Z fotki to jak z fusów wróżyć.
Opony jak nowe brzmi dla mnie "stare ale bieżnik jeszcze maja"
Pod kanapą nie widze jednego elementu nr 12 na schemacie
https://yama-sklep.pl/oryginalne-czesci ... spf-viewer
Krawat jest prosto ze sklepu, ten element z racji swojego położenia dość szybko nabywa oznaki uzywania.
Przebieg:
- ja takie przeżroczyste zegary mam odkąd wyzerowałem licznik i przy okazji te 30sto letnie szkiełka od srodka sobie wyczysciłem.
- lewa tarcza na moje oko ma wyrażny rant
- stacyjka zjechana dookoła jak w roburze
Lagi ciemne w zakresie skoku i jakby tłuste znaczy uszczelniacze pewnie słabe.
Tablica rejestrcyna nówka, czysciutka jeszcze od strony koła.
Brak naklejki na lewym boczku
Ładne tłumiki.
O Aku już kolega napisał aczkolwiek wiem że niektórzy zakładają żele, ja nie.
Musisz jechać obejrzeć, posłuchać, objechać. To stara i bardzo żywotna technologia jest więc nie należy jej na straty spisywać, zdarzają się jednak przypadki zużytych np. łożysk na wale, co przysparza kupe roboty, ale według mnie warto te maszyny remontować.
Nie obawiaj się porażki – to nie porażka, ale mało ambitny cel jest błędem. W wielkiej próbie honorowo jest nawet polec.