Strona 3 z 3

Re: regulacja mieszanki raz jeszcze

: 26 marca 2009, 20:12
autor: EMAX
wolbi.samostartem, przy mocnej przy gazówce dym z papierosa jest dobry ,albo leci do góry albo znika czy to przy krućcach ..gumach do filtra powietrza..tylko nie dmuchać dymu z fajki zapalić i dym sam leci \dla tych co nie palą\ może to dziwny sposób no nic innego nie wymyśliłem :cool: u mnie jest tam szczelnie .i ja miałem wykręcone 2 obroty i nic, zmieniałem co 1\4 obrotu wykręcając do 5,5 obrotu bez zmian coś powinno się zmienić a tu NIC :cool:

Re: regulacja mieszanki raz jeszcze

: 26 marca 2009, 20:41
autor: wolbi
Z tym papierosem to dobry sposob, chyba go wyprobuje, tylko musze znow zaczac palic hehe

Re: regulacja mieszanki raz jeszcze

: 27 kwietnia 2009, 13:39
autor: Damian
plaza66 pisze:
Gliwicki pisze:Pomiędzy poszczególnymi etapami
Szczególnie przy ustalaniu składu mieszanki :wink: :drunksmile: :bravo:
No to poprawiłem, bo to istotny element pracy :!:

:rock:

P.S.
Właśnie wróciłem z małej przejażdżki :bikersmile:
Zrobiłem 15 km, wykręciłem świece... i jest cacy :bravo:
[url=http://x.screeny.pl/ga707/17db0a5149dfa ... /91353.jpg]Obrazek[/URL]

Już nie będę nic kręcił :cool:
Teraz to :drunksmile:
A ja mam takie pytanie- czy kolor świecy pokazany na foto powyżej jest rzeczywiście oki (trzeba kliknac link)? Mam taki sam i jak dla mnie mieszanka jest za ugoba. Miałem się za to dzisiaj brać, ale ta świeczka trochę mi namieszała... :roll:

Re: regulacja mieszanki raz jeszcze

: 27 kwietnia 2009, 13:51
autor: Robert von Berlin
O pracy silnika na podstawie wygladu swiecy nie da sie powiedziec nic rzeczowego gdy swieca jest nowa; zrobila 15 km i zostala poddana ocenie. Tu trzeba roznych warunkow (temperatur) i posmigac na niej kilka dni - wtedy mozna cos kminic. Ta wyglada rzeczywiscie na lekko za uboga, ale...jak wyzej!!!

Re: regulacja mieszanki raz jeszcze

: 27 kwietnia 2009, 15:14
autor: plaza66
Bertoner pisze:posmigac na niej kilka dni - wtedy mozna cos kminic
Dokładnie... :mrgreen:
Świeca na fotce jest za mało "kawowa", ale to zdjęcie też dupska nie urywa z wrażenia...
Stan świec powinno oceniać się po powrocie z trasy.
Teraz jak latam po mieście, to środkową elektrodę mam prawie czarną. Po trasie - kawa z mlekiem.
Doszedłem do tego po przejechaniu około 600km. Człowiek uczy się na błędach :oops:

Brawa za czujność :bravo:

:rock:

Re: regulacja mieszanki raz jeszcze

: 27 kwietnia 2009, 23:13
autor: Balwi
Dokładnie trasa powie prawdę i to nie traska 15km czy 20 km. Po ok 150-200km w różnych warunkach pracy można oglądać świecę.
Ta na fotce jest biała- za mało paliwa(uboga mieszanka).

Ja ostatnio wymieniałem świece u mnie z BP7ES na BPR7ES- takie jak powinny być. Stare świeczki były dobre, izolator wypalony na kolor ceglany, z tyłu normalka lekko okopcona na sucho :razz: .

Podstawa przy wymianie na nowe- wygrzać porządnie świece na luzie bez ssania. Nie 2-3 min a ok. 10-15 ze 2-4 razy. Świece złapią wtedy temperaturę samooczyszczania z nagaru i nie dostaną przebicia- efekt zalania mieszanką.
Pozatym odpalanie na chwilę i gaszenie również nie wpływa za dobrze na świecę :wink: .

Re: regulacja mieszanki raz jeszcze

: 29 kwietnia 2009, 00:06
autor: Damian
Dzięki Panowie, właśnie o takie informacje mi chodziło. Krótko i rzeczowo.

Na razie więc nie tykam gaźników. Nawinę kilkaset km. i wtedy zobaczę na jaki kolor się barwią :)

Jeszcze raz dzięki.

Pzdr.

[ Dodano: Sro Kwi 29, 2009 12:08 am ]
hmm chciałem dla każdego kliknąc po opcji "pomógł", ale jej nie widzę... Późna już godzina na mnie czy jej po prostu tu nie ma? :roll:

Re: regulacja mieszanki raz jeszcze

: 29 kwietnia 2009, 12:14
autor: plaza66
Damian pisze:kliknąc po opcji "pomógł", ale jej nie widzę.
To widzi tylko ten, kto zakładał temat... :cool:

:rock:

Re: regulacja mieszanki raz jeszcze

: 29 kwietnia 2009, 21:27
autor: Damian
To widzi tylko ten, kto zakładał temat... :cool:
Aaaaaaaaaaaaaaacha! :)

Tak tez potem pomyślałem :razz: