Wolne Koło w silniku o co chodzi

Wszysto co związane z silnikami naszych Virago
SZCZUR81
Posty: 7
Rejestracja: 13 maja 2013, 20:07
Motocykl: Virago 535
Status: Offline

Wolne Koło w silniku o co chodzi

Post autor: SZCZUR81 »

Witam. To mój pierwszy post na forum. Mam piękną Virago 535 rocznik 95. Nie jestem mechanikiem więc jak motorek kleknął pojechałem do "specjalisty". Facet powiedział, że mam uszkodzone wolne koło w silniku, że jest to rzadki przypadek w tych motorach i że naprawa kosztować będzie 2500!!!pln. Nie wiem o co chodzi ale to połowa ceny mojego motoru. Czy ktoś z forumowiczów może zna jakiś tańszy sposób na naprawę. Czytałem na forum, że robicie to sami ale wątek mi uciekł. Dzięki z góry (ang. Thank you from the moountain) wszystkim ludziom dobrej woli.

P.S.Przeczytałem post kolegi KOGUTA pt: rozruch silnika chyba chodzi o to samo. Ale ta cena 2500!!! :paw:
Awatar użytkownika
2007XV1700
Posty: 5107
Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
Wiek: 42
Kontakt:
Status: Offline

Re: Wolne Koło w silniku o co chodzi

Post autor: 2007XV1700 »

wolne koło (wolnobieżka) to było zdaje się w Wartburgu, tu chodzi pewnie o sprzęgło jednokierunkowe a ono tyle nie kosztuje, chyba że w ASO z wymianą.
Zmień mechanika bo ten próbuje nabić Cię w butelkę.
Awatar użytkownika
tomik44
Posty: 1923
Rejestracja: 12 sierpnia 2011, 21:08
Motocykl: Trike bmw,virago 750
Lokalizacja: Toruń
Wiek: 65
Status: Offline

Re: Wolne Koło w silniku o co chodzi

Post autor: tomik44 »

Zgadza się było jeszcze w trampku i syrenie.
Napisz kolego jakie są objawy usterki, bo być może chodzi o rozrusznik??
Tomek vel Godżilla ;)
Awatar użytkownika
Seik
Posty: 426
Rejestracja: 23 czerwca 2012, 17:57
Motocykl: Varadero XL1000
Lokalizacja: Kępno
Wiek: 52
Status: Offline

Re: Wolne Koło w silniku o co chodzi

Post autor: Seik »