Jaka diagnoza?
- gangster
- Posty: 642
- Rejestracja: 13 lipca 2008, 09:57
- Motocykl: Była Virago 1100
- Lokalizacja: Kluczbork
- Wiek: 52
- Status: Offline
Jaka diagnoza?
Mam takie pytanko odnośnie mojego nowego nabytku . Otóż podczas jazdy gdy mocniej podkręce gaz motong zaczyna szarpac , przy delikatnej jeżdzie jest w miare o.k.
Dodam że wymiana świec nic niedała , jaki nastepny krok, i co może to powodowac?
Dodam że wymiana świec nic niedała , jaki nastepny krok, i co może to powodowac?
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy.
Hałas nie z tego świata, ogień nie z tej ziemi.
EMZ-TS 250 =>JUNAK M-10 =>XV-535 =>XV1100 => BMW F 650 => HONDA CBF 600 S OBECNIE
Hałas nie z tego świata, ogień nie z tej ziemi.
EMZ-TS 250 =>JUNAK M-10 =>XV-535 =>XV1100 => BMW F 650 => HONDA CBF 600 S OBECNIE
- plaza66
- Posty: 1313
- Rejestracja: 16 maja 2008, 00:21
- Motocykl: BMW R 1150 GS
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Wiek: 57
- Status: Offline
Re: Jaka diagnoza?
A tak było zawsze, czy po zimowym postoju???
NIEUSTAJĄCEJ MOCY MIĘDZY NOGAMI!!!!
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Jaka diagnoza?
Twoje gaźniki dostają za mało paliwa.
1.brak paliwa
2.zanieczyszczony filtr paliwa(jak jest to pomiędzy małym zbiornikiem a pompą paliwową)
3.niedrożne przewody paliwowe
4.uszkodzona pompa paliwowa (usterka elektryczna lub mały wydatek pompy)
5.niski poziom paliwa
1.brak paliwa
2.zanieczyszczony filtr paliwa(jak jest to pomiędzy małym zbiornikiem a pompą paliwową)
3.niedrożne przewody paliwowe
4.uszkodzona pompa paliwowa (usterka elektryczna lub mały wydatek pompy)
5.niski poziom paliwa
Wąsaty7
- VIKING
- Posty: 1765
- Rejestracja: 12 października 2008, 12:43
- Motocykl: Custom 1400 xt350 DL
- Lokalizacja: Wieruszów
- Wiek: 51
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jaka diagnoza?
A ja myślę że powinieneś opic nowy nabytek i będzie ok jak nie to lakier będzie zchodził w następnej fazie, mam nadzieje że Leszek mnie w tym poprze.
Do zobaczenia na 204 km. trasy nr. 8[you]
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
http://www.fotosik.pl/u/janik15/album/1221095
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
http://www.fotosik.pl/u/janik15/album/1221095
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Jaka diagnoza?
jesli
1.moto prawidłowo odpala na ssaniu
2.przy powolnym odkrecaniu mozesz pojechac szybciej i sie nie dławi
to na 90 procent mas zproblem z mebranami
gazniki mikuni czy hitachi ?
1.moto prawidłowo odpala na ssaniu
2.przy powolnym odkrecaniu mozesz pojechac szybciej i sie nie dławi
to na 90 procent mas zproblem z mebranami
gazniki mikuni czy hitachi ?
- gangster
- Posty: 642
- Rejestracja: 13 lipca 2008, 09:57
- Motocykl: Była Virago 1100
- Lokalizacja: Kluczbork
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Jaka diagnoza?
Co mogę dodac że to zaczeło się dziac po zimowym postoju i przerobieniu tłumników.
No i jeszcze to że raz czy dwa , poszła ładnie do 170 km/h bez piernięcia. Narazie zabieram się za czyszczenie, zaczynając od najprostszego .A gaziory są ,niewiem jakiej firmy ? jeszcze tam niedoszłem
Dzieki za porady , mam tylko nadzieje że to nie membramy , bo w mojej eks z nimi był problem, jak kupiłem nowe to pojechala do innego
Jutro DEMOLKA .
No i jeszcze to że raz czy dwa , poszła ładnie do 170 km/h bez piernięcia. Narazie zabieram się za czyszczenie, zaczynając od najprostszego .A gaziory są ,niewiem jakiej firmy ? jeszcze tam niedoszłem
Dzieki za porady , mam tylko nadzieje że to nie membramy , bo w mojej eks z nimi był problem, jak kupiłem nowe to pojechala do innego
Jutro DEMOLKA .
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy.
Hałas nie z tego świata, ogień nie z tej ziemi.
EMZ-TS 250 =>JUNAK M-10 =>XV-535 =>XV1100 => BMW F 650 => HONDA CBF 600 S OBECNIE
Hałas nie z tego świata, ogień nie z tej ziemi.
EMZ-TS 250 =>JUNAK M-10 =>XV-535 =>XV1100 => BMW F 650 => HONDA CBF 600 S OBECNIE
- gangster
- Posty: 642
- Rejestracja: 13 lipca 2008, 09:57
- Motocykl: Była Virago 1100
- Lokalizacja: Kluczbork
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Jaka diagnoza?
Zgadza się MIKUNI
Dzis przeczyścilem układ paliwowy , miałem się zabrac za gaziory ale trochę zwątpiłem . Może jutro ? Albo oddam do warsztatu.
Dzis przeczyścilem układ paliwowy , miałem się zabrac za gaziory ale trochę zwątpiłem . Może jutro ? Albo oddam do warsztatu.
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy.
Hałas nie z tego świata, ogień nie z tej ziemi.
EMZ-TS 250 =>JUNAK M-10 =>XV-535 =>XV1100 => BMW F 650 => HONDA CBF 600 S OBECNIE
Hałas nie z tego świata, ogień nie z tej ziemi.
EMZ-TS 250 =>JUNAK M-10 =>XV-535 =>XV1100 => BMW F 650 => HONDA CBF 600 S OBECNIE
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Jaka diagnoza?
Nie wygłupiaj się,nie oddawaj do warsztatu,a gdzie zadowolenie z własnoręcznie wykonanej naprawy.
Wąsaty7
- gangster
- Posty: 642
- Rejestracja: 13 lipca 2008, 09:57
- Motocykl: Była Virago 1100
- Lokalizacja: Kluczbork
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Jaka diagnoza?
Moze i masz racje . Jak to jeden z nas pisał : Cała przyjemnośc w demolce
A czy to może byc też przyczyna filtra powietrza , bo jest nieżle zaje..... olejem?
A czy to może byc też przyczyna filtra powietrza , bo jest nieżle zaje..... olejem?
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy.
Hałas nie z tego świata, ogień nie z tej ziemi.
EMZ-TS 250 =>JUNAK M-10 =>XV-535 =>XV1100 => BMW F 650 => HONDA CBF 600 S OBECNIE
Hałas nie z tego świata, ogień nie z tej ziemi.
EMZ-TS 250 =>JUNAK M-10 =>XV-535 =>XV1100 => BMW F 650 => HONDA CBF 600 S OBECNIE
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Jaka diagnoza?
Filtr powietrza?Nie.Jednak jeżeli pokazał się w filtrze olej to w najlepszym wypadku masz za dużo oleju w silniku,a w najgorszym przedmuchy kompresji.Filtr do wymiany.Sprawdź ciśnienie sprężania.W mojej xv1100 filtr powietrza miał ślady oleju;powód poprzedni właściciel nalał za dużo oleju.
Pozdrawiam, powodzenia.
Pozdrawiam, powodzenia.
Wąsaty7