wymiana pierścieni

Wszysto co związane z silnikami naszych Virago
Awatar użytkownika
Arni
Posty: 2530
Rejestracja: 01 marca 2009, 20:39
Motocykl: Virago XV750 83r; Intruder VS800; SHL M11
Lokalizacja: Poznań
Wiek: 38
Status: Offline

Re: wymiana pierścieni

Post autor: Arni »

może kotlet odgrzewany, ale jest rozwinięcie tematu jak by nie było :mrgreen:
Obrazek
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość." Janusz Korwin-Mikke
Awatar użytkownika
-waldi-
Posty: 7073
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
Lokalizacja: Oświęcim
Wiek: 46
Kontakt:
Status: Offline

Re: wymiana pierścieni

Post autor: -waldi- »

Jeżeli autorzy tego typu tematów pisali by rozwiązanie problemu mniej by było ów kotletów, a potencjalny szukający rozwiązania podobnej usterki by wiedział co i gdzie...
Obrazek
ELITARNA LOŻA SZYDERCÓW
Obrazek
NIE UFAJ MECHANIKOWI, ZRÓB TO SAM !!!
Nie udzielam porad na PW - od tego jest forum!
Awatar użytkownika
poolski
Posty: 961
Rejestracja: 06 maja 2009, 23:28
Motocykl: BLACK POWER CRUISER
Lokalizacja: ZŁO - PZL
Kontakt:
Status: Offline

Re: wymiana pierścieni

Post autor: poolski »

-waldi- pisze: 19 stycznia 2011, 14:05 Jeżeli autorzy tego typu tematów pisali by rozwiązanie problemu mniej by było ów kotletów, a potencjalny szukający rozwiązania podobnej usterki by wiedział co i gdzie...
No właśnie czytam już enty temat i nie dochodzi do sedna rozwiązania problemu :kawa:
- VF4 750 C2 Magna Deluxe USA - 2x Yadźka Vir XV 1000 1985r. i 1986r. - :uklon:
Awatar użytkownika
vinny
Posty: 1107
Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
Motocykl: xv 750 92 4FY
Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
Status: Offline

Re: wymiana pierścieni

Post autor: vinny »

poolski pisze: 05 marca 2020, 13:14
-waldi- pisze: 19 stycznia 2011, 14:05 Jeżeli autorzy tego typu tematów pisali by rozwiązanie problemu mniej by było ów kotletów, a potencjalny szukający rozwiązania podobnej usterki by wiedział co i gdzie...
No właśnie czytam już enty temat i nie dochodzi do sedna rozwiązania problemu :kawa:
A jaki masz problem ?
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Awatar użytkownika
poolski
Posty: 961
Rejestracja: 06 maja 2009, 23:28
Motocykl: BLACK POWER CRUISER
Lokalizacja: ZŁO - PZL
Kontakt:
Status: Offline

Re: wymiana pierścieni

Post autor: poolski »

vinny pisze: 05 marca 2020, 13:18
poolski pisze: 05 marca 2020, 13:14
-waldi- pisze: 19 stycznia 2011, 14:05 Jeżeli autorzy tego typu tematów pisali by rozwiązanie problemu mniej by było ów kotletów, a potencjalny szukający rozwiązania podobnej usterki by wiedział co i gdzie...
No właśnie czytam już enty temat i nie dochodzi do sedna rozwiązania problemu :kawa:
A jaki masz problem ?
A nie miałem problemu dokupiłem sobie zabytka XV1000 z 86r przy odpalaniu cięzko mu że ledwo kreci napiecie na przekaźniku spada do 8V na aku od samochodu. Po odpaleniu kopci i zalewa świece na czarno przy tym świeży olej zrobił się od razu czarny :pomocy:

- czy to może być kwestia temperatury (kolega który ma 1700 silnik V mówi, że jak jest ciepło to normalnie odpala ale poniżej 10 stopni też tak cięzko kręci)
- może cylinder zimny to puszcza triochę oleju a jak się zagrzeje to się uszczelni bo chłodzony powietrzem ?!
Zamówiłem już nowy rozrusznik Yamahy OE i przyrząd do sprawdzenia kompresji w cylindrach żeby sprawdzić na sucho, próba olejowa i na ciepło czy przypadkiem to nie zawory albo może ich uszczelniacze ?
- VF4 750 C2 Magna Deluxe USA - 2x Yadźka Vir XV 1000 1985r. i 1986r. - :uklon:
Awatar użytkownika
vinny
Posty: 1107
Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
Motocykl: xv 750 92 4FY
Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
Status: Offline

