Kranik Paliwa
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 27 stycznia 2012, 20:09
- Motocykl: Yamaha Virago XV750
- Status: Offline
Kranik Paliwa
Mam pytanie czy w Yamaha Virago 750 moża zamknąć całkowicie dopływ paliwa do gaźnika kranikiem i w jakiej pozycji ma znajdować się wskaźnik od kranika ??
- Peter
- Posty: 538
- Rejestracja: 16 sierpnia 2011, 13:23
- Motocykl: Virago CKM XV 750
- Lokalizacja: Piła Wielkopolska
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Kranik Paliwa
Jeżeli chcesz zdjąć bak to kranik można ustawić na FUEL lub RES by paliwo samo nie leciało a gdy chcesz ustawić spływ paliwa grawitacyjny to ustawiasz na PRI
Custom garage Kaczorska - wynalazki,patenty,prowizorki
To nie ja się kręcę. To zawirował świat.
To nie ja się kręcę. To zawirował świat.
- micek1968
- Posty: 871
- Rejestracja: 25 października 2009, 12:26
- Motocykl: VIRAGO XV 750
- Lokalizacja: Zgierz
- Wiek: 55
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Kranik Paliwa
Koledze chyba chodzi o CAŁKOWITE zamknięcie dopływu paliwa...marekt97 pisze:Mam pytanie czy w Yamaha Virago 750 można zamknąć całkowicie dopływ paliwa do gaźnika kranikiem
A podpinając się pod temat to jeździcie na RES czy ON? Bo zgodnie z instrukcją powinno się jeździć na ON a jak zabraknie paliwa to przełączyć na RES i jechać do CPN-u... Osobiście jeżdżę na RES i czekam kiedy mi się zapali lampka rezerwy... Nie czekam kiedy podczas wyprzedzania na drodze mi nagle zabraknie paliwa i będę musiał w locie kręcić kranikiem ...
- Peter
- Posty: 538
- Rejestracja: 16 sierpnia 2011, 13:23
- Motocykl: Virago CKM XV 750
- Lokalizacja: Piła Wielkopolska
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Kranik Paliwa
Ja mam na res i jeżdżę do lampki.. Raz się zakręciłem na początku jak na on jechałem zaczął się dusić,pyrchać i lipa zgasł.. Skulałem oto na cpn akurat miałem koło siebie. Patrzę do baku a tu jeszcze zupka. Wyjadła mi bestyja wszystko z gaźnika i nie wiedziałem że muszę na PRI, gdy już zgaśnie, na chwilę przełączyć co by się zalał a potem na res by jechać dalej. A w czasie jazdy nie zdążyłem i stąd mi zgasła.micek1968 pisze:Koledze chyba chodzi o CAŁKOWITE zamknięcie dopływu paliwa...marekt97 pisze:Mam pytanie czy w Yamaha Virago 750 można zamknąć całkowicie dopływ paliwa do gaźnika kranikiem
A podpinając się pod temat to jeździcie na RES czy ON? Bo zgodnie z instrukcją powinno się jeździć na ON a jak zabraknie paliwa to przełączyć na RES i jechać do CPN-u... Osobiście jeżdżę na RES i czekam kiedy mi się zapali lampka rezerwy... Nie czekam kiedy podczas wyprzedzania na drodze mi nagle zabraknie paliwa i będę musiał w locie kręcić kranikiem ...
Custom garage Kaczorska - wynalazki,patenty,prowizorki
To nie ja się kręcę. To zawirował świat.
To nie ja się kręcę. To zawirował świat.
- marian07
- Posty: 271
- Rejestracja: 20 listopada 2009, 08:48
- Motocykl: VN900
- Lokalizacja: Zajezierze
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: Kranik Paliwa
Marek97:
- całkowicie zamknięte masz: res, fuel, - gdy silnik nie pracuje.
(gdy pracuje są otwarte - no zakładamy że kranik sprawny)
- cały czas otwarte: pri
- całkowicie zamknięte masz: res, fuel, - gdy silnik nie pracuje.
(gdy pracuje są otwarte - no zakładamy że kranik sprawny)
- cały czas otwarte: pri
Najdroższa jest pierwsza butelka
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 27 stycznia 2012, 20:09
- Motocykl: Yamaha Virago XV750
- Status: Offline
Re: Kranik Paliwa
Wielkie Dzięki za pomoc
- piotrekk78
- Posty: 344
- Rejestracja: 20 czerwca 2020, 13:59
- Motocykl: XV 1700 Road Star
- Lokalizacja: woj. łódzkie
- Status: Offline
Re: Kranik Paliwa
Pytam z czystej ciekawości.
Co się stanie gdy kranik ustawimy i zostawimy w pozycji PRI?
Chodzi o sytuacje w dwóch przypadkach.
1. Zostawimy na PRI i motocykl stoi nie odpalany np. Na kilka dni
2. Jazda na ustawieniu PRI
Pytanie czysto teoretyczne
Co się stanie gdy kranik ustawimy i zostawimy w pozycji PRI?
Chodzi o sytuacje w dwóch przypadkach.
1. Zostawimy na PRI i motocykl stoi nie odpalany np. Na kilka dni
2. Jazda na ustawieniu PRI
Pytanie czysto teoretyczne
Mieć gdzieś jakiś własny ląd, choćby o te dziesięć godzin stąd
- janko28
- Posty: 94
- Rejestracja: 14 października 2018, 16:51
- Motocykl: virago 750 1998r
- Lokalizacja: Łódź
- Wiek: 50
- Status: Offline
Re: Kranik Paliwa
Jazda. Nic się nie stanie.
Jak zostawisz na kilka dni to zależy od zaworów iglicowych w komorach, jak nie trzymają to nawet napełniania cylinder że nie zakrecisz rozrusznika.
Jak zostawisz na kilka dni to zależy od zaworów iglicowych w komorach, jak nie trzymają to nawet napełniania cylinder że nie zakrecisz rozrusznika.
- marian07
- Posty: 271
- Rejestracja: 20 listopada 2009, 08:48
- Motocykl: VN900
- Lokalizacja: Zajezierze
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: Kranik Paliwa
Mogą puszczać lekko, to niezauważalne prawie jest - a w oleju masz coraz więcej benzyny, szkodliwe dla silnika bardzo. (PRI włączone cały czas)
Najdroższa jest pierwsza butelka
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50