wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
ja ustawiam oba tak i nie mam problemów
Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
jutro to sprawdzimy w takim ustawieniu .
ile pali w takim ustawieniu ??? zeszły sezon potrafiłem spokojnie na zbiorniku przelatać około 200mil
ile pali w takim ustawieniu ??? zeszły sezon potrafiłem spokojnie na zbiorniku przelatać około 200mil
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
Virago pali tyle ile jej dasz żeby paliła
do 100 delikatnie to około 4, da się i mniej
normalnie do 120 około 4,5, jak ciśniesz >150 to je 7, a nawet więcej
miasto 5-5,5l
do 100 delikatnie to około 4, da się i mniej
normalnie do 120 około 4,5, jak ciśniesz >150 to je 7, a nawet więcej
miasto 5-5,5l
Jaki Ty masz zbiornik? może nie mil, a km....slawekpr pisze:zeszły sezon potrafiłem spokojnie na zbiorniku przelatać około 200mil
Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
mil nie pomyliłem się mam wersje California 60 KM sprowadzona ze stanów
po tym co podajesz to oznacza ze czeka mnie wnikliwe przeglądanie gaźników bo
poniżej 6l na 100 km nie miałem okazji zejść
latam z moim osobistym od 16 lat plecakiem do 100 kmh wiec nie cisnę nadmiernie sprzęta bez szyby
być może z tego tytułu różnica
ale z braku czasu w ostatnich dniach nie bardzo miałem możliwość ustawienia niżej pływaków
dopiero jutro się tym zajmę po lakierowaniu jak sobie będzie wszystko schnąć
aaa zapomniałem ma ktoś rozpisane rozmiary dysz gaźników dla poszczególnych cylindrów
bo nie jestem pewien na 100% czy magik z usa nie majglował i coś nie pozmieniał
po tym co podajesz to oznacza ze czeka mnie wnikliwe przeglądanie gaźników bo
poniżej 6l na 100 km nie miałem okazji zejść
latam z moim osobistym od 16 lat plecakiem do 100 kmh wiec nie cisnę nadmiernie sprzęta bez szyby
być może z tego tytułu różnica
ale z braku czasu w ostatnich dniach nie bardzo miałem możliwość ustawienia niżej pływaków
dopiero jutro się tym zajmę po lakierowaniu jak sobie będzie wszystko schnąć
aaa zapomniałem ma ktoś rozpisane rozmiary dysz gaźników dla poszczególnych cylindrów
bo nie jestem pewien na 100% czy magik z usa nie majglował i coś nie pozmieniał
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
który masz rocznik
a najlepiej pierwsze 3 znaki numeru silnika
zmiana dysz od 128 - 134 nie wiele zauważalnego zmienia
w stopce masz spalanie mojego na 2 silnikach ale tych samych gaźnikach 6l żeby spalić na tym silniku to trzeba rzeczywiście się postarać
a najlepiej pierwsze 3 znaki numeru silnika
zmiana dysz od 128 - 134 nie wiele zauważalnego zmienia
w stopce masz spalanie mojego na 2 silnikach ale tych samych gaźnikach 6l żeby spalić na tym silniku to trzeba rzeczywiście się postarać
Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
Silnik 3AL - 007735
wedle papierów coś koło 89 - 92 tak to rozpisali ze nikt nie wie do końca
ile obrotów na wkrętach na start przed regulacją gdzieś w serwisówkach doczytałem
F - 1,5
R - 2,5
wedle papierów coś koło 89 - 92 tak to rozpisali ze nikt nie wie do końca
ile obrotów na wkrętach na start przed regulacją gdzieś w serwisówkach doczytałem
F - 1,5
R - 2,5
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
silnik w/g oznaczeń rok 1988 wersja US (~56KM), gaźniki powinny być Mikuni już.
