Filtr paliwa- XV 750
-
- Status: Offline
Filtr paliwa- XV 750
Witam,
Jak na pewno wiecie w naszych Virażkach (750) ktoś zapomniał o tak ważnym elemencie uładu paliwowego jakim jest filtr paliwa. Tak wiem- jest w kraniku, ale kto wiedział ten wie, że to pomyłka.
Mam takie pytania. Czy rozwiazaliscie problem braku filtra?? Jakiego użyliscie i jak go wcisneliscie?? Miejsca pod bakiem jest baaardzo mało. Spotkałem się z opinią że filtr powinien byc umieszczony pionowo? Czy to prawda? Jakie macie ogólnie doswiadczenia w tym temacie?
Mam trochę syfu w banu dzięki poprzedniemu właścicielowi- nie zatankował moto na zime- efekt znany- ruda!),
Jak na pewno wiecie w naszych Virażkach (750) ktoś zapomniał o tak ważnym elemencie uładu paliwowego jakim jest filtr paliwa. Tak wiem- jest w kraniku, ale kto wiedział ten wie, że to pomyłka.
Mam takie pytania. Czy rozwiazaliscie problem braku filtra?? Jakiego użyliscie i jak go wcisneliscie?? Miejsca pod bakiem jest baaardzo mało. Spotkałem się z opinią że filtr powinien byc umieszczony pionowo? Czy to prawda? Jakie macie ogólnie doswiadczenia w tym temacie?
Mam trochę syfu w banu dzięki poprzedniemu właścicielowi- nie zatankował moto na zime- efekt znany- ruda!),
-
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 lipca 2008, 13:12
- Motocykl: Yamaha XV 750 Special ´82
- Lokalizacja: Berlin / Szczecin
- Status: Offline
Re: Filtr paliwa- XV 750
Tez kminie nad zalozeniem, ale czemu te przy kranach sa be? Jak zaloze, to takie zwykle do auta za 3 zyle.
Jobejt XV 750 Special ´82
-
- Status: Offline
Re: Filtr paliwa- XV 750
Te przy kranikach to drobna, druciana siatka. Przepuszcza najdrobniejszy syf- i ten z baku i ten z zatankowanego paliwa. W moim przypadku efekt jest taki, ze po 3 tys.km gazniki mam juz do porządnego czyszczenia... Myślę nad małym filtrem z papierowym wkładem. Wg mnie najlepiej wyciągnie syf z paliwa.
Jak myslicie?
Jak myslicie?
Re: Filtr paliwa- XV 750
Nia ma rozwiązania bo nie ma problemu. Gdzie Ty tankujesz, że masz problem z czystością paliwa? Ja tankuję wyłącznie na Shell i Orlen i nie wiem co to brud w paliwie. Moje gaźniki też nie wiedzą...Damian pisze:Czy rozwiazaliscie problem braku filtra??
Filtr? Po co?
Dlaczego tego nie wyczyścisz i nie zabezpieczysz wnętrza baku? Jakiś bezsens...Damian pisze:Mam trochę syfu w banu dzięki poprzedniemu właścicielow
- Marek73
- Posty: 5138
- Rejestracja: 05 września 2007, 08:51
- Motocykl: była Virago 750 jest CZARNY WALDEK
- Lokalizacja: Kotla
- Wiek: 51
- Status: Offline
Re: Filtr paliwa- XV 750
U mnie tak samo. Dobra stacja, dobre paliwo, zero problemów.BoPos pisze:Nia ma rozwiązania bo nie ma problemu. Gdzie Ty tankujesz, że masz problem z czystością paliwa? Ja tankuję wyłącznie na Shell i Orlen i nie wiem co to brud w paliwie. Moje gaźniki też nie wiedzą...
-
- Status: Offline
Re: Filtr paliwa- XV 750
BoPos, skoro ja grzecznie proszę o poradę, a ty wyjeżdzasz mi z tekstami "jakiś bezsens" to nie pogniewasz sie jesli bede z tobą szczery?
Przeczytalem na tym 4um wiele postow i w kazdnym w ktorym zabierasz swój głos jedyne co masz co powiedzenia to jedno wielkie NIC. W najlepszym wypadku odsylasz do serwisówki (pogratulować "wiedzy"). Więc jak masz napisać wielkie NIC, zeby natłuc kolejengo głupiego posta, to NIE PISZ NIC!!
