2 - 3 KM
suma sumarum gra nie warta świeczki.
użyj funkcji szukaj bo na oba tematy zostało już przelanych tysiące słów.
źle rozumujesz. zebatka odbiorcza musi być mniejsza jeżeli zależy Ci na większej prędkości przy niższych obrotach.
samo przedyszowanie gaźnika niewiele daje.
należało by zmodyfikować dolot i wydech przelot na stożkach mocy zrobić i moze w tedy zyskasz ze 2 - 3 KM
suma sumarum gra nie warta świeczki.
użyj funkcji szukaj bo na oba tematy zostało już przelanych tysiące słów.
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
- MateuH
- Posty: 387
- Rejestracja: 23 lipca 2017, 19:10
- Motocykl: Virago 125
- Lokalizacja: Gdańsk
- Wiek: 47
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
Modyfikując gaznik z całą pewności zyskasz większe spalanie, sprawdzone.
Zębatki jak działają prosta sprawa, weź górski rower i na nim to rozpracuj, łatwiej nie będzie
Nie zyskasz niczego oprócz braków w portfelu. Jedynym wyjściem uzyskania większej mocy jest remont silnika (mam nadzieję hehe)
Wyszło jak wyszło i zamiast 125 wyremontowałem koszt z silnikiem spory, ale jest nadzieja na to że pojedzie 95 a nie 90 km/h
NIe ma co fabryki poprawiać, chyba że mieszkasz w górach i potrzebujesz mocy, wtedy tak zębatki zmieniaj, przód mniej zębów, tył więcej. Robiąc w 2 stronę nic nie zyskasz, bo silniczek i tak nie uciągnie, tutaj wracamy do roweru górskiego.
Wjedz na stromą górę gdzy z przodu masz największą a z tyłu małą.. a potem zmień przełożenia
ale bawić się nikt nie zabroni.
Zacząłbym jednak zabawę od sprawdzenia kondycji jak podejrzewam starego silnika.
Zębatki jak działają prosta sprawa, weź górski rower i na nim to rozpracuj, łatwiej nie będzie
Nie zyskasz niczego oprócz braków w portfelu. Jedynym wyjściem uzyskania większej mocy jest remont silnika (mam nadzieję hehe)
Wyszło jak wyszło i zamiast 125 wyremontowałem koszt z silnikiem spory, ale jest nadzieja na to że pojedzie 95 a nie 90 km/h
NIe ma co fabryki poprawiać, chyba że mieszkasz w górach i potrzebujesz mocy, wtedy tak zębatki zmieniaj, przód mniej zębów, tył więcej. Robiąc w 2 stronę nic nie zyskasz, bo silniczek i tak nie uciągnie, tutaj wracamy do roweru górskiego.
Wjedz na stromą górę gdzy z przodu masz największą a z tyłu małą.. a potem zmień przełożenia
ale bawić się nikt nie zabroni.
Zacząłbym jednak zabawę od sprawdzenia kondycji jak podejrzewam starego silnika.
=============================================================================
Gdańsk Wyspa Sobieszewska
==============================================================================
Gdańsk Wyspa Sobieszewska
==============================================================================
- Marek.
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 maja 2018, 17:25
- Motocykl: Yamaha XVS
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
W zębatkach się pomyliłem a edytował już nie będę bo by to rozwaliło dwie odpowiedzi które są po, rowerem, co prawda nie górskim tylko crossem robię 3-5tyś rocznie (teraz to się chyba zmieni )
Beskid niski, więc górki są a że Bieszczady o rzut beretem...
Tuningowanie może faktycznie sobie odpuszczę, tym bardziej że nie wiem czy już nie było coś grzebane.
No, ok.
Nie chcę zakladać drugiego tematu bo to nawet nie temat do dyskusji ale...
Czy jest coś takiego jak fabryczne ustawienie gaźnika, nie jestem mechanikiem, chodzi mi o coś w rodzaju "punktu zerowego"... ta śrubka tyle obrotów, tamta tyle to do tej kreski itd... i dopiero od tego momentu ustawiamy.
