Witam, w okresie zimowym chciałbym powymieniać co się da w mojej Virce XV1000 2AE.
I mam pytanie czy ktoś z szanownych Kolegów dysponuje zestawieniem rozmiarowym łożysk
- koło przednie
- koło tylne
-łożyska wahacza
a do tego jeszcze rozmiary uszczelniaczy.
Koła są aluminiowe jak by to miało jakieś znaczenie
Chciał bym mieć wszystko kupione zanim zacznę rozbierać.
jakie łożyska
- e_gregor
- Posty: 2015
- Rejestracja: 14 lutego 2010, 14:53
- Motocykl: ZR7
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: jakie łożyska
Jeśli mogę się wtrącić to uważam, że łożyska wahacza powinny być niezniszczalne. W innych motocyklach w tym miejscu stosowano tuleje i one tylko raz na jakiś czas wymagały wymiany. Zdejmij koło i amory (u ciebie centralny?) i sprawdź luzy na wahaczu oraz płynność ruchu
Głupota to największa choroba cywilizacyjna
- KIT
- Posty: 264
- Rejestracja: 04 maja 2011, 23:11
- Motocykl: Virago 1000 Gold
- Lokalizacja: Wronki
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: jakie łożyska
Kolego "e_gregor" u mnie są 2 amory a nie centralny, ale dzięki za podpowiedź sprawdzę luz na wahaczu.
"Pisior" w larsonie widziałem ale liczyłem, że ktoś zna wymiary to kupię wtedy w hurtowni.
"Pisior" w larsonie widziałem ale liczyłem, że ktoś zna wymiary to kupię wtedy w hurtowni.
- pisior
- Posty: 5366
- Rejestracja: 21 sierpnia 2009, 12:55
- Motocykl: 535,1100 1500 1255
- Lokalizacja: kostrzyn nad odra
- Wiek: 46
- Status: Offline
Re: jakie łożyska
mam stare na szopie sprawdze ,to Ci powiem , ja tez zamawialem w hurtowni to sa bardzo pospolite lożyska , i chyba dalem 100zl z glowką ramy ,przod i tyl kolaKIT pisze:Kolego "e_gregor" u mnie są 2 amory a nie centralny, ale dzięki za podpowiedź sprawdzę luz na wahaczu.
"Pisior" w larsonie widziałem ale liczyłem, że ktoś zna wymiary to kupię wtedy w hurtowni.
- e_gregor
- Posty: 2015
- Rejestracja: 14 lutego 2010, 14:53
- Motocykl: ZR7
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: jakie łożyska
Generalnie najszybciej lecą łożyska główki ramy. Te w kołach zazwyczaj jak ktoś za mocno skręcił oś. Ale je łatwo sprawdzić. Koła muszą się kręcić bez luzu ale też bez skokowego oporu ani żadnych dziwnych dźwięków. Tył lepiej sprawdzać po dłuższej jeździe kiedy olej w kardanie jest rozgrzany i mniej lepki przez co wszystko luźniej i bardziej gładko się obraca.
Głupota to największa choroba cywilizacyjna
- KIT
- Posty: 264
- Rejestracja: 04 maja 2011, 23:11
- Motocykl: Virago 1000 Gold
- Lokalizacja: Wronki
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: jakie łożyska
Dzięki wielki za odpowiedzi.
Można jeszcze w tych czasach na Was liczyć
Pozdrawiam.
Można jeszcze w tych czasach na Was liczyć
Pozdrawiam.