Problem z odpaleniem Virago

Tematy związane z gażnikami
lapaj2
Status: Offline

Problem z odpaleniem Virago

Post autor: lapaj2 »

Witam wszystkich posiadaczy Virago,Zwracam się do was o pomoc. Jak już w tytule napisałem mam problem z odpaleniem mojej Virago 535 iskra, jest aku naładowane, pompa pompuje paliwo do gażników ale nie podaje go do silnika gażniki były czyszczone,synchronizowane przed tą usterką regulowany luz zaworowy wymieniłem nawet membrany na nowe ale problem nie ustąpił błagam pomóżcie bo jestem jeszcze zielony w tych sprawach,a gażniki w tym motorze to dla mnie czarna magia :( posiadaczem virago jestem od niedawna dodam jeszcze że stało się tak po trochę dłuższym postoju. jestem pewien na 100 procent że to gażniki szwankują ponieważ po podaniu moto gazu z butli turystycznej moto odpalił za pierwszym razem :0
Awatar użytkownika
Blunio
Posty: 5793
Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
Motocykl: Trek X-Caliber 8
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Wiek: 72
Status: Offline

Re: Problem z odpaleniem Virago

Post autor: Blunio »

Tylko spoko, jeździć w tym sezonie już raczej nie będziesz, więc do wiosny coś wykombinujemy ! A poprzednio moto palił ? Więc na początek spróbuj ustalić poziom paliwa w komorach pływakowych. Na małe czarne króćce pod gaźnikami nakładasz kilkunastocentymetrową rureczkę (pasuje od kpl. do kroplówki albo od kpl. do podawanai tlenu choremu), odblokowujesz dopływ paliwa do króćców śrubami pod gaźnikami i patrzysz, jaki jest poziom paliwa w rurce względem kreski na pokrywie komory pływakowej. Jak pamietam, ma być coś ok. 13 mm, ale sprawdź to w manualu. Jest w download do pobrania. Jak stwierdzimy że paliwo w komorach jest i na właściwym poziomie, będziemy dalej kombinować.
A jak wyglądają świece po próbach palenia ? Suche czy mokre ? Czarne czy kawowe ?
Właściwie to powinieneś spróbować palenia z nowymi świecami. A jak zapali to nie zapomnieć wygrzać nowych świec.