Po co mi to? Nie wiem po prostu czy motor już nie był w jakiś sposób tuningowany, bo jeżeli tak a jedyny zysk to większe spalanie to wolał bym powrócić do ustawień fabrycznych.
Jak pisałem, nie znam się ale już dwie osoby zauważyły że motor bezproblemowo odpala bez ssanie i równie bezproblemowo chodzi na wolnych obrotach bez ssania, co ponoć nie jest do końca normalne i może świadczyć o jakichś modyfikacjach? Prawda to?
Beskid niski, więc górki są a że Bieszczady o rzut beretem...
Tuningowanie może faktycznie sobie odpuszczę, tym bardziej że nie wiem czy już nie było coś grzebane.
No, ok.
Nie chcę zakladać drugiego tematu bo to nawet nie temat do dyskusji ale...
Czy jest coś takiego jak fabryczne ustawienie gaźnika, nie jestem mechanikiem, chodzi mi o coś w rodzaju "punktu zerowego"... ta śrubka tyle obrotów, tamta tyle to do tej kreski itd... i dopiero od tego momentu ustawiamy.
Po co mi to? Nie wiem po prostu czy motor już nie był w jakiś sposób tuningowany, bo jeżeli tak a jedyny zysk to większe spalanie to wolał bym powrócić do ustawień fabrycznych.
Jak pisałem, nie znam się ale już dwie osoby zauważyły że motor bezproblemowo odpala bez ssanie i równie bezproblemowo chodzi na wolnych obrotach bez ssania, co ponoć nie jest do końca normalne i może świadczyć o jakichś modyfikacjach? Prawda to?
- MateuH
- Posty: 387
- Rejestracja: 23 lipca 2017, 19:10
- Motocykl: Virago 125
- Lokalizacja: Gdańsk
- Wiek: 47
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
mój też pali bez ssania jak jest ciepło, sprawdź jesienią jak rano będzie np 5 st a w nocy -1
=============================================================================
Gdańsk Wyspa Sobieszewska
==============================================================================
Gdańsk Wyspa Sobieszewska
==============================================================================
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 09 stycznia 2018, 15:25
- Motocykl: XV 125
- Lokalizacja: Wawa
- Wiek: 48
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
W sumie też tak mam, a wręcz na ssaniu nie odpala jak ciepło.
- Marek.
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 maja 2018, 17:25
- Motocykl: Yamaha XVS
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
Zmieniłem króciec a dokładniej to szwagier zmienił i praca silnika się nieco na słuch zmieniła, gaźnik trzeba było na nowo regulować, bo cośtam, cośtam...
Teraz muszę gdzieś gumki do maskownic, tych pod siodłem kupić bo odpadły... ech
Sam już nie wiem czy robić tę modyfikację ale tak na wszelki wypadek.
Czy byłby ktoś tak miły i podrzucił linka do potrzebnych dysz, stare linki wygasły a ja pojęcia nie mam czego szukać?
Teraz muszę gdzieś gumki do maskownic, tych pod siodłem kupić bo odpadły... ech
Sam już nie wiem czy robić tę modyfikację ale tak na wszelki wypadek.
Czy byłby ktoś tak miły i podrzucił linka do potrzebnych dysz, stare linki wygasły a ja pojęcia nie mam czego szukać?
- Marek.
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 maja 2018, 17:25
- Motocykl: Yamaha XVS
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
To może inaczej.
Czy tymi zestawami ogarnę temat?
Jest tam dysza 110 i 15 do wolnych, ale czy będzie pasować?
https://www.ebay.pl/itm/5mm-Carb-Main-J ... Sw5RRafACC
https://www.ebay.com/itm/10x-Pilot-Jet- ... Sw44BYcG-g
Czy tymi zestawami ogarnę temat?
