Mały nakład pracy, niwiele grosza i dużo radości, jestem w trakcie kosmetyki, ale działa.Zainteresowanych proszę o kontakt tele lub mail a pomogę.
Pozdrawiam.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04c ... 43bb7.html
http://tomekgryfice.fotosik.pl/zdjecia/1.html
AWARYJNE
- HAJNA
- Posty: 344
- Rejestracja: 17 września 2008, 22:21
- Motocykl: EFJTRKA 1300
- Lokalizacja: ŁAZISKA ŚREDNIE
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: AWARYJNE
czekamy na opis jak sugeruje kolega
- ROUTE 66 RIDER
- Posty: 1198
- Rejestracja: 05 września 2007, 21:54
- Motocykl: Virago XV750,VZR1800
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 60
- Status: Offline
Re: AWARYJNE
Daj schemat (opis) montażu świateł awaryjnych (gdzie zamontowałeś włącznik, wpiecie do instalacji itp), skąd go wziąć ?
pozdrawiam
pozdrawiam
VIRAGO XV 750
[you] -- pozdrówka z waffki
"JEŹDZIĆ TRZEBA, AŻ SIĘ NIE DA"
[you] -- pozdrówka z waffki
"JEŹDZIĆ TRZEBA, AŻ SIĘ NIE DA"
-
- Status: Offline
Re: AWARYJNE
Rozebrać przełącznik kierunków i wyprowadzić 3 pojedyncze przewody, lutując je do lutów które znajdują się na przełączniku orginalnym (zaznaczając sobie który jest środkowy).
Kupić mikro przełączniczek ok. 6 amper i 2 diody sieciwe (1N4007), znaleźć małą obudowe i zamocować według własnego uznania i pomysłu.
Środkowy przewód podlutować do kupionego przełączniczka a 2 pozostałe dolutować do diod , do ich kierunku oznaczonych paskami a ich drugie końce wspólnie do mikro przełączniczka.
Będzie działać na 100%
Kupić mikro przełączniczek ok. 6 amper i 2 diody sieciwe (1N4007), znaleźć małą obudowe i zamocować według własnego uznania i pomysłu.
Środkowy przewód podlutować do kupionego przełączniczka a 2 pozostałe dolutować do diod , do ich kierunku oznaczonych paskami a ich drugie końce wspólnie do mikro przełączniczka.
Będzie działać na 100%
-
- Posty: 755
- Rejestracja: 04 marca 2008, 22:03
- Motocykl: virago 535
- Lokalizacja: galicja
- Wiek: 56
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: AWARYJNE
a nie lepiej zrobić bez ingerencji we włącznik kierunkowskazu? np podłączyć w miejscu, gdzie przewody od kierunków są łączone, tj w okolicy tylnego błotnika pod kanapą?
-
- Status: Offline
Re: AWARYJNE
Można wciąć się w przewody w każdym mjejsu w jakim chcesz, tylko trzeba mieć elektro instrukcje i mieć aktualne kolory w moto i jeszcze jedno, po co z tyłu?
Sam sobie chcesz utrudniać, lepiej przód, kilometry przewodów z tyłu będą. Przód kierunki to te same przewody co w przełączniku, można się dopiąć do nich. Jednak środkowy to będzie mały problem bo trzeba go znaleźć w wiązce.
Mi pasowało tak jak zrobiłem, mało czasochłonne.
Lecz niech każdy robi jak uważa.
Sam sobie chcesz utrudniać, lepiej przód, kilometry przewodów z tyłu będą. Przód kierunki to te same przewody co w przełączniku, można się dopiąć do nich. Jednak środkowy to będzie mały problem bo trzeba go znaleźć w wiązce.
Mi pasowało tak jak zrobiłem, mało czasochłonne.
Lecz niech każdy robi jak uważa.