Jeśli kręcisz się swoją Virówką wokół komina i tankujesz na stacji w centrum miasta to się cieszę- wielki szacun dla ciebie, wyjadaczu szos
Ja swoją virowką czesto zapuszczam sie w tereny gdzie jedynym śladem cywilizacji jest wąski kawałek asfaltu, a stacja to metalowy dystrybutor w barwach jeszcze CPN. Wiec nie pier**l mi że filtr paliwa to mój wymysł. I jeszcze jedno- czyściles kiedys bak z rdzy? Pewnie nie. W koncu w instrukcji tego nie opisują.
Proszę o odpowiedzi bardziej odpowiedzialne osoby niz szanowny BoPos- Pan Rada Z Instrukcji.
Przeczytalem na tym 4um wiele postow i w kazdnym w ktorym zabierasz swój głos jedyne co masz co powiedzenia to jedno wielkie NIC. W najlepszym wypadku odsylasz do serwisówki (pogratulować "wiedzy"). Więc jak masz napisać wielkie NIC, zeby natłuc kolejengo głupiego posta, to NIE PISZ NIC!!
Jeśli kręcisz się swoją Virówką wokół komina i tankujesz na stacji w centrum miasta to się cieszę- wielki szacun dla ciebie, wyjadaczu szos
Ja swoją virowką czesto zapuszczam sie w tereny gdzie jedynym śladem cywilizacji jest wąski kawałek asfaltu, a stacja to metalowy dystrybutor w barwach jeszcze CPN. Wiec nie pier**l mi że filtr paliwa to mój wymysł. I jeszcze jedno- czyściles kiedys bak z rdzy? Pewnie nie. W koncu w instrukcji tego nie opisują.
Proszę o odpowiedzi bardziej odpowiedzialne osoby niz szanowny BoPos- Pan Rada Z Instrukcji.
Re: Filtr paliwa- XV 750
OK - odpowiadam i traktuj to proszę jako poradę.
Wiesz co się dzieje z Twoim bakiem i stosujesz półśrodki w postaci pomysłów na jakieś filtry.
To właśnie jest bezsens.
Zlikwiduj przyczynę i zapobiegnij dalszemu "zasyfianiu" układu.
Czy to naprawdę takie trudne zdjąć bak, przeczyścić wnętrze, zabezpieczyć przed dalszą dewastacją (zatykaniem) układu paliwowego? Naprawdę takle trudne?
Tak - to bezsens pozostawiać źródło problemów nietknięte.
Filtr nie wyczyści Ci baku, i będziesz je wymieniał, wymieniał i wymieniał coraz częściej.
I nie tankuj byle gdzie; jeśli jeździsz po "zadupiach" to przewiduj problemy z paliwem i tankuj zawczasu...
Pozdrawiam
Bogdan "BoPos" "Pan Rada Z Instrukcj"
Wiesz co się dzieje z Twoim bakiem i stosujesz półśrodki w postaci pomysłów na jakieś filtry.
To właśnie jest bezsens.
Zlikwiduj przyczynę i zapobiegnij dalszemu "zasyfianiu" układu.
Czy to naprawdę takie trudne zdjąć bak, przeczyścić wnętrze, zabezpieczyć przed dalszą dewastacją (zatykaniem) układu paliwowego? Naprawdę takle trudne?
Tak - to bezsens pozostawiać źródło problemów nietknięte.
Filtr nie wyczyści Ci baku, i będziesz je wymieniał, wymieniał i wymieniał coraz częściej.
I nie tankuj byle gdzie; jeśli jeździsz po "zadupiach" to przewiduj problemy z paliwem i tankuj zawczasu...
Pozdrawiam
Bogdan "BoPos" "Pan Rada Z Instrukcj"
- Marek73
- Posty: 5138
- Rejestracja: 05 września 2007, 08:51
- Motocykl: była Virago 750 jest CZARNY WALDEK
- Lokalizacja: Kotla
- Wiek: 51
- Status: Offline
Re: Filtr paliwa- XV 750
A tak wracając do sedna pytania. Czy założenie filtra nie "zaburzy" strumienia paliwa dostarczanego do gaźników. W 1100 oprócz filtra jest jeszcze pompa wspomagająca i utrzymująca stałe ciśnienie. Czy nie będzie tak, że filtr spowoduje, iż do gaźników nie będzie spływało za mało paliwa? Takie luźne przemyślenia laika.