Re: wymiana pierścieni

Post autor: vinny »

Najpierw napraw rozrusznik ,bez rozrusznika nie zmierzysz ciśnienia w międzyczasie zrób gaźniki ( czyszczenie i poziom paliwa , synchro )i napisz jakie są efekty , jak wymieniałeś olej na zimnym silniku to może być czarny , jak swieca zalana i wyschnie sama to nie olej , to paliwo .Jak długo stał to mogły chwycić pierścienie .
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Awatar użytkownika
poolski
Posty: 961
Rejestracja: 06 maja 2009, 23:28
Motocykl: BLACK POWER CRUISER
Lokalizacja: ZŁO - PZL
Kontakt:
Status: Offline

Re: wymiana pierścieni

Post autor: poolski »

vinny pisze: 05 marca 2020, 14:21 Najpierw napraw rozrusznik ,bez rozrusznika nie zmierzysz ciśnienia w międzyczasie zrób gaźniki ( czyszczenie i poziom paliwa , synchro )i napisz jakie są efekty , jak wymieniałeś olej na zimnym silniku to może być czarny , jak swieca zalana i wyschnie sama to nie olej , to paliwo .Jak długo stał to mogły chwycić pierścienie .
OK dzięki vinny za info wreszcei konkrety :bravo:
Z kolegą Jankes gadaliśmy że to pewnie gaźniki leją do oleju przez cylindry (ok 6 litrów oleju wylałem z silnika) i dlatego się tłok uszczelnia i ciężko kręci i olej czarny i swice zarzucone na czarno. Rozrusznik przez to oberwał spalił przekaźnik rozrusznika zaskok za 1 albo za 10 albo wcale (już wymieniony) A i wcześniej na pierścienie trochę nafty poszło na odkleszczenie.

Jutro od rana biorę się za gaźniki i aby to było tylko to :rock:

Pozdrawiam :motorcycle:
- VF4 750 C2 Magna Deluxe USA - 2x Yadźka Vir XV 1000 1985r. i 1986r. - :uklon:
Awatar użytkownika
leszekk
Posty: 4147
Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
Lokalizacja: mazowieckie
Status: Offline

Re: wymiana pierścieni

Post autor: leszekk »

Nie znam konstrukcji Twojego motocykla więc ogólnie: jeśli w motocyklu masz pompę paliwa (paliwo nie spływa grawitacyjnie do gaźników) to lanie paliwa do karteru będzie spowodowane jedynie wadliwym działaniem gaźnika. Jeśli pompy nie ma, wina może być po stronie kranika paliwa. Jeśli tak jest u Ciebie i na dodatek nie jeździsz z kranikiem ustawionym na PRI, to do listy zakupów dołóż reparaturkę kranika.
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
Awatar użytkownika
poolski
Posty: 961
Rejestracja: 06 maja 2009, 23:28
Motocykl: BLACK POWER CRUISER
Lokalizacja: ZŁO - PZL
Kontakt:
Status: Offline

Re: wymiana pierścieni

Post autor: poolski »

leszekk pisze: 09 marca 2020, 00:06 Nie znam konstrukcji Twojego motocykla więc ogólnie: jeśli w motocyklu masz pompę paliwa (paliwo nie spływa grawitacyjnie do gaźników) to lanie paliwa do karteru będzie spowodowane jedynie wadliwym działaniem gaźnika. Jeśli pompy nie ma, wina może być po stronie kranika paliwa. Jeśli tak jest u Ciebie i na dodatek nie jeździsz z kranikiem ustawionym na PRI, to do listy zakupów dołóż reparaturkę kranika.
Mam najgorsze z możliwych gaźników HITACHI (moto z 1986r) - to nawet nie będę ich naprawiał bo piszą że to ożywianie trupa się nie udaje tylko szarpie po prtfelu a efekty marne
:motorcycle:
- VF4 750 C2 Magna Deluxe USA - 2x Yadźka Vir XV 1000 1985r. i 1986r. - :uklon:
ODPOWIEDZ