Strona 1 z 1

Ułamany dziubek od króćca pomiaru poziomu paliwa

: 02 maja 2014, 15:16
autor: diego93z
Witam,
Mam problem bo chciałem sprawdzić poziom paliwa w gaźnikach i w jednym sprawdziłem (jest OK) a w drugim (przednim) mam problem bo okazało się, że dziubek od tego króćca jest ułamany i jest tylko sam łepek... Guma do żucia, plastelina nie dały efektu :/ Czy da się to jakoś wymienić albo sprawić by działało? Na zimnym moto potrafi przygasać bez ssania, po prostu schodzi z obrotów i gaśnie a jak wyprostuję to działa normalnie, na ciepłym i gorącym jest ok. Czy może być to objaw złego poziomu w przednim gaźniku? Pozdrawiam.

Re: Ułamany dziubek od króćca pomiaru poziomu paliwa

: 02 maja 2014, 21:08
autor: Luki17
Jeśli wyjąbyś gaźniki to można by było wkręcić tzw. kalamitkę (gwint z dziubkiem).

Re: Ułamany dziubek od króćca pomiaru poziomu paliwa

: 02 maja 2014, 21:56
autor: diego93z
Faktycznie, nawet nie pomyślałem o tym, da radę nawet wkręcić bez wyciągania, tak przynajmniej mi się wydaje

Re: Ułamany dziubek od króćca pomiaru poziomu paliwa

: 02 maja 2014, 22:49
autor: Cpt. Nemo
Tym bardziej ze to nie wkrecone tylko na wcisk :)
Natomiast najpierw zalecalbym poszukac tej czesci, moze ktos tu ma ze starego gaznika.

Re: Ułamany dziubek od króćca pomiaru poziomu paliwa

: 03 maja 2014, 20:06
autor: diego93z
Trochę ciężko będzie to zorganizować :/ A czy mogę przełożyć z jednego gaźnika do drugiego i zmierzyć czy raczej może się to połamać? No i czy zły poziom paliwa w gaźniku objawia się tym, że jak stoi na nóżce to przygasa na zimnym, inne obroty na nóżce, inne w pionie? Dodam, że dziś zauważyłem, że przednia świeca była ciemnawa, cała ulana w benzynie a tylna kawa z mlekiem. Regulowałem zawory by wyeliminować klepanie w przednim cylindrze, wydechowy był ok, a ssacy trochę za luźny, ustawiłem na 0.10mm ale nadal klepie jak głupie :/ Czy też ten poziom może powodować właśnie klepanie i pod dużym przeciążeniem (jak testowo ruszę z jedynki bez gazu gwałtowniej) to słychać takie jakby zawieszenie się zaworu, klapnięcie mocne, jest się czym przejmować? :pomocy:

A oto i wideo z cykania (występuje i na zimnym i na ciepłym silniku, na ciepłym nawet mocniej potrafi chyba, że to tylko moja obsesja :), wzrasta wraz z obrotami) i na zimnym na nóżce widać jak przygasa i trzeba gaz przytrzymywać, ssani na połowe też potrafi zalać świece, tylko na full działa ok.
https://www.youtube.com/watch?v=ktg_0Cl ... e=youtu.be