-
- Status: Offline
Re: Filtr paliwa- XV 750
BoPos ale ja w 100% przyznaję Ci rację że to nie jest rozwiązanie definitywne. Problem rdzy w baku zgłębiłem do końca.
1. Bak trzeba oddać do piaskowania. Żadne śrubki, żadne machanie bakiem- to na nic, sprawdzone.
2. Bak trzeba pokryć środkiem antykorozyjnym i to szybko. Środek ten musi być odporny na długie działanie benzyny, a to nie jest łatwe. Jedyne dobre środki znalazłem w USA. Zły preparat zaczyna się łuszczyć i wtedy mamy dopiero problem...
3. Wszystko wymaga czasu, którego już nie mam, a jak się tym zajmę teraz to znowu sezon rozpoczne w maju
BoPos przeciez wychowałeś się na WSK, SHL i w czasach marnej jakości paliwa. Czy naprawdę trzeba Cię przekonywać do słuszności stosowania filtra paliwa?
Pojemność naszych baków jest taka że często trzeba tankować gdzie się da, a nie gdzie byśmy chcieli.
[ Dodano: Wto Mar 17, 2009 12:59 pm ]
Marek73, także o tym myślałem. Trudno powiedzieć jak to wygląda przy kraniku podciśnieniowym stąd także mój temat. Ktoś kto założył filtr na pewno mógłby się wypowiedzieć w tym temacie...
1. Bak trzeba oddać do piaskowania. Żadne śrubki, żadne machanie bakiem- to na nic, sprawdzone.
2. Bak trzeba pokryć środkiem antykorozyjnym i to szybko. Środek ten musi być odporny na długie działanie benzyny, a to nie jest łatwe. Jedyne dobre środki znalazłem w USA. Zły preparat zaczyna się łuszczyć i wtedy mamy dopiero problem...
3. Wszystko wymaga czasu, którego już nie mam, a jak się tym zajmę teraz to znowu sezon rozpoczne w maju
BoPos przeciez wychowałeś się na WSK, SHL i w czasach marnej jakości paliwa. Czy naprawdę trzeba Cię przekonywać do słuszności stosowania filtra paliwa?
Pojemność naszych baków jest taka że często trzeba tankować gdzie się da, a nie gdzie byśmy chcieli.
[ Dodano: Wto Mar 17, 2009 12:59 pm ]
Marek73, także o tym myślałem. Trudno powiedzieć jak to wygląda przy kraniku podciśnieniowym stąd także mój temat. Ktoś kto założył filtr na pewno mógłby się wypowiedzieć w tym temacie...
- plaza66
- Posty: 1313
- Rejestracja: 16 maja 2008, 00:21
- Motocykl: BMW R 1150 GS
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Wiek: 57
- Status: Offline
Re: Filtr paliwa- XV 750
Podkleję się do tematu.
Podczas czyszczenia gaźników stwierdziłem, że filterek się przyda. Tyle było różnego osadu, że aż dziw, że wszystko chodziło i się nie zapchało...
Dostałem mały filterek w salonie Yamaha (grubości długopisu). Wstawiłem go zaraz przy kraniku. Miejsca mało i nie jest w pionie. Zrobię może dzisiaj fotkę, to wkleję.
Z przepustowoscią nie ma problemu, próbowałem - daje radę
Podczas czyszczenia gaźników stwierdziłem, że filterek się przyda. Tyle było różnego osadu, że aż dziw, że wszystko chodziło i się nie zapchało...
Dostałem mały filterek w salonie Yamaha (grubości długopisu). Wstawiłem go zaraz przy kraniku. Miejsca mało i nie jest w pionie. Zrobię może dzisiaj fotkę, to wkleję.
Z przepustowoscią nie ma problemu, próbowałem - daje radę
NIEUSTAJĄCEJ MOCY MIĘDZY NOGAMI!!!!
