mój mechanik reguluje mi zawory i do tego opuszcza silnik bo dojście do jednego cylindra, chyba tył jest bardzo trudny. czy macie jakieś doświadczenia? czy koniecznie należy opuścić silnik? pozdrawiam.
marv.
regulacja luzów 535 - czy trzeba opuścić silnik?
- robson
- Posty: 1891
- Rejestracja: 04 września 2007, 15:13
- Motocykl: VIRAGO 1.1
- Lokalizacja: Lędziny
- Wiek: 50
- Status: Offline
Re: regulacja luzów 535 - czy trzeba opuścić silnik?
Lepiej jest zdjąć chyba zbiornik jak śilnik opuszczać.
Jedyną ochroną motocyklisty jest jego ROZUM !!!
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 07 września 2007, 15:40
- Motocykl: Było 535 jest 750
- Wiek: 40
- Status: Offline
Re: regulacja luzów 535 - czy trzeba opuścić silnik?
Witam. Ja ściągnąłem zbiornik i i odłączyłem przewody paliwowe i jakoś można się było dostać do zaworów.
- ayo007
- Posty: 1207
- Rejestracja: 12 września 2007, 21:51
- Motocykl: yamaha virago 1100
- Lokalizacja: Księstwo Cieszyńskie
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: regulacja luzów 535 - czy trzeba opuścić silnik?
..w XV 1100 nawet zbiornika nie trzeba zdejmowac, tylko podnieść go z gum .., o opuszczaniu silnika nie słyszałem..
Virago 1100,na razie starczy..
-
- Status: Offline
Re: regulacja luzów 535 - czy trzeba opuścić silnik?
w 535 starczy jak wywalisz akumulator i jego obudowe... bo przewody paliwowe sa sie ladnie odsunac i dostep jest
-
- Status: Offline
Re: regulacja luzów 535 - czy trzeba opuścić silnik?
dokładnie. Jak wywalisz akumulator to masz wystarczajacy dostęp do tylnego cylindra... Bez zbędnego demontażu innych podzespołów...