W końcu będzie mógł jeździć bez trzymankiCpt. Nemo pisze:ciekawe jak sie zmieni moto w prowadzeniu ?
PROJEKT: TAIL GUN EXHAUST
- Schwartzu
- Posty: 1805
- Rejestracja: 23 kwietnia 2009, 21:03
- Motocykl: XV535'99, BMWR1100RT
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 39
- Status: Offline
Re: PROJEKT: TAIL GUN EXHAUST
"Without Contraries is no progression. Attraction and Repulsion, reason and Energy, Love and Hate, are necessary to Human existence."
W. Blake
W. Blake
- grzała
- Posty: 739
- Rejestracja: 09 listopada 2011, 07:10
- Motocykl: XF650 98'
- Lokalizacja: Ciechanów
- Wiek: 47
- Status: Offline
Re: PROJEKT: TAIL GUN EXHAUST
jak zsiądzie z moto przy odpalonym silniku, to nie będzie stopki rozkładał i wygra wszystkie konkursy na wolną jazdęSchwartzu pisze:W końcu będzie mógł jeździć bez trzymankiCpt. Nemo pisze:ciekawe jak sie zmieni moto w prowadzeniu ?
Pirat, świetna sprawa, sam o tym myślałem, ale 535 chyba by groteskowo wyglądała, z resztą już i tak mam w cholerę zaległych zajęć. Naprawdę jestem pod wrażeniem. A z tymi łożyskami nie myślałeś żeby zrobić to na części wirującej, bo ja raczej tam to planowałem zrobić, w sumie dalej od temperatury by było, mniejsza masa wirująca, za to bliżej spalin i ciężej zakamuflować.
"białe ręce, czarny blues"
- Qbeł
- Posty: 4042
- Rejestracja: 19 stycznia 2009, 17:44
- Motocykl: Honda ST 1300
- Lokalizacja: Głęboka Wiocha k/Zgierza obok Łodzi
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: PROJEKT: TAIL GUN EXHAUST
Piracik , wykonales kawal roboty i wygląda świetnie.
Zastanawiam się jednak jak rozwiążesz problem wyważenia części wirującej - jest dosyć ciężka i długa.
I czy nie bedą uderzały/tarły w wydechu?
Jedno z rozwiązań
http://www.youtube.com/watch?v=icS9yxvI3T4
Zastanawiam się jednak jak rozwiążesz problem wyważenia części wirującej - jest dosyć ciężka i długa.
I czy nie bedą uderzały/tarły w wydechu?
Jedno z rozwiązań
http://www.youtube.com/watch?v=icS9yxvI3T4
- Arni
- Posty: 2530
- Rejestracja: 01 marca 2009, 20:39
- Motocykl: Virago XV750 83r; Intruder VS800; SHL M11
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: PROJEKT: TAIL GUN EXHAUST
gratuluje wykonania
... po co to polerować i tak się okopci
... po co to polerować i tak się okopci
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość." Janusz Korwin-Mikke
-
- Status: Offline
Re: PROJEKT: TAIL GUN EXHAUST
zaraz wrzucę film..... wali marchewywiewiur pisze:jakby strzelało to by był wypas
- maciekdiy
- Posty: 134
- Rejestracja: 04 czerwca 2011, 20:38
- Motocykl: xv 750 se bober
- Lokalizacja: Kalisz
- Wiek: 35
- Status: Offline
Re: PROJEKT: TAIL GUN EXHAUST
Zajebiste , jestem naprawdę ciekawy jak to w rzeczywistości brzmi . A jak tak patrzę jak to jest skonstruowane to mnie zastanawia czy łożyska są bezpośrednio na gwincie czy mają jeszcze jakieś dodatkowe tulejki.
- GreeG
- Posty: 92
- Rejestracja: 01 września 2011, 08:24
- Motocykl: YAMAHA XV1100 VIRAGO
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 47
- Status: Offline
Re: PROJEKT: TAIL GUN EXHAUST
No to wyszło zajebiscie , dawaleś dystanse od tej cienkiej blaszki dospawanej na końcu, gwintowałeś otwory w niej, nie ma otarć ?
jeżeli chcesz żeby było zrobione dobrze - to zrób to sam
-
- Status: Offline
Re: PROJEKT: TAIL GUN EXHAUST
rozwierciłem i nagwintowałem. Każdy trzyma się na dwóch śrubach M6GreeG pisze:No to wyszło zajebiscie , dawaleś dystanse od tej cienkiej blaszki dospawanej na końcu, gwintowałeś otwory w niej, nie ma otarć ?