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
-
- Status: Offline
Re: Filtr paliwa- XV 750
ja zalozylem filtr ale dlatego ze jak kupilem moto to filtr w baku wylecial i nie bylo zadnego. wiec zalozylem go tak na wypadek podebnej sytuacji:) nie ma problemu z nim. jak cos to moge zrobic fotki
- BORDEN
- Posty: 937
- Rejestracja: 01 lipca 2008, 18:05
- Motocykl: była virago 750 jest vtx 1300
- Lokalizacja: Legnica
- Wiek: 105
- Status: Offline
Re: Filtr paliwa- XV 750
Myśle że kolega ma rację. Zwlaszcza gdy obroty sa co raz większe to paliwa może byc malo.Marek73 pisze:A tak wracając do sedna pytania. Czy założenie filtra nie "zaburzy" strumienia paliwa dostarczanego do gaźników. W 1100 oprócz filtra jest jeszcze pompa wspomagająca i utrzymująca stałe ciśnienie. Czy nie będzie tak, że filtr spowoduje, iż do gaźników nie będzie spływało za mało paliwa? Takie luźne przemyślenia laika.
- plaza66
- Posty: 1313
- Rejestracja: 16 maja 2008, 00:21
- Motocykl: BMW R 1150 GS
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Wiek: 57
- Status: Offline
Re: Filtr paliwa- XV 750
Też miałem takie obiekcje. Jeśli jeden filterek nie wydoli, to zawsze można dać dwa tuż przed krućcami paliwowymi każdego z gaźników tam jest dosyć miejsca i oszczędzisz na przewodach paliwowychMarek73 pisze:filtr spowoduje, iż do gaźników nie będzie spływało za mało paliwa
NIEUSTAJĄCEJ MOCY MIĘDZY NOGAMI!!!!
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
-
- Status: Offline
Re: Filtr paliwa- XV 750
Otóż to!plaza66 pisze:Podkleję się do tematu.
Podczas czyszczenia gaźników stwierdziłem, że filterek się przyda. Tyle było różnego osadu, że aż dziw, że wszystko chodziło i się nie zapchało...
Filtr paliwa to nie wymysł. Żyjemy w takim kraju, że pewne normy nie obowiązują. Wg najnowszych wyników kontroli w 2008r. liczba stacji chrzszczących paliwo wzrosła w stosunku do roku 2007! Na nic straszenie karami i utratą koncsji. Wyniki badań tutaj
http://www.autocentrum.pl/go/338__Jakos ... 84089.html
Wracając do tematu. Plaza66 ile dałeś za ten filterek? Nie było problemu żeby go upchnąć pod bakiem?? Nie myślałeś żeby wsadzić filterek papierowy? W moim odczuciu lepiej poradził by sobie z najdrobniejszymi zanieczyszczeniami.
Co o tym myslicie?
Pzdr.
Ostatnio zmieniony 17 marca 2009, 19:23 przez Damian, łącznie zmieniany 1 raz.
- plaza66
- Posty: 1313
- Rejestracja: 16 maja 2008, 00:21
- Motocykl: BMW R 1150 GS
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Wiek: 57
- Status: Offline
Re: Filtr paliwa- XV 750
Dałem 9 plnów.
I widać go na foto parę postów wyżej...
I widać go na foto parę postów wyżej...
NIEUSTAJĄCEJ MOCY MIĘDZY NOGAMI!!!!
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
-
- Status: Offline
Re: Filtr paliwa- XV 750
I to jest myśl- tak chyba zrobię. Dam po jednym filtrze przed każdym gaznikiem...plaza66 pisze:eż miałem takie obiekcje. Jeśli jeden filterek nie wydoli, to zawsze można dać dwa tuż przed krućcami paliwowymi każdego z gaźników tam jest dosyć miejsca i oszczędzisz na przewodach paliwowych
Brakuje jeszcze opinii osoby która korzysta (lub korzystała) z tego rozwiązania przez dłuższy czas. Wtedy byłby w miarę pełny obraz "za" i "przeciw".
Pzdr.
