Warto pilnować połączenia masy reglera z masą motocykla (więc także "-" akumulatora).Morte-69 pisze:co mozna jeszzce posprawdzac zeby byc pewnym ze jest wszysko ok?
Po niecałej minucie to chyba standard przy tym rozwiązaniu. Półprzewodniki zabija temperatura powyżej 100 stopni C, więc "ciepły" nie oznacza, że jest tragicznieMorte-69 pisze:Po jakim czase regulator napiecia robi sie cieply?
dziadowska ale za to prosta jak drut zasada działania regleraMorte-69 pisze:co moze byc jeszcze przyczyna tego ze sie grzeje?
regler pali się od temperatury, czyli można to określić jako "ze starości" (im dłużej pracuje w wysokiej temperaturze, tym szybciej padnie). Mniej lub bardziej zajeżdżony aku nie ma tutaj wiele do rzeczy. Dobry akumulator potrzebny jest tylko dla rozrusznika. Gdyby nie to, że Virago nie ma odpalania na kopa, to można by jeździć na takim całkiem zajeżdżonym akumulatorze i byłoby OK Jak motocykl odpala Ci po kilku dniach bez jazdy na tym starym akumulatorze to nie trzeba zmieniać. Nie wiem w jakim jest stanie, ale bardzo możliwe, że nie jeżdżąc przez zimę akurat go dobijesz - ja bym pod koniec sezonu nie doradzał zakupu nowego aku.Morte-69 pisze:montuje nowy aku mam nadzieje ze to on byl przyczyna tego ze sie spalil albo ze padl ze starosci