Nic nie przyciera kręci się lekko.
Zaraz będzie dostępny film, musi się załadować na serwer youtube. Jakość słaba ale widać i słychać w miarę tak jak w rzeczywistości. Jest KURWA głośno... LUBIE TO !!!
- Qbeł
- Posty: 4042
- Rejestracja: 19 stycznia 2009, 17:44
- Motocykl: Honda ST 1300
- Lokalizacja: Głęboka Wiocha k/Zgierza obok Łodzi
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: PROJEKT: TAIL GUN EXHAUST
A jak to ustrojstwo trzyma sie w wydechu.Jak jest zamocowane?
- Flower
- Posty: 1401
- Rejestracja: 09 marca 2009, 21:59
- Motocykl: Jędza - XV535 (2YL)
- Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: PROJEKT: TAIL GUN EXHAUST
właśnie to mnie najbardziej interesuje
"Ci którzy rezygnują z Wolności w imię bezpieczeństwa, nie zasługują na żadne z nich."
Thomas Jefferson
Blunio pisze: wypada świat widzieć takim jaki jest, a nie taki jakby niektórzy chceli żebyś go widział.
-
- Status: Offline
FILM !!!
Nie bądźcie tacy ciekawi bo dostaniecie oślich uszuFlower pisze:właśnie to mnie najbardziej interesuje
UWAGA FILM, niestety z braku laku nagrywany mikrofalówką po zmierzchu...
http://www.youtube.com/watch?v=kHGG6kQx ... e=youtu.be
- Szymon
- Posty: 3317
- Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 09:42
- Motocykl: Noise Generator 1100
- Lokalizacja: Grójec
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: PROJEKT: TAIL GUN EXHAUST
- ostro wirują??? bo wygląda jakby stały albo taka jakość filmu....
Kobieta, która jęczy w nocy, nie warczy w dzień.
- Bassti
- Posty: 33
- Rejestracja: 21 października 2012, 09:31
- Motocykl: Virago XV 535
- Lokalizacja: Radoszewice
- Status: Offline
Re: PROJEKT: TAIL GUN EXHAUST
Moim zdaniem coś za słabo się kręcą. Ale i tak piękny efekt
- Qbeł
- Posty: 4042
- Rejestracja: 19 stycznia 2009, 17:44
- Motocykl: Honda ST 1300
- Lokalizacja: Głęboka Wiocha k/Zgierza obok Łodzi
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: PROJEKT: TAIL GUN EXHAUST
Mi sie podoba , nawet bez wirowania
-
- Status: Offline
Re: PROJEKT: TAIL GUN EXHAUST
jeszcze nie są do końca wyregulowane, to był pierwszy oficjalny test
- Szymon
- Posty: 3317
- Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 09:42
- Motocykl: Noise Generator 1100
- Lokalizacja: Grójec
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: PROJEKT: TAIL GUN EXHAUST
Będą wirować- kwestia silniczka ,gumki i czterech paluszków.....Qbeł pisze:Mi sie podoba , nawet bez wirowania
Kobieta, która jęczy w nocy, nie warczy w dzień.
-
- Status: Offline
Re: PROJEKT: TAIL GUN EXHAUST
co to to nieSzymon pisze:kwestia silniczka ,gumki i czterech paluszków.....
- Szymon
- Posty: 3317
- Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 09:42
- Motocykl: Noise Generator 1100
- Lokalizacja: Grójec
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: PROJEKT: TAIL GUN EXHAUST
Czemu? Pierwszy na świecie TAIL GUN EXHAUST o napędzie hybrydowym. Opatentujesz i zrobisz kasę.PiratBHW pisze:co to to nieSzymon pisze:kwestia silniczka ,gumki i czterech paluszków.....
Kobieta, która jęczy w nocy, nie warczy w dzień.