- plaza66
- Posty: 1313
- Rejestracja: 16 maja 2008, 00:21
- Motocykl: BMW R 1150 GS
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Wiek: 57
- Status: Offline
Re: Filtr paliwa- XV 750
No dokładnie....Damian pisze:Brakuje jeszcze opinii osoby która korzysta (lub korzystała) z tego rozwiązania przez dłuższy czas
Bo jeszcze moto popsujesz
NIEUSTAJĄCEJ MOCY MIĘDZY NOGAMI!!!!
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
-
- Status: Offline
Re: Filtr paliwa- XV 750
O to się nie boję, ale wolałbym wiedzieć czego ew. mogę się spodziewaćplaza66 pisze:No dokładnie....Damian pisze:Brakuje jeszcze opinii osoby która korzysta (lub korzystała) z tego rozwiązania przez dłuższy czas
Bo jeszcze moto popsujesz
Wątek będzie pokazywał się w wyszukiwarce, więc dobrze by było, aby zawierał wszystkie treści. Chyba się ze mną zgodzisz?
- Balwi
- Posty: 592
- Rejestracja: 17 stycznia 2009, 23:37
- Motocykl: XV1100, XJR 1300 SP '01
- Lokalizacja: Okolice Inowrocławia
- Wiek: 41
- Status: Offline
Re: Filtr paliwa- XV 750
W XV1100 jeszcze nie sprawdzałem działania filtra paliwa lecz w poprzednim motongu- EN500 owszem.
W ENce jest za.. ..ie dużo miejsca między kranikiem podciśnieniowym i gaźnikami co utrudnia montaż czegoś sensownego.
Zakupiłem TAKI filterek paliwa w larssonie oczywiście okazał się z tych większych więc trzeba było sztukować przewody .
Przewód idący od kranika do filterka był "zagięty" w spiralę a od filterka do gaźników odcinek z 2 mm luzu na wyginanie filterka, kto miał ENke ten wie jak się idzie na....ać grzebiąc coś w tych rejonach moto . Moto szło jak bez filterka a paliwa nie brakowało nigdy.
Pozatym w baku pływała tuleja metalowo gumowa, jeden filterek z kranika i kupa płatów farby....
Podstawa to wyczyścić bak w środku i zakonserwować. Filterek paliwa po drodze nie zaszkodzi.
Jeżeli po montażu filtra paliwa po odpaleniu silnika(podciśnienie zacznie działać) filterek będzie pełny(w 80-90%) znaczy się że jest ok, jeżeli nie to musisz pokombinować z ułożeniem przewodów, w ENce było o tyle dobrze, że gaźniki miały wlot paliwa niżej od kranika- opadowo....
W ENce jest za.. ..ie dużo miejsca między kranikiem podciśnieniowym i gaźnikami co utrudnia montaż czegoś sensownego.
Zakupiłem TAKI filterek paliwa w larssonie oczywiście okazał się z tych większych więc trzeba było sztukować przewody .
Przewód idący od kranika do filterka był "zagięty" w spiralę a od filterka do gaźników odcinek z 2 mm luzu na wyginanie filterka, kto miał ENke ten wie jak się idzie na....ać grzebiąc coś w tych rejonach moto . Moto szło jak bez filterka a paliwa nie brakowało nigdy.
Pozatym w baku pływała tuleja metalowo gumowa, jeden filterek z kranika i kupa płatów farby....
Podstawa to wyczyścić bak w środku i zakonserwować. Filterek paliwa po drodze nie zaszkodzi.
Jeżeli po montażu filtra paliwa po odpaleniu silnika(podciśnienie zacznie działać) filterek będzie pełny(w 80-90%) znaczy się że jest ok, jeżeli nie to musisz pokombinować z ułożeniem przewodów, w ENce było o tyle dobrze, że gaźniki miały wlot paliwa niżej od kranika- opadowo....
Re: Filtr paliwa- XV 750
Piaskowanie wewnątrz? Piaskowanie???Damian pisze:1. Bak trzeba oddać do piaskowania. Żadne śrubki, żadne machanie bakiem- to na nic, sprawdzone.
Najwyraźniej nie słyszałeś o odrdzewiaczach...
Zapytaj Google'a.