Jeżeli masz Hitachi to daj dysze główne: tył 128, przód 132
Wkręty wykręć na początek na 2 - 2,5 obrotu
Ale z tego co piszesz na zbiorniku robisz 200 mil
to: zbiornik masz 14,5l i przebieg na tym 322km co daje spalanie około 4,4l
chyba że masz jakiś inny zbiornik
Jeżeli masz Hitachi to daj dysze główne: tył 128, przód 132
Wkręty wykręć na początek na 2 - 2,5 obrotu
Ale z tego co piszesz na zbiorniku robisz 200 mil
to: zbiornik masz 14,5l i przebieg na tym 322km co daje spalanie około 4,4l
chyba że masz jakiś inny zbiornik
Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
tak w zaokrągleniu podałem mysleze gdzieś 170 mil robiłem na tankowaniu pod koreczek az do zadławiania silnika na rezerwie na głównej dyszy ma 122,5 w obu gaźnikach
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
To Ty masz Mikuni gaźniki i dysze są prawidłowe
Carburetors
Type . Mikuni BST40 (two)
Main jet 122.5
Main air jet . 80
Jet needle 5DL12
Needle jet . . Y-4
Pilot air jet 60
Pilot jet 40
Pilot screw . Preset
Starter jet 35
Fuel level 1.5 to 2.5 mm
Carburetors
Type . Mikuni BST40 (two)
Main jet 122.5
Main air jet . 80
Jet needle 5DL12
Needle jet . . Y-4
Pilot air jet 60
Pilot jet 40
Pilot screw . Preset
Starter jet 35
Fuel level 1.5 to 2.5 mm
Ostatnio zmieniony 15 lutego 2014, 12:10 przez -waldi-, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-gazn ... 71175.html
ten zestaw dokładnie bedzie do nich pasował
nie ,mam hitachi bo mam logo na gaźnikach hitachi
ten zestaw dokładnie bedzie do nich pasował
nie ,mam hitachi bo mam logo na gaźnikach hitachi
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
no to ktoś ostro namieszał - masz gaźniki 1981 - 1983
jak masz wkręt składu mieszanki od dołu to Hitachi, więc montuj od razu dysze 128 na tył i 132 na przód
resztę dysz tez przeglądnij
jakie masz oznaczenia na iglicach ? Y- ?
jak masz wkręt składu mieszanki od dołu to Hitachi, więc montuj od razu dysze 128 na tył i 132 na przód
resztę dysz tez przeglądnij
jakie masz oznaczenia na iglicach ? Y- ?
Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
gdzie tego szukać
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
u góry iglicy pod kapturkiem powinno być nabite
a świece i fajki zmieniałeś ?
a świece i fajki zmieniałeś ?
Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
gaźnik R- Y-22
gaźnik F- Y-23
świece nowe irydowe kable i fajki nowe ngk
jeszcze jedna róznica jest na rurce emulgującej w gaźniku R - ma 4 otwory w osi a na gaźniku F- 3
gaźnik F- Y-23
świece nowe irydowe kable i fajki nowe ngk
jeszcze jedna róznica jest na rurce emulgującej w gaźniku R - ma 4 otwory w osi a na gaźniku F- 3
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
no to na 100% z tych lat co pisałem.
Jeżeli nie będziesz iglic zmieniał to na front (przód) daj Y-22 na tył Y-23
Rurka emulsyjna powinna w tych latach mieć 3, w nowszych do 1988 miała 4, ale też inne iglice Y-32
Co do dyszy zostaw te co masz 122, chyba że brakuje mu mocy jak się mocno odkręci wtedy F-132, R-128
Z boku gaźnika masz korek na klucz chyba 13 odkręć wyciąg rurkę i od komory z membraną masz dojście do dysz powietrznych - koniecznie je wyczyść.
Poskładaj, wyczyść dysze w pokrywach komór gaźników, staw poziom paliwa na zamontowanych gaźnikach, nie wiszących w pionie i pal
Jeżeli nie będziesz iglic zmieniał to na front (przód) daj Y-22 na tył Y-23
Rurka emulsyjna powinna w tych latach mieć 3, w nowszych do 1988 miała 4, ale też inne iglice Y-32
Co do dyszy zostaw te co masz 122, chyba że brakuje mu mocy jak się mocno odkręci wtedy F-132, R-128
Z boku gaźnika masz korek na klucz chyba 13 odkręć wyciąg rurkę i od komory z membraną masz dojście do dysz powietrznych - koniecznie je wyczyść.