Jest tam dysza 110 i 15 do wolnych, ale czy będzie pasować?
https://www.ebay.pl/itm/5mm-Carb-Main-J ... Sw5RRafACC
https://www.ebay.com/itm/10x-Pilot-Jet- ... Sw44BYcG-g
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
Bedzie pasowac, ja zamowilem z gmoto. Ja dzis wlasnie zrobilem modyfikacje gaznika i serio warto za male pieniadze i troche czasu poswieconego nawet fajny efekt! Wiadomo, to jest 125 nie oczekujcie cudow.. u mnie w sumie silnik nawet ladniej zaczal pracowac i do 100 bez najmniejszego problemu poleciala Virka. Z poczatku z wydechu plula jakims czarnym chujstwem (Przejade ze 20km to obejrze swiece jak wygladaja - dalem sruba regulacji na 3 i 1/4 bo puste wydechy mam). Przyspieszenie tez poszlo w gore, wiecej idzie wyciagnac z biegow, ale to nie szlifierka tylko moto do spokojnej jazdy, ale zawsze sie przyda troche mocy chociazby jak chcemy wyprzedzic jakiegos dziadka ktory w niedziele do kosciola auto z garazu wywlokl..
Przy okazji wymienilem membranke przepustnicy (ta chinska z olx czy tam alledrogo za 60zl - oplaca sie jezeli nie walisz rocznie mega kilometrow). Wymiana bajecznie prosta bez nacinania plastiku jezeli masz troche zrecznosci Poprzednia byla delikatnie spekana i w jednym miejscu przerwana na dlugosci 3mm i wygladala jak prezeratywa po ostrym afrykanskim seksie haha
Jezeli ktos ma jeszcze jakies ciekawe pomysly piszcie!
Przy okazji wymienilem membranke przepustnicy (ta chinska z olx czy tam alledrogo za 60zl - oplaca sie jezeli nie walisz rocznie mega kilometrow). Wymiana bajecznie prosta bez nacinania plastiku jezeli masz troche zrecznosci Poprzednia byla delikatnie spekana i w jednym miejscu przerwana na dlugosci 3mm i wygladala jak prezeratywa po ostrym afrykanskim seksie haha
Jezeli ktos ma jeszcze jakies ciekawe pomysly piszcie!
- Marek.
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 maja 2018, 17:25
- Motocykl: Yamaha XVS
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
Dzięki
Też zamówiłem a w zasadzie to już mam, niestety montaż dopiero jak stanę na nogi.
Mam nadzieję że jeszcze w tym sezonie coś pojeżdżę.
EDIT
Nie pisałeś nic o wymianie filtra powietrza a ponoć to też coś daje.
Tu nie jestem pewien, więc jeżeli będziesz to robił, sam musisz sprawdzić ale wydaje mi się że pasuje model:
K&N YA-2588
https://efiltry.pl/pl/ya-2588-k-n-filtr-powietrza.html
lub
GREEN Bike Filter - MY0576
https://www.green-filter.eu/green-sport ... 928447334/
Ale w obydwu przypadkach sam musisz sprawdzić czy będzie pasował, bo to informacje które znalazłem w sieci, sam jeszcze nie montowałem.
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
Filtr mam zwykly gabkowy, jedynie wyjelem zwezke gumowa
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
Dzisiaj zakończyłem operację wymiany dysz. Jutro będę kombinował nad stożkiem, a jak na razie jest bdb po modzie airboxa.
Poniżej filmik który przedstawia większość kroków z 1 posta. Także dzięki za manual, przydał się, a tutaj dla wzrokowców:
https://www.youtube.com/watch?v=MKAQyT9ikFw&t=31s
Poniżej filmik który przedstawia większość kroków z 1 posta. Także dzięki za manual, przydał się, a tutaj dla wzrokowców:
https://www.youtube.com/watch?v=MKAQyT9ikFw&t=31s
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
Dla znawców tematu zapewne będzie to pestka. Po modyfikacji gaźnika jest bdb, nawet bardzo bdb Jednak ze względów customizerowych muszę mieć więcej miejsca dlatego oem airbox wylatuje. Modyfikacje przeprowadzam na Sachs roadster 125, który jak wiecie ma silnik yamahy v2.
