Strona 1 z 2

Big Problem Proszę o pomoc

: 27 marca 2014, 22:18
autor: szyba2012
witam, pod koniec zeszłego sezonu zakupiłem virago 535 87r wymieniłem olej w silniku wraz z filtrem; olej w kardanie; filtr powietrza i świece Na dodatek wyciągnąłem zbiorniki paliwa wylałem stare paliwo popłukałem nowym aż w końcu było czystko i zamontowałem z powrotem zalałem nowym paliwem i oczywiście filtr paliwa też nowy Wraz z kolegą wyciągnęliśmy gaźniki i środkiem do czyszczenia wyczyściliśmy je po czym zostały zamontowane kolega ma wakuometry podpiął gaźniki i ustawił A moto odpala mi bez problemu Ale podczas jazdy jak się zwolni i chce się przyśpieszyć moto się dusi trzeba zredukować na dodatek v-max to 100 w porywach 110 i też manetka gazu nie może być do końca bo sie dusi robi tak jakby bieg się skończył tylko trzeba popuścić i zaczyna jakoś jechać na dodatek pali 10L na 100km membrany wydawały mi się być ok No ale też Fachowcem w tym temacie nie jestem

Re: Big Problem Proszę o pomoc

: 27 marca 2014, 22:49
autor: Bynio
Wyreguluj gaźniki czyli ustaw poziomy paliwa bo przez to dużo pali i się zalewa w trakcie jazdy

Re: Big Problem Proszę o pomoc

: 27 marca 2014, 23:25
autor: gali
szyba2012 pisze: Wraz z kolegą wyciągnęliśmy gaźniki i środkiem do czyszczenia wyczyściliśmy je
Jeśli środek zawierał aceton albo octan lub jakieś ich pochodne, a Wy nie usunęliście elementów gumowych typu o-ringi czy uszczelki to któryś ze składników tego środka mógł się do nich dobrać. Możliwe że skutek jest właśnie od tego

Re: Big Problem Proszę o pomoc

: 28 marca 2014, 06:05
autor: bazuq
Jak dla mnie to masz membrany do wymiany, miałem identyczny problem i miałem przeswit w membranach

Re: Big Problem Proszę o pomoc

: 28 marca 2014, 09:31
autor: szyba2012
poszukam tylko jak go wyregulować i spróbuje ( a co w gaźniku się reguluje? poziom paliwa i jeszcze coś? to jest to co regulowane było wakuometrami?) a jak nie pomoże to Motogarage Tarnowskie Góry mi zostanie ;p

Re: Big Problem Proszę o pomoc

: 28 marca 2014, 09:34
autor: bazuq
sprawdz najpierw membrany czy nie ma gdzieś malutkiej dziurki, miałem tak, że na wysokim biegu po odkreceniu manetu sie dusiła, wymieniłem membrany i smiga. Regulacja gaźników jest na śróbkach a do synchronizacji potrzebny jest wakuometr

Re: Big Problem Proszę o pomoc

: 28 marca 2014, 09:52
autor: szyba2012
membrany właśnie wyglądają na ok aha zaczynam chyba kumać czaczę :) synchronizacja ich dwóch to wakuometry chodzi żeby chodziły tak samo pod względem mieszanki paliwowo powietrznej A Regulacja to trzeba ustawić poziomy paliwa w gaźniku? Dobrze myślę? szukam teraz jak to dobrze zrobić szkoda że większość fotek w postach na forum już nie działa ;p

Re: Big Problem Proszę o pomoc

: 28 marca 2014, 10:51
autor: szyba2012
a podpowie mi ktoś krok po kroku jak ustawić poziom paliwa w gaźniku i wspomoże fotosem? Ogólnie powiem Wam fajna sprawa grzebanie w takim moto i tak się zaczynam czegoś uczyć ;) ale tak bez pomocy ten problem który mam Przerasta mnie :P

Re: Big Problem Proszę o pomoc

: 28 marca 2014, 19:17
autor: Andrzej S
Dawid podjedź do mnie to Ci pokażę :D , na korpusie gaźnika jest kreska jaki ma być poziom, na dole masz króćce do podpięcia wężyków...

Re: Big Problem Proszę o pomoc

: 28 marca 2014, 21:14
autor: szyba2012
zrobione wyregulowane na ok, czyste i synchro ale dalej to samo chyba będzie rozbiórka i dokładne sprawdzanie wszystkich uszczelnień czy coś nie jest rozerwane a może to nie gaźniki ?? sprawdzę czy dobrze filtr powietrza leży ale na 99% Zaje...Dobrze :) wszystko musi sie dać zrobić ;)

Re: Big Problem Proszę o pomoc

: 28 marca 2014, 23:10
autor: mytek1
Poziom paliwa ma być bodajże 10mm poniżej tych kresek na korpusach. Co do mieszanki paliwowo-powietrznej to po prawej stronie gaźnika, poniżej dekielka masz tak głęboko śrubkę, to nią się ustawia mieszankę. Pierwsze ustaw zawory, a później bierz się za gaźniki. Co do filtra powietrza to ma być tak, że jak ściągniesz jego pokrywę to masz widzieć jego wewnętrzną stronę.

