Pytanie od początkującego

Tematy związane z gażnikami
ramzes_wojo
Posty: 29
Rejestracja: 03 lipca 2011, 16:36
Motocykl: Virago 125 '97
Lokalizacja: Rzeszów
Status: Offline

Pytanie od początkującego

Post autor: ramzes_wojo »

Witam serdecznie!

Nie wiem czy w dobry dział trafiłem, ponieważ jestem początkującym motocyklistą i nie do końca wiem z czym związany jest problem, który właściwie sam w domyśle uznałem jako ?problem?.
Mianowicie, jestem posiadaczem Viagro 125 i ostatnio zauważyłem, że motocykl po dłuższym postoju (np. porannym odpalaniu, zakupach mojej dziewczyny itp.) nie chce tak ?normalnie? zapalić. Nie muszę chyba ukrywać, że ogarnia mnie wtedy niemałe zakłopotanie, lecz gdy odpalę go jakby w ruchu- ŁAPIE! :D Muszę się wówczas rozpędzić ?na luzie? kilka metrów, sprzęgło, starter i CIACH, jest! :lol: Wszystko fajnie, ale wydaje mi się, że tak nie powinno być. Potem po mieście, na światłach czy na trasie jak się trochę rozgrzeje to pali normalnie. I tutaj czas na pytanie, co jest nie tak?
Ponadto zauważyłem, że motocykl, powiedzmy "na luzie", pochodzi chwile, pochodzi, "pobuczy" i jakby coraz ciszej, ciszej, aż wkońcu zgaśnie. Smutno mi z tego powodu.
Awatar użytkownika
ogonos
Posty: 355
Rejestracja: 28 kwietnia 2011, 12:36
Motocykl: XV 535 '93
Lokalizacja: Gołąb k/Puław
Wiek: 40
Status: Offline

Re: Pytanie od początkującego

Post autor: ogonos »

Viagro 125? Niezła dawka. Ja znalazłem tylko 25, 50, 100 mg. :lol:
Awatar użytkownika
Mocho
Posty: 639
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 21:33
Motocykl: virago xv250 '93
Lokalizacja: pod Kielcami ;)
Wiek: 33
Kontakt:
Status: Offline

Re: Pytanie od początkującego

Post autor: Mocho »

a używasz w ogóle ssania przy odpalaniu? sprawdź(wymień )świece i zobacz jakie będą efekty
moje wypowiedzi wyrażają moje poglądy na różne sprawy, masz prawo się z nimi nie zgadzać a ja mam prawo mieć to w d...
Obrazek
viragomen
Status: Offline

Re: Pytanie od początkującego

Post autor: viragomen »