No i jest problem, zmienić chcę bak na inny, bardziej retro, OEM airbox nie mieści się w kanale zbiornika jaki chcę zaadaptować. DLatego koniecznie muszę przejść na stożek lub stożkopodobny diwajs. KN odpada nawet nie będę o nim myślał Poprawa osiągów mnie nie interesuje i nie po to montuję taki filterek.
No i stało się, filterek założyłem, pomimo prób regulacji i prób dołożenia mat filtrujących, moto pracuje pięknie na jałowych, wkręca się elegancko, dopóki się nie pojedzie Podczas jazdy zwyczajny mół bagienny. Zachowuje się jak by miał za mało paliwa, nie ma się co dziwić bo filterek puszcza więcej i szerzej powietrza. No ale żeby było ubogo to nie powiem, bo świece czarne a z wydechu czuć że jest na bogato. Więc myślę, że to nie kwestia mieszanki tylko zbyt luźnej mordy. Czy ktoś z was już robił mody na filterku stożkowym ale nie markowym KN etc?
No i jest problem, zmienić chcę bak na inny, bardziej retro, OEM airbox nie mieści się w kanale zbiornika jaki chcę zaadaptować. DLatego koniecznie muszę przejść na stożek lub stożkopodobny diwajs. KN odpada nawet nie będę o nim myślał Poprawa osiągów mnie nie interesuje i nie po to montuję taki filterek.
No i stało się, filterek założyłem, pomimo prób regulacji i prób dołożenia mat filtrujących, moto pracuje pięknie na jałowych, wkręca się elegancko, dopóki się nie pojedzie Podczas jazdy zwyczajny mół bagienny. Zachowuje się jak by miał za mało paliwa, nie ma się co dziwić bo filterek puszcza więcej i szerzej powietrza. No ale żeby było ubogo to nie powiem, bo świece czarne a z wydechu czuć że jest na bogato. Więc myślę, że to nie kwestia mieszanki tylko zbyt luźnej mordy. Czy ktoś z was już robił mody na filterku stożkowym ale nie markowym KN etc?
- martinez98
- Posty: 28
- Rejestracja: 13 maja 2018, 22:55
- Motocykl: Virago xv125
- Lokalizacja: Rumia
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
Jak zachowuje się jakby miał za ubogo, a masz czarne świece i za bogato, to znaczy... że masz za bogato. Wyreguluj gaźnik. Na bogatej też będzie muł. A świece zwykle nie kłamią.
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
Bajzel, na oryginalnym airboxie jest cacy. A daje mniej powietrza niż stożek.
Kwestia stożka chyba już mi jest wiadoma Łącznik stożka, ma od środka kryzę, która zaślepia w połowie otwory ssące gaźnika. Dlatego jest bogato i dlatego jest lipa. Tyle w teorii bo dzisiaj nie mam materiałów na dorobienie dolotu. Jeśli mam rację to oczywiście opiszę co i jak
Kwestia stożka chyba już mi jest wiadoma Łącznik stożka, ma od środka kryzę, która zaślepia w połowie otwory ssące gaźnika. Dlatego jest bogato i dlatego jest lipa. Tyle w teorii bo dzisiaj nie mam materiałów na dorobienie dolotu. Jeśli mam rację to oczywiście opiszę co i jak
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
edit
Nie ma bata żeby to na stożku uruchomić.
Jedyna sensowna opcja to airbox-dziękuję za uwagę
Tutaj filmik po zmianie dysz, czyszczeniu gaźnika i ogarnięciu pajęczyn na zapłonie. Na estetykę motocykla nie patrzymy, tak samo jak na nieporządek w garażu:
https://www.youtube.com/watch?v=ieiFCMQqA3U
Nie ma bata żeby to na stożku uruchomić.
Jedyna sensowna opcja to airbox-dziękuję za uwagę
Tutaj filmik po zmianie dysz, czyszczeniu gaźnika i ogarnięciu pajęczyn na zapłonie. Na estetykę motocykla nie patrzymy, tak samo jak na nieporządek w garażu:
https://www.youtube.com/watch?v=ieiFCMQqA3U
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
gówno prawdaNie ma bata żeby to na stożku uruchomić.