Re: Big Problem Proszę o pomoc

: 03 kwietnia 2014, 21:07
autor: szyba2012
dobra więc tak :wink: wszystko ustawione, wyregulowane można powiedzieć że się nad tym spuszczałem jak aptekarz nad lekarstwem i dalej nic Lewego powietrza nie ciągnie jedzie 110km/h z niższych obrotów ma problem żeby lekko płynnie przyśpieszyć trzeba dać więcej gazu szarpnie ale jakoś już pojedzie :frustrated: tak więc zaczyna mi się wydawać, że trzeba teraz poświęcić czas zaworą :?:

Re: Big Problem Proszę o pomoc

: 03 kwietnia 2014, 21:10
autor: -waldi-
a na filtr powietrza patrzyłeś, bo chyba zabity na amen :D

w jakim stanie uszczelka wewnątrz komory pływakowej, nie chodzi o tą pod pokrywką oczywiście

Re: Big Problem Proszę o pomoc

: 03 kwietnia 2014, 21:22
autor: szyba2012
tak filtr powietrza sprawdzałem, Wszystko jest OK, przynajmniej mi się tak wydaje jeszcze pobawię się w te zawory i się okaże ;p przebieg mam ponad 60tys. :P może co innego sie już kończy ??

Re: Big Problem Proszę o pomoc

: 03 kwietnia 2014, 21:27
autor: -waldi-
Jak odpuścisz manetkę to zalewa Ci go w cholerę. Jeżeli na jałowych chodzi OK to zawory sobie odpuść.

Pytanie pomocnicze: czy czasami nie ukręciliście śrub w co są w osi z iglicą, takie z otworkiem ?

Filtr zdemontuj i bez niego sprawdź :)

Re: Big Problem Proszę o pomoc

: 03 kwietnia 2014, 21:46
autor: szyba2012
nie wiem o które chodzi? ale myślę że nie? odpala dobrze chodzi ładnie tylko ma takie zagrania ;> ;-)

Re: Big Problem Proszę o pomoc

: 03 kwietnia 2014, 21:50
autor: szyba2012
a jak to nie pomoże to kurcze wyciągnę gaźniki i wymienię w nich Wszystko normalnie nówki sztuki będą :)

Re: Big Problem Proszę o pomoc

: 03 kwietnia 2014, 21:54
autor: szyba2012
kiedyś miałem gpz600 i tam te gumowe krućce z gaźników pospadały i się podobnie działo lewe powietrze było, a kolega kiedyś w hornecie miał podobnie ale się okazało że zawory mu zrobili magicy z ,,Motocykl" i wszystko już dobrze było

Re: Big Problem Proszę o pomoc

: 30 kwietnia 2014, 20:35
autor: korkillus
Pozwól szyba, ze sie podepnę. Koledzy mam problem o podobnych objawach, motocykl stracił na mocy, słychać takie pocharkiwanie i co chyba ważne spaliny intensywnie wydobywają sie z górnego wydechu zaraz po zgaszeniu maszyny, z drugiego nic. Podobnie grzeje sie tylko jeden kolektor. Czy ktoś podpowie czego szukać?

Re: Big Problem Proszę o pomoc

: 30 kwietnia 2014, 23:43
autor: -waldi-
świece do wymiany, gaźniki do sprawdzenia

Re: Big Problem Proszę o pomoc

: 05 czerwca 2014, 11:33
autor: szyba2012
więc tak powoli gdy tylko był czas siedziałem raz sam raz z kolegą przy moim virago i wszystko cacy malina Naprawdę jak ktoś trafi przy zakupie na taką virago to szczęściarz Ale mój problem to na 98% Moduł ponieważ kolega ściągnął innego znajomego z 535 i porównując moja lepiej odpala, lepiej chodzi Wszystko lepiej ;p ale różnica taka że szybciej mam odcięcie koniec biegów moduły różniły się znajomy zgodził się na podmiankę i moja wtedy już nie chodziła wcale Dlatego zaczyna mi się wydawać że mam albo inny moduł, albo zepsuty, albo zablokowany?

Re: Big Problem Proszę o pomoc

: 12 lipca 2014, 10:37
autor: szyba2012
ładnie chodzi, trasa z plecakiem 110-120km/h spalanie 5,5l V-max nie sprawdzony na razie z pasażerem tylko 140 było ale można jeszcze :)

Re: Big Problem Proszę o pomoc

: 12 lipca 2014, 12:14
autor: Cpt. Nemo
szyba2012 pisze: Dlatego zaczyna mi się wydawać że mam albo inny moduł, albo zepsuty, albo zablokowany?
W Virago 535 byly dwa rodzaje modulow i zaden z nich nie byl blokowany :)

Ciesze sie, ze ladnie chodzi - ale dla potomnych trzeba bylo napisac po jakim zabiegu czyli co bylo popsute ?

535 powinna max dawac 160 km/h :)

Re: Big Problem Proszę o pomoc

: 12 lipca 2014, 21:46
autor: szyba2012
popsuty oddany do elektronika który go naprawił (130zł wziął)

Re: Big Problem Proszę o pomoc

: 12 lipca 2014, 22:02
autor: leczmo
Czyli pewnie elektronik wymienił świece-2*15 zł świece z narzutem, 100zł robocizna :D