-
- Status: Offline
Re: PROJEKT: TAIL GUN EXHAUST
PODSUMOWANIE:
-zrobiłem (a nawet -śmy) bo się zajarałem jak szczerbaty na suchary
-sama konstrukcja nie jest nie wiadomo jak skomplikowana, wystarczy mieć trochę pomyslunku
-koszty budowy a koszty zakupu w "tailgunerze" czy nawet ebay`u to tak jak kupić Fiata 126P a kupić BMW 760 - nieporównywalne
-kolejna lekcja i nauka... kwasówka to fajny materiał, ale ciężki w obróbce (wiercenie, gwintowanie i cięcie - jakoś się ciągnie)
-bez wycięcia dekli laserem nie da się tego zrobić, dekle muszą być w 100% takie same a i otwory na rurki muszą być wycięte z dokładnością do 0.01mm - wtedy da się to ustawić "stosunkowo" idealnie
-na dzień dzisiejszy zrobił bym to jeszcze inaczej (samo umiejscowienie łożysk)... ale to może przy następnym motocyklu...
-miałem wizję, że będzie trochę ciszej jak włożę to do kominów... na jałowym jest, na wyższych obrotach.... nie jest...
-i najważniejsze... w końcu moja Shadow-ka wyróżnia się czymś nietypowym na tle innych Polskich Shadow-ek
-zrobiłem (a nawet -śmy) bo się zajarałem jak szczerbaty na suchary
-sama konstrukcja nie jest nie wiadomo jak skomplikowana, wystarczy mieć trochę pomyslunku
-koszty budowy a koszty zakupu w "tailgunerze" czy nawet ebay`u to tak jak kupić Fiata 126P a kupić BMW 760 - nieporównywalne
-kolejna lekcja i nauka... kwasówka to fajny materiał, ale ciężki w obróbce (wiercenie, gwintowanie i cięcie - jakoś się ciągnie)
-bez wycięcia dekli laserem nie da się tego zrobić, dekle muszą być w 100% takie same a i otwory na rurki muszą być wycięte z dokładnością do 0.01mm - wtedy da się to ustawić "stosunkowo" idealnie
-na dzień dzisiejszy zrobił bym to jeszcze inaczej (samo umiejscowienie łożysk)... ale to może przy następnym motocyklu...
-miałem wizję, że będzie trochę ciszej jak włożę to do kominów... na jałowym jest, na wyższych obrotach.... nie jest...
-i najważniejsze... w końcu moja Shadow-ka wyróżnia się czymś nietypowym na tle innych Polskich Shadow-ek
- ALBINERO
- Posty: 1091
- Rejestracja: 21 marca 2011, 19:55
- Motocykl: Yamaha Virago XV1000
- Lokalizacja: Wrocław/UK
- Wiek: 58
- Status: Offline
Re: PROJEKT: TAIL GUN EXHAUST
O fuck robi wrażenie . Piękne kartaczownice
- grzała
- Posty: 739
- Rejestracja: 09 listopada 2011, 07:10
- Motocykl: XF650 98'
- Lokalizacja: Ciechanów
- Wiek: 47
- Status: Offline
Re: PROJEKT: TAIL GUN EXHAUST
Piracik, a jakby lekko zaślepić wloty w części wirującej, to i na jałowym by się kręciło i po ostrym dodaniu gazu by się nie zatrzymywało
"białe ręce, czarny blues"
-
- Status: Offline
Re: PROJEKT: TAIL GUN EXHAUST
wiem, można też regulować obroty oddalając lub zbliżając jedną część do drugiej. Tylko jak ustawiłem tak żeby się kręciły na jałowym, wierz mi nie chcesz wiedzieć jakie obroty to ustrojstwo łapało przy odkręceniu manety. Boję się że to się może urwać. Z dwojga złego wolę żeby się nie kręciły na jałowym ale po odkręceniu żeby nie łapało takiego wariactwa. Jutro będę jeszcze kombinował...grzała pisze:Piracik, a jakby lekko zaślepić wloty w części wirującej, to i na jałowym by się kręciło i po ostrym dodaniu gazu by się nie zatrzymywało
- pisior
- Posty: 5366
- Rejestracja: 21 sierpnia 2009, 12:55
- Motocykl: 535,1100 1500 1255
- Lokalizacja: kostrzyn nad odra
- Wiek: 46
- Status: Offline
Re: PROJEKT: TAIL GUN EXHAUST
ala wiatraczek w srodku