Poskładaj, wyczyść dysze w pokrywach komór gaźników, staw poziom paliwa na zamontowanych gaźnikach, nie wiszących w pionie i pal
Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
gaźniki w myjce dysze pod rurką to pierwsze co czyściłem a tam jakie powinny byc rozmiary
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
Twoje gaźniki:
Type Hitachi HSC40 (two)
Main jet 122
Main air jet 50
Jet needle (US models)
Rear cylinder . Y-23
Front cylinder .... Y-22
Pilot air jet
US . 185
Pilot jet . 41
Pilot screw Preset (turns out not specified)
Starter jet 40
Fuel level
Rear cylinder 1.0 +/- 1.0 mm
Front cylinder 2.0 +/-1.0 mm
Type Hitachi HSC40 (two)
Main jet 122
Main air jet 50
Jet needle (US models)
Rear cylinder . Y-23
Front cylinder .... Y-22
Pilot air jet
US . 185
Pilot jet . 41
Pilot screw Preset (turns out not specified)
Starter jet 40
Fuel level
Rear cylinder 1.0 +/- 1.0 mm
Front cylinder 2.0 +/-1.0 mm
Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
pozom od czego brać rantu komory pływakowej ??? czy jest jakiś marker na gaźniku
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
dolna krawędź gaźnika, po środku, w okolicach śruby regulacyjnej otwarcia przepustnicy
Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
jasne to bierzemy się do boju jak sie gdzie spotkamy masz u mnie wielkiego browarka ( z Ubot'em)
a poziom zawsze ustawiałem na wypoziomowanym gaźniku może i tu był też błąd
a poziom zawsze ustawiałem na wypoziomowanym gaźniku może i tu był też błąd
Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
jeszcze jedno dysze powietrzne jaka gdzie ma być bo może i tu coś pokombinowane
patrzac od strony dysz na srodku 50 po lewej 180 w obu to samo
patrzac od strony dysz na srodku 50 po lewej 180 w obu to samo
Ostatnio zmieniony 15 lutego 2014, 13:12 przez slawekpr, łącznie zmieniany 1 raz.
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
nie, one sa wprasowane chyba, że ktoś rozwiercił
jeżeli tylko Ci zalewało, to prawdopodobnie przez za duży poziom paliwa
jeżeli tylko Ci zalewało, to prawdopodobnie przez za duży poziom paliwa
Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
ja mam wkrecane
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
jak masz powietrzne wkręcane to weryfikuj je bo może i tam łapy wsadzili
i wsadzili
Pilot air jet
US . 185
Pilot jet . 41
główna za mała, jałowych za duża
i wsadzili
slawekpr pisze:
patrzac od strony dysz na srodku 50 po lewej 180 w obu to samo
Pilot air jet
US . 185
Pilot jet . 41
główna za mała, jałowych za duża
Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa
poskładane i śmiga jak złoto
jest jednak małe ale synchro wyszło bezmała idealnie na carbtune , potem
na colortune regulacja składu i powtórnie synchro i było pięknie
po 15 min
na przednim garku zaczęły się jakieś falowanie i przerwy wiec na szybko kontrolnie poziom paliwa ii
gaźnik nalewa tylko połowę stanu ,tył bez zmian ostukałem gaźnik ale zero zmian heh i o co chodzi ???
jest jednak małe ale synchro wyszło bezmała idealnie na carbtune , potem
na colortune regulacja składu i powtórnie synchro i było pięknie
po 15 min
na przednim garku zaczęły się jakieś falowanie i przerwy wiec na szybko kontrolnie poziom paliwa ii
gaźnik nalewa tylko połowę stanu ,tył bez zmian ostukałem gaźnik ale zero zmian heh i o co chodzi ???