W takim razie nie pozostaje nic innego, jak opatentować pomysła. Z tym że jak zwykle kupa inżynierków zacznie dezawuować wynalazek coś bełkocząc o zużyciu paliwa i wpływie wynalazku na zatruwanie środowiska naturalnego. Ale to tak już z nimi jestMiszczu pisze:wiem co mowie
Przeróbka przepustnic- pytanie do ekspertów
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: Przeróbka przepustnic- pytanie do ekspertów
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
- e_gregor
- Posty: 2015
- Rejestracja: 14 lutego 2010, 14:53
- Motocykl: ZR7
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: Przeróbka przepustnic- pytanie do ekspertów
A co w temacie spalania?
Głupota to największa choroba cywilizacyjna
- GLIWICKI
- Posty: 5643
- Rejestracja: 01 października 2007, 23:08
- Motocykl: XV 750 '97
- Lokalizacja: Śląsk
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: Przeróbka przepustnic- pytanie do ekspertów
Też mnie to interesuje ... Kiedyś współpracowałem z jednym z naszych kierowców rajdowych startujących w rallycrossie (bawiliśmy się paliwami i wpływem modyfikacji ich na moc maksymalną) i miałem wtedy okazję zobaczyć profesjonalnie przygotowany sprzęt wyścigowy. Moment niebotyczny ... Moc zwalająca z nóg ...3_473467 pisze:A co w temacie spalania?
Spalanie - 100 litrów na 100 km
Aby sprawa była jasna - to nie był żaden potwór tylko cienkuś
I od razu zadam drugie pytanie. W jaki sposób ta przeróbka wpłynie na trwałość silnika?
- leszekk
- Posty: 4147
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: Przeróbka przepustnic- pytanie do ekspertów
Rozumiem, że zwrot "inżynierek" jest dla odróżnienia od "panów magistrów" po politechnice ...
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
- e_gregor
- Posty: 2015
- Rejestracja: 14 lutego 2010, 14:53
- Motocykl: ZR7
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: Przeróbka przepustnic- pytanie do ekspertów
GLIWICKI, ja sadze (na mój inżynierski rozum). że ta poszerzone dziurka skutkuje zwiększeniem dawki paliwa w pośrednich zakresach pracy przepustnicy. To znaczy nie powinno być wpływu na biegu jałowym i nie powinno być różnicy przy manetce odkręconej do końca. Natomiast w środkowym zakresie pracy przepustnicy mieszanka będzie wzbogacona. Mogę się mylić, bo ekspertem od gaźników nie jestem ale na takie wnioski mi się nasuwają po oględzinach gaźnika i jego rysunków.
Głupota to największa choroba cywilizacyjna
- Miszczu
- Posty: 1813
- Rejestracja: 01 stycznia 2009, 21:02
- Motocykl: xv 1000 custom
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Przeróbka przepustnic- pytanie do ekspertów
3_473467 pisze:A co w temacie spalania?
plus szybsze wspiecie sie tłoczka do odpowiedniego poziomu(lepsza reakcja na gaz)3_473467 pisze:ja sadze (na mój inżynierski rozum). że ta poszerzone dziurka skutkuje zwiększeniem dawki paliwa w pośrednich zakresach pracy przepustnicy
nie bez powodu zrobiłem to w krosówce- mysle, ze w virce i innych ''panewkowcach'' bedzie to wpływało własnie na ich zużycie(panewek) ale mysle maks o 10% bo nie jest to jakas drastyczna róznica a w virago pewnie mało odczuwalna ze względu na maseGLIWICKI pisze:I od razu zadam drugie pytanie. W jaki sposób ta przeróbka wpłynie na trwałość silnika?
zwrot jest kierowany do tych, którzy nie rozumieją co czytająleszekk pisze:Rozumiem, że zwrot "inżynierek" jest dla odróżnienia od "panów magistrów" po politechnice ...
poza tym po politechnice tez jestem inzynierem(nie mam magistra)
Ludzie jeżdżą jak wariaci, gnają na złamanie karku... czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić!!!!