Jedyna sensowna opcja to airbox-dziękuję
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
Prawda że gówno Ale udało mi się
Szkoda tylko, że nie otrzymałem porady tylko gówno
Szkoda tylko, że nie otrzymałem porady tylko gówno
- Marek.
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 maja 2018, 17:25
- Motocykl: Yamaha XVS
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
@Ad@mus
I jakie wrażenia, niewiele czasu minęło, ale październik i część listopada była w miarę ciepła i może trochę potestowałeś, a może i na hamowni byłeś? Czy jest jakiś odczuwalny przyrost mocy, na tyle duży by... osob przesiadająca się z nieprzerobionej 125 go odczuła?
A co ze spalaniem, robiłeś jakie pomiary?
PS
Dla wszystkich którzy przerobienie 125 uważają za bezcelowe. Tak wiem że 125cc to nie 1100cc
I jakie wrażenia, niewiele czasu minęło, ale październik i część listopada była w miarę ciepła i może trochę potestowałeś, a może i na hamowni byłeś? Czy jest jakiś odczuwalny przyrost mocy, na tyle duży by... osob przesiadająca się z nieprzerobionej 125 go odczuła?
A co ze spalaniem, robiłeś jakie pomiary?
PS
Dla wszystkich którzy przerobienie 125 uważają za bezcelowe. Tak wiem że 125cc to nie 1100cc
Re: Jak zmodyfikować gaźnik w virago 125 opis
Dzisiaj i ja zrobiłem modyfikacje.
Jako że kupiłem zamiennik gaźnika od chińczyków i nie do końca wyszła podmiana ( nie koniecznie z winy tego gaźnika, bo było parę czynników/problemów, ale wrócił stary gaźnik ), to posłużył za dawcę i wziąłem z niego dysze.
Przełożone wszystko na szybko po pracy, ustawione na 3 obroty i od strzała chodzi i to jak chodzi. Teraz jest czym jechać, a warzę 110kg
Co do spalania, to czy 0.5 czy 1L więcej, to i tak bez znaczenie, bo warto. Ciekawe czemu producent nie wyciągnął więcej z tego silnika, skoro jest potencjał i to przy tak niewielkich zmianach.
Silnik zbiera się o wiele lepiej i dynamika jest bez porównania. Teraz bez problemu można skręcać na 3 biegu i silnik przyspiesza na 3 z naprawdę niskich obrotów. Płynna i bezproblemowa jazda na niskich obrotach i motocykl się zbiera. 80km/h osiąga bez problemu pod wiatr, bez przeciągania na biegach. Więcej nie miałem gdzie pojechać po centrum miasta, ale nie trzeba pasa startowego do rozwinięcia prędkości. Wcześniej bez zmian 90 i 100km/h jechałem, ale piłowanie na biegach i sporej prostej trzeba było.
Jako że kupiłem zamiennik gaźnika od chińczyków i nie do końca wyszła podmiana ( nie koniecznie z winy tego gaźnika, bo było parę czynników/problemów, ale wrócił stary gaźnik ), to posłużył za dawcę i wziąłem z niego dysze.
Przełożone wszystko na szybko po pracy, ustawione na 3 obroty i od strzała chodzi i to jak chodzi. Teraz jest czym jechać, a warzę 110kg
Co do spalania, to czy 0.5 czy 1L więcej, to i tak bez znaczenie, bo warto. Ciekawe czemu producent nie wyciągnął więcej z tego silnika, skoro jest potencjał i to przy tak niewielkich zmianach.
Silnik zbiera się o wiele lepiej i dynamika jest bez porównania. Teraz bez problemu można skręcać na 3 biegu i silnik przyspiesza na 3 z naprawdę niskich obrotów. Płynna i bezproblemowa jazda na niskich obrotach i motocykl się zbiera. 80km/h osiąga bez problemu pod wiatr, bez przeciągania na biegach. Więcej nie miałem gdzie pojechać po centrum miasta, ale nie trzeba pasa startowego do rozwinięcia prędkości. Wcześniej bez zmian 90 i 100km/h jechałem, ale piłowanie na biegach i sporej prostej trzeba było.