- GLIWICKI
- Posty: 5643
- Rejestracja: 01 października 2007, 23:08
- Motocykl: XV 750 '97
- Lokalizacja: Śląsk
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: Filtr paliwa- XV 750
A Ty zapytaj chemika ... Dowiedziałbyś się coś więcej aniżeli te głupoty z googleBoPos pisze:Najwyraźniej nie słyszałeś o odrdzewiaczach...
Zapytaj Google'a.
Odrdzewiacze (wbrew nazwie) tak naprawdę nie usuwają rdzy z powierzchni metalu! Ich rola sprowadza się tylko i wyłącznie do kompleksowania związków żelaza na powierzchni i utworzeniu warstewki ochronnej zapobiegającej dalszemu utlenianiu się żelaza (odpowiednik warstwy posywującej). Nie wiadomo jak takie coś sprawdzi się w ciągłym kontakcie z węglowodorami zawartymi w benzynie (z chemicznego punktu widzenia są one reduktorami) i osobiście odradzałbym tego typu eksperymenty.
Jedynym naprawdę w 100% skutecznym rozwiązaniem jest piaskowanie.
Co się zaś tyczy chrzczenie paliwa, to operacja ta polega na dolewaniu różnych dziwnych wynalazków (stare rozpuszczalniki, odpady i ciort jeden wie co jeszcze) do benzynki. Takich zanieczyszczeń filtry nie wyłapią. Opisywane przez was filtry wyłapują jedynie ciała stałe. Lepsze są filtry z odstojnikami - w takim przypadku dodatkowo można oddzielić wodę znajdującą się w paliwie (i to te filtry muszą być umieszczone w odpowiednim położeniu).
Raczej nie powinno. Taki filtr ma dość małe opory przepływu i sprawdzał się nawet przy spływie grawitacyjnym ...Marek73 pisze:Czy założenie filtra nie "zaburzy" strumienia paliwa dostarczanego do gaźników.
-
- Status: Offline
Re: Filtr paliwa- XV 750
Tak, tak BoPos. PIASKOWANIE. Odrdzewiacze to zupełnie inna bajka nie nadająca się do zastosowania w baku. Wtedy to dopiero bym sobie roboty narobił!BoPos pisze:Piaskowanie wewnątrz? Piaskowanie???
Najwyraźniej nie słyszałeś o odrdzewiaczach...
Tak jak pisałem poznałem temat do końca i wiem, że
Nic dodać nic ująć:Gliwicki pisze:Jedynym naprawdę w 100% skutecznym rozwiązaniem jest piaskowanie.
Gliwicki, zaciekawił mnie temat tego filtra z odstojnikiem. Widziałeś coś takiego do motocykla?Gliwicki pisze:A Ty zapytaj chemika ... Dowiedziałbyś się coś więcej aniżeli te głupoty z google
Pozdrawiam,
Damian
- Marek73
- Posty: 5138
- Rejestracja: 05 września 2007, 08:51
- Motocykl: była Virago 750 jest CZARNY WALDEK
- Lokalizacja: Kotla
- Wiek: 51
- Status: Offline
Re: Filtr paliwa- XV 750
Tak naprawdę to każde rozwiązanie z filtrami jest godne wypróbowania. No bo niby co się może stać? W ostateczności przy mocniejszym odkręceniu silnik zacznie się dławić i tyle. Wtedy można pokombinować z ustawieniem filtra i przewodów, lub z innym filtrem lub z niego zrezygnować. Koszty poniesione są niewielkie więc i tak nie będzie żal. A prawda jest taka, że na pewno filterek nie zaszkodzi.
- GLIWICKI
- Posty: 5643
- Rejestracja: 01 października 2007, 23:08
- Motocykl: XV 750 '97
- Lokalizacja: Śląsk
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: Filtr paliwa- XV 750
Niestety nieDamian pisze:Gliwicki, zaciekawił mnie temat tego filtra z odstojnikiem. Widziałeś coś takiego do motocykla?
No jak zwykle głos rozsądkuMarek73 pisze:A prawda jest taka, że na pewno filterek nie zaszkodzi.
Re: Filtr paliwa- XV 750
Damian pisze:Tak, tak BoPos. PIASKOWANIE
Mam dużą wyobraźnię ale nie jestem sobie w stanie wyobrazić piaskowania wnętrza baku....
Czekam na zdjęcia.