Strona 3 z 3
Re: regulacja mieszanki raz jeszcze
: 26 marca 2009, 20:12
autor: EMAX
wolbi.samostartem, przy mocnej przy gazówce dym z papierosa jest dobry ,albo leci do góry albo znika czy to przy krućcach ..gumach do filtra powietrza..tylko nie dmuchać dymu z fajki zapalić i dym sam leci \dla tych co nie palą\ może to dziwny sposób no nic innego nie wymyśliłem
u mnie jest tam szczelnie .i ja miałem wykręcone 2 obroty i nic, zmieniałem co 1\4 obrotu wykręcając do 5,5 obrotu bez zmian coś powinno się zmienić a tu NIC
Re: regulacja mieszanki raz jeszcze
: 26 marca 2009, 20:41
autor: wolbi
Z tym papierosem to dobry sposob, chyba go wyprobuje, tylko musze znow zaczac palic hehe
Re: regulacja mieszanki raz jeszcze
: 27 kwietnia 2009, 13:39
autor: Damian
plaza66 pisze:Gliwicki pisze:Pomiędzy poszczególnymi etapami
Szczególnie przy ustalaniu składu mieszanki
No to poprawiłem, bo to istotny element pracy
P.S.
Właśnie wróciłem z małej przejażdżki
Zrobiłem 15 km, wykręciłem świece... i jest cacy
[url=http://x.screeny.pl/ga707/17db0a5149dfa ... /91353.jpg]Obrazek[/URL]
Już nie będę nic kręcił
Teraz to
A ja mam takie pytanie- czy kolor świecy pokazany na foto powyżej jest rzeczywiście oki (trzeba kliknac link)? Mam taki sam i jak dla mnie mieszanka jest za ugoba. Miałem się za to dzisiaj brać, ale ta świeczka trochę mi namieszała...
Re: regulacja mieszanki raz jeszcze
: 27 kwietnia 2009, 13:51
autor: Robert von Berlin
O pracy silnika na podstawie wygladu swiecy nie da sie powiedziec nic rzeczowego gdy swieca jest nowa; zrobila 15 km i zostala poddana ocenie. Tu trzeba roznych warunkow (temperatur) i posmigac na niej kilka dni - wtedy mozna cos kminic. Ta wyglada rzeczywiscie na lekko za uboga, ale...jak wyzej!!!
Re: regulacja mieszanki raz jeszcze
: 27 kwietnia 2009, 15:14
autor: plaza66
Bertoner pisze:posmigac na niej kilka dni - wtedy mozna cos kminic
Dokładnie...
Świeca na fotce jest za mało "kawowa", ale to zdjęcie też dupska nie urywa z wrażenia...
Stan świec powinno oceniać się po powrocie z trasy.
Teraz jak latam po mieście, to środkową elektrodę mam prawie czarną. Po trasie - kawa z mlekiem.
Doszedłem do tego po przejechaniu około 600km. Człowiek uczy się na błędach
Brawa za czujność
Re: regulacja mieszanki raz jeszcze
: 27 kwietnia 2009, 23:13
autor: Balwi
Dokładnie trasa powie prawdę i to nie traska 15km czy 20 km. Po ok 150-200km w różnych warunkach pracy można oglądać świecę.
Ta na fotce jest biała- za mało paliwa(uboga mieszanka).
Ja ostatnio wymieniałem świece u mnie z BP7ES na BPR7ES- takie jak powinny być. Stare świeczki były dobre, izolator wypalony na kolor ceglany, z tyłu normalka lekko okopcona na sucho
.
Podstawa przy wymianie na nowe- wygrzać porządnie świece na luzie bez ssania. Nie 2-3 min a ok. 10-15 ze 2-4 razy. Świece złapią wtedy temperaturę samooczyszczania z nagaru i nie dostaną przebicia- efekt zalania mieszanką.
Pozatym odpalanie na chwilę i gaszenie również nie wpływa za dobrze na świecę
.
Re: regulacja mieszanki raz jeszcze
: 29 kwietnia 2009, 00:06
autor: Damian
Dzięki Panowie, właśnie o takie informacje mi chodziło. Krótko i rzeczowo.
Na razie więc nie tykam gaźników. Nawinę kilkaset km. i wtedy zobaczę na jaki kolor się barwią
Jeszcze raz dzięki.
Pzdr.
[ Dodano: Sro Kwi 29, 2009 12:08 am ]
hmm chciałem dla każdego kliknąc po opcji "pomógł", ale jej nie widzę... Późna już godzina na mnie czy jej po prostu tu nie ma?
Re: regulacja mieszanki raz jeszcze
: 29 kwietnia 2009, 12:14
autor: plaza66
Damian pisze:kliknąc po opcji "pomógł", ale jej nie widzę.
To widzi tylko ten, kto zakładał temat...
Re: regulacja mieszanki raz jeszcze
: 29 kwietnia 2009, 21:27
autor: Damian
To widzi tylko ten, kto zakładał temat...
Aaaaaaaaaaaaaaacha!
Tak tez potem pomyślałem